https://www.olx.ro/oferta/audi-a-6-ID7oeRI.html Mare grija la urmatoarea masina am batut 130 km + 2 ore de asteptare pentru a vedea un a6 fara bucata de caroserie intreaga fara lac/ vopsita la spray + amortizoare spate inexistente+ cauciucuri ca in palma interior rupt faruri matuite + crapate....acte dubioase...aveti grija
Sincer la o masina de aproape 20 de ani cam ala e pretul si mai ales ca am vorbit foarte clar la telefon cu el si a confirmat de 2-3 ori ca nu are defecte vizibile ca are acteleinclusiv fiscalul cauciucuri de iarna bune
O masina de 20ani? iti fac pariu ca un A6 c5 in zilele lui bune si intretinut sub 4000€ inscris nu ai sa gasesti. La 2000€ doar de dezmembrat.
Sunt multe la 2000 de euro , te momeşti la bani le iei si te trezesti timp de o lună ca mai bagi liniştit 2000 de euroi. Si eu daca cer 4000 de euro pe ea cu investitii pe carte , facturi ...tot ,comenteaza unii ca sunt nebun , ca la banii aştia işi cumpără porsche !
Da, dar in acelasi timp sunt unii care spun ca au facut investitii si defapt nu au facut nimic. Nu poti sa ai incredere in nimeni, trebuie sa testezi masina bine de tot, pe rampa, verificata, la drum in toate treptetele, turata la maxim, pornire la rece daca e diesel etc.
Tind sa cred ca ar fi nepretuita interactiunea dintre tine si un om care a intretinut masina, in momentul in care dupa ce vrei s-o pornesti rece ca s-o verifici, vrei s-o testezi (??) "turata la maxim, in toate treptele". Si poate dai peste unul cu 2.5, asa efectul e garantat. La 2000 de euro nu ar trebui sa ai asteptari. Nu vreau sa fiu rau, dar se cam exagereaza cu entuziasmul de priceputi. Atata timp cat te duci la primele rezultate din lista ordonata crescator .. e firesc sa dai de lucruri de genul asta. Indiferent de starea masinii, daca intr-un buget de 2000 vrei A6, vei fi repede dezamagit. Erau intr-o vreme C5-uri pe bursa forumului care stateau. Evident, prea scumpe, presupun.
Crede-ma niciun proprietar de 6luni al unui Audi...nu are cum sa bage o suma frumusica intr-o masina pesi care cere 2-3mii...pentru ca...bagand sumele alea 1 la mana are un motor sanatos la care nu mai renunti la o suma modica,2 la mana ,probabil a vazut ceva in motorul ala si stie ce urmeaza asa ca prefera sa scape de ea. Personal si vorbesc si in numele lui Gabitzu,nu as da masina mea sun o suma de 3600€. De ce? Pentru ca am un motor cu 340000km reali,dar desfacut si investit in el,atestat in facturi si in poze(deoarece fiind mecanicul ei nu pot atasa factura unui service)...normal pentru unii km astia sunt greu de digerat, dar pariez cu oricine ca exista un procent de 3% din aceasta generatie cu km reali sub 300000. Am desfacut destule 2.5tdi si uzurile niciodata nu au aparut la km putini ,doar daca a stat pe mana unui al doilea proprietar care doar s-a dat mare cu ea si cand a inceput circul a dat-o sa scape de ea. Inspectii,pornit la rece, turat la maxim....sunt basme frumoase
Pai pentru toti cunoscatorii de mecanica si de masini mi se pare ca se viseaza cu preturi de 2000e si masina buna. Pai hai sa va clarific eu ca o distributie completa cu piese de calitate si schimbat tot si accesorii te duce la 700e Un set de brate bune vreo 350e minim cu ocazie de pe ebay. Daca mai este automata 250e ulei si filtru Preturi fara manopera,pai de unde fratilor o mașină buna si ingrijita pe 2000e? Normal ca toate carutele se vand pe 2000e ca deaia in România masinile sunt cele mai ieftine din lumea asta pentru ca sunt demne de fier vechi unele din el nu merita nici dezmembrăte(avand HOLSURUBURI mai multe decat am eu in tavanul fals) Si vine unu care isi permite masina sa o cumpere si sa o întrețină si cand decide sa vanda masina la un pret decent pentru o masina buna in jurul 4000e si romanul intraba CAAAATTTTT? Imi iau doua de banii astia.Iti urca tensiunea. Dar stiti cum este ORICE MARTOAGA SE VISEAZA ARMĂSAR.
Una buna incepe cu 3.000-3.200 eur si urca, urca... (inmatriculate, cu ceva ani de romania, minim vreo 5) neimnatriculate la 3.000 este buna iar la 4500 foarte buna
Eu nu as da-o nici cu 4000 de euro in momentul de fata stiind cum merge si ca au fost bani bagati in ea.(si faptul ca e cam full pentru vremea aia) Momentan e pe BG si cred ca in toamna cand imi expira asigurarea o s-o inmatriculez pe RO.
salut, am verificat si eu un vin la colegul si imi rezulta ca pe un a6 c5 1.8 am motor cod ARH si transmisie automata 4 viteze. ceva detalii ati putea sa imi dati despre cutie? wiki zice ca pe c5 a fost doar auto cu 5 viteze, deci ce sa cred? cutia este tiptronic (merg schimbate vitezele si manual din maneta) si cam atat am aflat de la vanzator. posibil sa explice aceasta cutie consumul bun pe care il sustine vanzatorul - de 9 in bucuresti?
Regula e destul de simpla. Pe A6 C5 fara facelift (1997-2000), cutia automata in 5 trepte, care automat vine cu mod tiptronic, s-a montat pe toate motorizarile de la 150 de cai putere in sus (1.8T, 2.4, 2.5 TDi, 2.8, 2.7T, 3.7, 4.2). Motorizarile entry-level, adica 1.8i 125 cai putere si 1.9 TDi AFN 110 cai putere, au dispus de optiunea de cutie automata in 4 trepte, fara mod tiptronic. Motorul 1.9 TDI PD 116 cai putere, cod AJM, pe A6 a fost disponibil doar cu cutie manuala. Daca motorul tau de 1.8 este aspirat (fara turbo) si cutia este originala de fabrica, are 4 trepte si nu are mod tiptronic. Daca motorul este 1.8T (turbo), cutia este tiptronic in 5 trepte. Cutiile tiptronic in 5 trepte montate pe A6 C5 non facelift, au in paralel cu grila de selectie P R N D 4 3 2, in dreapta, o alta grila, cu + - , pentru modul tiptronic. Cutiile automate in 4 trepte, fara tiptronic, montate pe A6 C5 facelift, au grila de selectie simpla, P R N D 3 2 1. Consumul este un subiect discutabil la infinit, masina o cumperi in functie de nevoi si nu cred ca trebuie sa stai sa urmaresti permanent consumul pentru ca este influentat de foarte multi factori. Masini de clasa medie sau mare, cu cutie automata clasica, nu gasesti nici pe motorina, sa consume doar 9 in Bucuresti. Eu, pe A4 1.9 TDi 116 cai limuzina, cu cutie tiptronic in 5 trepte, cu greu scoteam sub 10l/100km in Timisoara.
multumesc pentru raspuns. luand in considerare informatiile de mai sus inteleg doar ca daca pe masina la momentul asta exista "schimbator" de tipul asta - http://img.photobucket.com/albums/v739/hliu55/bezel/bezel15.jpg - atunci nu este cutia originala conform decodarii VIN. poti pune te rog o poza cu levierul cutiei automate 4trepte care ar fi pe 1.8 aspirat? multumesc.
Gresesti total 1.9 tdi 131 cai model AVF.este foarte potrivit trage de rupe si merge super bine este motorul perfect facut de grupul VAG pe care nu prea il gasesti pt ca nu l-au mai fabricat pt ca nu avea probleme,eu am acest motor si este beton.
Perfect de acord cu Lucian eu personal am facut cu a mea 262000km si merge de rupe. Chiar ma gandeam zilele astea la munca cate masini intra in service chiar modele noi si marci consacrate cu km putini la cate probleme au si cedeaza anumite piese scumpe am ajuns la concluzia ca neamtul chiar a facut un TANC cu masina asta.
Lucian bine ca ai adus in discutie un subiect si ai raspuns unui mesaj scris acum 9 (noua) ani. Multumim oricum dar mai uitati-va si voi cu-i raspundeti si cu-i scrieti.
Ce parere aveti de masina asta? e vreo diferenta tehnica intre pre-FL si FL? https://www.otomoto.pl/oferta/audi-...150km-manual-avant-2001r-import-ID6zIDH6.html Vad ca sunt ceva diferente la clapeta acceleratie fata de AVJ meu din 2001. Oare este euro 4? omul zice ca e construita in 2001.