salutare multumesc de sfaturi am sa incerc sa ma uit si la bujii si la clapeta de acceleratie , dar momentan aici in germania orice chestie cat de mica ...dau nemtii in tine cu niste preturi de as lua`o la fuga , in romania am mai multe de facut la ea , nu m`ai inteles s`au nu m`am exprimat eu bne ....are vlaga in ea dar trebuie sa o duc peste 2.800 de turatii...ceea ce nu prea fac....am un stil de condus normal...rareori "sportiv" ...dar este bine ce ai mentionat mai sus
Daca motorul este ok si esti in treapta corecta de viteza masina trebuie sa traga foarte bine la orice turatie, chiar si sub 2800 rot/min . Este vorba totusi de 102 caluti care isi fac bine datoria daca sunt bine ingrijiti si corect exploatati . O sa vezi diferenta dupa ce-i schimbi bujiile si-i cureti clapeta...
Buna ziua, sunt nou aici si asa dori o parere si anume: am gasit ( si mi-a placut enorm) un A3 cu motor ALH , din 2001, cu 320.000 kilometri nerulat in RO, pret 3.500 cu inmatriculare (aproxmiativ). Ce parere aveti de aceasta motorizare, cum se comporta masina cu un astfel de motor, trage, sau e lenes ? Cum e pretul ? (Ar fi prima mea masina de aceea sunt interesat de fiabilitate, consum dar si costuri mici de intretinere).
Motorul ALH este cel mai slab din gama 1.9 TDI, are 90 cp si trage ca orice motor de 90 cp (daca e in stare buna), insa nu te astepta sa fie racheta...Avantajul ALH-urilor nu consta in putere ci in faptul ca sunt mai ieftine la intretinere. Dar in cazul unei masini cu un rulaj atat de mare in mod sigur va fi o masina care va necesita cheltuieli multe in perioada imediat urmatoare. Depinde de cat de bine a fost intretinuta de fostii proprietari. Poti verifica in Cartea Service a masinii (daca stii limba in care este scris acolo) ce s-a facut pana acum la masina. Dupa 320 000 km parcursi apar uzuri la motor, turbina, ambreiaj, volanta, planetare, suspensii, inst de frana, inst de racire, inst electrica, etc. Uzurile astea pot fi in stare mai mult sau mai putin avansata, asa ca unele piese pot ceda in orice moment si asta inseamna cheltuieli cu reparatiile cat de curand... In opinia mea nici o masina (indiferent de marca) cu asa vechime si rulaj nu merita 3500 euroi.
capricosti: pentru Audi se merita 3000 euro, dar sa fie luata din Germania. Detinator de audi a3 97 si nu as schimba-o pe nici o masina, decat audi sa fie.
Nici chiar daca este vorba de Audi, daca are peste 300 000 km nu merita peste 3000 de euro. Uite cat costa un A3 cu rulaj mare in Germania: http://suchen.mobile.de/auto-insera...ativeFeatures=EXPORT&minMileage=150000&noec=1 http://suchen.mobile.de/auto-insera...ativeFeatures=EXPORT&minMileage=150000&noec=1 http://suchen.mobile.de/auto-insera...&emissionClass=EURO3&minMileage=150000&noec=1 Deci, de la 600-900-1700 euro in Germania la 3500 euro in Romania e deja escrocherie !!!
Partea cu peste 300000 e adevarata. Insa aprox. 3500eur. pentru un A3 in mintile lui e un pret corect. 1700 - costul in DE Drum dus-intors + acte - cca. 500 eur Schimb ulei, filtre, distributie - cca. 400 eur Diverse hartogarii (RAR, CEC, etc) - 150 eur. Taxa inmatriculare - 630 eur (A3 1.6i), pentru diesel e mai mare. Impozit, Rovigneta si Asigurare anuala (depinde de varsta) - intre 500 si 2000 lei Prin urmare pretul e mai mare fata de cea deja inmatriculata. Avantajul clar al celei cumparate in Ro e cel ca o poti verifica bine la ce service vrei tu, in felul asta scapand de unele neplaceri post-cumparare si nu in ultimul rand pretul cerut este negociabil. In alta ordine de idei, masinile SH din DE nu mai sunt ce-au fost (ma refer la cele cu peste 7 ani vechime).
De acord, sunt masini care merita banii astia daca sunt ok si au rulaj mai mic. (Cum am spus deja, dupa un rulaj atat de mare -in jur de 300000 sau mai mult- incep sa apara probleme datorate uzurii si deci, vor aparea cheltuieli cu intretinerea masinii.) In Germania preturile pt A3 8l din perioada 2001-2003 sunt surprinzator de mari (3000-3500 euro sau chiar mai mult) daca masina e ingrijita, cu carte service la zi, cu TUV valabil si rulaj acceptabil (120-150-180 000km)...
Salut, detin de 6 ani acest model A3 2001 ALH. La km de care povestesti cu siguranta vei gasi ceva pb. Un mester in turbine spunea ca ele fiind 'consumabile' au o viata ...spre 200000 km. Nu e o regula dar e de luat in calcul. Eu am fost nevoit sa o inlocuiesc la 140000 si 8 ani . Mai pica si alte chestii care se aduna .... Success ...
Salut ! Dupa sarbatori vreau sa imi cumpar o masina. Credeti ca 3000-3300 de euro ajung pentru un A3 (2002-2003) in 4 usi, cu motor de 1.6 si dotari decente ? Clima neaparat. Zic 2002-2003 ca vreau cat mai nou. As evita anii 2000 si 2001. Dispun de ~3000 de euro dar mai pot adauga sa zicem un 300 de euro. Deci in 3300 ar trebui sa fie masina si taxa de inmatriculare. Reviziile le pot face la salariul urmator. Initial m-am uitat dupa golf 4 dar nu ma atrage interiorul, dupaia m-am uitat la seat leon care imi place per total, dar in acelasi timp imi place si Audi 3, interiorul e cel mai frumos din toate 3 (ordinea ar fi a3-leon-golf pentru interioare) iar pentru exterioare imi place leon iar golf si A3 le am pe acelasi loc..dar pana la urma interiorul conteaza mai mult pentru mine. Ce ma mai atrage la A3 este ca are motorul clasiv in 8V care teoretic ar fi mai fiabil.. aici eu sunt curios de ce audi a mers pe motorul 8V fiind o marca premium iar vw a mers pe cel 16v pentru leon si golf. De asemenea, pe golf 5 si leon mk2 s-a montat tot motorul 8v (corectati-ma daca gresesc). Lucrurile astea ma fac sa cred ca motorul 8v de la VAG ar fi mai reusit decat cel 16v. Astept parerile si sfaturile voastre.
salutare salut adriannn, eu sunt nou aici pe forum de 2 3 luni ....si tot de 2 3 luni sunt detinatorul unui audi a3 8l 1.6 din 2003 ceea ce cauti tu. depinde si de cati km are masina, daca este de la privat sau este de la handler.. eu am gasito la o batranica langa satul de unde stau...din 2003 105.000 km ...tuv nou noutz pana in 10,2016. (tempomat, geamuri electrice fata si spate, klimatronic, senzori de parcare fata+spate etc) ce nu`mi place ca nu are cotiera ...m`a costat 4500 e...pretul ei initial era 4950. dar are pe capota cateva urme de la grindina. pentru mine nu este ceva grav o pot face in tara cu 150 de euro. inatradevar pana in momentul de fata am bagat in ea mai 400e. dar sunt f multumit. am probato pe autobanda a ajuns la 200 km /h . nu stiu daca merge sau nu mai mult dar este de ajuns (tinand cont ca nu a avut distributia niciodata skimbata am grija cu ea mai vreo 10.000 km pe la 117.000 trebuie sa o skimb). consuma daca o calci...cu un plin am facut maxim 670 km...dar combinat si autobanda din cand in cand dar mai mult pe nationale . bafta si mult noroc
Buna ziua...As dori niste sfaturi urmeaza sa cumpar si eu un audi a3 8l ma intereseaza daca exista in anul 2000 euro 4 , din cate am citit am inteles ca motoarele cu codul BFQ sau AUV sunt euro 4, ma insel? Si as dori sfaturi mai ales la ce ar trebui sa ma uit cand il cumpar ?
Da, pe A3 s-au pus motoare EURO 4 inca din anul 2000 incepand cu luna iunie (AVU si BFQ), asta inseamna ca obligatoriu sunt ''face lift'' (faruri cu semnalizatoare incorporate, stopuri cu lumini de mers inapoi mai mari). In CIV sau Briff-urile nemtesti le poti recunoaste dupa putere 75 kw . La fel si din anunturile de vanzare le poti deosebi rapid dupa 75 kw; in anunturile de vanzare din Germania multi afirma ca masina este EURO 4, dar in poza se poate vedea ca masina este din'nainte de ''face lift'', ca are motor de 74 kw, si chiar daca apare an 2000 sau 2001 nu inseamna ca este intr-adevar EURO 4, ci doar o eroare mai mult sau mai putin intentionata...In anunturile de la ei se trece data (anul) primei inmatriculari, iar asta inseamna ca masina poate avea data fabricatiei diferita cu cateva luni, uneori chiar mai mult de un an. Asa ca exista A3 1,6 EURO 2 cu an 2001... Cand alegi o masina sh este indicat sa n-o cumperi daca nu are Carte Service; din ce scrie acolo poti sa-ti faci o idee despre cum a fost ingrijita masina, ce s-a schimbat deja la ea (distributie, ulei, filtre, discuri frana, ambreiaj, etc), ce rulaj are. Despre problemele care apar la A3 poti urmari in discutiile de pe forum.
Salut colegi, audi a3 8l s-a produs cumva in varianta tdi si quattro? daca da ce cod motor si din ce an? mersi frumos!
Da, a fost montat 1.9 TDI Quattro 131HP, un cod motor care il stiu eu este ASZ. Nu stiu daca mai sunt si altele.
Da, este A3 quatro 1,9 TDI, cod motor ASZ, norma EURO 3. Si eu cred ca a fost singurul motor tdi, sau in mod sigur singurul EURO 3...Perioada de fabricatie 2000-2003. Cateva info mai jos: http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=4246
inca o intrebare: aveti idee cantitatea de lichid de frana din sistem, as vrea sa il inlocuiesc? audi a3 8l 1.9 tdi
In general in instalatia de frana merg minim 0,5 l de lichid de frana. Lichidul trebuie sa fie DOT 4, iar schimbarea lui trebuie urmata de aerisirea instalatiei de franare, asa ca recomandabil ar fi sa n-o faci personal...
Buna ziua! Am gasit un audi a3 in germania, 1.6 benzina si instalatie GPL , din poze nu pare a fi inmatriculat .Cum trebuie sa procedez la inmatriculare in romania , ce taxe trebuiesc platite , norma euro ramane aceeasi sau este diferita la GPL?