@stefan550 Nu asta era intentia mea, apreciez ca ai pus linkurile. Ideea este ca nu stiu germana, si am tradus cu google translate dar nu traduce toate cuvintele, ma intrebam daca sunt vizibile aceste anunturi in engleza/romana.
Cauta si tu singur pe mobile.de cu functia search in engleza. Zici ca ai aterizat pe planeta Pamant acum 2 zile. Verifica singur, nu mai astepta chiat tot mura-n gura pentru ca nu e "rocket science" ce iti spunem. Nu mai suntem pe bancile scolii si viata e dura si grea. Daca nu te descurci "te descurca altii de bani" cat ai clipi.
@Cristi Problema era pe autoscout24, daca schimbam limba in engleza anuntul nu il mai gasea, pe mobile.de nu am probleme.
@PatrickV2 - prima si prima data trebuie TU sa te decizi ce vrei de la masina ! doar peurma sa te uiti la masini si sa compari cati bani ai fata de optiunile dorite ! Prin eliminare sau adaugare vei gasi masina ta ! Acesta e primul pas. Succes
Salutare, Sunt intreresat sa cumpar un Audi A5 2.0 tfsi din 2012-2013 insa sunt un pic cam speriat dupa ce am citit toate topicurile cu privire la consumul mare de ulei. Exista un termen de la care aceasta problema s-a remediat? Este safe sa cumpar o masina din 2012-2013 sau ar trebuie sa ma uit dupa ceva mai nou? Avem printre noi posesori de 2.0 tfsi cu fabricatie dupa 2012 si peste 150.000 km care ne-ar putea impartasi din experienta lor? Multumesc
Sunt variante ok, nu te speria, nu sunt absolut toate motoarele cu probleme. Avem printre noi colegi care nu au semnalat consum de ulei.
Toti au semnalat consum de ulei, unii insa in limite normale. Problema nu s-a rezolvat, e posibil modelele noi (2017) sa fie ok dar sunt mult prea noi deci, poate la anul aflam ceva date si despre ele.
Si eu am consum de ulei la 3.0 tfsi insa variaza. De regula completez circa 500-700ml intre schimburi (maxim 10,000 km) insa am avut cazuri in care am pus 1.5L in 12000 km. Am mai observat ca masina a consumat mai mult ulei la regim de mers urban versus regim de mers extra urban, undeva la 100-200 ml. Ca sa fiu si mai franc pot argumenta ca cifrele de mai sus nu sunt semnificative si ca absolut orice motor va avea consum de ulei insa depinde doar de proprietar daca decide sa fie sincer si sa semnaleze acest lucru sau nu. Ca idee de baza service-ul la 15.000 km este un interval mare pentru aceste motoare pe benzina.
Si a mea consuma ulei, undeva la 1L la 6-7000 km. Toate benzinarele si multe diesel consuma ulei, tragedia apare cand bagi plinul de combustibil si litrul de ulei.
cogdao Nu m-ar deranja foarte tare daca s-ar intampla ca la tine, totusi am citit mult prea multe cazuri in care consumul este enorm. Poate nu e timpul inca sa trec la benzina si ar trebui sa ma orientez la un TDI, cu toate ca mi-a placut senzatia din 2.0 TFSI P.S.: Multumesc tuturor pentru raspunsuri
Trebuie sa iei in calcul ca pe forum sunt foarte putini care nu au probleme cu mașinile și spun asta. De regula pe forum sunt cei care au deja probleme și ii depășesc. Cred ca ți-ai găsit un iaurt prea “fierbinte” in care sufli. Dacă preferi TDI nu este nici o problema însă nu are sens căutarea de scuze. Sent from my iPhone using Tapatalk
Si tdi au probleme, sa nu crezi ca gasesti masina/ marca/ motorizare bullet proof. Am mai spus si altora, faptul ca, consuma ulei nu este un motiv sa nu iti iei benzinar. Trebuie doar sa cauti o masina intretinuta corect si nu vei avea problema respectiva. De consumat toate consuma, chiar si alte marci, nu neaparat Audi.
George -Cristian Am si eu un A5 2.0 TFSI an 2014, motorul de 225 de cp, masina pe care am achizitionat acum 1 saptamana si putin, dupa consultarea cu colegul nostru @stefan550 caruia ii multumesc inca o data pentru tot. A mea are schimbul de ulei facut acum 10.000 de km si abia acum uleiul are putin peste minim, deci un consum de cam 1 l intre schimburi, ceea ce mi se pare normal. Nu ar trebui sa te sperie consumul de ulei, el depinde de la caz la caz.
@RflMnk si de unde stii ca proprietarul nu a completat cu ulei in cei 10.000 km ? Am inteles ca este la recomandarea colegului stefan, dar totusi... Eu zic ca mai ai de facut ceva km si dupa sa vezi daca iti consuma sau nu ulei. @George -Cristian decat sa iei motor TDI si sa ai problemele pe care le au colegii pe forum, sa bagi 3-4.000 euro in ea si tot sa nu ii dai de cap. Macar cu benzina stii o treaba, schimbi pistoanele si ai rezolvat o problema majora.
In cazul meu de exemplu, cand am cumparat masina avea 116.000 km, si avea la minim uleiul, i-am spus la neamt sa imi completeze si a facut-o. (ultima revizie in cartea de service era pe la 90.000) Dupa approx 1 luna dupa ce am venit acasa am facut prima revizie la reprezentanta, schimb de ulei toate filtrele etc. Cei de la audi mi-au zis ca revizia se face dupa 35.000 km, nu si la 15.000 ca nu este nevoie. Acum cum e ? In mod normal as putea sa ma duc 35.000 km cu schimbu asta de ulei ?
Daca masina consuma ulei, pana la 35.000 km tu schimbi de 7 ori uleiul din completari [emoji16] Schimbul de ulei in Romania il faci la maxim 10.000 km. Restul sunt povesti