Sfaturi achizitie - Audi A5 / S5 -

Discuție în 'Audi A5' creată de sammuray, 18 Iul 2007.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Atentie la motociclisti ! Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zn
    Masina:
    A6 Allroad,CGQB, 2013 , A5 Sportback , CCWA / Ducati Streetfighter / + altele
    Prima e destul de ok cu exceptia ca nu are nicio legatura cu pachetul exterior s-line cu exceptia emblemelor
    Cea de-a doua pluseaza cu sistemul de sonorizare insa per total as merge spre prima masina

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Alecsiu Emil, Dobritan sorin și GabrielV apreciază asta.
  2. Anonim1 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5
    @GabrielV
    Am vazut si eu prima masina,nu o recomand.
    Cei de la audi nu au vrut sa-mi verifice seria,asa ca am platit pentru un raport online pe un site ce se ocupa cu asa ceva.
    S-a dovedit ca masina avea undeva la 180.000 km in luna februarie a acestui an (atunci a avut loc licitatia).In momentul de fata masina are 160.000 iar cand i-am spus proprietarului,acesta a negat cum ca as fi verificat alta masina,desi in raportul respectiv apareau pozele masinii atat in timpul cat a fost in Germania cat si in timpul petrecut in Ro.
    Sfatul meu,verificati bine seria masinii !
     
  3. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    Ambele arata bine, prima e de fapt 2011, are pachet S-line doar interior, are pilot automat cu radar, foarte util pe autostrada si daca e ceata. Chiar daca a avut 180k in februarie, inca nu a fost inmatriculata si multi km nu s-au facut cu ea. Daca chiar iti place eu nu vad de ce sa refuzi o masina doar pentru ca are cu 20k in plus.

    Eu as merge pe a 2-a daca intr-adevar e 2013 in carte, e mai elegant interiorul (depinde de gusturi), are cutie automata (trebuie verificate reviziile, dar fiind 2013 probabil le-a facut pe toate fiind in garantie), sistemul audio e un plus, are doar 143cp dar poti sa ii faci o resoftare oricand daca simti nevoia de mai multa putere.
     
  4. GabrielV 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2016
    Locație:
    Mihailesti
    Masina:
    skoda octavia, 1.9 tdi, 2005
    Le-am verificat pe amandoua cu raport pe un site de specialitate.
    Prima e anul 2011 si in februarie 2016 avea 180k km
    Dotari:
    2-straturi perlată Normă de poluare Euro 3 EU5 [7MG] Pachet S-Line Sport Plus [WQS] Aluminiu [5TG/5MU] Echipare hands-free pentru telefon mobil [9ZF/9ZW] 245/40 R 18 .. Y [HE6/H7U/HW0] Asistent menţinere bandă (Lane Assist) [7Y4/7Y5] Tren de rulare Sport S-Line [1BV] 6-trepte [G0L/G0K] 1968cmc (2.0 Ltr) 130kW [TM4/DE2] 2) CGLC Cotieră centrală faţă [6E3] Echipare portbagaj cu sac pentru schiuri [3X2] Sistem informaţii şofer - color - [9Q4/9Q8] Suport lombar faţă reglabil electric [7P1] Tapiţerie plafon neagră [6NQ] Fixare scaun copii spate ISOFIX [3B4] Volan multifuncţional Sport în piele [1XX/1XW] Scaune faţă încălzite [4A3] Scaune sport [Q1D] Echipare piele Nappa Perl/Alcantara [N7U/N7K/N7N] Sistem de spălare/ştergere faruri [8X1] Senzori parcare faţă/spate cu ultrasunete [7X4] Faruri xenon [8Q3] Amplficator activ [9VD] Senzor de lumină/ploaie cu asistent fază lungă [8N7] Sistem navigaţie Plus cu Radio MMI-Bedienlogik (MMI3G) [7T6/8YQ/8AJ/8UV/8UW/8YF] Unitate reglare viteză/distanţă automată [8T4] Oglindă interioară cu întunecare automată [4L6/4L7] Climatizare automată [9AK] Lămpi spate cu LED [8SK] 8.5 J x 18 Alu [CV7] Geam asferic oglindă exterioară dreapta [6TS] Geam oglindă stânga asferic [5SL] după 11.2011

    A doua e anul 2012 si in iunie 2016 avea 170k km
    Dotari:
    2-straturi perlată Normă de poluare Euro 3 EU5 [7MG] Roată de dimensiuni reduse [1G5] 8.5 J x 19 Alu [F09] 255/35 R 19 .. Y [HL6/H6Q] Tempomat (Cruise control) [8T1] Multitronic [G0Z/G0Y] 1968cmc (2.0 Ltr) 100kW [TM4/D94] 2) CJCB Cotieră centrală faţă [6E3] Scaune faţă reglabile elctric [3L5] Pachet lumini în interior [QQ1] Cuplaj remorcare detaşabil (montat din fabrică) [1D2] Sistem informaţii şofer - color - [9Q4/9Q8] Suport lombar faţă reglabil electric [7P1] Fixare scaun copii spate ISOFIX [3B4] Sistem de alarmă [7AL/7AJ] Volan multifuncţional Sport în piele [1XX/1XW] Echipare piele Milano [N5W/N1Y] Banchetă spate 3-locuri [3NJ] Scaune faţă încălzite [4A3] Senzor de lumină/ploaie [8N6] Sistem de spălare/ştergere faruri [8X1] Senzori parcare faţă/spate cu ultrasunete [7X4] Faruri xenon [8Q3] Sistem audio BANG&OLUFSEN [9VK] Oglindă electrică reglabilă/rabatabilă [6XE/6XK/6XL] Sistem navigaţie Plus cu Radio MMI-Bedienlogik (MMI3G) [7T6/8YQ/8AJ/8UV/8UW/8YF] Oglindă interioară cu întunecare automată [4L6/4L7] CD-Player [7D1/7A6] Climatizare automată [9AK] Lămpi spate cu LED [8SK] Pachet piele [7HB] Pachet optic negru [4ZM/4ZD] Geam oglindă exterioară dreapta convex [5RU/5RW] Geam oglindă stânga asferic [5SL] după 05.2012
     
  5. gabi a 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2012
    Pentru anul fabricatiei, interiorul deosebit, jantele frumoase cu cauciucuri care par f bune si cutia automata as merge pe a 2-a.
    Nu ignorati cauciucurile atunci cand va faceti socotelile sa cumparati o masina second hand pentru ca un set de gume premium pe 19 cum are masina de care vorbesc sunt circa 4000 ron. Asta pe langa revizie, distributie si cheltuieli de inmatriculare...
    Te trezesti ca mai scoti vreo 1500 eur din buzunar....
     
  6. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    Eu nu inteleg care e rostul sa dai inapoi doar 15-20k km?

    Masinile sunt foarte asemanatoare, acel an isi spune si diferenta de pret. Mai departe depinde de gusturile tale spre care inclini. De asemenea conteaza foarte mult si inspectia masinilor de la fata locului+verificarea in service.

    As adauga pe langa ce a spus gabi a si o verificare la discuri/placute, si acolo pot aparea costuri suplimentare in viitorul apropiat.
     
  7. bmdbmw 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, CJCA 105kw, 2012
    Dintre cele doua eu as alege-o pe a doua daca e in stare tehnica buna si cutia a avut reviziile facute la timp. Este facelift, au fost facute si destule modificari mecanice pentru fiabilitate nu numai estetice.

    Dai inapoi 15-20000km ca sa ajungi la pragul psihologic al romanilor, ii departezi comfortabil de urmatorul interval de service major ( cel de 190.000km la non-facelift si cel de 210.000km la facelift).

    Sa fim seriosi cu placutele - sunt aproximativ 400 de lei ATE pentru ambele punti, discurile cam 1000 de lei tot ATE si discuri+placute le incadram la consumabile. Nu iei masina de 85.000 de lei fara sa iti rezervi macar cateva mii de lei pentru investitii ulterioare, fie ele absolut necesare sau nu (eu am schimbat distributia in prima saptamana de la achizitie desi mai aveam 40.000 km pana la intervalul de schimb, placutele de frana le-am schimbat dupa un an si 30.000km si au costat cat am scris mai sus)
     
  8. aSD_91

    aSD_91 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A5 Facelift Sportback, 2.0 TDi 177 CP, Quattro
    Si prima ii facelift, dar eu sincer n-am mai intalnit vreunul fabricat inainte de 2012. Ambele arata foarte bine, poate un plus pentru a 2-a dar eu n-as lua-o sincer, multitronic+143 cp nu stiu cat o sa te satisfaca, iar interiorul gri iar nu ma da pe spate.
     
  9. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    bmdbmw ai dreptate, multi isi seteaza un buget tocmai cu asta in gand, sa le ramana bani si pentru eventuale consumabile/reparatii etc. Dar tot timpul vezi una mai noua, mai dotata, cu km mai putini si ai tendinta sa iti depasesti bugetul cu gandul ca la final cumparand o masina mai buna vei avea de investit mai putin in ea. Si daca deja esti la limita superioara a bugetului, o cumperi si o sa simti orice leu cheltuit ulterior pe inmatriculare, placute, cauciucuri, asigurare etc.
    Sa vedem ce feedback ne da dupa ce le vede/testeaza pe ambele.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  10. bmdbmw 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, CJCA 105kw, 2012
    Pe prima as scoate-o din calcul datorita km modificati, cine stie ce altceva mai e in neregula. Poate a fost lovita, poate nu mai are airbag-uri, poate are vreo carpeala la motor care mai tine 2000 de km etc.

    Daca ajungi la limita superioara a bugetului si consideri ca 4 cauciucuri sau un set de placute de frane sunt investitii majore mai scazi din pretentii si iti iei Skoda Octavia noua. Sa iei o masina SH cu ultimii bani pe care ii ai, fara o rezerva, se numeste ca nu ai educatie financiara.
     
    Cata_ADC și Ciuby apreciază asta.
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Atentie la motociclisti ! Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zn
    Masina:
    A6 Allroad,CGQB, 2013 , A5 Sportback , CCWA / Ducati Streetfighter / + altele
    Exact evitați pe cat posibil mașinile care nu prezintă km reali și se pot dovedi ușor

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  12. IOStefan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Renault 1.5 2006
    Salutare,
    Am nevoie de pareri/sfaturi in ceea ce priveste achiztia unui A5 1.8 TFSI, 170 CP, an 2012 Multitronic cu 118.000 km. Multumesc.
     
  13. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral acest topic si citeste integral toate topicurile de pe forum legate de motorul 1.8 si 2.0 TFSi ca sa stii de la inceput ce cumperi. Bafta
     
  14. Anonim1 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Atentie la motociclisti ! Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zn
    Masina:
    A6 Allroad,CGQB, 2013 , A5 Sportback , CCWA / Ducati Streetfighter / + altele
    Sincer da, dacă dpdv tehnic se prezintă bine și nu are probleme cred ca alegerea este ok

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  16. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    Da, pare ok masina. Daca intr-adevar el este proprietarul si a inmatriculat-o in Romania in nov/2015 este bine de vazut de ce o vinde mai exact. Descrierea dotarilor pare un pic dubioasa, ori a fost si el mintit la randul lui, ori baga din top.

    Ce inseamna mai exact "- START / STOP ( recover energy brake )" ? Are modul KERS ? :)
     
    pop.radu și Cata_ADC apreciază asta.
  17. Blagabogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Mediaş
    Masina:
    Audi
    Salutare, sper sa scriu unde trebuie. La un A5 din 2012-2013...2.0 diesel, ce parere aveti de cutie? Sa fie automata, manuala? Care sunt mai ok, auzisem ca automata nu e chiar asa reusita cutia...
     
  18. bmdbmw 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, CJCA 105kw, 2012
    Manuala e mai robusta dar nici automata nu e de ocolit daca a avut reviziile facute la timp si nu are probleme.
     
  19. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Blagabogdan te rog sa eviti asemenea comparatii / versus pe acest forum / topic. Intai te hotarasti ce fel de motorizare si cutie de viteze vrei personal sa ai / cumperi si pe urma scrii pe forum. De fapt atasezi link-uri despre ce masina care vrei sa o cumperi. Ai aici in acest topic si pe acest forum toate informatiile necesare sa iei o decizie in cunostinta de cauza. Citeste aceasta arie integral cu toate topicurile din ea. Multumesc pentru intelegere.
     
    Blagabogdan apreciază asta.
  20. Andrey199415 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2016
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi a5 1.8 tfsi 2012
    Buna ziua,

    Doresc sa achizitionez un Audi A5 2012 (FL) buget in jur de 17.000 E.

    Am cateva masini care sunt pe gustul meu dar mi-as dori si cateva pareri deoarece majoritatea sunteti posesori de Audi si stiti mult mai bine cum sta treaba. Care vi se pare cea mai ok?

    1. http://autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7GiJkx.html#6694efd1b5
    2. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...d=31&pageNumber=1&fnai=next&action=eyeCatcher

    3.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...900&makeModelVariant1.modelId=31&pageNumber=1
    (aici am o nelamurire, am citit cam tot ce se putea pe forum despre aceasta problema insa nu am vazut un raspuns clar. Este acelas motor dupa modelul mai vechi care a avut probleme legate de consumul de ulei, sau este un motor nou caruia i s-a rezolvat aceasta problmea dar cu parametri asemanatori?)

    Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 5 Oct 2016

Distribuie pagina asta