Salutare...da,si mie mi se pare putin "umflata" dar na...daca tovarasul tau zice ca a vazut-o...in fine...masina intre timp sa vandut la Slobozia din cele spuse de vanzator,acum o saptamana,iar anuntul este inca valabil... ) Multumesc oricum pt sfaturile voastre
Buna seara Dupa ce am avut Mercedes(masina mea de suflet) si BMW(in continuare am) mi-as dori sa trec la clasa "business" si sa imi achizitionez un A8 D3.Legat de motorizare as prefera,benzina.Imi puteti spune va rog daca motorizarea de 3.0 v6 220 CP benzina,este fiabila? Ca recomandare,din moment ce am vazut ca aceste motorizari sunt mai iefitne,sa mai astept sa strang bani pentru un V8 benzina? Imi cer scuze daca s-a mai repetat intrebarea,sunt nou pe forum. Va multumesc! EDIT:am uitat sa mentionez ca nu ma intereseaza consumul,nu circul mult cu masina(intre 5000-7500 KM/an)
Salutare tuturor! Inca nu m-am lamurit ce sanse am sa gasesc o masina cat de cat ok in 5-7.000. Intrucat la actuala masina am platit timbru de mediu etc si nu-mi foloseste la nimic, ma gandesc sa caut una de la proprietar si sa fac procura etc. cu motor benzina si motor mare. Ma gandesc ca ar avea rulaj mai mic si probleme mai putine decat una diesel, iar cum romanul fuge de benzina poate am noroc si de un pret bun. Ar mai ramane si varianta sa caut una afara si sa o inscriu in alta tara dar parca as incerca sa iau una din tara si sa trag la pret cat pot de mult ca sa pot sa o pun la punct cum trebuie. As vrea daca se poate si un sfat referitor la masina asta, asta presupunand ca are lonjeroanele intregi. http://olx.ro/oferta/urgent-a8-long-ID61S0v.html#ce5e8aaebf Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Nu ai nici o șansa sa gasesti A8 D3 in banii aia. Daca vrei D3 trebuie sa mai pui banii daca nu, o sa iti iei o mizerie de mașina si ai sa umpli topicurile pe aici cu probleme. Pentru A8 D3 trebuie sa ai minim 10 mii de pornire si încă 5 puși deoparte pentru eventuale schimburi. Piesele sunt scumpe, mașina a fost scumpa de. noua iar prețurile ramân la fel chiar daca mașina a îmbătrânit. Ai un spor de reducere dar mic. Astea sunt realitățile. Deci n iti permiți A8 in banii aia. Daca tu consideri ca poți reuși o sa ma pomenești dar .. prea târziu. Orienteaza-te către altceva. Si nu comenteze mașina aia. Este o mizerie. Numai A8 D3 nu este ala.
Merci pentru raspuns. Cam asa ma gandeam si eu, as avea vreo 10.000 Euro si ma gandeam sa iau ceva cu 5-6.000 Euro si mai bag 3-4.000 Euro sa o fac masina dar se pare ca e putin. Cred ca o sa cotesc sprealt model de Audi dar parca speram intr-un colt de suflet la o minune. Am un prieten bun cu A8 model mai nou si e o incantare masina aia.
D4 la ora actuala pleacă de la 30.000 Euro. Este e realitate chiar daca poate par rau voitor dar nu e asa crede-ma. Doar o perna SH este 400 euro. La A8 D3 e foarte sensibil la țiganii iar ce este ieftin este făcut pentru vânzare prost si doar sa iti ia fata ca altfel nu ar avea profit. Ori mai ai răbdare ori iei ceva mai jos decat A8 dar aceeași treaba si acolo. Mare atenție. Nu cauta, indiferent ce cauți, sa iei chilipir ca nu exista. Caută o mașina buna si sunt convins ca o sa gasesti. Nu stiu, e greu. Banii putini si lucru bun poți posta in continuare linkuri daca găsești si daca e ceva ok am sa iti răspuns. Ma rog, sper sa gasesti ceea ce cauti.
Mulțumesc pentru raspunsuri. Nu ma arunc aiurea, am cu ce sa merg, imi place A8 D3 si speram sa ma incadrez . Am crezut ca odată cu trecerea timpului se intretin mai usor, acum si 400 Euro perna nu e chiar foarte mult, doar nu le schimb in fiecare zi, daca e un cazan si cad una dupa alta cutii, perne, etc atunci e nasol. Am sperat sa gasesc proprietari sau cel putin sa nu aiba si alte masini la vanzare si daca e benzină si motor mare poate gasesc ceva. Asta a fost rationamentul dar se pare ca o masina buna e greu de gasit.
"Nu confunda" faptul ca nu gasesti masina buna, cu masina buna la bani putini. Problema la categoria superioare si motoarele mari, este intretinerea. Intretinerea la aceste masini dupa o anumita perioada, vine neglijata, iar noii proprietari au de suferit. Cauta inafara Romaniei ca se gasesc sub 10000 euro, din 2006 si sunt mai bine intretinute. Nu pierde speranza, eventual cauta ceva mai accesibil.
@Iospaa poti gasi sa comperi din afar tarii set de perne cu 1100 euro, noi, in caz ca vii in familia D3 da-mi un mesaj si te pot indruma. Spor la cautari!
Multumesc baieti pentru interes, sansele sunt mici sa gasesc ceva in bugetul meu si nu-mi surade ideea sa iau ceva cu 5-6.000 ca sa mai bag 5-6.000 in ea si in 2 ani sa o dau cu 4.000 Euro pe criteriul ca e benzina si motor mare, veche, etc. Pe de alta parte nu-mi garanteaza nimeni ca daca iau una la 8-9.000 Euro nu mai bag 5-6.000 Euro in ea. Logic ar fi sa caut ceva mai nou, alta clasa etc.. Am o intrebare, mai mult o curiozitate, motorul diesel e cu mult mai greu de intretinut ?
Nu. La diesel sunt anumite consumabile care au un interval mai lung pana la inlocuire. Este mai ieftin decat un motor pe benzina.
Depinde de numarul de km pe care ii faci pe an, la revizie intradevar e mai greu de intretinut si costuri mai mari dar eu nu am avut probleme grave cu ea pana acum, daca o intretiti bine nu te lasa in drum.
Salutare colegi ! sunt nou printre voi . intentionez sa achizitionez un a8 d3 2004-2007 .. insa nu sunt hotarat in privinta motorizarii. M.am tot interesat in stanga si in dreapta.. unii spun ca ar fi ok un motor 3.0 i /tdi altii ca ar fi indicat 4.2 i/tdi . ma puteti ajuta cu parerile voastre ? va multumesc
Asta ramane la alegerea ta. Benzina sau diesel, 3.0 sau 4.2. Sunt diferente mari de intretinere intre ele.
precizez ca nu are importanta motorizare ( diesel sau benzina ) ma intereseaza motorul cel mai ok.( consum. fiabilitate, costuri intretinere. putere..)
Pai daca te intereseaza consumul si costuri de intretinere de ce cauti motoarizari pe benzina ? I-ati un 3.0 TDI si gata. Impozit, consum si costuri de intretinere acceptabile. La 4.2 TDI deja ai alt impozit, alt consum si costuri de intretinere mult mai mari ca la un 3.0TDI.
aia e logic ca au costuri diferite. dar ma intereseaza ca motorul sa fie competent pentru greutatea masinii. am auzit pareri ca 3.0 este cam chinuit pentru greutatea care o are masina. este adevarat sau sunt doar pareri?
Nu este deloc chinuit pentru greutatea masinii. Intre A6 si A8 este o diferenta de ≈ 100 kg, pe ambele caroserii motorul trage foarte bine. Acum daca tu te crezi pe pista cu un A8, i-ati 4.2 benzina sau daca iti permiti sa intretii un 4.2 TDI, este la fel o alegere foarte buna.