Atentie BAU nu este euro 4 , 100% este euro 3 !!! S-au fabricat intre 07-2003 si 12-2005 , toate motoarele BAU fiind cu 132KW adica 180Cp. In 2005 s-au fabricat cateva modele cu motoare euro 4 dar cu 163Cp iar motorul nu este BAU . Are un alt cod de motor pe care momentan nu mi-l aduc aminte !
BAU - 180cp BDH - 163cp BKN - 155cp Sunt euro 4 conform VAG! În 2005 au fost fabricate numai BAU, montate pe Allroad pentru ca A6 (4BC5) Avant și Berlină au ieșit din fabricație, odată cu apariția noului A6 (4FC6) în 2004/10.
Salut colegi! Ce puteti sa-mi spuneti despre motorul AWX pe A6 C5? Pe aici nu ati povestit asa mult despre acest motor... Am fost zilele trecute sa vad masina asta si mi s-a parut ok. La o prima evaluare am observat ca nu ii merge incalzirea in scaune http://olx.ro/oferta/audi-a6-ID5p1eA.html#6162163cac
Am mers si cu AWX. Difera cutia, e doar in 5 trepte, dar diferenta o simti doar pe autostrazi (care ne cam lipsesc) si are ambreiajul mai mic putin fata de AVF . In rest, baza motorului e la fel, adica foarte buna. Daca are in jur de 300.000 km si a avut ulei bun si mentenanta pe masura, te mai duce lejer inca 200.000 fara sa-i faci nimic Masina e foarte comfortabila, sa n-ai pretentii sa fie vreun S, dar o mai poti ajuta putin din soft.Per ansamblu, o masina foarte ok (vorbesc despre model, nu neaparat de cea din anunt). Linistit poti face pasul, n-ai sa regreti nici o secunda. Bafta
Pentru cei care voi un A6 2.5 TDI Avant euro 4 motor BDH 132kw cutie tiptronic ZF5HP19FAD inmatriculat Romania si cu taxa achitata va rog sa evitati ACEASTA MASINA acesta este VIN-ul WAUZZZ4B24N091825 si AICI aveti PDF-ul de la Nucu istoricul ei: 3 proprietari (1 DE si 2 RO) KM la data la care am vazut-o eu 376.000km (22 ian 2016) cu urmatoarele probleme: gaze carter mult peste limita; turbo fluiera; nu trage ca pentru 132kw; xenoanele sunt AM; softarea a fost facuta dupa ureche; senzorii de parcare sunt AM si nu merg; scaunele fata au fost schimbate; cutia schimba bine; cred ca a fost lovita pe dreapta pentru ca se simte cam tare curentul de aer pe la cadrul usii. Pe mine nu m-a incantat!
Bixenon adaptativ Cum poate mintii in falul asta? Pacat ca nu se pot pune comentarii in postul de vinzare pentru al da de gol pentru ca pina la urma sigur se va gasii un neinitiat care va lua teapa
Asta ar fi cel mai bun lucru la site-urile de profil, sa poti pune comentarii la anunt. Am vorbit si cu proprietarul anterior al masinii si a ramas mut cand a auzi ca este iar de vanzare masina cu km mai putini. Pe scurt un A6 4bc5 de 2.5 TDI nu are voie sa aibe gaze de carter, am vazut foarte multe in TM si doar 2 nu aveau gaze. Inteleg acei vapori dar nu gaze de furnal. Cei care doriti un astfel de motor, urmatoarele lucruri sa le verificati: 1. gaze carter pe la buson si joja - nu are voie gaze doar vapori 2. o scanare cu vag-ul pe injectoare si pe avans 3. intrebat daca are "soft" 4. pornirea din rece trebuie sa fie la prima cheie si electromotorul sa nu invarta mai mult de 4 sec la temperaturi negative si 2 sec la temperaturi peste +5C 6. sa nu balbaie motorul deloc 7. verificati vacuum-ul de la actuatoarele turbo si egr 8. franarea din ralanti, dupa un parcurs bara la bara trebuie sa fie instant fata intarirea pedalei de frana 9. fara fum negru in accelerare 10. fara suierat la turbo cand se accelereaza cat si pe decelerare 11. la plecarea de pe loc o manuala cu esp decuplat tre sa plece ca din tun, "stie" si automata asta dar nu e prea recomandat 12. toata electrica masinii sa functioneze, defecte acceptate sunt doar contactele de usi 13. sa aveti in vedere ca o schimbare a distributiei si a accesoriilor duce la aprox 800 euro numai piesele (sunt 5 nume Conti/Gates/Dayco, Ina, Hepu) iar termostatul numai AUDI OEM 14. la manuale, un ambreiaj bun este pe la 2500-3000 lei si va recomand ATIX de la Odorhei 15 la automate se schimba uleiul din 60.000km in 60.000km, daca nu a fost schimbat e cu cantec pentru ca poate merge perfect cu uleiul vechi dar cu cel nou sa inceapa problemele, o cutie noua ar fi undeva la 2500-3000 euro cam cat ar face masina 16. un Audi NU rugineste iar daca exista sunt numai puncte de rugina de mici dimensiuni si apar la partea de jos a portbagajului avant si berlina la acea banda nichelata; pe plafon langa imbinarea cu parbrizul din cauza pietrelor, capota langa grila din acelasi motiv. Va spun asta pentru ca eu am luat un cazan de 16 ani de care s-a batut joc in ultimii ani si nu are rugina decat in zonele sus mentionate. 17. motoarele de 2.5TDI V6 "plang" asa sunt ele, daca se vad pete mici de ulei asta e, nu se pot elimina complet. 18. un aspect foarte important este pompa de ulei, restul sunt mituri, daca pompa de ulei are sorbul partial obturat din cauza depunerilor din ulei poti avea si axele lui "peste" ca tot se vor duce dracu sau cala motorul. Aceasta trebuie desfacuta si curatata si asa scapi de probleme. Cam astea ar fi, daca mai sunt de completat va rog.
Aici discutam despre consiliere achizitie nu despre cum remediem anumite probleme. Mesajele care nu respecta ce am mentionat au fost sterse si vor fi sterse fara alte explicatii.
Salut, Vreau sa achizitionez un audi A6 C5 2.4 benzina cutie automata din 2001 luna a-3-a si ma intereseaza ce norma de poluare are in conditiile in care proprietarul spune in anunt ca este Euro 4 si emisile Co2 230g. Taxa asa cum spune el ar fi de 640 Euro si ar fi chiar ok din punctul meu de vedere, dar daca nu este Euro 4 m-am cam ars ca taxa ar fi foarte mare. Daca stie cineva ce norma Euro este sau a intimpinat cineva aceasta problema sau a inmatriculat un A6 C5 cu un asemenea motor as dori un raspuns. Va multumesc
Vezi ce cod motor are si daca acesta apare in tabelul atasat la norma Euro IV. Gaseai asta in topicul dedicat.
Buna ziua tuturor Ma gandesc serios sa devin proprietarul unu Audi A6 C5 din 2001 masina este full, piele, cutie automata 6 trepte Problema mea ar fi cutia,nu stiu cat de fiabila este,daca o sa cada ma rupe din ce am inteles pe alte site-uri. Are motor 2.4 benzina 170cp,si ma gandesc ca o sa am consum pe masura Rog pe cei care au sau au avut asemenea masina sa ma ajute cu niste sfaturi. Multumesc anticipat
Nu-ti lua cu, cutie automata, iar motorul de2.4 nu are un consum de speriat daca mergi normal. Eu am facut 800 km cu un rezervor.
La varsta pe care o are, o cutie automata are o uzura majora. Service-urile care repara astfel de cutii sunt mai rare si este destul de costisitor Daca nu te deranjaza poti preciza ce pret are masina? Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
Deci masina costa 1400€ Nu are probleme la cutie,nu are probleme la motor deci masina este in stare perfecta Acum nu stiu ce sa zic,cu toate ca nici eu nu sunt sigur in legatura cu aceasta cutie
Nu are cine sa-ti repare cutia automata in Romania (un prieten, Audi A6 Allroad) a "reparat-o" de 3 ori si.in final, (dupa ce s-a chinuit 6 luni) a cumparat una din Germania de la o masina accidentata.