1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat si consiliere achizitie Audi A4 B9 cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de Flo1980, 7 Ian 2017.

  1. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Nu se simte nicio subturare in mod deranjant, gen sa vibreze etc. Eu cred ca A6 este mai bine antifonat decat A4 iar vibratiile se resimt mult mai putin. Eu am A6 facelift 2016 si incerc cand merg constant sa o tin mereu la pragul schimbarii treptei, spre ex 1600 rpm. Daca nu sunt atent, imediat o schimba in 1100 rpm si simti ca nu e ce trebuie, motorul nefiind mare.
    La 3.0 poti merge linistit cu ea in 1200 rpm ca nu pare sa nu ii placa. Insa 2.0 as spune ca nu se simte prea bine la turatii de 1100-1200rpm.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca mai aduceti in discutie alte marci de Audi si chiar alte motorizari din grupul Audi aici pe acest topic nu numai ca va sterg mesajele dar veti lua si o pauza mai lunga pentru reflectie. Este a nu stiu cata oara cand va atrag atentia sa nu mai faceti asta si sa discutati strict despre A4 B9 cu o anumita motorizarea si fara alte comparatii cu nimic altceva (ale modele de Audi si alte motorizari de Audi). Ultimele mesaje vor fi sterse si /sau editate.
     
  3. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Va salut. Mă interesează cutia STronic fata de multitronic daca este mult mai rapida. Mă deranjează la B8 cu multitronic că are un lag destul de mare, mai ales la viteze mici. Vreau părea celor care au mers cu ambele cutii.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai exista multitronic montat pe Audi si asta ar fi trebuit deja sa stii. Cateodata stau si ma intreb de ce va inscrieti pe acest forum care vad ca il confundati din ce in ce mai des cu mizeria aia de facebook. Nu invatati nimic din tot ce s-a scris pe acest forum. Doar puneti uneori intrebari tampite si prostesti. Puteti sa va suparati cat vreti dar asta este adevarul.

    Alin
    nu astepta nici o parere pentru ca pe acest forum nu facem nici un fel de versus = comparatii cum ca acea cutie este mai buna sau aia este mai proasta sau motorul ala este mai bun sau motorul ala este mai prost iar tu trebuia deja sa stii asta fiind inscris pe acest forum de peste 1 an. De exemplu: pentru mine orice/oricare cutie automata este o mizerie. Masina nu ma conduce ea pe mine cum vrea ea ci eu conduc masina cum vreau eu. Multumesc pentru intelegere.
     
    Bubu07 apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si ca o paranteza: toate cutiile automate au acel lag... care nu este de la cutie ci de la turbina. La unele se simte mai putin, la altele mai mult.
     
  6. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Stiu ca s-a renuntat la multitronic. Am intrebat pentru ca si eu vreau sa renunt la ea. Este o prostie cutia asta...o lalaiala continua. In teorie Stronicul este mai bun dar am cerut o parere cum schimba in realitate. Crede-ma ca nu am intrebat aiurea, caut B9 2.0 Stronic 190 cp. Iar daca aici nu pot sa intreb de o cutie de Audi atunci unde....?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu trebuie sa intrebi nimic, doar trebuie sa citesti toate topicurile existente pe forum din toate ariile despre cutia automata. Unele modele de S-tronic fabricate pana in 2015 sunt la fel de proaste ca si multitronicul.
     
  8. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Poate nu am intrebat bine. Ma interesa parerea de la cineva ( si numai daca exista cineva) care a avut B8 multitronic si a trecut la B9 Stronic , cutie dupa 2016 cand a aparut B9, daca schimba mai bine si este mai rapida ( nu daca este mai fiabila). Numai prin comparatie poti sa iti dai seama, in rest toti isi lauda sau nu, masinile. Am vrut sa stiu daca merita sa fac trecerea sau nu?
     
  9. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Merita sa faci trecerea. Am eu A4 B9 cu Stronic, este foarte buna. Am 73.000 km, nicio problema cu ea. Uleiul schimbat la 60.000 km.
     
  10. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Multumesc frumos.
     
    dreiutz apreciază asta.
  11. lsc05

    lsc05 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B9, 3.0 TDI (CSWB) quattro 218 hp, 2017
    Daca schimbi uleiul in cutie la timp si eviti pe cat posibil situatiile in care tu faci invers fata de cum vrea ea sa faca iti vei micsora drastic sansele sa ai probleme cu ea. Accelerezi si chiar in momentul in care ea vrea sa schimbe +, tu franezi, sau invers. Sau ii dai talpa in drive la 1000 de ture. Sunt doar cateva exemple. Fac parte din situatiile in care cutia nu e gandita sa functioneze. Asta pentru ca e o cutie "robotizata" practic, nu o automata clasica.
    Legat de subturat...nu va inteleg. Vi se pare ca subtureaza? O dati in sport si gata. Bonus: Va duce si DPF-ul mai mult. Cine vrea sa o bage pe aia cu consumul...sa se abtina.
    Legat de ce zice colegul @BoboT cu insonorizarea...WOW! Bate la fund toti rivalii din clasa ei la nivel de insonorizare. Eu personal sunt foarte multumit de acest lucru, mai ales cu geamurile cu sticla acustica. Dar masinile pe care le-am testat nu aveau optiunea asta si tot mi se parea ca sunt bine izolate fonic. Motorul inceoe sa se auda de la 2500 in sus. Nu e corect sa facem comparatia asta intre A6 si A4. A6 e in alta liga :)
    Suspensia standard nu e grozava dar optionala cu Adaptive Dampers mi se pare foarte misto. Consider ca e un must pe masina asta, ii schimba total tinuta de drum.
     
    Mitiy, bobalex18 și alex2680 apreciază asta.
  12. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Legat de subturare: da , de acord in modul Sport problema e eliminata, dar asa tinde sa tina turatii ridicate ptrea nult timp. Un program intermediar ar fi binevenit. Chiar si asa eu o tin in Sport 80% din timp. Din experienta mea asa ceva nu e chiar un semn de rafinament. Am mai avut alte 3 masini automate, de diferite marci, la nici una nu am avut nevoie sa folosesc mereu modul Sport, pentru ca nu se simtea subturarea aproape niciodata.

    Insonorizarea e buna si nivelul general de zgomot este scazut. Dar cred ca si din cauza asta anumite zgomote ies in evidenta. De exemplu la trecerea peste denivelari relativ mici , la mine se aud un fel de mici bufnituri, destul de infundate , dar cu tonaliate oarecum stridenta. Cuplat cu faptul ca suspensia e destul de tare si cam orice denivelare se simte , face ca tot fenomenul sa devina un pic deranjant in timp. Nu prea stiu cum sa explic ca sa nu credeti ca sunt nebun:busted_cop:
    Nu e problema majora , dar nu pot sa zic ca-mi place. Asta e parerea mea, si sunt de acord ca e foarte subiectiva.

    Eu am suspensia standard, nu adaptiva.
     
  13. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    :banghead: Cred ca nu sunt eu normal dar nu inteleg de unde a aparut problema cu subturarea . Adica daca nu As avea turometru habar nu as avea ca motorul ruleaza la turatii scazute.
    Iar sa conduci acest diesel de 2.0 l in modul sport mi se pare nebunie curata , supraturezi tractorul si scutura la retrogradari si surzesti la supragradari
     
    bobalex18 apreciază asta.
  14. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Va intreb si eu ceva: voi dupa ce masini veniti si cam ce pretentii aveti de la un A4 cu motor in 4 cilindri??? Vreti liniste deplina? Totusi, e o masina de 35-40k euro (+-).
    Luati-va 2.0 TFSI sau 3.0 TDI care e mult mai rafinat si scapati de vibratii.
     
    Bubu07 apreciază asta.
  15. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Eu nu simt nici o vibratie
     
    Johannz apreciază asta.
  16. stefan schifirnet 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    in cautarea unui A4 2.0 D
    bobalex18 apreciază asta.
  17. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    18-19k. 180k km. Cred că merită verificată atent (mai ales de dauna) și revii cu impresii
     
    stefan schifirnet apreciază asta.
  18. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Eu as zice pas din prima, minte cu nerusinare in descrierea masinii.

    Dotarile de mai jos nu exista pe masina:
    DISTRONIC asa ceva nu exista la Audi pentru ca la Audi exista ACC - sistem de pastrare a distante fata de masina din fata/franare automata/franare de urgenta
    *LINE ASSIST - sistem de pastrare a benzii de rulare
    *SIDE ASSIST - sistem de avertizare masina in unghi mort

    Dotarile de mai jos sunt interpretate in favoarea vanzatorului:
    Servotronic - La B9 toate masinile au caseta electrica si cum cea din anunt nu are Drive Select degeaba e mentionat.
    MMI 3D cu DVD - o fi el 3D insa e varianta basic
    Camera citire semne de circulatie - nu functioneaza in Romania (cred ca e pusa acolo doar pentru ca a vazut in parbriz o camera)
    Scaune sport S-Line - scaunele sunt sport, dar nu S-Line
    Tehnologie LED fata/spate ( inclusiv semnalizare ) - are 6 LED-uri in fata, atat. In spate nu are niciun LED
    Senzori presiune roti - are sistem TPMS care iti spune daca ai vreo roata dezumflata (sistem care se bazeaza pe senzorii ABS). Senzori presiune roti cu citire radio existenti in janta exista pe RS4 unde vezi presiunea in fiecare roata.
    Computer bord PLUS - e dotare standard
     
    MDU apreciază asta.
  19. stefan schifirnet 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    in cautarea unui A4 2.0 D
    Multumesc! totodata pretul e suspect de mic raportat la ce am vazut pe mobile.de.
     
  20. lsc05

    lsc05 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B9, 3.0 TDI (CSWB) quattro 218 hp, 2017
    @bmdbmw Camera pentru recunoasterea semnelor de circulatie merge foarte bine in Romania. Doar ca nu citeste decat limite de viteza si depasirea interzisa/permisa, cam atat.
    Legat de anunt, masina e cheala, cea mai mica varianta de putere, multi km => consider ca e overpriced.
     
    dinamovistu și stefan schifirnet apreciază asta.

Distribuie pagina asta