Deci vreo 800 Euro mai dai la taxa + vreo 500 Euro RAR si asigurare + vreo 500 Euro mai bagi in consumabile imediate......te 'ridica' un pic. Bafta.
Pai n-ar conta cheltuielile fixe, astea le stiam. Problema e ca nu prea e dotata la banii astia. RARul e cam 100 eur, asigurarea pe 1 an maxim 100? De ce 500?
Da, 500 Euro m-a costat pe mine dar e drept ca 200 E a fost taxa de poluare. E A6 diesel la 3500 Euro, ce sa vrei? Chit ca e din 2001. Daca nu te deranjeaza ca are peste 400k km, si masina e ok din punct de vedere tehnic si estetic, aia e, dotari se mai pot adauga ulterior, dpmdv.
Deci eu zic ca nu isi justifica pretul.plus ca la final ajungi pe la 4500 ce clar ar merifa acea masina care e perfecta stare si a fost mega ingrijita si nu ar conta ca ar avea 400000km reali. Dar masina din poza nici nu are nici km reali nici nu isi justifica pretul pentru ca este o masina care este pregatita sa arate binisor si sa fie vandabila.
Asta atunci, vreo parere? Zice de s-line, dar nu stiu ce ar trebui sa conțină s-line: http://olx.ro/oferta/de-vanzare-audi-a6-1-9-tdi-s-line-limited-edition-ID4fvpY.html
Cred ca e facuta din dezmembrari Capacul radio-ului este o culoare, celelalte trimuri alta culoare, fetele de usi alt model, plansa de bord pare mai inchisa, nu e albastru ca si restul...ce sa mai zic. S-line? O emblema lipita pe usa. Cred ca ajunge.
Mersi. M-ai lamurit. De asta le postez aici, nu am ochiul format. Nu inteleg, ca are si un pret in plop, pe ce il cere.
Increatul, mai degraba te uiti la un A4 B6, ai mai multe sanse sa gasesti o masina in mintile ei la banii astia. Acum nu stiu cata nevoie de spatiu ai, dar un Avant S-line e bomboana, chiar si turbo.
Parca nu imi plac asa mult, A4 B6 si seria 3, imi plac mult mai mult surorile mai mari . Am mai condus un A6 C5 2.4 benzina si pot sa zic ca te unge la inima confortul si senzatia de siguranta. De fapt l-am condus destul de mult si singurul lucru pentru care a fost vandut, a fost consumul care putea fi maricel la un moment dat. Oricum, cat iti cauti masina trebuie sa iti indrepti atentia catre un model, maxim doua, ca sa fii sigur pe ce alegi (altfel vorba aia, alegi pana culegi).
Nu stiu de ce,dar trimul este schimbat nu capacul de la casetofon ,aia sigur a avut impact frontal si airbag sarit
Mersi oricum mi-am luat gandut de la ea. F f scumpe pt ce ofera, nu prea inteleg piata din Ro, probabil cauta fraieri sa sara cu cei aproape 5000eur.
Nu o sa găsească client la banii aia airbagul sărit nu știu dacă sare pe la trim, ci pe deasupra puțin, cel puțin la mine așa e poziționat deasupra trimului
Dubios acel interior la masina... Fetele de portiera sunt de pe alta masina sau le-a retapitat(in cel mai bun caz), fiindca masina ar trebui sa aiba interiorul complet albastru, nu doar scaunele albastre si fetele de portiera sa aiba piele alba... Si nuantele de albastru de pe portiera si de nuante diferite... Posibil sa fie o parte de la prefacelift combinate cu cele de la facelift...
Vad ca va intriga tare combinatia din interiorul astuia. Fetele de usi sunt de pe masina fara facelift. Combinatia e de Maritim Blau(sus)-Royal Blau(jos) cu Vanilie(mijloc). La fel si cotiera: Royal Blau cu capac Vanilie Bordul si scaunele sunt de pe o masina cu facelift (Maritim Blau toate), ceea ce insemna ca pot fi chiar ale masinii din moment ce masina e facelift atat dupa anul de fabricatie (2003), cat si dupa elementele exterioare (faruri, grile, capota, stopuri, bandouri etc), dar si cele interioare (nuca schimbatorului, ornamentul de la schimbator cu chenar cromat, volan etc). Ornamentul de la radio pare din set cu cele de pe fetele de usi. Probabil vanzatorul a gasit un set de fete de usi cu tot cu ornamentul de la radio si cotiera si le-a pus pe masina parandu-i-se in stare mai buna. Ornamentul de pe bord si cele de la scrumiera si schimbator par din acelasi set. Probabil ca nu le-a schimbat. Bordul nu pare afectat de airbag sarit. De altfel airbagul nici nu sare pe sub ornament pentru ca ar intra in ochii pasagerului, cu pe deasupra. Cred ca masina ar trebui judecata dupa elementele de caroserie daca a fost lovita sau nu si mai putin dupa fetele de usi care vin clar de pe alta masina. La fel si dotarea BOSE pe care o pretinde. Din moment ce fetele de usi provin de pe alta masina, acestea nu prezinta logo-ul aferent. Ar trebui verificata prezenta amplificatorului din aripa dreapta spate. Asta daca chiar sunteti interesati de masina aia. Scaunele nu sunt clar reglabile electric asa cum pretinde, ci doar pe inaltime, restul fiind manual. Ar fi interesant si torpedoul "cu frig" cum il va justifica vanzatorul din moment ce pe C5 nu exista zorzoana asta. Poate l-a adaptat el cu piese de pe A4 B6. Succes la cumparat!
Dragi colegi..se pare ca iar am ajuns in postura de a imi cauta un nou 2,5tdi ..manual...quattro sau non-quattro. Cum astazi s-a gasit un cretin sa imi taie calea...febletea mea a avut de suferit, impact frontal...cred ca inca mai aveam 20-30 kmph cand am dat in el(pe franare) asadar bara fata,aripi,trager si toate cele 3radiatoare,ventilatoarele,capota,parbriz,plansa de bord(sparta de la airbagu pasagerului),volanu s-line trim-ul de sub airbag. Bun o sa iau dauna totala..3500-5000 euro, masina se poate repara, dar nu am nervi pentru service-uri asadar caut alt c5 . Cerinte: In ce an s-au inlocuit axele cu came pina la urma ? 2002 sau 2003? Si care sunt codurile lipsite de problema axelor?
Mda...neconcret...nu numai BAU si BDH au avut problemele copilariei rezolvate...si nu numai anu 2004...deci pina aici stiam
iti recomand anii 2003-2004 si codul motor BAU, cel de 132 KW. Are toate problemele rezolvate ale "generatiei A" (AKE; AKN; AYM). Quattro sau fata; manuala sau tiptronic este alegerea ta Diferente majore intre cele doua caroserii nu prea sunt, interiorul este identic. Daca cauti cu navigatie iti recomand varianta cu RNS-E ca "merge" navigatia si in RO. Cauta unul cat mai dotat (siroco; RNS-E; xenon;piele;full electric, etc)