1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat achizitie A6 C4 plusuri si minusuri

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de gafincu, 29 Sep 2009.

  1. gafincu

    gafincu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Logan MCV 1.6
    Dragi colegi forumisti ,in primul rand va salut si va felicit pentru acest forum minunat.Acum sa vin cu problema mea, in urmatoarea perioada de timp 1-2 ani (poate mai repede , sau mai tarziu) intentionez sa imi cumpar un Audi A6 C4 , sunt pur si simplu indragostit de acest model , mi se pare mai frumoasa si ca ultimul model de A6 , in fine sa lasam asta.
    Ma intereseaza sa aflu pareri ale posesorilor de A6 C4 , ma intereseaza problemele ce pot sa apara pe durata exploatarii , ma intereseaza ce motorizare ar fi mai potrivita pentru aceasta masina , ca si consum si performante , ma intereseaza de asemenea o lista cu toate motorizarile care au fost puse pe aceasta masina.
    Va multumesc anticipat
    Cu stima Gafincu Adrian
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2012
  2. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Motorizari C4:

    1.8 20v I4 DOHC 92 kW (125 PS; 123 bhp)
    2.0 8v I4 74 kW (101 PS; 99 bhp)
    2.0 8v I4 85 kW (116 PS; 114 bhp)
    2.0 16v I4 103 kW (140 PS; 138 bhp)
    2.3 10v I5 98 kW (133 PS; 131 bhp)
    2.6 12v V6 110 kW (150 PS; 148 bhp)
    2.8 12v V6 128 kW (174 PS; 172 bhp)
    2.8 30v V6 142 kW (193 PS; 190 bhp)
    1.9 TDI 8v I4 66 kW (90 PS; 89 bhp)
    2.5 TDI 10v I5 85 kW (116 PS; 114 bhp)
    2.5 TDI 10v I5 103 kW (140 PS; 138 bhp)

    Cred ca i-ar sta bine un 2.5TDI, la benzinare cel de 1.8 20v ar fi cel mai echilibrat ca si performante/consum/taxe. Just my 2 cents! ;)
     
  3. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Subscriu!
    Dar poate suntem prea clasici!
    Este ultima berlină care arată ca o ...berlină. Avant-ul nu e foarte reuşit (partea din spate este discutabilă, estetic vorbind, nu fac niciun comentariu legat de valenţele practice ale modelului)
    A 6-le construit pe platforma C4 nu este o maşină întâlnită foarte des în peisajul automobilistic românesc, poate şi datorită faptului că a avut un ciclu de fabricaţie destul de scurt (1994-1997) fiind mai mult un face-lift la ultimul Audi 100, decât un model de sine-stătător. Posed o astfel de maşină de 5 ani şi nu pot spune că m-a chinuit. Pot spune doar că partea electrică (electronică) nu se ridică la înălţimea părţii mecanice. Este o maşină bine şi solid construită, dar funcţionarea ireproşabilă era deseori afectată de viciile de contact ale părţii electrice. Mufe amplasate în mod neinspirat (în zone prea fierbinţi, supuse vibraţiilor, etc.) sau expuse direct apei şi noroiului, cum sunt cele de la senzorii de ABS şi plăcuţe de frână, făceau să se aprindă tot felul de martori din bord, inducând în mod constant o senzaţie de nefiabilitate. În prima jumătate de an rareori reuşeam să parcurg o distanţă mai mare de 400 km fără să mi se aprindă ceva în bord semnalând o defecţiune. Am reorganizat instalaţia electrică a maşinii schimbând amplasamentul unor mufe sau pur şi simplu înlăturându-le şi cositorind firele şi de atunci n-am mai avut probleme.
    Ca motorizare, cei 140 de cai ai motorului AEL (5 cilindri în linie) îmi sunt suficienţi şi aşa cum spunea şi eminence, pare a fi cea mai potrivită motorizare. Despre motoarele otto nu pot spune nimic pentru că nu ştiu cum se comportă când trebuie să "care" cele 1600 kg. Cutia de viteze e bine să fie cu 6 trepte pentru că te ajută foarte mult la consum. Comportamentul rutier este la înălţime pentru o maşină de generaţia ei, stă bine pe curbe, chiar dacă sunt abordate cu o viteză ce pare prea mare. Uşoare minusuri la drumurile cu denivelări, datorită configuraţiei învechite a trenului de rulare posterior (bară Panhard) . Confortul interior chiar dacă nu este la superlativ, nici nu te face să te simţi ca într-o maşină low cost.
    Una peste alta, pe o mecanică remarcabil de solidă dacă te pricepi puţin să-i pui la punct instalaţia electrică şi s-o aduci în parametrii iniţiali, consider că nu vei fi nici nemulţumit, nici nu vei avea sentimentul de jenă în trafic, performanţele maşinii sunt încă de top.
     
  4. gafincu

    gafincu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Logan MCV 1.6
    Va multumesc mult pentru interesul dumneavoastra si pentru atentia acordata.
    Din cate am inteles acest model printre altele are caroseria din tabla galvanizata , deci cu rugina nu o sa fie probleme.
    Tot spre motorul de 2.5 TDI 140 Cp m-am orientat si eu , sau ar mai fi 1.8 benzina,turbo dar nu stiu cam cum o sa se comporte la greutatea masinii.
    La ce pret credeti ca pot gasi in germania o astfel de masina cu acest motor de 2.5 TDI , si 6 viteze dupa cum a spus domnul Nelu Pătraşcu , cu ceva dotari cum ar fi climatronic ?
    Nu ma intereseaza prea mult aspectul estetic exterior/interior (poate sa fie si zgariata, scaune rupte, tapiserie murdara,julita) ci mai mult ma intereseaza partea mecanica , in special motorul sa fie in regula.
    Pt ca la indreptat o tabla si vopsit , precum si la partea electrica se mai pricep oamenii , dar multi experti care sa iti puna la punct un motor cum trebuie nu prea gasesti pe toate drumurile.
    In romania credeti ca as putea sa gasesc la un pret rezonabil un astfel de audi A6 , 2.5 TDI ?
    Va multumesc.
    Cu stima Gafincu Adrian
     
  5. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Cam in jur de 4-5000 euro negociabil sunt gata inmatriculate (la un motor 2.5 euro 2 nu recomand plata taxei de poluare :))
    Pe autovit sunt 3 masini, cea din BN arata super ;) Multa bafta!

    P.S. Ma intreb cum au putut sa puna un motor de 74kw pe caroseria asta :) Ma refer la cel de 2.0 benzina...
     
  6. gafincu

    gafincu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Logan MCV 1.6
    Dupa cum am spus aspectul nu este factorul cel mai important pentru mine , ci , mecanica, dotarile. Oricum daca imi iau o astfel de masina o iau pe viata , si ca atare am de gand sa o desfac sururb cu surub si sa o aduc in starea si parametrii in care a fost atunci cand a iesit de pe poarta fabricii.
    Intradevar cea din BN arata foarte bine dar are motor de 115 Cp , mau mult ma incanta cea albastra din sibiu cu motor de 140 cp si 6 trepte.
    Oricum masina nu o sa achizitionez foarte curand , estimez pe undeva pe la anu , dar pana atunci vreau sa stiu cam tot despre acest model, daca as gasii ceva manuale de intretinere , reparatii ar fi excelent.
    Stima Gafincu Adrian
     
  7. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Te hazardezi! Acum 15 ani şi eu gândeam la fel când am ajuns să deţin un superb exemplar de W 126 vişiniu metalizat. Avea tot ce-i trebuie unei maşini de lux şi un confort de neegalat, dar cu toate acestea, după 7 ani ne-am despărţit.
    Nu este necesar să o desfaci surub cu şurub, nici eu n-am desfăcut-o. Maşina are câteva bug-uri din concepţie. Dacă intervii acolo, totul reintră în normal.
    Din păcate, cele mai "tinere" au totuşi 12 ani, şi o maşină în stare perfectă, tehnic vorbind, este din ce în ce mai greu de găsit. Să o aduci din Germania sau din altă parte chiar nu merită, oricât ţi-ar fi de dragă, pentru că ajungi la nişte costuri cu înmatricularea de te ia durerea de cap, iar dacă le iei de aici te asigur că o maşină fără antecedente nu vei găsi.

    Am manual (Haynes) în engleză. Din păcate, este pe suport de hârtie.
    Cele bune!
     
  8. gafincu

    gafincu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Logan MCV 1.6
    Am gasit in suceava un A6 din 96 , alb , motor de 1.8, 125 cp la pretul de 3700 negociabil.
    Ca dotari ar fi piele , climatronic , incalzire in scaune , oglinzi electrice , incalzite.
    Cum vi se pare pretul , si mai ales cum credeti ca se descurca motorul de 1.8 pe aceasta caroserie , la un 2.5 tdi nu prea imi permit sa platesc taxe si impozite , plus ca dieselu se intretine putin mai greu decat benzinarele.
    Nu am facut vre-un test cu ea , pentru ca nu era nimeni pe acolo , era parcata undeva , si avea afis pe ea .
    La exterior arata bine , vospea buna , era alba , nu era zgariata.
    Totusi nu vi se pare cam mic pretul asta de 3700 euro ?
     
  9. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Dacă are tapiţerie de piele şi încălzire în scaune (pe lîngă climă) maşina este echipată full, dacă are şi trapă. Mai multe nu s-au pus pe ele, la acea vreme.
    Trebuie văzut ce mai este funcţional din acele dotări.
    Preţul este discutabil, dacă proprietarul actual vrea neapărat să o vândă, trebuie să te tenteze cumva.
    Ţinând cont de faptul că un motor pe benzină de 1,8 este mult mai uşor decât un diesel de 2,5 probabil cei 125 de cai se vor descurca onorabil.
    Dacă mai pui şi o instalaţie de GPL pe ea, vei circula cu costuri aproape înjumătăţite.
     
  10. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Tinand cont ca eu am vandut un A4 cu aceeasi motorizare, acelasi an, cu dotari multe, la 3500 euro... Asta e pretul...
     
  11. gafincu

    gafincu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Logan MCV 1.6
    Cine mai detine asa ceva si imi mai poate da niste sfaturi ?
    Va multumesc.
     
  12. gafincu

    gafincu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Logan MCV 1.6
    Cine detine acest tip de motor 1.8 20 v cu 125 cp , si poata sa imi spuna ceva detalii ?
    Consum , probleme , etc.
    Va multumesc.
     
  13. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    Uita-te in zona A4 a forumului, este un topic dedicat motorului de 1.8. Personal am avut motorul pe A4. Consumul nu prea scadea sub 10, minim 9 cu mers batranesc. Vorbesc de consum mixt. In rest, e un motor foarte fiabil, nu prea are probleme specifice, strict legate de motor. Ai grija cand o cumperi la pornire sa asculti bine motorul, sa nu tacane (tacheti sau intinzatorul lantului de la axul cu came). In rest... Mi-e dor de sunetul motorului ;) de la 3000rpm in sus era super. Pe A4 tragea binisor, nu stiu pe A6 cum se descurca. Pe A4 modelele astea au probleme cu pompa de benzina (cade cam la 200k km) si cu ambreiajul. Dar strict legat de motor nu cred sa ai probleme, daca a fost intretinuta (ulei schimbat la timp, utilizare normala, etc) si daca nu are milioane de km ;) Bafta!
     
  14. gafincu

    gafincu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Logan MCV 1.6
    Cam cat e impozitu si asigurarea pe an la motorul de 2.5 TDI 140 cp ?
     
  15. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Impozitul este 450 lei (la Arad) iar asigurarea 700 (la Ardaf). Dacă înmatriculezi maşina pe numele unei persoane cu domiciliul în mediul rural, impozitul scade sub 200 lei. Cu asigurarea n-ai cum să fentezi...
     
  16. danco 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Izegem, Belgia
    Masina:
    A6 4F 2,7 Quattro
    Tocmai ce am devenit si eu mandrul proprietar al acestui model,:arco: cu un motor de 1,9 tdi. de cateva ore ce am ajuns acasa din germ cu el. la prima impresie dupa un drum de 1300km, zic ca masina este supeer ok; are km putini este foarte bine intretinuta... sa vedem cum se va comporta mai incolo
     
  17. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Prezinta-ne-o si noua! Sa o stapanesti sanatos ;)
     
  18. gafincu

    gafincu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Logan MCV 1.6
    Asteptam cu nerabdare o prezentare , prima impresie care a fost ?
    Are putere motorul 1.9 TDI pt o astfel de caroserie ?
    Sa ai parte de cat mai multi km cu ea.
    Stima Gafincu Adrian.
    P.S. Cat a costat bijuteria in germania ?
     
  19. gafincu

    gafincu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Logan MCV 1.6
    Nu mai e nimeni pe aici cu C4 ?
    Cam care e consumul real la motorul 1.8 ADR de 125 cp ?
    M-as indrepta spre un 2.5 TDI de 140 de cp si cutie cu 6 trepte , dar e cam scump la asigurare si impozit plus la intretinere e mai costisitor ( daca s-a dus pompa de injectie sau mai stiu eu ce , am de bagat bani in el , si avand in vedere ca masina are ceva ani vechime cea mai tanara fiind din 1997, ma gandesc ca de acum incep sa se mai duca ceva piese).
    Daca stam sa ne gandim cred ca si cu 1.8 si cu 2.5 TDI ajung cam tot acolo pentru ca la diesel sunt taxele mai mare dar consumul este mai mic , iar la benzina taxele sunt putin mai mici dar consumul este cu siguranta mai mare decat la diesel.
    Avand in vedere ca nu fac foarte multi km pe an , pe care dintre ele sa ma axez ?
    Inca astept ceva sfaturi.
    Va multumesc anticipat.
     
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Sfatul meu,cauta un 1,9tdi afn de 110cp si vei iesi mai bine ca un adr benzinar de 125cp.
     

Distribuie pagina asta