Tinere, Bora are o masa proprie de doar +/- 1243kg si maxima de 1790kg, daca ti s-a parut ok cum trage ia gandeste-te cum va trage o masa proprie +/- 1430kg si maxima 1980kg. In aria de A6 nu vei gasi discutii despre "polizorul" asta, cauta prin A3; A4. Cum impozitele ce sa faca, fac pe dracu, din 2016 (daca ramane asa) va creste cu 100 lei fata de anul asta adica de la 870lei la 970lei... Ce stiu eu despre 1.8T ca il gasesti cu E2 si cu E4 la modelul asta nu are E3; are volant in masa dubla; o bobina vreo 500 lei; mai pica turbina de la calamina (si la diesel, deci nu-i o noutate); se duce drac, ceva mai repede ca la diesel, egr-ul; corpul clapeta... cam asta tin minte despre 1.8T. Caroseria de Audi nu rugineste, una care a prins rugina nu mai este originala de la mama ei, inseamna ca masina a fost lovita si reparata in zona unde apare rugina. Suspensia este multilink - numa vreo 2.400 lei toate piesele Distributia e mai ieftina, poate 1.000 lei (nu stiu, presupun) Quattro il gasesti numai in varianta de 180cp la 1.8T - se schimba uleiul in grup cat si in diferentialul spate. A, era sa uit, benzinarul fie turbo sau aspirat, trage bine de la 4000 la 6500rpm, chiar daca turbina la benzinar intra de pe la vreo 2000 tot nu are suficienta putere decat undeva mai sus, ATENTIE vorbim de 1.8T nu de 2.7T care de la 2000 pleaca ca din pusca, dar aici mai avem 2 cilindri in plus si vreo 1000 de cmc.
Nu trebuie sa ma gandesc cum trage pentru ca am mers cu 1.8T si iti pot zice sigur ca nu are termen de comparatie cu Loganul. Caroseria Audi rugineste si fara a avea evenimente, informeaza-te putin in legatura cu pragurile si pasajele aripilor spate. In legatura cu impozitul stiu cum sta treaba stai linistit, platesc anual aprox. 3500 ron ptr. masinile care le detin. Ce incercam sa explic este ca un A6 1.8T il tii si repari mai ieftin decat un 2.5 TDI. Te chinui prea mult sa demonstrezi ca 1.8T este un motor extraordinar de prost si nu merita achizitionat, nu este deloc asa.
Chiar am inspectat cazanu meu si nu are rugina acolo! Asta e, noi astia cu motoare mari platim... dar nu mi se pare corect ca unul care are 3 masini de 2l sa plateasca vreo 600lei/an iar eu cu una de 2.5 sa platesc 900lei/an. Clar ca repari polizoru mai ieftin ca 2.5 cat si in privinta numarului de km, mult mai putini decat la 2.5. Eu m-am dat cu Passat b5 variant de 1.8T si nu m-a impresionat cum se duce, cazanu meu, in zilele lui bune, nici nu discuta cu Passat-ul la demaraj.
Stai linistit, dau ei vreo lege si ii rezolva si pe cei cu mai multe autoturisme. Cum au majorat impozitul pe proprietati, la prima platesti impozit normal, la a 2-a majoreaza cu 65%, parca atat era prin 2013-2014. Ei au mers pe ideea romaneasca, are motor 2.0, este economic, revizii ieftine, sa isi permita tot omul. Are motor peste 2.5, consuma mult, revizii scumpe, inseamna ca isi permite si un impozit mai mare.
M-am documentat inainte in legatura cu costurile de intretinere si sunt impacat cu ele. Motorul va fi, fara discutie, 1.8T. In afara de rugina de la praguri si pasajele rotilor spate, la ce ar trebui sa ma mai uit atunci cand verific un A6? Iar aici ma refer la chestii mai ascunse, ca diagnoza, inspectie tehnica la directie, suspensie, motor o sa-i fac oricum. Plus ca nu-s chiar incepator in ale masinilor, asa ca stiu cand o masina nu trebuie cumparata ... problema e ca nu stiu problemele "ascunse", acele lucruri stiute doar de cine are sau a avut acest model. Si n-as vrea sa le aflu pe propria piele abia dupa ce cumpar masina.
Probleme sunt, ca la orice masina. O diagnoza facuta de cineva care stie sa interpreteze codurile de eroare si o constatare asupra trenului de directie sunt lucruri obligatorii de facut cand achizitionezi o masina. http://www.clubaudi.ro/motoare-si-transmisii/10667-despre-motoarele-1-8-turbo-discutii-diverse-probleme-si-rezolvari-266.html
Diagnoza clar si fara discutii si pasul doi urcarea cu ea pe un stand itp si verificat suspensii ,directie si frane. Rugina cea mai deasa intalnita sa o cauti in aripile fata ,partea de jos a usii sub ornament(te uiti pe interior cum deschizi usa dedesubt jos) iti iei un magnet cu tine si il plimbi pe pasajele rotilor spate( in eventualul in care a fost rugina si acum exista chit si vopsea) te uiti de asemenea in fata la continuitatea lonjeroanelor ,existenta vopselei originale in compartimentul motor, te uiti sub pompa abs daca exista lichide sau altceva,virezi maxim pe loc st-dr si asculti pompa servo daca face galagie( suieratul mare nu e ok) te uiti la termostat sa atinga 90 si sa stea acolo in relantiu(pret de 10-20min) daca scade sub 70 e neregula, probezi clima si toate butoanele, verifici sa iti arate in bord usile deschise daca are bc cu display mare, mesteci in cutie pe loc si asculti zgomotele produse in cutie daca exista, calci si lasi ambreiajul la relantiu si din nou asculti zgomote( daca auzi rontaind la manevra asta ,grupul ambreiaj este uzat, iar costurile sunt de peste 2500ron),verifici stergatoare pe toate functiile,verifici spalatoarele de faruri(daca are xenon) inspectezi fara scut sub ea eventualele pierderi de lichide si cam atat. E greu pe o masina din Ro sa gasesti toatr astea la locul lor, tu vei decide daca merita sau nu ceea ce o sa investesti in viitorul apropiat ---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 23:15 ---------- Ca sa vin in completare, nu are rost sa comparam un 1,8t cu un 2,5 tdi in parametrii lui. Cu un 2,5 faci km nu gluma si intretinut cum si cand trebuie nu dai belele cum se discuta pe aici.
nu ai pentru ce, e valabil la orice masina sh, niciodata nu o sa le gasesti pe toate la locul lor,dar bubele gasite iti vor spune ce costuri iti complica existenta in viitorul apropiat.
Audi A6 C4 2.5 TDI Salut baieti, sunt nou pe forum si as vrea cateva pareri de la detinatori de Audi A6 C5 2.5 TDI quattro 180hp cutie automata nu stiu daca este si manuala. Intentionez sa achizitionez unul din anul 2000 si nu prea stiu mare lucru despre ele cum ar fi piese, consum, probleme specifice motorului si asa mai departe. Va rog mult sa ma ajutati cu ceva pareri pro si contra ca sa ma pot decide. Multumesc mult In titlu am pus C4 din greseala...e C5
Ai citit acest topic integral ? Ai citit aria aceasta unde sunt 2 mari topicuri / thread-uri despre motoarele 2.5 TDI ? Ai citit aria motoare si transmisii cu topicurile aferente dedicate motorului 2.5 TDI ? Daca nu, spor la lectura. Dupa ce o sa citesti ce ti-am spus o sa clarifici toate nelamuririle care le ai. Bafta.
Mralecsw ...exista 180cp si automata si manuala,pro manuala ...mai putine batai de cap, cel mai recunoscut ca si probleme este cel cu codul motor "ake" axe cu came picate,tacheti sariti sau pompa de injectie, din fericire exista prin dezmembrari chiulase complete de pe codul motor "bau" venite cu axe de titan(tin o viata) sau varianta altelor noi, acuma problema specifica apare la masinile prost intretinute. Legat de intretinere...pai e asa..o revizie circa 400-450ron, schimbul distributiei este mai mare(dar si numarul de km se duce la 120000), circa 3000ron iti trebuie pentru ea..in care sunt incluse si kitul de accesorii si alte acareturi prin botul masinii(odata demontat pentru schimbul distributiei o sa mai gasesti si alte piese pe duca). Ca si masina, crede-ma....desi are o varsta nu te poti plictisi de confortul oferit de ea, vrei sa iei una...este simplu, tester si verificata bucata cu bucata, apoi un banc de testat suspensii asta ca sa stii pe ce dai banii. Acuma eu nu iti spun fugi de aia sau i-a asta, atat doar fii atent pe ce dai banii , pentru ca 2,5tdi devine un motor foarte costisitor daca masina nu a fost intretinuta
Ultimul an de fabricație pe cod motor BAU, BDH tiptronic sau manual. Sunt rezolvate cam toate problemele "copilariei" în privința motorului. Îți recomand unul cât mai dotat și dacă se poate cu RNS-E ca-i merge navigația și în România. Acu' ca vrei Quattro sau fata e problema ta, Quattro e ceva mai lent la vmax fata de fata și parcă nu așa de rapid pe demaraj, oricum insesizabil. Cel de 180 cp sau 163 cp sunt E4. Sa ai în vedere ca a fost și este o mașină premium din toate punctele de vedere. La clasa ei este peste concurenta raportat la anii de fabricatie și destul de scumpa la întreținere. Eu am unul plin de probleme dar nu mă despart de el, dacă m-a dus la o viteza cu doua zerouri in coada pe kilometraj așa defect cum e, oare cum o fi când îl aduc în mințile lui ?
Salut, vreau sa-mi iau un A6 1.9tdi, nu ma intereseaza motor mai mare. Vreau fie A6 C5. De asta ce parere aveti? Oare gasesc vreun service prin Alba sa o testez ? Mersi. http://olx.ro/oferta/vand-audi-a-6-1-9-tdi-ID4eVNC.html
Pura parere personala ca e scumpa tinand cont ca mai de facut si actele la ea(carte, talon si toate cele plus minunata taxa) Si dupa ziarul pus la picioare si km din bord arata a masina pregatita de vanzare. Ca sa nu spun despre genul de persoane care apar in poza ca sa nu imi pun pe careva in cap gen ca sunt rasist sau mai stiu eu ce. Sa il numim tipic TALCIOCAR.
Il sustin pe Gabitza...in primul rand sunt foarte curios de km reali ai masinii, 99% aia nu sunt reali, sunt in Germania..vad 3-4masini pe weekend si crede-ma este extrem de rar sa gasesti la anii aia masinii la km astia. Am vazut masini la fel de bine intretinute si sarite lejer de 340-350mii km.
Mersi, l-am vazut si eu pe nigger in poza Dar C5 sunt extrem de putine la vanzare, si intr-adevar, cred ca cu km reali si mai putine. Am observat, e o regula ca 1.9 sa fie slab dotate? Nu prea sunt cu xenon, trapa si altele.
Nu e chiar o regula , dar intr-adevar mai bine dotate sunt face-left-urile si cele cu motoarele mai mari Din pacate pentru noi ceilalti