iti pun la dispozitie sticker-ul meu si site-ul care decodeaza optiunile...poti sa te uiti ce optiuni are in coduri nu exista litera O , ci doar cifra 0 (zero)...asta ca sa nu cauti aiurea http://igorweb.org/equidec/Default.aspx
dap, sunt de acord cu tine, cei de la RAR nu se pricep. eu am luat un audi din germania, iar aici mi l-au recunoscut k fiin euro 2 , am vrut sa fac contestatie... dar era prea multa umblatura iar k bani in final ieseam la fel.
Da, este E4, si eu am 1.6i 2001 benzina, am fost cu el la RAR si este E4 curat, au iesit noxele fara probleme.Stima
Sfat cumparare a3, 1.6, 1996 Salutare, sunt nou pe aici, vreau sa-mi cumpar un a3, 1.6 din 7/1996 si nu ma pricep daca e o oferta buna... cum sa fac? sa merg la un service cu masina daca accepta... ? cum sa mai negociez ? - 210 000 km -Dublu climatronic -Abs -Euro 2 -Servo directie -Inchidere centralizata -Oglinzi, geamuri si faruri electrice -volan reglabil -jante 16 zoll (deobicei de cat are masina? ) -scaune sport -stare tehnica foarte buna (asa spune ) Taxa de poluare 560 euro. ( eu stiu ca e vreo 1000 euro... ) PRET 2750 Euro (o lasa la 2500) Masina e adusa de afara, a scos deja de doua ori nr rosii. mai pot scoate si eu odata sau cum o iau nu mai am voie sa circul cu ea? trebuie sa o inmatriculez? rog ajutor ! Masina arata f bine...am vazut-o, auriu metalizat, fara zgarieturi, interior bej... Multumesc anticipat !
Noroc, 1. Din ce spui, masina ar fi ok. De motor nu stiu, dar trebuie sa il aiba multi si sa iti spuna de el. 2. Daca tot e cu masina aici, du-te la un service sa faca o verificare rapida. 3. Taxa sigur nu e 560 de euro. La masina pe care mi-am luat-o eu - A3, 2001, Euro 4 - taxa e undeva la 500 de euro. Cauta calculatorul de taxe de la Ministerul de Finante. Eu zic ca sare lejer de 1000. La Euro 3 din 2001 era deja 1200 euro ( pentru 1.9 TDI). Daca taxa costa mai mult decat masina... 4. Mai poti pune inca 1 data numere rosii - si eu sunt in aceeasi situatie. Costa cam 100 - 120 lei, inclusiv RCA pe 1 luna. Vezi ce faci,
Taxa e mai mica pentru ca are el cunostinte pe la finante... o sa ma ajute cu toate actele inclusiv rar intr-o saptamana toate. (normal cat dureaza?) Am vorbit cu el din nou la telefon. Iata ce spune : Are carte de service, km sunt reali, masina nu are nicio problema, toate optiunile functioneaza, merge foarte bine si consumul spune ca e mai bun decat la un a 4 benzina. Vine cu mine la orice service. deci sa merg la service... ce sa verifice acolo ? dati-mi o lista. (ps. a revopsit-o pentru ca avea o zgarietura pe o portiera... cica nu a fost implicata in accidente, se poate verifica asta la service ?)
Cu siguranta se poate verifica. Te poti duce la un serivce statie ITP si vorbesti cu cel care efectueaza inspectii tehnice. Iti testeaza jocurile, noxele, relevante si pentru starea generala a motorului, se uita pe dedesubt si iti poate spune daca a fost pocnita. + frane, becuri, etc; In ideea ca o cumperi, macar sa stii ce are si in functie de eventuale defecte, mai negociezi cu omul. Si in plus, nu te cota mai mult de 50-100lei pe care ii dai lu nenea inspector. L.E. ar fi util s-o bagi si la o diagnoza. Pe la orice service exista in ziua de azi posibilitatea asta si costa cam 50ron.
Nu te grabi. Orice chichita trebuie sa-ti dea de gandit, pentru ca o sa te coste sa o repari. Si daca e cu 500e mai ieftina X decat Y dar in X trebuie sa bagi 700e+stres, nervi si timp, n-ai facut nimic. Asa ca analizeaza bine tot. Si nu uita ca masini de vanzare ai sa tot gasesti, nu prea se inghesuie nimeni sa cumpere pe timpurile astea. Multa bafta!
Salutare. Am fost azi putin la un test cu a 3 - ul. Avand in vedere ca inainte am condus logan de prin 2007.. nici nu are rost sa fac comparatie. Nu ma pricep la partea tehnica dar din ceea ce am simtit m-a impresionat. Se simt cei 100 cai, am mers si pe pietris ... nu trancane nimnic in masina, franele sunt bune, merg toate comenzile in afara de frana de mana - mi-a zis ca s-a rupt nu stiu ce cablu... e spatioasa si jantele de 16 o fac sa arate a jeep - a inaltat destul de serios garda, se cunoaste. Nu ma entuziasmez prea tare , o sa mergem maine la un service si mecanicul va decide cati bani face masina. La RAR am inteles ca ma ajuta si cu jantele... e problema ca cele de 16 nu-s omologate. Acum sa va intreb ceva... in cazul in care are ceva probleme masina... se merita sa ma uit dupa vre-un opel vectra de prin '99 ?
Opel e o masina cat de cat buna si fiabila. Dar nu te astepta la aceeasi calitate ca la un Audi. E mult sub. A avut tata vectra caravan 2.0dti din 98, a mers 4 ani cat a fost in posesia lui fara sa schimbe nimic dar mai troncanea cate ceva, un geam se mai strica, un motoras pe la stergatoare, etc. Chestiuni mici care se repara cu aproape nimic gen un set de carbuni de 10lei, deci la capitolul probleme sta bine. Ceea ce ii lipseste e calitatea, materialele din interior, tinuta la drum, nu se compara. Orienteaza-te tot spre un A3 in caz ca nu e bun asta, sunt destule in tara. Iar jantele pe 16 ar trebui sa fie omologate si sa nu iti inalte mai tare masina, doar sa aiba dimensiunea la cauciucuri potrivita.
Pe acest forum nu stiu cum se ataseaza imaginile. am atasat cateva aici. http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=694982&st=0&gopid=8607937&#entry8607937
Pozele nu se pot vedea decat daca ai cont. Fa-ti un cont pe photobucket sau ceva pe genu, uplodeazale acolo si posteaza aici linkul catre ele. Dar las-o balta cu audi, ia ma mai bine un matiz cu servodirectie, ce A3, e vechi ca naiba. Mentalitate de meltean care n-a avut in viata lui decat logan si matiz cumparat de nou.
Masina arata ok in opinia mea. Dar totusi spoilerul se aliniaza cam aiurea pe stanga cu farul, aripa si capota si parca si portiera in fata. Dar spuneai ca are carte service, asadar interventiile ar trebui sa fie scrise acolo. Sa te uiti bine la airbaguri, se vede daca au fost schimbate de regula. La fel si la martorul din bord sa se aprinda cand pui contactul si sa se stinga. + sa mergi cu ea la viteza sa nu joace in caz ca a fost pocnita.
la airbag m-am uitat. e ok. ma interb: cu timpul nu se poate sa se fi distantat poate spoilerul, aripa... farurile. nu am mai avut masina, nu stiu. Daca merg in service isi dau seama baietii daca a fost lovita ? (in cazul in care nu apare in carte)
E posibil doar sa fi fost avariata putin gen a luat un stalpisor de ala mic in parcare. In cazul asta nu trebuie sa-ti faci probleme. Dar totodata e posibil sa fi suferit un accident in partea aia, pt asta trebuie urcata masina undeva (la o statie itp cum am zis mai sus se poate uita un inspector la ea si vedea daca a fost busit/schimbat pe acolo). Dar si tu singur te poti uita la elementele din partea aia daca sunt originale ale masinii si conforme cu varsta ei, nu recent schimbate, eventual fara inscripte pe ele. In plus, daca geometria rotilor este buna (echilibrate si unghiul de fuga bun) masina nu ar trebui sa aiba nesiguranta la viteze mari in drum drept si curbe. Daca structura a fost avariata, masina se simte nesigura pe sosea, merge ca o barca asa Repet, nu te grabi. Poti merge la mai multi nene sa o vada, ia-ti timp si tu si uite-te bine, condu-o tu, vezi ce ti se pare ciudat, vezi ce poate sa aiba. Multa rabdare si atentie. Orice chestiuta nelalocul lei trebuie sa-ti dea de gandit. Bafta!