1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat achizitie A3 8L (1996 - 2003)

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de andrei0241, 2 Aug 2008.

  1. audia38l 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A2, 1.4 Tdi, 2001
    salut

    E draguta masina, dar e scumpa, are totusi 10 ani. Daca te hotarasti sa o iei, o duci la reprezentanta audi, unde o sa afli tot despre masina, km, ce s-a schimbat la ea si asa mai departe.
     
  2. anyyy86

    anyyy86 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 allroad 2.0 TDI 170 CAHA 2011
    Frumoasa! Dar multi bani prea multi! Uite aici model mai nou ca cel gasit de tine si mai ieftin cu 200 de euro, si e euro 5 ! Asta cu maxim 30 de mill ai inscriso urgent! Nu merita bani cea gasita de tine, daca lasa la 5000 de euro poate poate dar asa nu merita! http://www.subito.it/auto/audi-a3-2-serie-bari-37918732.htm
     
  3. denis 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Castellon Spania
    Masina:
    A3 1998
    Ms de sfaturi , masina sa dat inainte sa o vad . Inca nu ma grabesc , am sa mai caut

    @Catalin

    Nu stiu preturile din RO sdar la bani aia iti iei din spania au A4 bn aranjat si cu km mult mai putini sau chiar Modelul de Audi A3 cel nou (dupa 2003/04) ce-i drept neinmatriculat in RO
    bafta
     
  4. Catalin Cristescu 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    -
    Multumesc baieti de observatii! As prefera prima generatie, fie A3 sau A4.
    Cautam mai departe :)
     
  5. Catalin Cristescu 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    -
  6. audia38l 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A2, 1.4 Tdi, 2001
    salut

    Un pret mic, nu e neapart mic pe terment lung. poti sa te uiti la ce am scris in postul audi a3 8l 210.000 km. E clar ca daca individul cu pricina o vinde cu 2000 de euro, negociabil (asta in caz ca nu e vanduta deja) exista probleme. Probabil in afara de cele scrie de el exista si altele, altfel ar repara-o si ar vinde-o cu valoarea ei reala, adica 3000 +.
    Daca vrei o masina ok, ar trebui sa stii de la cine o iei, sunt multe de vanzare puse pe forum, sau macar sa o duci la un service unde sa afli cate ceva despre ea.
     
  7. Catalin Cristescu 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    -
  8. ionutmaster86 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2006 Audi A4 B7 2.0TDI BPW
    Salut!
    Vrea si prietena sa isi achizitioneze un A3 si ne-am orientat catre acesta:
    http://www.autovit.ro/audi-a3-C23625909.html
    Ce parere aveti de masina si de pret? Propietarul mi-a zis ca este impecabila interior exterior. Mi-a dat si seria de sasiu sa o verific, distributia schimbata de el in Germania ca i s-a stricat pompa de apa.
    Sunt putin nehotarat. Un prieten mecanic mi-a zis sa ii dau viteza (5-6 mii rotatii) cu apa la 90 de grade si daca scoate fum inseamna ca trebuie segmentat motorul. In rest probleme foarte mari nu are acest motor 1.6. Masina o sa o foloseasca in Bucuresti 90% ,servici si acasa (15 km).
    Astept pareri. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Apr 2012
  9. BV19MAX Guest

    Nu stiu care motor de 1.6 este, dar are un prieten un A4 de 1.6 din 97 si mananca ulei pe paine.

    Momentan autovit este indisponibil, deci nu am putut vedea despre ce masina este vorba.


    Cat despre distributie, asa a zis si fostul proprietar al masinii mele, ca a schimbat-o la 180.000 si cand am desfacut capacul era sa lesin, era distributia originala.
     
  10. catawrc

    catawrc 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 1.8T, ARZ, 2000
    @ Denis

    Chiar daca masina s-a vandut, da-mi voie sa iti spun cate ceva despre A3 1.8T. Ca idee!

    Cu totii ne-am lovit de mituri gen “turbo consuma enorm”, “gpl-ul distruge motoare” s.a.m.d.
    Mai nou nu ducem copii in parc ca sunt capuse multe. Lanseaza cate unul un zvon si daca sunt multi care cred…gata legenda. Dar daca am face fix ceea ce vrem?

    Cand cumparam un diesel suntem asa de atrasi de consum incat nici nu tinem cont ca e turbo si daca ar fi pe benzina am zice “vai, turbina costa mult” (uitam de pompa de inalta presiune…etc) dar o mica diferenta la consum e chiar atat de problematica? Din punctul meu de vedere 2 litri de carburant in plus la 100 km, adica 12 lei nu sunt asa o mare tragedie atunci cand ai si o rezerva de putere. Toti cautam senzatii si adrenalina. Chiar stam in aia 12 lei? Ne dam cu Audi si am vrea sa consume 2L/100km? Haideti sa fim seriosi!

    Cineva a zis mai sus ca nu e mare chestie sa treci de la 110 la 150 cp. Atunci de ce a mai scos producatorul si 1.8 non turbo cu 125 cp?...ca nu ar mai fi deloc diferenta fata de cea de 150 cp. Diferenta este! Turbo are viteza de accelerare mai mare (a.i. urca repede in ture fata de aspirata) si de aici apar diferentele, fapt bine stiut, cu atat mai mult cu cat motorul pe benzina e unul turat fata de cel diesel. Fata de A4, Passat, Octavia, A3 1.8T vine cu cutie scurta, si avand caroserie mai usoara, e foarte rapida in raport cu puterea ei. Am plimbat un posesor de Alfa 147 2000 cmc dusa la 170 cp nu doar prin soft ci asa cum trebuie (axe, bujii, aprindere, culbutori, evacuare, sonde, etc) si mi-a marturisit clar ca tot nu trage ca a mea care e stock! Nu am nicio modificare in afara de suspensie si frane care sunt mai importante decat puterea. Mentionez ca a lui a fost testata pe dyno tester si chiar are 170 cp. E clar ca turbo schimba radical situatia. La 1.8T fie admiri demarajele de la zero (etajele 1, 2, 3) fie constati ca mergi in a 5a la 130 km/h si fara prea mare efort te duci in 180 km/h si inca e pedala pana in cei 220 pe care ii prinde (+/- eroarea de bord). Pe autostrada joci de la egal cam cu tot ce are 170-200 cp pe caroserie berlina sau break. Cu 110 cai aspirat…esti in linie cu loganul.

    Desi sunt sportiv de domeniu auto, sa nu se inteleaga ca sunt un agitat pe sosele. Am expus ideile in asa fel incat sa pot creea o imagine cat mai clara a situatiei. Circul decent…mai putin pe serpentine 

    Ca si consum, eu am doua valori in jurul carora ma invart: 7.5 afara si 13 in oras. Aici se includ accelerari bruste, stat la stopuri interminabile, opriri-porniri din 3 in 3 km s.a.m.d. Am avut ambitia sa ating valorile date de carte si am reusit, insa in oras noaptea, mers ca bunicul, iar afara la drum lung, singur in masina si constant dupa un TIR, 90 afara, 70 in localitati. Am reusit deoarece eram foarte obosit, plecam din Timisoara cam la 17:00 si trebuia sa ajung in Bucuresti (acasa) asa ca a trebuit sa-mi conserv energia si sa adopt un ritm cat mai putin solicitant. Indirect am batut cifrele din carte, adica in loc de 6.4 am iesit mai aproape de 6.

    Traficul din Romania inca are hibe si astfel nu putem obtine acele consumuri de senzatie pe care le indica manualul.

    Am un amic cu A4 1600 cmc si are exact acelasi consum afara, adica 7.5 pentru ca masina e mai grea si ca sa traga mai tare trebuie s-o tureze si chiar daca la el e mai mic consumul dat in carte, turatia schimba situatia…asa ca…

    Din nou! Chiar conteaza 1-2 litri ?
    Eu unul, am avut Oltcit in ’95-’98 si cand era dereglat lua 15 in oras si mergeam, ca drumuri tot trebuiau facute.
     
    luismc apreciază asta.
  11. BV19MAX Guest

    @catawrc a punctat bine.

    Eu cand am luat 1.8T avea consumul mediu 9.8 pe bord. Tipul mergea zilnic prin bucuresti. La mine se invarte in jurul valorii 13, dar sincer, chiar nu ma deranjeaza. Am un vecin cu un Golf 4 1.6 si are consumul mediu 11.5.
     
  12. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Salutare tuturor membrilor forumului, cred ca este primul meu post aici desi urmaresc forumul de ceva vreme. Doresc sa achizitionez un Audi A3 1.8T din 2001, masina care mi-a facut cu ochiul este asta http://audi.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/audi-a3-1-8-10805572.html#poze
    Ce parere aveti despre masina, sau daca stie cineva ceva despre ea.
    Am fost si am vazut cu ceva timp in urma si un Golf 4 GTI tot cu 1.8T 150 cp dar starea masinii comparativ cu pretul cerut a lasat de dorit.

    Edit: Am vorbit cu baiatul si codul motorului este AUM, asta este trecut Euro 4 la RAR ?
     
    Ultima editare: 21 Mai 2012
  13. geo630 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    1.9 tdi 131cp 2002 automat
    Salut,
    Vreau sa imi cumpar zilele astea un audi A3 1.9 tdi 131 cp automat nu are piele in rest este full.
    Vreau sa va intreb, cer parerea despre motor, cutie, daca sunt probleme, cum secomporta daca ati auzit voi ceva probleme la cutie ? Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Aug 2012
  14. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Motorul este foarte OK, cutia daca a fost intretinuta corespunzator nu ar trebui sa ai probleme... testeaza tot, inclusiv in conditii extreme de franare/accelerare/viraje, apoi mergi la un auto test sa vezi ce probleme are/avut/ce urmeaza sa fie schimbat etc.

    Pune un link cu anuntul :)
     
  15. BooGyBoy

    BooGyBoy 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    EX :Audi A3 8L, 1.9 TDI ASZ , 2001 ~250hp ACC : Seat Leon 1M 1.8 20vt FR
    Verifica-i numarul de kilometri prima si prima data.Eu am achizitionat un A3 8L din 2001 si in bord avea 115000 km.I-am spus tipului ca masina asta 200.000 km lejer si el a zis ca nu stie ca e al 2-lea proprietar in Romania.Mi-a picat turbina acum vreo 10.000 de km dar nu m-a deranjat pt ca ma asteptam.Masina are real 231.000 km.Am schimbat toata partea de mecania si va zic sincer ca toate piesel aveau sigla Vw/Audi pe ele.Cel mai bine e sa pui orice fel de tester si sa verifici presiunile pe admisie,turbo.Verifici cat cere presiune si cat ofera turbina.Daca ai diferenta mare intre ele ceva nu e in regula.Apoi am vazaut ca in general la Audi butoanele de comenzi volan,climatronic si de lumini tot timpul sunt zgariate.La mine sunt impecabile si asta a fost principalul motiv pentru care am luat masina desi stiam ca nu are km reali.In rest 1.9 TDi de 131 de cai sunt exceptionale.Duc multi km fara probleme,trag foarte foarte bine si culmea consumul este relativ mic.La stilul meu scot undeva la 6,5-7 l/100 km consum mixt.La automata vei avea poate la 7-7,5 mixt.Daca masina arata bine si merge bine nu ezita.Dar pune un link cu anuntul si un pret si nr de kilometri.Te salut
     
  16. geo630 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    1.9 tdi 131cp 2002 automat
    Ultima editare de un moderator: 11 Aug 2012
  17. BooGyBoy

    BooGyBoy 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    EX :Audi A3 8L, 1.9 TDI ASZ , 2001 ~250hp ACC : Seat Leon 1M 1.8 20vt FR
    Arata bine masinuta.Important e sa o duci la un service/reprezentanta sa faci o verificare de rigoare la ea.Sa nu se auda vre-un zgomot ciudat pe la motor si bineinteles la cutie.Apoi sa vezi daca schimba bine treptele de viteza si cum le schimba.A fost vopsita portiera dreapta fata dar na , se mai intampla.Mergi cu ea , fa-i o verificare mai amanuntita caci la banii astia nu e rau.Numai bine
     
  18. A(u)di

    A(u)di 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8 NA 20v,125CP,12/1999, Cod motor ARG , FWD
    Sper ca nu postez in aria gresita, dar vreau sa imi cumpar un A3 8L si am vazut in majoritatea anunturilor ca sub usi unde vin ornamentele pentru praguri (cred ca asa se numesc) apare frecvent rugina.
    La voi cum se prezinta situatia ? fara ele montate, daca le-as demonta ar arata prea urat sau cum pot face sa nu am parte de rugina de la praguri ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Ian 2013
  19. SAdi79 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3-sper
    Ma intereseaza masina din anuntul urmator:
    http://www.autovit.ro/audi-a3-C27456111.html
    Cel care o vinde zice ca e Euro 4, dar eu am cautat pe pagina celor de la Audi si am vazut ca acest model este Euro 3, diferenta la taxa de inmatriculare fiind de aproximativ 600 Euro.
    Vanzatorul zice ca are acte de la RAR din care reiese ca e Euro 4. E posibil ca cei de la RAR sa o considere Euro 4, desi in talon e Euro 3?
    Ce parere aveti de pretul masinii?
     
  20. BV19MAX Guest

    Ce cod de motor are? La benzinarele de 1.8 sunt doar euro2 si euro4 din cate stiu.
     

Distribuie pagina asta