1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi - Consiliere achizitie Audi A5 / S5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de sammuray, 18 Iul 2007.

  1. nmario

    nmario 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI, 2014, cod CGLC
    Nu, ma refer la problema serioasa a motoarelor 1.8 tfsi si 2.0 tfsi, fabricate intre 2008-2011, unde se ajunge si la un consum de ulei de 1L la 100 km.Este un defect de fabricatie al motoarelor, ce se remediaza doar prin segmentarea si resoftarea motorului(cost aprox 2000 euro).Sunt unele cazuri in care masina poate fi facuta gratuit de catre audi+ dealer, in anumite conditii(service exclusiv audi, fara cip, etc).In US este chiar o sentinta judecatoreasca in acest sens, impotriva Audi.Si in UK si-au facut multi motoarele gratuit din aceasta cauza.Se face un test de consum de ulei la Porsche, in care se scoate uleiul, se umple cu ulei, se sigileaza, si cand apare mesajul de completare se merge la service unde se masoara consumul de ulei(cost aprox. 1000 lei).E o problema generala a acestor motoare, ce apare chiar si dupa 20k km, problema ce s-a remediat la motoarele tfsi dupa 2011.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista exceptii si nu ai cum sa-ti dai seama de asta doar vizual. Procedura pentru remediere este exact cea descrisa de tine numai ca la noi nu cred, adica sigur nu se va remedia gratis aceasta problema.
     
  3. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Cu alte cuvinte eu daca imi pun masina la vanzare de pe autovit inseamna ca nu ar trebui sa o cumpere nimeni? Cristi cred ca te-ai referit la masinile samsarilor. Eu am cumparat masina de pe autovit, direct de la proprietar si totul a fost ok. Cand o voi vinde probabil ca tot pe autovit o voi face.

    Pentru nmario, sfatul meu e sa deschizi bine ochii cand cumperi o masina, verifica VIN-ul inainte daca ai ocazia pentru verificarea numarului de km. Si mergi la o verificare tehnica la un service ales de tine, nu de vanzator. In cazul asta in care masina e vanduta de dealer mercedes e clar ca pot sa te abureasca cum vor ei.
     
  4. nmario

    nmario 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI, 2014, cod CGLC
    Va multumesc tuturor pt raspunsuri si sunt recunoscator acestui forum pt informatiile ce le-am citit si invatat, informatii ce m-au scutit de o mare bataie de cap cu acest motor. Aviz celor ce vor sa cumpere masini cu acest motor.E in general o idee buna sa te informezi INAINTE sa cumperi. M-am orientat catre o alta masina, cu un alt motor, pe care, probabil, o sa o iau din Germania.
     
  5. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut dragi posesori de audi si doritori de viitoare audi!

    Mi-am facut timp sa citesc prin acest thread cateva idei "din popor" despre care vreau sa ii informez pe unii.
    Pana acum am cumparat 2 masini de la samsari si 2 de la proprietari, din care 2 automate si 2 manuale.

    Cutia automata are sanse sa se defecteze mai mici decat cea manuala dar este mai costisitor sa o repari. Daca la o automata s-au facut schimburile de ulei la timp, teoretic vorbind e lifetime cutia, pe cand o manuala, mai devreme sau mai tarziu, trebuie sa ii schimbi disc/plata/volanta, etc. Deci vrei un cost SIGUR dar mai mic sau un posibil cost (procent mic ce e drept) dar mai mare? Nu uitati ca se dau cutii la dezmembrari la "2 lei". De asemenea, nu mai suntem pe vremea lui Ceasca atunci cand se zicea"te uiti ca la masini straine" si sunt suficienti mecanici si service-uri de calitate ce stiu sa repare automate la pret bun.
    Nu va pacaliti, daca luati o masina de 10.000 euro cu cutie automata, sau una de 50.000 euro cu cutie automata, de obicei costurile de reparatie ale cutiei sunt oarecum similare.
    Daca la cel cu masina de 50.000 i se pare normal o factura de 1.200 euro de exemplu, la cel cu masina de 10.000 euro (si multe luate pe credit/leasing) i se pare strigator la cer! De aici si mitul asta din popor.

    Pentru cei ce cautati Audi, va recomand puternic sa faceti un test drive de cativa km buni. Inainte sa iau Audi, chiar nu eram fan al acestei marci. Tot timpul mi-a placut designul audi dar niciodata nu m-am gandit ca voi lua unul. Pana cand l-am testat.
    In 2 minute de condus s5-ul mi-am sters ani de idei preconcepute.

    Consumurile de combustibil la Audi sunt in general bune, sunt motoare eficiente cu un consum relativ asemanator de la concurenta. Nu o sa vedeti niciodata un 2l diesel la Renault sa consume 4% iar la audi 15%. Audi are in filosofia sa ideea de economie si eficienta poate chiar mai mult decat marcile non premium.
    Asa de reper, la S5-ul meu consum de mers ca baba inafara scoti 10%, normal 12% de mers turbat in oras scoti 25%, consuma, relaxat 16-17% (Bucuresti) si 500 ml ulei la 6.000 km. Vorbesc de 4.2 FSI benzina aspirat.

    Despre km si istoric, am invatat extrem de multe, avand si un Citroen unde baza de date nu este comunca ca si la Audi ci fiecare firma e cu treaba ei, nu este legata de Citroen. Sa verifici km reali ai unei masini, este foarte simplu:
    iei cartea service.daca zice cineva ca nu are carte sunt sanse mari sa nu aiba km reali sau nu s-a servisat bine masina.
    In cartea service , cauti numarul de telefon pe net de la service si rogi sa iti confirme revizia X la cati km s-a facut. Sau daca s-a facut acolo macar.
    Poti cunoaste pe cineva la reprezentanta unde apar cam la orice marca intrarile pe garantie. Poti compara cu cartea service.
    Eu la C5 asa mi-am dat seama ca am ce e in bord plus 30.000km. Dealul inca era bun!

    Sa nu va incurce masinile luate de la licitatii. Daca o masina a mers 30.000 km pe an in medie, dar a stat 1 an in procesul de lichidare sau prin parcuri auto, km pot fi mai putini.

    Daca cumparati de la samsari, le puteti cere sa va arate licitatia de unde au cumparat-o ei. Acolo se vad km reali.

    Despre samsari, un lucru va zic 100% sigur, nu va asteptati sa stie ce au in parc. Daca masina este super buna el nu stie de obicei, daca are hibe el nu stie de obicei. Dar 9/10 stiu ca au dat km inapoi.

    Bafta la achizitii "dastepte"!
     
    cogdao, Znstefan, SlayeRC și alți 2 apreciază asta.
  6. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    comletare la postul anterior, cartea service falsa se vede prin calitatea indoielnica a hartiei, prin stampilele identice scoase la imprimanta. O stampila pusa de 2 ori nu apare identic cu cea anterioara niciodata. Pixul si apasarea pe pagina de obicei sunt aceleasi, desi scrisul difera.

    Uitati-va si la modul in care se fac x-urile pe bifarea a ce s-a schimbat . si aici sunt de multe ori identice.

    Ce ma amuza cel mai mult sunt tiparele samsarilor. Daca masina are 123.000 km (numar favorit de samsari) are 3 revizii, una pe la 28-29k una pe la 55-65 k, una pe la 90k si ultima nu s-a mai facut.
    La 90% din masinile masluite este aceeasi problema.

    Cartea auto originala este frumoasa, vine cu manual, are aceea hartie de calitate lucioasa si frumoasa, este imprimata fara nici o problema.
     
    VladOpait, SlayeRC și Dobritan sorin apreciază asta.
  7. Apitu05 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    VW Golf 6, 2.0 tdi CBDC
    Salut, povestea mea pe scurt, e ca detin un Golf 6 pe care vreau sa-l schimb cu ceva mai nou si 4 cerculete deci caut A5 coupe (3 usi) tot FL.
    Dupa criteriile mele, mai noua de 2012, 2.0 diesel, 3 usi, FL, xenon, navi, si preferabil sub 180/190k km, m-as imbarca spre acesta:
    http://autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7GhqcW.html#d780fa865c
    Caut o parere generala, deorece momentan sunt relocat undeva langa Suceava, si e putin mai lung drumul ca sa il fac dus/intors in aceasi zi, dar e ok, probabil daca nu se da, vineri ma duc s-o vad.
     
  8. Kox

    Kox 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 3.0 TFSI coupe B9 2018 & Q3 S-Line 2.0 TDI 2014, S-Tronic, Quattro Ex: A5 coupe, Quattro, A3 2.0
    Arata bine masina. Trebuie neaparat verificata mai ales istoricul la reprezentanta (foarte important reviziile la cutie sa fi fost facute la timp)
    Ca si exagerari in anunt e treaba cu Sline. Nu are nici interior nici exterior Sline, are doar scaune Sline.
    Nu are dublu climatronic dar poti trai si fara.
    Spor
     
  9. alinturbut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A5 8T3 - S-line - 2.0 TFSI ( CDNB ) 180 CP Multitronic
    In primul rand pretul mi se pare cam mic - uita-te putin pe afara sa compari. In al doilea rand scrie ca a fost inmatriculata in Romania in mai 2016. Intrebarea e de ce vrea sa o si vanda.... (sa nu crezi vrajeala ca e insarcinata nevasta sau mai stiu eu ce zic ei).

    Sfatul meu este sa fii sceptic tot timpul cand cumperi o masina, mai ales la pretul asta. Prefera sa iei cu o vechime mai mare, dar mai ingrijita. Si nu in ultimul rand, verifica tu masina inainte de a porni la drum (sunt baze de date online, te mai pot ajuta baietii de la reprezentanta, etc)
     
  10. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Poate pentru ca masina a consumat toate cele 3 randuri de numere provizorii si nu s-a vandut in timpul asta. E obligat sa o inmatriculeze daca vrea ca un posibil cumparator sa o testeze. Mai ales ca nici taxa nu e prea mare
     
  11. Yan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Passat B6
    Vreau sa imi cumpar un Audi A5. Rog posesorii sa imi spuna ce model sa cumpar si mai ales care este modelul cu cele mai putin probleme! Multumesc frumos
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa un efort si citeste acest topic integral. Ne repetam inutil cu aceleasi raspunsuri. Nici o masina din lumea asta nu este fara probleme. Toate au probleme mai mari sau mai mici. Daca tu te ghidezi dupa aceasta idee tu trebuie sa iti cumperi masina noua.
     
    marianu apreciază asta.
  13. Yan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Passat B6
    Cristi... am intrebat nu am dat cu parul! Nu creed ca sta nimeni sa citeasca 50 de pagini cand majoritatea raspunsurilor sunt Off Topic. Asa ca as aprecia daca mi-ai da tu un raspuns ce ai alege tu pentru tine.
    PS: Vreau sa fie o masina second hand ...deci astept un raspuns.
     
  14. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Yan, daca nu vrei sa te obosesti sa citesti topicul, iti dau eu un sfat:cumpara-ti frate ultimul model aparut in reprezentanta, e singurul care va avea cele mai putine probleme.Sau asa ar fi normal.[emoji57] [emoji41]
     
    Cata_ADC și VladOpait apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cel mai potrivit raspuns @dhan67 :)
    Sunt posesor de A5 sportback cod motor CCWA 3.0 tdi cutie s-tronic si in 160.000 de km parcursi de la 3.000 km luata fara nicio problema
    Schimb doar de consumabile nimic problematic
     
    dhan67 apreciază asta.
  16. GabrielV 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2016
    Locație:
    Mihailesti
    Masina:
    skoda octavia, 1.9 tdi, 2005
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Parerile sunt personale, depinde ce cauti
    Cand puneti astfel de intrebari specificati ce cautati , ce doriti de la masina

    Ca si parere personala masina ta este destul de slab dotata interior ( nu as trece cu vederea peste un sistem de sonorizare bun ca si Bang&Olufsen , piele cu alcantara sau fara , hill hold assist si alte maruntisuri) cat si exterior -pachetul s-line dmdv este obligatoriu pe modelul facelift

    Pretul este destul de mic, de km nu pot sa ma exprim insa volanul prezinta mici uzuri
     
    GabrielV apreciază asta.
  18. GabrielV 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2016
    Locație:
    Mihailesti
    Masina:
    skoda octavia, 1.9 tdi, 2005
    In primul rand as vrea sa fie modelul facelift deci 2012+, km pana in 200.000, ca si dotari mi-ar placea sa fie S line macar exterior daca nu si interior, ca si dotari sa fie cat de cat ok, imi dau seama ca nu pot sa le am pe toate dar nici nu vreau sa iau o masina coaja cum s-ar spune.Ca si motorizare 2.0 tdi.As putea sa plusez bugetul pana la un 20k.
     
  19. GabrielV 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2016
    Locație:
    Mihailesti
    Masina:
    skoda octavia, 1.9 tdi, 2005
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Prima e destul de ok cu exceptia ca nu are nicio legatura cu pachetul exterior s-line cu exceptia emblemelor
    Cea de-a doua pluseaza cu sistemul de sonorizare insa per total as merge spre prima masina

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Alecsiu Emil, Dobritan sorin și GabrielV apreciază asta.

Distribuie pagina asta