bine ar fii sa fie numai autostrazi ) oricum sper sa nu am probleme,deocamdata vreau modelu 2004 sau 2005 motorizarea de 3.0 tdi....ador aceasta masina deoarece prima mea masina a fost a6 m-am obisnuit si am indragit limuzinele mari din totdeauna, sper ca anul viitor sa mi se indeplineasca visul, eu doar sper si sper sa nu raman doar cu speratul, din punct de vedere al problemelor am auzit ca la modelul 2004 are o problema cu incalzirea din volan...se supraincalzeste....asta am citit-o pe un forum din america al posesorilor de audi a8 ... nu stiu ce sa zic...daca ati auzit si voi de aceasta probl... Multumesc!!
e si normal ca si costurile sa fie mai mari la a8 decat la a6, dar si aspectul interior si exterior si brand-ul dintre clase difera
Asteptari Experienta mea de proprietar de A8 spune ca ai ales bine..sincer nu cunosc modelul de 3,0 dar pot spune ca la 350.000 Km masina mea mearge excelent, si a ramas aceeasi limuzina care face ...diferentza. V8 TDI commonrail m-a cucerit. O sa ai V6 dar nu cred sa fie diferentza... In rest vorba fratzilor..talpa si drum intins... Succes...!
si cam cat costa o revizie completa la a8 3.0 tdi filtre ulei, la distributie din cate stiu eu e pe lant...deci e bine la a6 la un service foarte bun m-a costat cu tot cu manopera 36 mil kit distributie, ulei filtre + un suport motor + 50 100 ml in cutia de viteze (ulei) schimbat antigel si aditiv in ulei sper sa nu fie mai mult la a8 daca distrubutia la aceasta masina e pe lant
Eu am fost de 3 ori la revizie: 90k: Cluj, 16 mil 105k: Baia Mare, 20 mil 120k: Nyiregyhaza, 390000 Ft. (cca. 1600 EURO) La Cluj si Baia Mare s-au schimbat doar uleiul, diferite filtre + placute frana. La Nyiregyhaza s-a schimbat si ceva la lantul de distributie + alte chestii (la masina s-a lucrat de la 8 la 16).
Hello. As vrea sa achizitionez un A8 W12 (probabil unul de prin 2004-2005 din Germania). Momentan e doar un plan care sper sa devina realitate, dar, sunt curios, cat de scumpa e intretinerea lui? Sunt constient de pretul masinii, plus taxe si de consumul care e imens, dar in rest, revizii, piese, e ceva de care sa ma sperii? Credeti ca ar trebui sa nu urc prea sus si sa ma multumesc cu un motor mai mic? Stiu cum suna astfel de topicuri, nu, nu sunt genul care-si cumpara o masina la care nu-si poate permite intretinerea, deci nu-mi sariti in cap, incerc doar sa ma informez, tocmai pentru a preveni o astfel de situatie in care sa plang la fiecare revizie :D
salut si bun venit pe forum cu siguranta este marfa masina..costurile de intretinere si exploatare sunt chiar uriase..parca mai avea cineva de pe forum un a8 6.0 L w12 si spunea ca bara fata costa 2000 E. foarte mult,dar face toti banii acest model..bafta si numai bine
Nu uita de taxa de prima inmatriculare. Daca ramane la nivelul asta o sa fie de cateva zeci de mii lejer. Daca nu ma insel la 4,2 era 19.000 euro.
cel putin va trebui sa mergi cu ea intr-un service autorizat (scump oricum) pentru ca si banalul schimb de ulei are ceva particularitati, deci nu lasa pe oricine, cu o inspectie sevice de-a ta (la w12) imi intretin masina vreo 5 ani....
stf_desast3r, apreciez parerea dar m-ar interesa cifre clare, ca sa imi dau si eu seama ce presupune o astfel de bijuterie.. Ideea e sa stiu clar ce si cum ca sa stiu daca dau o spargere la banca, sau nu :P Cel de o vindea nu m-a speriat prea mult cu costurile de intretinere... Nu e niciun posesor sa-mi confirme?
Daca te gandesti la o astfel de masina trebuie sa-ti faci un calcul atent ! Genul asta de masini necesita un venit mult peste mediu !
Stiu. Momentan ma intereseaza costul vizitelor din service. In rest, pot calcula si singur taxe, impozite, asigurari, etc...
daca mai astepti pana luni seara iti aduc preturi oficiale pentru revizie, si daca te mai intereseaza ceva, doar intreaba...
Pai am facut doua pana acum de cand am masina si filtrele+ulei+verificari uzuale nu au trecut de 1000RON !
Ciudat ... normal in 4,2 intra mai mult ulei decat in 3.0 asta la prima vedere. Faci sevice la dealer Audi ?
Doar la AUDI Suceava ! Probabil ca platesc mai putin ca am doua masini constant la orice reparatie/revizie la ei de mult timp ( la manopera probabil ) !