1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi - Consiliere achizitie Audi A5 / S5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de sammuray, 18 Iul 2007.

  1. Alexandru Iamandi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2013, 2.0 TDI, 177cp, Quattro, S Tronic
    Salut!

    As vrea sa achizitionez si eu un a5 facelift.
    Am gasit o oferta interesanta: din 2013,2.0 diesel 177cp, 80.000km, quattro, cutie automata. Ca si aspect masina e superba.
    Problema mea e cutia: este multitronic sau s tronic? Cum as putea sa-mi dau seama?

    Din ce am gasit pe net cutiile multitronic(cvt) nu sunt foarte fiabile si ar trebui sa stau departe.
    Pe de alta parte, am gasit pe ici, pe colo ca a5 quattro nu s-a vandut niciodata cu multitronic, ci cu s tronic.

    Poate sa-mi confirme cineva?
    Altfel, la ce ar trebui sa fiu atent?

    Multumesc!
     
  2. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Daca este quattro, este s-tronic.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    0218cristian apreciază asta.
  3. Alexandru Iamandi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2013, 2.0 TDI, 177cp, Quattro, S Tronic
    Multumesc!

    Din poze vad ca are insigna aceea cu "Quattro" pe ea, sper sa nu fie pusa la misto :) . Vanzatorul mi-a facut impresie buna la telefon. Chiar daca mai face unele greseli gramaticale, pare a fi om de calitate.
    Merg sambata sa o vad. Revin cu un update.
     
  4. tomcrft 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A5 SB 3.0 TDI
    Pana la urma am achizitionat un Audi A5 3.0 TDI Sportback cu pachet s-line interior + exterior pre-facelift (11/2009).
    Are cam tot ce ii trebuie pe ea, in afara de scaune electrice, Audi Drive Select, DVD sau/si TV.
    Masina are 188000 km si m-a costat 17000.

    Pentru un facelift dotat asemanator, pret-ul ar fi fost undeva peste 22-23k, insemnand o diferenta de totusi 5-6k, din cauza asta am facut aceasta alegere.

    Ce parere aveti de pret pentru aceasta masina, este ok sau am dat prea mult ?
     
    Sergio apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acum dupa ce ai cumparat-o mai are vreo importanta ? Bani sa fie pentru intretinere pentru ca asta conteaza, cum intretinem o masina dupa ce o cumparam.
    Nu cumparam o masina cu toti banii care ii avem si noi suntem de fapt in fundul gol adica nu avem bani sa trecem strada dar avem o masina scumpa la poarta.
     
    lowlife și 0218cristian apreciază asta.
  6. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Alexandru Iamandi, posteaza anuntul masinii. Totusi Km aia pentru un diesel sunt foarte putini, mai ales pentru un 3.0.
    On topic, confirm ca daca are Quattro are S tronic. Apropos de Multitronic, am citit pe un site de reparatii cutii multitronic urmatoarele randuri:

    Rezistenta unei cutii automate multitronic
    In ciuda finetei de functionare si eficientei de consum la aceasta cutie automata, au fost numeroase rapoarte, de la proprietari din intreaga lume, ale faptului ca la o cutie automata multitronic exista multiple defectiuni atat electronice cat si mecanice, in special la modele cu ambreiajul din 6 placi, fabricate pana in 2006. Simptomele tipice includ: licarirea indicatorului (PRNDS) in bord, ezitarea si/sau vibratii in momentul accelerarii, imposibilitatea de selectare a modului de Reverse – mers inapoi. Desi audi recomanda la o cutie automata CVT schimbarea uleiului intre 35.000 – 75.000 de km, exista cazuri in care aceste cutii automate se defecteaza si dupa schimbarea regulata a uleiului.
    Performantele in lumea reala ale unei cutii automate multitronic
    O cutie automata multitronic ofera performante si economie similara, si in unele cazuri mai bune, decat o cutie de viteze manuala cu 5 trepte echivalenta, si superioare fata de o cutie automata traditionala.

    Cutia automata multitronic este oferita doar pe autoturisme cu tractiune fata, doar pe versiuni de Audi A4, A5, A6, si pe Seat Exeo cu motorul de 2.0 benzina. O cutie automata multitronic nu este compatibila cu tractiunea integrala(4×4/quattro), nici cu instalari de motoare transversale precum in Audi A3. La inceput, limita de cuplu la o cutie automata multitronic era de 310 newton metrii, dar acum aceasta cutie automata a fost modificata sa suporte pana la 400 newton metrii de cuplu.


    Sper ca am fost de ajutor :)
     
  7. tomcrft 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A5 SB 3.0 TDI
    @Cristi Nu este cazul meu, eram doar curios de parerea voastra.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E bine ca poti sa o intretii exemplar pentru ca unii nu isi permit si isi cumpara "piese noi de la gunoi" - vorba unui veteran al forumului - se stie el :)
    Este irelevanta opinia noastra acum dupa ce ai cumparat masina. Sa te bucuri de masina.
     
  9. Alexandru Iamandi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2013, 2.0 TDI, 177cp, Quattro, S Tronic
    @0218cristian Multumesc mult!
    Masina este din 2013, 2.0 177cp. Proprietarul pare destul de ok, merg maine sa o vad si apoi o sa stabilesc si o intalnire la o reprezentanta pentru "autentificarea" cartii service.
    Proprietarul mi-a dat poze cu cartea servis si am descoperit ceva ciudat: nu are schimbul de ulei facut la cutia de viteze.
    La 64000 km nu a facut revizia in servis Audi(ca la celelalte revizii), ci intr-un servis Land Rover(Litex Implex SRL mai exact).
    In mod normal la aceasta revizie trebuia sa se fi facut schimbul de ulei la cutie, corect?

    Ma gandesc ca s-a speriat cand i-au cerut 2500 de lei pentru acest schimb si a decis ca "merge si asa". 20.000 de km nu sunt foarte multi peste acest schimb, l-as putea face eu dupa ce o iau, dar daca s-a zgarcit si la alte chestii?
    Ce parere aveti?
     
  10. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    @Alexandru Iamandi Daca service ul are cat de cat habar in cutii automate, nu are ce sa fie rau. Ideea e ca majoritatea fac un schimb de ulei unde nu scot efectiv tot uleiul ci il lasa sa curga si completeaza diferenta. Ceea ce conteaza mai mult la o astfel de operatie este calitatea uleiului ATF folosit, nu prea au ce sa strice.
    Mai degraba intreaba cum au facut schimbul si ce ulei a folosit. Daca e original nu trebuie sa il faci tu acum cand iei masina neaparat. Important e sa nu fie sarit conmplet schimbul, atunci are sens sa te intrebi serios daca merita sau nu.

    Inainte sa cumpar masina mea, am urmarit si sunat si verificat masini pentru un prieten. Am o cunostinta buna la Skoda si mi a verificat in baza de date vw masinile dupa vin ul ce il trimiteam.
    Ai ramane uluit de diversitatea povestilor de la fiecare vanzator despre masina si km. Vorbesc de buget de 12k si cautam la momentul respectiv a4 b8 2.0 tdi si vw passat cc. 2,0 tdi. Nici macar o singura masina verificata nu a avut km reali in baza de date vw. Subliniez: nici macar una. Si anunturile fluctuau intre 170k si 200k. *asazisul prajul de samsareala in romania.
    Sa nu mai zic de faptul ca am exclus din start din cautare orice masina cu nr de zoll, am facutat doar masini la propietar in romania. E usor sa iti dai seama ca in Ro se vand aceleasi masini ca DE-Belgia-Olanda la paritate de dotari si motorizari dar la pret mai mic. Concluzia sa o tragi singur.

    Nu vreau sa te sperii dar de obicei sunt destui banuti pentru o masina de genul asta, just double check that.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  11. Alexandru Iamandi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2013, 2.0 TDI, 177cp, Quattro, S Tronic
    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7GlgpP.html#0cce2d4309
    Acesta este anuntul.

    Din carte eu am inteles ca schimbul de ulei la cutie NU a fost facut DELOC pana la 80k km.
    Asta e partea care ma ingrijoreaza.

    LE: eu am mai multe poze cu cartea servis, trimise de proprietar pe whatsapp. N-o sa le fac publice deoarece nu stiu daca acesta e de acord cu asta.
     
  12. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Da, asta e un mare minus, te gandesti totusi daca s-a sgarcit la asta, la restul de revizii la fel s-a sgarcit?

    Oricum masina pare ok, doar ca eu personal fara MMI3g nu as lua o. Tot pe la banii aia eu am luat una cu mmi3g+, Distronic si alte optiuni. Asta ultima o minanatie de optiune la durm lung.
    Ce este si drept, a mea are multi mai multi km fata de cea din anunt, dar macar sunt sigur ca aia sunt :p. Pana acum doar revizii.
     
  13. Alexandru Iamandi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2013, 2.0 TDI, 177cp, Quattro, S Tronic
    Am vazut masina, mi-a placut mult, pare ok. Si vanzatorul pare ok.

    Problema e ca nu gasesc o reprezentanta la care sa fac un test si sa verific nr de km.
    La PBV nu fac astfel de verificari. La midocar prima "fereastra" e abia pe 6 iunie.

    Vreo idee?
    E cineva care ma poate ajuta? macar cu verificarea cartii service.
     
  14. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Daca mergi cu proprietarul ar trebui sa iti verifice. Discuti cu el, daca totul e in regula, o cumperi. Sa o verifici si mecanic, etc.
     
  15. Alexandru Iamandi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2013, 2.0 TDI, 177cp, Quattro, S Tronic
    La PBV mi-au spus ca nu fac verificari ale cartii de servis a masinii sub nicio forma.
    As fi putut sa ma duc la servicul Audi unde a facut proprietarul serviceul, dar cred ca ar fi degeaba. Daca el cunoaste pe cineva acolo poate sa-mi zica vrute si nevrute.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alexandru am mai repetat asta pe forum, referitor la istoricul masinii si va rog sa nu mai continuati cu acest subiect pe acest forum adica am mai spus asta, citez:

    " ... Este interzis si ilegal sa va ajute cineva in orice reprezentanta cu privire la istoricul de reparatii ori service sau altceva fara acordul proprietarului masinii. Cine iti/va ofera aceste date incalca legea. Sunt date care au caracter personal si intra sub incidenta legii aceste lucruri. Multe reprezentante din Romania au fost data in judecata pentru acest motiv (istoricul de service si reparatie). Mergi la reprezentanta cu proprietarul pentru ca numai proprietarului i se ofera aceste informatii asta daca vrea acea reprezentanta sa-i spuna pentru ca altfel nu are nici o obligatie legala sa ofere acele date. Pe forum s-au mai mentionat aceste explicatii de cateva ori pana acum. Bafta. "
     
  17. Alexandru Iamandi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2013, 2.0 TDI, 177cp, Quattro, S Tronic
    Va salut!

    Am reusit intr-un final sa fac o verificare a cartii service.
    Masina a fost lovita putin in spate, a avut bara revopsita, usa spate schimbata si aripa revopsita. Asta n-ar fi o mare problema, zic eu.
    Problema mare e ca n-a avut uleiul schimbat la cutie. Are 20.000 peste pragul la care trebuia schimbat.
    O sa ma ajute cineva cu o verificare amanuntita in service saptamana viitoare.
    Voi ce parere aveti de problema cu uleiul?

    Stima!
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este asta o problema si nici ce ai mai mentionat. Bafta.
     
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Sunt foarte slabe sansele sa gasesti o masina care sa nu fi avut o bara, o usa sau o aripa atinse sau revopsite fiindca este aproape inevitabil insa cel mai important este sa-ti placa masina, sa te satisfaca per total din punct de vedere al pretului, al dotarilor, al colorii s.a.m.d. In cazul in care cutia schimba normal n-ar trebui sa te ingrijoreze intarzaierea de 20,000 km peste intervalul recomandat atata timp cat vei avea in vedere ca dupa achizitie sa ii faci operatiunea respectiva.
     
  20. Alexandru Iamandi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2013, 2.0 TDI, 177cp, Quattro, S Tronic
    Multumesc pentru raspunsuri!
    Am convenit cu vanzatorul ca saptamana viitoare sa facem o verificare la PBV, am reusit sa fac o programare.
    Stiu ca n-o sa gasesc vreo masina fara evenimente, dar, chiar si asa, datorita acestor 2 probleme pe care le are, consider ca mai poate lasa la pret inca o mie de euro. Mai ales ca vanzatorul specifica in anunt ca masina n-a avut niciun accident.

    Revin cu detalii!
    Mersi inca odata!

    Stima!
     
    Ultima editare: 10 Mai 2017

Distribuie pagina asta