1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi - Consiliere achizitie Audi A5 / S5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de sammuray, 18 Iul 2007.

  1. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Prima e vandura de Audi Zentrum, a doua de un autohaus. Le gasesti si pe google maps inclusiv cu poze.
     
  2. Remus02 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2019
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi a5 SB 1.8 TFSI 177 CP 08/2016
    Salutare tuturor. Sunt în dubii pentru achiziționarea unui A5 SB 1.8 TFSI 177 CP(cel din atașament). Mi se pare ok mașina, este de la reprezentanță Audi München. Mi se oferă garanție la mașină, dar parcă am o reținere(prețul). Ce părere aveți? Vezi atașament 20190426_142115_pdf_5cc2f7bb6448a.pdf

    Trimis de pe al meu HMA-L29 folosind Tapatalk
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pretul este corect raportat la numarul de km.
     
  4. Remus02 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2019
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi a5 SB 1.8 TFSI 177 CP 08/2016
    Mașina a fost a celor din reprezentanță, ca și mașină de muncă și de-aia are atât de puțini km

    Trimis de pe al meu HMA-L29 folosind Tapatalk
     
  5. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Daca citesti putin pagina anterioara s-a discutat o problema asemanatoare.
     
  6. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare colegi, nu mai sunt posesor de Audi, dar o sa fiu in curând posesorul unui A5 o mașina pe care mi o doresc enorm.Avand numai diesel (Audi A6 (1.9 tdi, 2.5 tdi) din motive de eficientizare și poluare vreau sa cumpar un A5 Facelift cu motorul de 1,8 TFSI , exista numeroase Legende despre problemele lor dar și eficienta lor.Mai sunt probleme începând cu anul 2013 cu: consumul de ulei si cu injecția mai exact acea piesa micuța care se defectează? Distribuția la aceasta mașina fiind pe lanț se schimbă la câți km?V as fi recunoscător pentru un răspunsuri.Am deținut și de curând un motor Common Rail totuși sa rămân pe diesel, un 2.0 tdi ar fi o alternativa??? Precizez ca fac undeva la 20-25k pe an.
     
    cogdao apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste fara sa pui intrebari acest topic integral si toata aria asta si nu numai aria asta cu privire la acest model (sunt discutii despre ce te intereseaza si in alte arii dedicate altor modele de Audi).
    Nu s-a schimbat nimic cu privire la consumul de ulei nici macar la facelift si cum iti este norocul. Consuma cat ulei vrea motorul si cat vrea motorul.
    Da, trebuie verificat si tachetul de la pompa de inalte si distributia si mai multe. Teoretic distributia nu se schimba daca nu apar zgomote si probleme sau daca variatoarele sunt cele corectate. Ai multe de invatat despre motorul asta si tot ce vrei sa stii se afla scris aici pe forum.
     
  8. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Iti mulțumesc pentru răspuns, m ai dezamăgit intr un fel, dar o sa ma apuc de citit și sper sa iau cea mai buna decizie.
     
  9. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
  10. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Legat de veridicitatea optiunilor si despre cutia de viteze, poti sa soliciti o decodare VIN aici pe forum; exista un topic dedicat, VIN-ul teoretic este in anunt.
    Nu stiu cine este acest dealer si cat de serios este, dar masina este adusa din Germania si are un pret cam mic fata de modelele similare de pe mobile.de din Germania, ceea ce-mi ridica semne de intrebare.
     
  11. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Cutia este S-tronic.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
     
  12. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare, am o rugăminte la dvs, cine are timp sa arunce un ochi la A5-ul asta poate știe mai multe detalii despre ea sau poate Chiar știe mașina. Ceea ce ma pune pe mine pe gânduri sunt 2 aspecte: 1 volanul acela, mai bine zis cusătura(sa nu fi foat retapițat) și faptul ca mașina nu are opțiuni, DACĂ ar fi sa o cumpar as putea sa i pun mmi 3g high scaune sline etc? Link-ul cu mașina mai jos. https://www.autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7GxyaJ.html#57ffd836fd
     
  13. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    In principiu poti face retrofit la absolut orice optiune care s-a putut monta pe A5, urmareste topicul colegului @cogdao fiindca masina din anunt este foarte asemanatoare cu a lui cand a cumparat-o si daca ii urmaresti evolutia ramai cu gura cascata. Desi n-am mai remarcat culoarea respectiva la cusatura, pielea pare a fi cea originala.
     
    cogdao apreciază asta.
  14. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
  15. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare! Va mulțumesc pentru răspunsuri, o sa ma uit astăzi 10-15 min la ea și o sa mi fac o idee, mai atent la volan și la schimbător. Mașina colegului este frumoasa dar din păcate îmi depășește bugetul(eu vreau sa dau pe mașina undeva la 12000-+/- 4-500€) iar pe parcurs sa i fac îmbunătătiri. Consumul de ulei proprietarul mi a spus ca este maxim 1 litru între schimburi , o sa ma uit și la eșapament...
     
    Ultima editare: 1 Iun 2019
  16. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Minte, la fel cum minte si ca ar fi euro 6.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
     
    lowlife apreciază asta.
  17. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
  18. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Îți dai seama cat riști cu motoarele pe benzină. Daca ai problema consumului de ulei
     
  19. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare, sunt conștient ca este o problema reala , dar mizez pe faptul ca a fost adusă din De, și chestia e ca mașina o sa facă doar drumuri de Weekend deci nu am nevoie de un diesel pentru 15-20k pe an. Oricum nu am exclus dieselul din opțiuni dar as vrea sa găsesc o benzinară.
     
  20. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Mi se pare scumpa raportat la km,an si dotarile pe care nu le are..descrierea masinii..aaa am uitat nici nu exista .
    15/20k km pe an....crede-ma ca suntem multi care avem diesel si facem poate jumatate din km aia anual.
    Daca a fost adusa din DE crezi ca te scuteste de vre-o problema? 70% din masinile din Romania sunt aduse din DE..asta nu inseamna ca sunt scutite de probleme :)

    Sfatul meu este sa spui pas.
     

Distribuie pagina asta