1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi - Consiliere achizitie Audi A5 / S5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de sammuray, 18 Iul 2007.

  1. mihneas 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A5 3.0 TDI quattro S-Line
    timp asteptare

    Eu am cumparat masina sin Germania, mai exact din Ingolstadt si am asteptat 5 saptamani, am platit-o cash si totul a fost in regula, iar pretul a fost mai mic ca in romania,la acelasi nivel de echipare, cu aproape 3700 euro.Iar Valmar care imi e amic mi-a spus clar ca nu poate face nimic sa o primesc in romania mai repede de 5-6 luni de zile.Poti sa ai noroc ca cineva sa renunte la una comandata deja, si sa o iei tu, dar asta se intampla extrem de rar.
     
  2. Audi-Quattro

    Audi-Quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Audi A6 1.8T 150 CP
    !

    La ce motor sunetul e mai frumos/placut/sport la disel ori benzina.Nu importa puterea.
     
  3. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Depinde cu, care ureche asculti:) Poti sa faci si un diesel sa sune criminal!:p
     
  4. Audi-Quattro

    Audi-Quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Audi A6 1.8T 150 CP
    1

    La-sa sa fie motor standart!
     
  5. allex

    allex 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI
    Niciodata un diesel nu va suna si nu va avea acelasi feeling ca un motor pe benzina. La A5 ai doua motoare pe benzina exceptionale, 2.0 si 3.2, depinde ce vrei de la masina, diesel-urile putea foarte bine sa nu existe pe acest model, coupe cat de cat sportiv... :)
     
  6. Audi-Quattro

    Audi-Quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Audi A6 1.8T 150 CP
    !

    Doresc de la masina sunet calitativ, foarte placut, sport.atunci ce benzina??
     
  7. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Sincer? Chiar nu ma intereseaza sunetul, ma intereseaza fiabilitatea si performantele motorului. Sincer mi se pare pueril sa aud cand spune cineva ca TDI-urile suna ca un tractor. Si ce daca, chiar nu ma deranjeaza din moment ce performantele sunt la inaltime.
     
  8. allex

    allex 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI
    Audi-Quattro, ambele TFSI-uri suna similar (adica foarte bine :D), depinde de tine ce alegi in functie de buget si de cat de sportiva vrei sa fie masina. Si cu 2.0 TFSI as zice ca te vei descurca excelent, puterea si cuplul sunt foarte bune pentru o masina de acest gabarit. Daca e si Quattro, atunci e si mai bine... ;)
    orgonaskaroly, tot respectul, insa fiecare om are dreptul la propria opinie. Daca eu, Audi-Quattro (si multi altii pe langa noi) consideram ca diesel-urile suna ca niste tractorase, e opinia ne-puerila anoastra si a urechilor noastre. Pentru mine unul diesel-ul nu are decat avantajul consumului mic (si asta in contextul in care mergi multe zeci de mii de km anual), in rest, din toate celelalte puncte de vedere benzina e clar in avantaj. Iar sunetul de motor pe benzina la peste 3-4.000 rpm merita cu prisosinta cei 2% in plus la consum. :D
     
  9. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    100% de-acord.

    Si aici 100% de acord dar nu in sensul in care zici tu :) Unii prefera sa se poata duce sus in ture, altii prefera ca masina sa rupa inca de la turatii mici, unde mergi 90% din timp.

    Hai sa vorbim de cuplu :)

    Cat despre sunetul de "tractoras". Intr-adevar, daca stau langa masina mea face ca un tractoras. La interior insa, se schimba COMPLET problema. Nici nu mai spun de noile TDI-uri CR, daca sustii ca si alea sunt tractorase atunci bag mana in foc ca n-ai condus asa ceva. Incearca un A5 3.0TDI si zi-mi cat de tractoras e si cate vibratii are. Dup-aia zi-mi si cum sta la capitolul cuplu :)

    Io zic sa acceptati faptul ca ambele motoare au plusuri si minusuri si ca daca problema consumului era singurul avantaj al unui diesel, n-ai mai fi vazut astfel de motoare pe masini de 50-60-70-80k de euro.
     
    Ultima editare: 26 Oct 2008
  10. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Spune-le celor de la Audi chestia asta. Stii care este cel mai bine vandut A5? O sa razi: 3.0 tdi. Eu cred ca asta spune tot.

    Cat despre sunet, am mai spus-o si in alte topicuri: masinile noatre sunt de toata ziua nu de raliuri. In aceste conditii eu personal (si sunt convins ca mai sunt si altii) vreau sa am liniste in masina, sa pot asculta muzica sau stirile fara sa fie nevoie sa dau aparatul la max pentru a acoperi motorul.
     
  11. allex

    allex 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI
    La TFSI de exemplu, curba de cuplu se apropie foarte mult de cea a unui diesel, valori aproape de maxim inregistrandu-se de la 1.500-2.000 rpm, masina tragand excelent chiar si la turatii joase.
    Recunosc, CR-ul intr-adevar e un mare pas inainte fata de sistemul anterior pompa-duza, PD e tractor de-a binelea, CR e mai tractoras asa... :) E un progres, suna mai bine, insa tot mai are mult pana la acel sunet liniar, rotund, atat de placut al unui motor pe benzina. Si de condus am condus destul de mult CR, cateva mii de km chiar, deci am avut destul timp sa-mi formez o opinie.
    Nu rad deloc, mi se pare chiar trist un pic... traim intr-o lume in care multi pun accent in primul rand pe economicitate, in detrimentul alror elemente. Fiecare face alegerea care o considera oportuna, in functie de necesitati si asteptari, probabil pentru majoritatea lumii 3.0 TDI reprezinta un compromis mai bun decat 3.2 FSI.
     
    Ultima editare: 26 Oct 2008
  12. cosminm

    cosminm 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 V6
    lumea nu alege 3.0 tdi pentru consum...il alege pentru ca este cel mai puternic motor de pe A5...
     
  13. BlackCat Bronze Member

    Înscris:
    17 Feb 2008
    Locație:
    Nordrhein-Westfalen
    Masina:
    A3
    pai si cu S`u cum ramane ? :whistle2:
     
  14. allex

    allex 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI
    Si mai este si 3.2 TFSI-ul de 265 CP, care are 25 CP in plus fata de 3.0 TDI...
     
  15. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    asteapta motorul de 3.0 TFSI care o sa apara si pe a5 si pe a6 parerea mea
     
  16. cosminm

    cosminm 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 V6
    blackcat: s5 nu e a5 :)
    allex: nu te uita numai la cai... 3.0 TDI ajunge la 100km/h mai repede decat un 3.2 FSI
     
  17. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    De acord, curba seamana. Dar daca comparam valorile alea maxime, ce observam? :)

    Anyway, asta e o discutie care nu se va termina niciodata, fiecare are alte preferinte. Io zic s-o lasam balta si sa ne luam fiecare ce ne place :)
     
  18. allex

    allex 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI
    Cel mai bine asa... :D Poate si eu o sa ma razgandesc si o sa iau diesel economic pentru vreun station-wagon sau monovolum de familie, insa pana atunci, benzina e nr 1 pt mine, pentru o masina luata pentru mine, pentru placerea de a conduce, pentru senzatii, pentru sunet.
    Aici omul a intrebat de sunet si i-am spus simplu, ca TFSI-urile suna demential de la 3.000 rpm in sus, mult mai placut decat TDI-urile, asta fiind parerea mea si recomandarea mea de cumparare pentru el.
    Asa ca benzina vs diesel, episodul 1143,5, s-a terminat si pe-aici. :)
     
  19. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    aceeasi parere o am si eu ;)
     
  20. DOOM

    DOOM Moderator Staff Member

    Înscris:
    13 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 35TDI MY2022 / Audi A1 1.6TDI MY2012
    Cred ca cosminm a pus punctul pe i. 3.0 TDI e cel mai puternic si usor "tunabil" sa zicem motor pe A5 .
    In opinia mea sunt diesel-uri si diesel-uri, unele de consum cum este 1,9 TDI si 2.0 TDI si care iti ofera satisfactii sportive limitate din punctul meu de vedere (ceea ce nu le face slabe sau proaste ci doar orientate catre un alt target) si cele mai sporty cum e 3.0 TDI si 4,2 TDI.
    Ca sa fim intelesi : eu sunt fan al motoarelor pe benzina dar mi-e greu sa cred ca atunci cand ( si daca) va aparea R8 V12 TDI va avea comportament si sunet de tractoras .
     

Distribuie pagina asta