1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi - Consiliere achizitie Audi A5 / S5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de sammuray, 18 Iul 2007.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai citesti integral acest topic si citesti integral toata aceasta arie cu toate topicurile din ea. Dupa, daca mai ai nelamuri mai scrii, dar nu cred ca va fi cazul.
     
  2. Flo Flo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi
    Domnul Cristi nu sunt interesat sa citesc chiar tot...sunt aici sa vad direct ce imi recomanda altii.Dumneavoastra ce imi puteți spune?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici noi nu suntem interesati sa zicem nimic din ceea ce am mai spus pana acum.
     
    CristianGabriel, maste15, snipe și alți 3 apreciază asta.
  4. bgcnet 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 TDI BPW, 2006
  5. kulf 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a5 s line
    Salut,

    Sunt in cautare unui Audi A5 coupe cu un buget pana in 14,000 de euro,an 2009-2010. Va rog daca se poate sa ma ajutati cu ceva sfaturi in legatura cu asta. Am citit tot acest topic dar inca nu sunt lamurit deoarce am citit si topicul la a5 motor de 1,8-2.0 tfsi si m a dat peste cap grav de tot in legatura cu ,consumul de ei si probleme aparute odata cu acesta(costurile de reparatie undeva la 2000e).
    Am gasit doua modele care imi plac un 2.0 tfsi 180cp si un 2.7 diesel 191cp ,urmeaza sa le verific seria de caroserie la reprezentante si sa compar cu ce scrie pe carte serviceetc) pentru ca nu vreau sa ma arunc doar de dragul aspectului. Mai jos am atasat si cele doua link uri si va rog sa-mi dati cateva sfaturi.

    http://autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7Gj4JJ.html#89cd146763
    http://autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7GiWrP.html#89cd146763

    Multumesc si astept raspunsul vostru.
     
  6. aSD_91

    aSD_91 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A5 Sportback, FL, 2.0 TDi 177 CP Quattro
    Eu nu as lua o masina colantata:o: Cea rosie mi se pare ca arata mult mai bine.
     
  7. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Cea albastra are badge de s in fata, rs in spate. Spune multe de proprietar. Cea rosie e frumoasa.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam nehotarat pe motorizare vad, una e 2.7 TDI si alta 2.0 TFSI. Sau nu te intereseaza motorizarea si iti starneste interes doar aspectul A5-ului coupe ?
    Vezi ca sunt diferente mari intre motorizari atat la intretinere cat si la impozit, RCA/Casco.
     
  9. alinturbut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A5 8T3 - S-line - 2.0 TFSI ( CDNB ) 180 CP Multitronic
    Iti recomand sa mergi pe 2.0 TFSI si nu neaparat masina aceasta rosie (desi la aspect si dotari sta foarte bine). Este un motor foarte interesant si datator de placeri, sa zic asa.

    In schimb FOARTE mare grija daca vrei sa achizitionezi un asemenea motor. Inainte de orice dotari, culoare, etc. sa verifici daca a fost schimbat sau refacut motorul, altfel vei avea probleme mari la consumul de ulei. Am impresia ca cea rosie are exact problema aceasta si de aici pretul mic.

    Inca un aspect de luat in considerare este cutia multitronic prezenta pe masina rosie. Fa un test-drive inainte cu o masina cu multitronic sa fii sigur ca vrei asa ceva. E o cutie comfortabila cu un oarecare aer sportiv in modul S si pe manual, dar nu se apropie de manuala sau Stronic.
     
  10. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Da, 2.7 TDI eu nu prea ii vad rostul, consum, impozite, RCA aproape de 3.0 TDI, performante aproape de 2.0 TDI. Eu personal as alege ori 3.0 (quattro) ori 2.0 dar nu 2.7. Iar legat de 2.0 TFSI ar trebui vazuta si problema consumului mult exagerat de ulei, poate a fost remediata.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca tu compari 2.7 TDI V6 cu un 2.0 TDI 4 in linie ... tac.
    2.0 este un motor slab, din toate punctele de vedere.
    2.7 iti satisface nevoile de motor fiabil, tractiune fata + cutie manuala.
    3.0 este ideal automat + quattro.

    De obicei persoanele care vor V6 si manual, vor alege 2.7 deoarece 3.0 TDI manual e destul de rar.
    Un 2.7 softat ajunge la performantele unui 3.0 stock. Nici quattro nu as lua, pentru nevoile mele nu ma ajuta si pentru o luna de zapada pe an. Dar scap de consumul mare si de intretinerea sistemuluu quattro.
    Eu unul nu as cumpara in viata mea 2.0 TDI, prefer 2.0 TFSI sau 3.0 TDI.
     
  12. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Eu ptr un A5 comparam 2.7 TDI cu 2.0 TDI doar privitor la CP, consum, taxe. Iar din punctul meu de vedere e preferabil un 3.0 unui 2.7 prin prisma puterii mai mari plus quattro la aproximativ aceleasi consum, taxe. Cutiile manuale sunt intradevar mai rare pe 3.0 daca asta se cauta. Consumul nu e ceva de speriat raportat la un motor de 3.0, eu am un 8.5 mediu plin-plin (cu maxim de 11.5 plin-plin doar urban) si nu merg chiar batraneste dar categoric se poate si mult mai mult, depinde de fiecare cum si pe unde merge. Intretinerea sistemului quattro teoretic acum e pe viata (dar nu as merge pe varianta producatorului), eu l-as schimba la un 60.000 km, intra aproximativ un litru de lichid si nu cred ca e mai mult de 150-200 de lei. Oricum asta e doar parerea mea fiecare pune in balanta ce prefera, are nevoie si cat e dispus sa cheltuiasca.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Uite de ce sterg mesajele cu discutii Versus si nu sunt permise pe topic si forum. Pentru ca voi in loc sa va rezumati sa dati exemple strict doar pe link-uri atasate de cei care vor sa cumpere masina din link incepeti cu povesti ca aia este mai buna, cealalta este mai proasta si invers. De asta pe acest forum nu exista arie Versus si/sau topicuri Versus si in consecinta pe acest forum sunt interzise cu desavarsire comparatiile / versus si implicit discutiile de tip Versus / Comparative intre marca Audi si alte marci Auto sau chiar intre aceleasi modele de Audi sau modele diferite de Audi dar cu motorizari diferite si/sau motoare Benzina versus motoare Diesel montate pe Audi. Aceste topicuri si discutii sunt interzise din mai multe motive.
    Invatati sa va rezumati strict doar la a da un sfat despre o masina care doreste sa o cumperi cineva fara sa intrati in niste discutii complexe, inutile si care duc in alta directie. Incheiem aici polemica inutila. Multumesc.
     
  14. kulf 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a5 s line
    Salut,

    Din punct de vedere al motorizarii nu tin neaparat sa fie un motor cu mai mult de 200 de cp,cei 180-191 pe cele doua variante imi sunt de ajuns. Din punct de vedere al costurilor aici nu am nici un fel de teama deoarce am o ruda cu magazin de piese si imi pot procura ceea ce am nevoie la pretul lui de achizitie fara adaos. Legat de impozit stiu ca ar trebuii sa fie undeva la 2000-2500 de lei sper sa nu vorbesc prostii, ceea ce ar nu m ar descuraja sa zic.

    Insa ceea ce ma intereseaza cel mai mult sunt "probleme de fabrica "sa zic asa ,ce apar la aceste doua motorizari. Stiu 2.0 tfsi au probleme mari cu,consumul de ulei care poate duce la daune costisitoare undeva la 2000e din ce am citi pe forum si pe aceasta cale multumesc lui alinturbut ca a mentionat despre acest lucru. Despre 2,7 insa nu stiu mare lucru despre probleme uzuale la aceasta motorizare.

    Ca si aspect imi plac mult amandoua ,insa din punct de vedere al dotarilor care din ele este mai ok?

    Va multumesc.
     
  15. Alin2505 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    X5 - 3.0d - 2009
  16. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Da , pot spune ca este ok , cunosc proprietarul. Nu știam ca o vinde , merita cu siguranță atenție sporită
     
  17. serbanik365

    serbanik365 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    audi s5 2014
    Salutare,
    Recent am vândut masina un A5 2.0 TFSI 2010. Am avut câteva probleme unele mai mari, altele mai "normale"in cei 2 ani si jumătatea in care masina a stat la mine. Cea mai mare problema fiind consumul excesiv de ulei in jur de 1 Litru la 700/800 km problema care a necesitat segmentarea motorului (aproximativ 2.500 Euro). Făcând abstracție de aceste probleme am fost foarte mulțumit de masina. Mi- am îndreptat atenția spre S5 Facelift an 2013-2015 bugetul fiind undeva între 30.000-35.000. Întrebarea mea este: A5 S5 an 2013-2015 are probleme cu consumul de ulei ? Am citit pe câteva forumuri de afara ca vechiul S5 ar consuma 500 ml/1.000 km. Sunt conștient ca majoritatea TFSI-urilor consuma dar nu as mai vrea sa trec prin aceeași situație in care am fost cu A5-ul. Va mulțumesc si aștept răspunsul vostru.
     
  18. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @serbanik365 daca cumperi masina cu rulaj mic nu ar trebui sa ai probleme cu consumul de ulei. Eu am aceeasi motorizare pe S4 si pot spune ca am completat 700ml ulei in 15.000 km, consider ca este foarte decent. Abia dupa 8000 km a trebuit sa-i completez prima data, poate si din cauza ca sunt perioade in care folosesc masina doar in Bucuresti, condus pe distante scurte, implicit cicluri porniri/opriri dese, insa cand merg foarte mult extra urban am sesizat ca nu este nevoie sa completez.
     
  19. serbanik365

    serbanik365 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    audi s5 2014
    Iti multumesc pentru raspuns si referitor la rulaj as vrea sa fie pana in 50,000 chiar daca va fii nevoie sa mai maresc bugetul.
     
  20. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Cu siguranța va merita si cred ca va fi o alegere excelenta daca achiziționezi masina la 50,000 km, va fi o masina senzaționala care iti va pune mereu zâmbetul pe buze.
    Recomand sa cauți cu diferențial sport si magnetic ride, ambele opțiuni fac masina sa fie o bestie agresiva cand o treci pe dynamic si o masina absolut normala cand o treci pe confort.
     

Distribuie pagina asta