1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat achizitie Allroad A6 C5

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 15 Apr 2008.

  1. hai-hui 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2008
    Eu am un Audi Allroad 2,5tdi, 180cp - 2003 de anul trecut si pot sa va impartasesc cate ceva din impresiile de pana acum.
    Pozitiv:
    1. Te simti bine in masina asta! Se conduce lejer si iti da sentimentul clar de siguranta in trafic;
    2. Garda la sol variabila (pana la 20,5cm) te ajuta in multe situatii, mai ales daca iti place sa iesi la pescuit ori sa mergi pe drumuri forestiere sau daca te duci la tara sau daca mergi prin Bucurestiul asta plin de hartoape sau daca, mai bine zis, circuli prin Romania;
    3. Tractiunea permanenta 4x4 care iti da o mare siguranta in viraje sau pe drumuri alunecoase (ploaie, noroi, zapada, etc.);
    4. Motor puternic, poti urca si pante de 60% (n-am incercat ca n-am avut ocazia, dar asa scrie la manual si chiar cred ca se poate);
    5. Spatiu enorm pentru pasageri si bagaje - daca lasi banchetele din spate pot dormi lejer doua persoane de 1,85m. inaltime, deci pentru amatorii de excursii nu mai e nevoie de cort;
    6. Consum rezonabil de motorina (mixt cca. 9-9.5l.);
    7. Costuri uzuale de intretinere (consumabile) acceptabile.
    Negativ:
    1. Cam greoaie in demaraje;
    2. Parcare mai dificila din cauza dimensiunilor;
    3. Costuri mari ale pieselor de schimb importante si ale manoperei (depinde de service);
    4. Fiabilitate cam redusa a pernelor de aer (la modelul meu), e si cauza pentru care vedeti unele Allroad-uri cazute pe cate o roata.
    In rest, numai de bine!
     
    Nicolae 67 apreciază asta.
  2. kaiser2311 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    320d E46 2002 150ps
    Salut tuturor Membrilor acestui minunat forum si fani AUDI sunt nou printre voi ca fan dar nu si posesor pentru moment, Am 21 si de cind eram mai mic si am vazut Allroad mi-a luat mintile.La moment conduc un 320d 2002 facelift insa vre-au sa trec in viitorul apropiat (sper intr-un an)pe un Allroad ca e naspa de tot cu bmw-u iarna chiar imi da mari batai de cap ,imi vine sa o las acolo unde s-a intzepenit shi Dumnezeu cu ea !!Asadar se revenim la masina vre-au nishte sfaturi/detalii privind motorul,care este mai fiabil(2.7T/2.5TDI)? si nishte date despre consum... eventual ce probleme grave pot aparea la o masina de 150 000 km ...nu ma intereseaza consumabile dar ceva care itzi scoate mai multzi bani din buzunar(turbina...)...Vre-au nishte sfaturi privitor la Quattro cind o i-au la ce sa trag atentie sa nu am eventual surprize...se vede ceva pe desupt ,ceva ce ar putea fi defect sau uzat ... Si la pernele de aer ...ce pot sa verific...se vede cit de uzate sunt sau daca ii fac o diagnoza la reprezentanta AUDI imi arata defecte ce ar putea fi la Quattro sau suspensie. Multumesc Anticipat !!!!
     
  3. lemieux@curbside

    lemieux@curbside 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Philly/Bucuresti
    Masina:
    2001 Audi S4 biturbo 2.7T ASP STG3+ ~600HP/570lbsTQ (just GO no show ! ;)
    2.7T e cel mai tare in opinia mea.. nu e asa economic dar are potential (500-600 de cai usor) ;)
    e si scumpa intretinerea la el si e pretentios dar ofera si "rasplata" !
    sint 2 turbine si sa fie schimbate trebui scos motorul afara..nu e problem (pt mine )..numai $ sa ai !
     
    andrei delescu apreciază asta.
  4. kaiser2311 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    320d E46 2002 150ps
    Nu vre-au sa-i fac modificari la ea ...Eu conduc destul de calm in trafic...pina ma calca cineva pe nervi :) si-apoi le arat cum se conduce. Iubesc foarte mult mashinile shi le intretin f.bine ,nici prietenei nu-i cumpar atitea cadouri cite piese la masina :) Cind am posibilitatea fac distante lungi si vre-au sa am o masina bine pregatita mereu si sa nu am neplaceri cu ea la 2000 km,de casa de aceea si intreb despre transmisie si suspensie cit de fiabile sunt,ce se defecteaza mai des ?
     
  5. allroad 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti, Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Allroad 2,7 biturbo
    probleme suspensie

    Salut

    Eu posed un 2,7 biturbo si sunt foarte multumit de cum merge. Te ajuta oriunde. Am o problema la suspensie acum, sper s ao rezolv. Cu toate astea, sunt multumit. Consum: 20 la suta in oras, cam 15 afara, daca mergi mai nervos.

    Consumabilele sunt destul de scumpe, insa sunt pe masura masinii (distributie completa schimbata: 41 milioane cu tot cu revizie schimburi filtre, complet)

    Bafta in alegere!
     
  6. kaiser2311 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    320d E46 2002 150ps
    Multumesc mult pentru datele pe care mi le-ai dat , consumul sa zic eu e prea mare pentru mine la benzina ... cred ca am sa merg pe diesel.
     
  7. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Daca vrei neaparat AllRoad iti recomand varianta 3.0 TDI quattro din 2004 ! Este cea mai eficienta ( pret,calitate,performante ) si in plus are si suspensii adaptive ( pe aer adik ) :) ! Multa bafta !
     
  8. kaiser2311 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    320d E46 2002 150ps
    Pai motorizarea de 3.0 TDI merge pe Allroad acesta mai nou si e din 2006 dupa cite stiu eu ?
     
  9. allroad 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti, Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Allroad 2,7 biturbo

    Este cel pe care vreau eu sa mi-l iau... Kaiser, daca mi-l iau pe 3.0 voi fi nevoit sa il vand pe al meu: biturbo de 2,7 benzina 25O HP. Nu spun acum, pe moment, insa daca te intereseaza o sa ma gandesc si eu mai serios la a-l cumpara pe celalalt.

    ;)
     
  10. kaiser2311 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    320d E46 2002 150ps
    Sincer chiar ma gideam la un Allroad benzina dar dupa consumul pe care-l are m-am cam razgindit, nu ca nu ma tzine buzunaru dar chiar e prea din cale afara,pentru cei 250 c/p sa bag cite 20-20 si ceva litre prin orash nu ma prea bucura , ma gindeam la 12 -14 oras si vre-o 9 -10 in afara.Oricum cred ca un 2.5 TDI sau daca mai adun ceva bani trec pe un 2.7 TDI din 2006.
     
  11. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Kaiser din cate stiu eu carburantii sunt mult mai ieftini in Moldova decat in Romania ! Iti recomand inca odata 3.0 TDI ! Multa bafta !
     
  12. kaiser2311 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    320d E46 2002 150ps
    Intr-adevar e asha ... dar vine shi spre noi Europa :) cu preturile :) ,2.7 TDI si 3.0 TDI au aceeasi cilindree ? Eu ma gindeam la taxele astea de inmariculare care te ingroapa si de asta si am spus de 2.7 TDI .

    Multumesc mult pentru sfaturi,cind va veni momentul sper sa aleg un 3.0 TDI 2006.
     
  13. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    2,7 are cilindree diferita fata de 3,0 ! Dar si la voi se plateste taxa de inmatriculare sau impozitul pe masina e mare ?
     
  14. kaiser2311 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    320d E46 2002 150ps
    taxa de inmatriculare e problema , impozitele nu ma sperie.UIte pentru 3.0 TDI tre sa scot din buzunar vre-o 5000 si ceva de euro .
     
  15. allroad 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti, Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Allroad 2,7 biturbo
    Da, sincer... din experienta mea, nu ai nevoie de toti caii in mod uzual. Chiar si cand simti nevoia sa ii folosesti, nu ai unde :). Alegerea trebuie sa ramana a ta, iti doresc succes. Te anunt cum se coporta la iarna, sunt tare curios
     
  16. kaiser2311 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    320d E46 2002 150ps
    OK, Multumesc
     
  17. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    Am luat si eu un allroad acum cateva luni am fost cu el in concediu 5600 km (c-ta - paris dus intors cu mici abateri munchen, viena..) masina are akum 171 mii dar am fost impresionat de tinuta de drum si de comportamentul ei (nici nu am ridicat capota) este extra full - navigatia maisinii rns-e este exceptionala ... nu a pierdut semnal nici in tunel de aprox 2 km plus ca ma salvat de 2 stau-ri, dedci nu se compara cu mio pe care il aveam ca rezerva( e varza rau fata de originalul masinii) . Consumul a fost de 8,9 % onorabil autostrada am facut-o la 160 ( ma ca mancat ... rau ... dar nu eram singurul..) iar in romanica cu 80-90 unde puteai... si 160 din pitesti pana la cernavoda . Motorul de 2,5 nu stie ce e aia sa manance ulei asa ca la 15 mii efectuati o sa ma uit pe joja de curiozitate macar inainte sa ii schimb uleiul;
    180 de cai parca sunt totusi cam la limita dar daca nu esti cu bocanci de plumb e multumitor . in rest masina fiind extra full am fost rasfatati cu de toate...... pentru cine isi poate permite ... il sfatuiesc sa nu stea pe ganduri ... masina face toti banii .
     
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    allroad-ul sunt moartea mea de mult timp. imi plac f mult si mi se pare masina ideala pentr drumurile noastre. garda ridicat in oras si coborata in afara. ce nu imi place la ele: prin anunturi am vazut ca sunt doar cu ornamente din lemn, care nu imi plac, sunt putine cu cutie manuala(nu imi place automata) si nu imi permit inca unul.
    nu stiu daca si la modelele astea sunt eternele probleme de pe a6 cu axele cu came pana in 200 mii km, presupun ca este acelasi motor
    @97LIR cam cat se ridica garda maxim, si cat se coboara? cu aproximatie bineinteles, eventual niste poze ar fi mai sugestive. sa o porti cu placere si personal mi se pare una din cele mai bune alegeri care pot fi facute
     
  19. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    la allroad am inaltimi de 23, 25.5, 28 si 29,5 pe treptele de la I la IV .
    am facut si niste poze ... dar nu se prea vede pe ruleta.... oricum e masurata de la marginea cea mai de jos a pragului pana pe asfalt
    posibil sa fie ceva diferente si din cauza rotilor la mine sunt 255/55/17"
     
  20. Eugen

    Eugen 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    A6 C6
    Salut kaiser. Despre 2.7T pot sa-ti spun urmatoarele: conum oras 17% mediu, in afara 10% (depinde cum mergi). Asa ca pregateste-te sa fii client permanent la benzinarii :) Daca vrei, ne intalnim in Chisinau, sa vezi live motorul.
     

Distribuie pagina asta