1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat cumparare AUDI A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de yotis, 24 Feb 2008.

  1. nubz0r 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    ford focus ,2004
    Codul motor este BFC, 163 CP (120 KW), banuiesc ca e ok si nu voi avea probleme. (titanium beats steel anytime :P)

    M-am uitat pe autokarma, cureaua de distributie este fie 200 fie 70 ron (apar 2 modele diferite) pt acest motor, rola intinzatoare este 230 lei (productor ina), rola ghidaj tot pe la 200 . Diferenta pana la 2000-3000 lei e manopera ? :D

    in rest filtrele sunt la preturi similare cu cele ale actualei masini (focus, care, lets face it, nu se compara cu audi).

    Multumesc tuturor pentru raspunsuri, daca va mai amintiti ceva care ar putea sa-mi fie relevant, nu ezitati sa postati. intre timp eu mai citesc thread-uri :)

    O seara faina tuturor.


    -later edit- din cate stiti, acest motor are probleme cu injectoarele usually ? dar pretentios la motorina este ? (evident ca nu voi pune motorina de locomotiva in el, dar nici alpin diesel sau alt motorina scumpa similara). pretentios in sensul sa nu moara daca pun petrom euro 5 sau sa nu porneasca dimineata din cauza motorinei.
     
    Ultima editare: 28 Dec 2009
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Daca este sa urmaresti motorizarile de 2.5 tdi ce s-au pus pe A4
    doar doua s-au pastrat timp mai indelungat peste 4 ani:
    -A4 2.5 TDI 24V.V6 ,cod motor BDG
    -A4 2.5 TDI 24V.V6 ,cod motor BCZ
    Astea din urma s-au produs din 2003 pana in iunie 2008.
    In rest s au produs pe perioade destul de scurte.

    Ai aici cateva detalii:
    http://www.clubaudi.ro/audi-a6/4691...jectie-si-solutia-reconditionarea-pompei.html
    http://www.clubaudi.ro/audi-a6/11881-colectie-probleme-a6-2-0-tdi-2005-a.html

    Posesorii de 2.5 TDI o sa i gasesti cel mai mult pe A6 insa cel mai greu este sa gasesti macar unul cu acelasi cod cu motorul care doresti sa l cumperi.
    Succes la cumparaturi si mare grija o problema majora la 2.5TDI usureaza portofelul.:)
     
  3. nubz0r 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    ford focus ,2004
    citesc, citesc si ma lamuresc. Pe un site german am citit ca si motoarele cu codul BFC vin cu acele ax de came din OTEL (si nu titaniu). Deci si ele pot pica si costa o groaza de bani. fiind singurul forum unde am citit asta, va rog sa-mi confirmati (in caz ca stiti) ca intr-adevar este asa. merci anticipat.
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Am aruncat o privire pe cateva forumuri germane se pare ca cele mai fiabile sunt motoarele cu cod motor BDG.
    Uite o lista facuta cu motoarele cu problema este inclus si cel care doresti sa l cumperi ,sper sa va foloseasca si pe viitor.


    =======================================================
    Cele cu probleme la axele cu cama.

    V6TDI mit Gleitschlepphebel und gegossenen Nockenwellen

    =======================================================

    AFB 150PS:

    11/97-06/00 Audi A4

    04/97-05/00 Audi A6

    06/97-06/00 Audi A8

    08/98-08/00 Passat 3B



    AKN 150PS:

    07/98-09/01 Audi A4

    10/98-05/01 Audi A6

    11/97-09/02 Audi A8

    05/99-05/03 Passat 3B/3BG



    AKE 180PS:

    12/00-05/03 Audi A4

    11/99-08/03 Audi A6

    11/99-09/02 Audi A8



    AYM 155PS:

    12/00-06/02 Audi A4

    06/01-06/02 Audi A6



    BFC 163PS:

    07/02-05/03 Audi A4

    07/02-08/03 Audi A6



    =======================================================
    Cele la care s a rezolvat problema:


    V6TDI mit Rollenschlepphebel und gebauten Nockenwellen

    durch IHU(=Innen Hochdruck Umformung)

    =======================================================

    BDG 163PS:

    06/03-05/06 Audi A4

    02/03-01/05 Audi A6

    05/03-05/05 Passat 3BG



    BDH 179PS:

    06/03-12/04 Audi A4

    02/03-01/05 Audi A6

    01/03-05/05 Passat 3BG



    BAU 179PS:

    06/03-12/04 Audi A4

    02/03-08/05 Audi A6

    01/03-05/05 Passat 3BG

    BCZ fehlt in der Liste, muss ich noch nachtragen

    BCZ 163PS:

    06/03-12/05 Audi A4

    02/03-08/05 Audi A6

    BDG, BAU, BDH, BCZ sind ok (alle mit Rollenschlepphebel=besser)!!!.



    __________________________________________


    Uite ce are unul in semnatura :)
    ,,A4 Avant 2,5 tdi 110kw; AFB; BJ2000 4 neue Nockenwellen bei 135 tkm!! ,,

    Scuze posesorilor de pe forum care au motoarele de 2.5 TDI cu problema insa poate este mai bine sa cunosca problema decat sa se imbete cu apa rece.
    :hi:
     
    Ultima editare: 29 Dec 2009
  5. nubz0r 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    ford focus ,2004
    Multumesc mult de tot pentru ajutorul oferit. Astazi am fost la un drive test cu masina in cauza, mi-a placut foarte mult, dar in lumina noilor informatii, NU o voi cumpara.

    Mai caut :)
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Daca tot ti a placut cauta aceasi motorizare dar la care s a rezolvat problema cu axele cu came.
    Mai este o problema la cele cu multitronic insa nu mai intru in detalii sa nu arunce lumea cu pietre in mine:)
    Cu respect Iulian.
     
    Ultima editare: 29 Dec 2009
  7. nubz0r 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    ford focus ,2004
    multitronic/tiptronic sau cum s-o fi numind nici nu l-am luat in considerare, ador cutiile manuale.

    Nu sunt fixat neaparat pe motorizarea 2.5 tdi, dar 1.9 tdi mi se pare underpowered, iar 3.0 tdi nu-mi permit.

    pacat ca este asa de costisitoare distributia la 2.5 tdi (nu inteleg de ce n-ar fi ok sa schimb doar cureaua, de exemplu. <asa am facut la focus si merge bine merci, dupa 110.000 facuti de mine si 2 curele schimbate>)
     
  8. helisdava 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI Quattro, berlina, manual, AKN
    Cost Distributie

    Conform mesajului meu de mai sus daca tu crezi ca faci distributia cu pretul unei curele si a unei role si iesi la 4-5 mil fara manopera, te inseli. Stiu ca nu vrei sa faci pe sarcasticul si sa insinuezi ca manopera este 2000 ron insa o sa vezi ca se aduna.

    Cand faci distributia tre sa schimbi si pompa de apa si tot ce mai gasesti acolo. Recomand sa te uiti si la rulmentii de la alternator / compresor, carbuni alternator, cureaua / rola service pentru ca tot dai tot botul jos si o sa vezi ca ai mai mult de o rola fiind un motor in V. Se aduna. In plus, nu cred sa gasesti pe cineva sa-ti faca lucrarea fara un minim de 200 euro si sa-ti dea si garantie. Apoi sa te uiti si la ce piese bagi pentru ca apar diferente intre producatori.

    In ceea ce priveste axele cu came, astea nu le faci in fiecare zi. Poti lua o masina cu probleme si este mai ieftina si o repari. Sunt care importa kituri complete germane de titan cu 450-500 euro cu totul adica cele 4 axe cu came si 24 piese din fiecare care mai intra in set. Stiu pe cineva in Pitesti care importa Ruville din germania dar le puteti cupara direct din fabrica cu comanda la Hamburg si sunt mai ieftine. Sunt si alte marci. Piese sunt, bani sa fie. Plus manopera. Chiar si motoarele cu seria a tin 200.000 km cu axele originale, chiar si mai mult. O masina care nu se strica niciodata nu exista. Nu conteaza ce-ti iei, la un moment sau altul o sa ai probleme. Fieru-i fier !
     
  9. nubz0r 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    ford focus ,2004
    Incercam sa fiu ironic cu distributia, din pacate mi-a esuat pentru ca nu am luat in calcul si pompa de apa (cu restul am intuit corect, conform autokarma si anume 2 role + curea). Manopera mi-a fost clar de la inceput ca va fi consistenta, trebuie data jos toata partea din fata a masinii. Dar chiar 200 de euro nu mi-am gandit ca ar cere cineva. (totusi, nu cred ca e o lucrare care necesita mai mult de 3-4 ore de lucru)

    Legat de axele cu came, cum spunea colegul iulian_1976,avem la motoarele cu probleme "Gleitschlepphebel und gegossenen Nockenwellen" (care cu germana mea subreda s-ar traduce tacheti <alunecatori> + axe cu came turnate), pe cand la modelele fara probleme avem "Rollenschlepphebel und gebauten Nockenwellen" (tacheti <pe role /rulmenti> si ax cu came formate prin presiune mare). Poate traducerea o fi o prostie, ceea ce clar insa este faptul ca sistemele difera cel putin aparent destul de mult. Si atunci ce fac ? Pun tot axe cu came care se defecteaza dupa X km ?

    Thank you for your reply. :)
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    O manopera la un service ok din Romania dar nu reprezentanta nu trece de 300 ron manopera pentru oricare distributie,e o chestie de 5 ore maxim asta daca lucreaza atent ca germanul,insa rumanul e mai indemanatic in 3 ore distributia este facuta.:)

    Curelele,rolele nu sunt scumpe,intinzatorul este scump in plus mai trebuie neaparat pompa si termostatul.Cel din urma este
    altfel situat decat la modelele normale,astfel se cade sa fie schimbat.
    Insa sa nu exageram cu alternatorul,cureaua de alternator etc la astea nu se ajunge pana la distributie,aici schimbi si in functie de buzunar.
     
    Ultima editare: 30 Dec 2009
  11. spaga77 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.5tdi 163cai
    intreaga distributie la un a4 2.5 tdi bdg m-a costat aproximativ 35 mil (toate rolele doua curele antigel ulei filtre manopera etc)
     
  12. nubz0r 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    ford focus ,2004
    la reprezentanta, banuiesc. cat timp ai garantie pe lucrare ? si dupa cati km ti-au recomandat sa schimbi din nou distributia ?
     
  13. helisdava 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI Quattro, berlina, manual, AKN
    Garantie Distributie

    Salut. Topicul a degenerat dar nu este problema.
    Garantia la distributie primita de mine este 60.000 km. Am facut operatia la 221.000 acum am 243.000. Pana la 281.000 astia sunt acoperiti insa probabil ca poti conta vreo 80.000 de km pe o distributie noua, functie de piesele bagate. Si in sprijinul a ceea ce a spus cel de mai sus, si eu am schimbat intr-adevar antigel (Hepu), ulei Castrol slx professional si filtre. Intra si astea in banii de distributie.

    Pentru cel care a inceput topicul, cred ca se sperie prea usor. Audi este o masina buna iar motorizarea de 2.5 este foarte faina. Mai ales ca a testat o asemenea masina si ii place. In plus trebuie sa se gandeasca la faptul ce deprecierea este mica, valoarea de revanzare este ok si nu stai cu ea la piata ca si cu un merc sau bmw iar ca safety este mai mult decat ok.

    Sa ne spui si noua ce´ti iei pana la urma.
     
  14. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    De ce nu incerci un 1.9TDI 131cp si il duci foarte usor la 165 cp cu riscuri minime, e si mai usoara masina, de intretinere si consum nu mai vorbim...
     
  15. nubz0r 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    ford focus ,2004
    Pentru ca pe cel de 163 cp il duc cu riscuri minime in 200 cp :) (si asta si intentionez sa fac :P).

    multumesc tuturor pentru raspunsuri, va tin la curent. (de amperaj scazut)
     
  16. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    staf achizitie a6

    am aun a4 ,cel din semnatura si m-am horata sa il inlocuiesc cu un a6 2007-2007 ca atat imi permit,o sa il aduc din germania personal,problema e ca nu prea stiu multe despre a6 (la a4 cunosc bine modelul).as dori cu motor de max 2000,diesel.nu stiu mai nimic de motorul asta decat ca are 140HP,am vizualizat multe masini pe net si am vazut diferente de echipare.daca poate cineva sa ma ajute cu acest einformatii,cate modele de echipare sunt si ce contin,tipul de motor,ca am inteles ca sunt mai multe modele de 1964cc.probleme daca are modelul asta( B7) la unii am vazut 4f?informatii folositoare in achizitie.aaaaaaaa si inca ceva,am vazut la 2 masini din 2007 o fiferenta mare pe care nu o inteleg: una avea indicator cu display la climatronic si una nu ,avea numai butoanele si rotile de reglaj.cine ma poate ajuta cu informatii.multumesc anticipat
     
  17. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Pai sa o luam cu inceputul. Motorul de 2.0 TDI are 140 CP si este pompe duse, adica este posibil (desi eu as spune ca e o regula) sa-ti manance ulei. E ceva de genul "asa fac toate", deci sa nu te sperii ca are ceva masina ta. Dupa parerea mea 140 CP pe A6 or sa te dezamageasca in comparatie cu 131 pe A4, dar sa zicem ca asta se rezolva cu o resoftare. Modelul se numeste 4F C6,am vazut ca tu scrisesei B7. Legat de climadestul de simpla treaba, sunt doua tipuri de "interfete", cu butoane si display sau cu rotite, primul fiind mai scump al doilea mai ieftin, dar nu sunt chestii diferite ca functionalitate. Legat de standardele de echipare stiu ca erau 3 parca, Ambiente, Ambition si Attraction dar nu bag mana in foc. Din pacate nu stiu care-i mai dotat si prin ce se diferentiaza...

    Bafta la "shopping" :icon_thumright: si anunta-ne cu ce te intorci de acolo.
     
  18. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    multumesc "bestie" dar nu esti

    ;) pai eu schimb ca vreau una mai noua,cu a4 nu am avut probleme,si cgiar imi plac cei 131 de cai,dar parca vreau ceva mai mare si mai puternica un pic.eu am inteles ca motorul de 140hp s-a pus pe audi 2005-2007 si ca e un motor cu performante care lasa de dorit,dupa 2007 pe modelul asta 4f c6 au pus motor de 143 hp ceva cu commonrail,nu stiu ce e asta sau stiu,ceva cu injectia si ca astea de 143 ar fi mai bune.daca mai stie cineva daca a6 4fc6 are si adaptov cruise control?la optiuni eu as vrea sa o i-au cel putin full,pielea nu e obligatorie.si daca ma mai poti ajuta cu ceva informatii la ce trebuie sa fiu atent la achizitionare la un audi,ceva dedesubturi,ca asa stiu in genera la ce sa ma uit si unde sa verific,dar ma gandesc ca fiecare masina are secretele ei.iar de achizitionat cam intr-o luna,ca sa vand audi intai ca nu vreau sa stau cu 2 masini nu ca nu as avea bani de a doua si pana atunci am timp sa ma documentez si mai bine despre modelul asta?aaaaaaa sau at motor diesel la a6 dar nu mai mult de 2,5 ca e mare taxa.ms
     
  19. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    revin

    daca stie cineva sa imi explice care e diferenta sau unde e diferenta la motor sau la echipare ceva de genu DPF PDF ca am vazut pe mobile.ro ca asa aveau la masini trecut ,sa ma lamuriti ce este asta.ms
     
  20. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    2.5 tdi nu mai exista acum, dar poti opta pt 2.7 tdi. In legatura cu DPF este filtrul de particule, tine de motor...
     

Distribuie pagina asta