1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat si consiliere achizitie Audi A4 B9 cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de Flo1980, 7 Ian 2017.

  1. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Eu am avut doua informatii contradictorii legat de garantie. Recent am luat si eu un a4 ca si cel cautat de colegul de mai sus quattro doar ca ca e combi. Are o 2 ani si o luna. Garantia in germania e 2 ani fara limita de km .
    Posibilitatea de prelungire o cumperi fie cand iei masina de noua sub forma de optiune fie cand o cumperi second hand. Daca e cumparata de noua sub forma de optiune cred ca e valabila international daca nu e valabila doar in germania.
    Cand am adus-o in tara am intrebat la reprezentanta daca o pot prelungi garantia dat fiind ca a iesit din garantie se o luna. Mi-au spus ca as fi putut daca ar mai fi fost in garantie chiar si o zi . Am sunat la porsche romania si mi-au spus ca de fapt nu as fi putut ca, la audi in Romania nu se poate prelungi , s-ar fi putut doar daca o configuram asa de nou..... cine detine adevarul doar bunul dumnezeu stie
    Poate n-ar fi rau sa gasesti o masina care nu are inca doi ani, in eventualitatea ca cel de la reprezentanta si nu cei de la porsche avea dreptate si o poti prelungi (desi auzisem undeva ca s-ar cere chiar si 2000 de euro pe o prelungire)
     
  2. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    In Ro la Audi garantia nu o poti prelungi. Cu ce garantie o cumperi, aia e. 4 ani/120.000. Din ce stiu, nu cred ca mai vin cu 2 ani.
    Alte marci premium au cu totul alta politica. Legat de pret, iti spun sigur ca nu costa atat de mult. Spre jumatate..
     
  3. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Apreciez maxim o comunitate si solutiile simple la probleme complicate expuse de membrii comunitatii. Insa informatiile false sau nedocumentate pot duce la decizii gresite.
    In Romania, A4 B9, vine standard cu 4 ani sau 120.000 km. Se poate achizitiona suplimentar si extensie de garantie la 5 ani sau 150.000 de km, fie de la configurarea initiala, fie pe parcursul utilizarii. Nu pot vorbi de alte modele de Audi, ma limitez la propria experienta in achizitie. Va rog sa vedeti in atasament copie dupa una din ofertele primite de la reprezentanta. In final nu am optat pt aceasta extensie insa ea exista.
     
    Ultima editare: 3 Sep 2018
    lazydaniel83 apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact saionut si mai depinde cum achizitionezi masina: in Leasing direct prin Porsche Bank sau achiti integral, o cumperi pe firma sau pe o persoana fizica, cumperi mai multe masini sau doar una singura. Se mai poate negocia si acolo pentru garantie si formele ei. Va spun din experienta.
     
  5. bisisica 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2007
    Salut. Vreau sa-mi cumpar un A4 B9 . Am avut un A4 B6 la care exista optiunea de exterior S line (fara suspensia sport de care nu am nevoie)
    Daca ma puteti lamuri din variantele de B9 care este cea doar cu exterior de S line ? Sau daca optiunea Audi Drive Select este utila pe partea de suspensie confortabila. Mersi
     
  6. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Audi drive select poate actiona suspensia in diferite moduri de presetate dar in schimb nu face nimic daca nu ai asa ceva ca optiuni...
     
    Ultima editare: 14 Sep 2018
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cea care o comanzi doar cu exterior S-line dar nu in Romania. Nu se poate comanda in Romania la reprezentanta doar exterior S-line fara alte elemente S-line (interior sau suspensie). Importatorul roman te obliga sa comanzi asa cum vrea el nu cum vrei tu pe banii tai. Din acest motiv cand mi-am comandat masina am fost in Germania pentru ca acolo pe banii tai comanzi ce optionale vrei sa fie pe masina.

    Daca te referi la faptul ca tu vrei sa cumperi masina SH este o loterie sa gasesti doar cu exterior S-line. Va trebui sa cauti mult asta si sa astepti "pana pica" ceva asa cum vrei tu. Bafta.
     
  8. BeniaminOny 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca, Romania
    Masina:
    Audi B9, 2.0, 2017
    Salut, pe un S-line cu suspensie sport (cod 1BE) se poate regla tipul de suspensie daca ai Audi Drive Select?
    Nu trebuie sa ai suspensie adaptiva (cod 1BQ) pentru asa ceva?

    Mersi mult.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu merge pe 1BE. Doar pe pneumatica se poate.
     
    BeniaminOny apreciază asta.
  10. lsc05

    lsc05 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B9, 3.0 TDI (CSWB) quattro 218 hp, 2017
    Iti trebuie optiunea de suspensie adaptiva(adaptive dampers) ca sa poti sa ii schimbi setarile din Audi drive select. @nucugheri nu e penumatica sigur. E cu amortizoare megnetoreologice din cate stiu.
     
  11. Bubu07 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi, 177cp, multitronic
    Salutare

    Urmaresc in mod constant forumul de cativa ani, insa din fericire pana acum nu am fost nevoit sa cer sfaturi sau sa adresez intrebari.ideea este ca as aprecia unele pareri/sfaturi legate de situatia mea. Tocmai am vandut al meu A4 B8 (2.0 tdi 143cp) si sunt in cautarea unei noi masini. Cu cateva luni in urma eram destul de convins referitor la noul A4 B9, insa dupa multe lecturi, dupa multe opinii si intamplari deja acum sunt in mare dubiu.
    Bugetul este undeva la 27-28k EUR iar target-ul meu este clar un Audi an de productie nu mai jos de 2016.

    Ideea este ca tot mai multa lume si aici si pe forumurile de afara se plange atat de motorizarile TFSI (pentru ca asta era ideea initiala tinand cont de ultimele modificari in privinta restrictiilor pt diesel) dar mai ales de cutia s-tronic.
    Daca dupa indelungi analize am renuntat la motorul de 2.0 TFSI ca si optiune (consider ca in RO cel putin 10 ani dieselul mai are viata) inca am dubii ca si alegere in privinta lui B9 ca si fiabilitate.

    Am tot felul de idei in cap si da, stiu, sunt multe variabile, de la nr de km, la modul in care a fost intretinuta masina, insa ma gandeam totusi ca la experienta de pe acest forum, anumite sfaturi/pareri m-ar ajuta in ideea ca decizia mea sa fie mai bine argumentata in final.

    Multumesc mult pentru rabdarea de a citi cel putin mesajul meu:)
     
  12. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    cine se plânge de s-tronic și tfsi? sunt 1-2 cazuri. e clar că scriu cei care au probleme. stai liniștit și caută o mașină sigură și cu garanție extinsă. asta e tot ce contează.
     
    zeratul și stefan550 apreciază asta.
  13. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Sustine cele spuse de bobalex18, si eu citesc forumurile de ceva vreme insa multitudinea de problemele la care faci tu referire sunt aproape inexistente sau in cel mai rau caz sunt inchipuite. Da, sunt multi, mai ales prin America care scriu fel si fel de probleme insa daca ai rabdare si parcurgi intreg topic-ul vei ajunge la concluzia ca oamenii sunt pur si simplu idioti. Imi cer scuze pentru acest termen insa este purul adevar, am vazut situatii in care oamenii se plang de faptul ca tonalitatea semnalizarii este prea scazuta si ei uita sa revina la pozitia initiala si cate si mai cate ineptii. In umila mea parere, dotari + garantie + sursa sigura raportate la pret sunt singurele lucruri de care trebuie sa tii cont. Pana la urma si cel mai sigur motor din lume poate sa prezinte probleme si tu sa fii unicul ghinionist, este ca faza cu drobul de sare
     
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  14. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Am vrut si eu TFSI dar era cu 4.000 de euro mai mult, nu cred ca merita orice s-ar intampla cu dieselul.
    Am vrut automata. De cand stau pe forumuri auto (8 ani) problema cu DSG e neterminata si nu se va termina vreodata. Poti avea ghinion sau nu, nu prea ai ce face daca vrei masina germana.
    Am vrut alt model de Audi, mai mare sau A4 B9 , am ales A4 B9 Quattro Avant in ideea ca la alte modele de Audi mai mari dai o caruta de bani si iei un model care tocmai s-a schimbat .
    Intreaba-te de cat spatiu ai nevoie . Daca ai doi copii A4 B9 fie si el Avant e inghesuit inauntru (mai mic interior ca Octavia desi mai mare exterior). In afara de spatiu la A4 la un pret mai mic iei o masina mai completa (S-tronic, Quattro, optiuni mai multe, etc.)
     
  15. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    In calitate de relativ proaspat posesor de A4, care am facut si eu documetare (insuficienta) din pe forumuri inainte sa o cumpar, o sa-mi dau si eu cu parerea.

    As zice ca in general e o masina buna dar sunt doua aspecte de luat in calcul.
    1. Ca orice alt model de masina, si asta are anumite particularitati care e posibil sa deranjeze pe unii , dar sa le fie absolut indiferente altora.
    -Cutia DSG de exemplu are un comportament un pic mai ciudat cateodata, dar nu fiindca e defecta, ci “by design”( mie nu-mi place ca subtureaza motorul, si cand se intampla asta vibratiile si zgomotul specific au o frecventa pe care o gasesc suparatoare), dar altfel mise pare e cam
    -Suspensia , dupa parerea mea ere un comportament ciudat, dar sunt convins ca altora nu li se pare asa.
    -Am vazut in Germania multe plangeri despre zgomotul la rulare mult prea mare, in special pe anumite suprafete.
    - Personal mi se pare ca toata masina e o imensa cutie de rezonanta, si orice zgomot de rulare, suspensie (sau motor subturat) este amplificat.
    Dar astea sunt chestii subiective , cu care te poti obisnui - sau nu.

    2. Anumite exemplare au intradevar probleme. DGS ul e in mod traditional e susceptibil de a avea probleme. Am citit despre nenumarate cazuri de vibratii din cauza trenului de rulare, datorate, de cele mai multe ori, jantelor sau cauciucurilor de proasta calitate ( si schimbate de multe ori de dealeri pe garantie). Eu unul ma confrunt cu o problema foarte evervanta legata (probabil) de de șocurile din tractiunea integrala - si absolut sigur nu sint singurul caz. Dar cam aste sunt singurele probleme reale de care am auzit.
    Astea sunt chestii de noroc, si, intr-o oarecare masura, de a iti “face temele” inainte sa cumperi.

    Deci cand te hotarasti fa mai multe drive teste cu modelul respectiv, si incearca sa-ti dai seama nu numai daca functioneaza corect dar si daca te poti obisnui cu el. Pentru ca daca nu te confrunti cu unul din aspectele astea evervante(subiective sau obiective) ar putea fi o masina grozava si e clar ca peste 90% din proprietari sunt foarte multumiti de masina asta.
     
  16. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    BoboT , ca sa vezi ce subiective sunt impresiile , in afara de socuri dat de quattro, nimic din ce ai spus mai sus nu am observat, mi se pare chiar foarte bine insonorizata, nu aud zgoomote de rulare , nu mi se pare ca subturarea motorului duce la vibratii ( din contra cu masina subturata ma miram ca nu sint vibratii). Pe mine mine ce m-a impresionat neplacut sunt dimensiune (vin de pe skoda octavia care era mare inauntru) si eventual sistemele de asistenta care periodic ma pun sa musc din volan :)
     
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  17. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Da, corect :) sau e posibil sa fie si mici diferente intre exemplare.

    Am condus de curand un A6 quattro nou, si pot sa spun ca masina aia nu avea nici urma de vibratii la subturare. A mea are , si e o diferenta clara fata de A6. Poate masina mea e mai ...speciala....sau piticii mei de pe creier mai .....saltareti :)

    Btw, eu vin de pe un V60. A4 e muuuult mai mare la interior :)
     
  18. Bubu07 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi, 177cp, multitronic
    Baieti va multumesc mult pentru opinii/sfaturi. Din pacate nu mi-ati facut alegerea mai usoara. :)
    Sa inteleg ca subturarea se manifesta indiferent de motorizare ?

    Nu o exista niciun update pentru cutie care sa estompeze problema ? Multam.
     
  19. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    adică nu există subturare. știu ei cei care le programează cum trebuie să funcționeze. ar da garanție 150k km dacă ar fi o problemă cu subturarea?
     
  20. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Motorul nu se simte subturat! Asta e opinia mea
    Daca ar fi vorba de vibratii la subturare (repet eu nu observ asa ceva) mai degraba la a6 ai simti care e mai mare si mai grea cu aceeasi motorizare si cutie
     

Distribuie pagina asta