1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi achizitie Audi A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de razvan215, 12 Iul 2008.

  1. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Bun insa probabil inca nu te-ai hotarat de capacitate ...
    Lantul ,,,nu prea au fost cazuri in care s-a rupt insa nu este ceva imposibil !
    La km astia daca vrei sa ti masina si sa te tina motorul se recomanda schimbare distributie *(este costisitor insa te scapa de griji)
    Ca si nr de KM se pare ca nu faci multi .. si daca ii faci in afara orasului se recomanda o motorizare mai mare dar asta cum am mai spus depinde de bugetul de intretinere .

    In imaginile de mai jos vei observa un motor V6 3.0 TDI cu clasica problema a patinelor care fac zgomot si la pornire si in cazuri mai grave dupa pornire .Insa ele itind lantul si daca nu mai este strans corespunzator acesta risca sa se rupa sau sa sara de la punct si atunci sparge tacheti si dupa caz multe pagube in interior motorului-chiuloaselor , Problema mai grava este ca daca o patina este deteriorata (se poate observa in poze ca are un fel de camasa de plastic dur este de culoare maronie asa in poze ) aceasta poate sa se sparga in bucati mici sau mari si sa se plimbe prin motor printer lanturi etc si iar face pagube ...
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Mai pe scurt asa ....
    Cat despre reprezentanta .. este o sulutie buna daca nu ai pe cineva priceput sa te ajute la achizitionarea masinii .
    Dar inafara preturilor foarte mari de manopera cat si piese ei au solutii foarte radicale pe de o parte este bine dar nu tot timpul este nevoie sa schimbi ca exemplu turbina daca tu ai o problema doar cu partea electrica a turbinei ... ma rog este un exemplu .. dar IN principiu ei pot constata asa in mare .. aia aia si cu aia stricate in momentul constatarii dar nu pot garanta ca nu se strica ca ex cutia maine .. pot sa iti dea o sugestie domne schimba piesa X in speranta ca poti sa nu risti sa sa strice .. In principiu depinde si ce masina nimeresti .. ca daca nu este facuta din bucati si carpita poate doar pt a se vinde ai sansa sa gasesti una buna sa nu ai probleme dar totodata poti avea si nenorocul sa fie vopsit gardul si in interior leopardul ..
    Este greu sa gasesti o masina BUNA ! in zilele noastre fara smekeri insa pentru asta ai nevoie de cineva priceput care le mananca zilnic si pe parte de motor si de caroserie pentru a te ajuta la o alegere corecta
    Bafta
     
    GabiSB apreciază asta.
  2. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Problema cu lanturile eu o am din 2008 de cand am masina. Face la pornire la fel de fiecare data. Trebuie schimbate cand face si in mers, atunci e o problema serioasa.
    Daca vrei ceva "eco" daca se poate spune asa motorul de 3.0 TDI e ok, dar parca ar merge ceva putere in plus, pentru ca de exemplu a mea are 2 tone cu plinul facut, cu rezerva normala, fara sofer.(pe cantar pusa de mine).
     
  3. GabiSB 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8
    Cat de tare e zgomotul de lanțuri la pornire ? Cum imi dau seama ca exista ?
    Si este un site , gen Realoem la BMW , pentru piese la Audi ?
     
    Ultima editare: 17 Dec 2015
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    In momentul cand pornesti masina este imposibil sa nu il auzi ...
     
  5. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    E pur si simplu un zornait de lant care tine 2 secunde, il auzi chiar si cu putina muzica. De obicei intinzatoarele de sus, cele 2 simetrice se duc. Se pot schimba si fara sa dai motorul jos, dar iti trebuie un mecanic cu maini fine si radbare. Sunt 2 capace in spatele motorului separate care iti dau acces acolo.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    3.0 de pe A8 este exact la fel ca 2.7 de pe A6. Va spun cu mana pe inima ca schimbati cele 2 intinzatoare de sus degeaba. Eu le-am schimbat si in 1 an maxim a reaparut zgomotrul.
    Sfatul meu este daca umblati acolo, schimbati toate intinzatoarele + toate lanturile, stiu este un efort financiar dar nu platiti 1600-1700 ron ca mine pentru 1 an de "liniste".
    Eu merg cu zgomotul ala de 5 ani si +200.000 km, lanturi sarite sau rupte sunt extraordinar de rare cazurile (nu zic ca nu exista), din patina nu se vor rupe bucati, doar se va toci pe partea de plastic maro de unde probabil va rezulta undeva la 0.5 grame de pulbere, nu va afecta cu nimic motorul.
    Avantajul la distributie pe lant tocmai acesta este, nu risti sa se rupa, nu iti sare de la punct, nu o schimbi la 90-120-180.000km. Probleme de genul exista la toate motoarele 2.7 - 3.0, inclusiv modelele mai noi.
    Practic schimbi odata tot ce e acolo la 4-500.000 si inca odata la 1.000.000km.
     
  7. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Eu am cazuri in care patina s-a facut bucati in motor ..
    Insa este adevarat ! sunetul reapare in maxim 40 de mii de km daca schimbi patinele .. probabil este vorba si de faptul ca masinile ruleaza 80% in regim urban .. si poate asta afecteaza .
    Aceste masini sunt facute sa ruleze mai mult pe autostrada ...
    Insa exista posibilitateas a mergi cu masina 5-10 ani cu acest zgomot sa fi norocos sa nu se intample nimic insa exista si riscul sa cedeze ceva si atunci costurile sunt mai mari :D
    Concluzie ? Daca ceva nu merge corespunzator trebuie schimbat la timp altfel ... trebuie sa iti asumi riscurile pe care nimeni nu le garanteaza ca nu se pot intampla .
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tocmai, ca eu merg in regim de 80% extraurban, autostrada, si tot a aparut zgomotul.
    Nici ca mai umblu acolo.
    Am platit 400€ piese+ manopera pentru 1 an de liniste. :))
     
  9. tudor_navigator 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    BMW 520iA 2000
    http://olx.ro/oferta/audi-a8-d3-ID5iFfg.html#c54cf6ae47

    Salutare, ce parere aveti despre aceasta masina? Pretul mi se pare bunicel, insa mi-e frica sa nu ascunda cateva vicii in spatele lui.

    Vreau sa fac trecerea de la un BMW 520iA E39. Ce costuri implica in mare, intretinerea unui 4.0TDI in comparatie cu 3.0TDI?
     
  10. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    În mare începe cu impozit+rca ca la restul nu e mare diferența.
     
  11. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Este diferenta mare intre consumuri dintre masina pe care o ai si A8 cu motorizarea aceea
    Bineinteles impozit maricel Rca pe masura ... Dinferente mari de intretinere de la revizie la revizie duble sau mai mult ...
    Motorul 4.0 TDi nu a fost o generatie foarte reusita de aceea nici nu s-a mai fabricat decat 4.2 Tdi este prima generatie de motor v8 pe modelul acesta ..
    Masina nu mi se pare foarte intretinuta .. Nici vanzatorul nu prezinta intredere dupa descrierea sa din anunt ..
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Omu e samsar, daca te uiti la anunturile lui iti dai seama (dupa zgarda de caine) si de etnia lui.
     
  13. tudor_navigator 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    BMW 520iA 2000
    Multumesc baieti, mai caut. :)

    isvaly, 520-ul e benzina, imi consuma si 16-17 in oras, din punctul de vedere al consumului nu ma plang. O am, o folosesc. Vreau upgrade la ceva din clasa mare de lux. Imi place mult Audi A8, intre el si BMW seria 7 E65 e razboiul acum.
     
  14. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Tudor ce sa zic .. Te felicit ! ai gusturi bune daca mergi pe lina audi vei regasi aici ceea ce iti doresti din punct de vedere la clasei de lux ... bine si din alte puncte de vedere nu neaparat doar classa ..
    Nu sunt subiectiv fiind pe forum audi insa seria 7 ar fi o greseala din punctul meu de vedere :D
     
    tudor_navigator apreciază asta.
  15. bogdanelll 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    audi a4 3.0 2003
    Salut,
    Doresc sa achizitionez un A8 D3 cu motor 4.2 V8 Quattro an 2003
    Niste sfaturi la ce sa ma uit ? Masina are 180.000 de km. Orice sfat e bine venit. Multumesc.
     
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Salut bogdanelll, eu, ca posesor de A8 4.2 V8 Quattro, te pot sfatui sa te uiti in primul rand la starea tehnica, totul trebuie sa functioneze, orice lucru care nu va functiona va costa destul de mult. Atentie la eventuale socuri cauzate de schimburile de trepte din cutie, atentie la eventualele socuri cand retrogradezi din 2 in 1 la oprirea pe loc (daca apar asemenea socuri, de fel, inseamna ca ai nevoie sa inlocuiesti cutia de transfer), daca faci o diagnoza si motorul se prezinta in parametrii, iar apoi decizi sa cumperi masina, trebuie neaparat sa verifici intinzatoarele hidraulice si patinele de ghidaj ale acestora (eu am ramas cu masina prin Germania datorita spargerii unei asemenea minunatii, pistoanele au lovit supapele de pe bancul 1).
    Trebuie sa te pregatesti sufleteste pt investitii majore, masina fiind deja veche, va trebui sa inlocuiesti: debitmetru, sonde lambda (nu prea se pot inlocui fara a demonta motorul), eventual si setul de bobine, fiindca sunt aproape sigur ca nu au fost inlocuite niciodata si masina va consuma exagerat (nu ca 4.2 ar fi, cumva, un motor economic). Pernele de aer este foarte posibil sa necesite inlocuire, eu recomand cu unele noi, chit ca sunt refurbrished, insa confortul suspensiei si tinuta de drum se vor imbunatati dramatic.
    Momentan nu-mi mai vine nimic in minte, insa daca mai ai intrebari ma poti contacta. Bafta la achizitie!
     
  17. HoratiuC 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B6 1,8T 2003 Cabrio
    Salutare tuturor!De anul trecut din luna Septembrie urmaresc aceasta masina : http://autovit.ro/anunt/audi-a8-ID4pcs3w.html#1dca7713aa . Ce parere aveti?Pretul corelat cu dotarile e ok?Merita?Sunt in dubii privind numarul de km ( sunt convins ca are mai mult ),faptul ca de atata timp nu sa vandut...si colantarea facuta ( din poze nu reusesc sa observ daca a fost lovita )...as da o tura pana la Galati daca totul e ok macar sa o vad...astept parerile experimentatilor :D Multumesc
     
  18. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    E putin cam mare pretul insa dotarile sunt ok, daca te hotarasti sa o iei, trebuie pusa pe tester la reprezentanta/mecanic.Pentru ca stii vorba romaneasca, pe afara e vopsit gardul si inauntru..... Trebuie sa fii atent la motor, la cutie,perne, distributie, compresor,pentru ca daca are vreo problema o sa mai bagi ceva pe langa in ea.
    P.S E foarte frumoasa
     
    RapitorTM apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu cat de panarama poti fi sa pui pleoape unui A8. Este o limuzina, confort, etc, nu o masina sportiva.
    P.S Sa nu uitam nici de capacelele jantelor cu Playboy.
     
    Ley, Step și Logitech apreciază asta.
  20. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Sorcova :) Am vorbit cu un prieten din Galati si a zis ca a vazut masina iar el nu s-ar lua asa ceva niciodata. Probabil cand il vezi live iti schimbi impresia. si probabil de aceea nu s-a vandut pana acum ..
    Avand in vedere ca are anumite modificari (portbagaj bara stopuri + alte dotarii ) costisitoare pretul nu ar fi mare avand in vedere ca este si negociabil dar cel mai important este taxa auto daca intradevar nu este recuperata . In rest este de gust insa un A8 trebuie sa fie A8 nu ......gusturile nu se discuta
     
    Ultima editare: 4 Mar 2016

Distribuie pagina asta