Nu este asta motivul ) crede-ma ... Poate nu ti se schimba toate filtrele .... sau nu stiu oricum suntem off topic amandoi
si eu......manopera la reprezentanta Audi Iasi - 90lei/ora, ulei stiu ca la un v6 intra 8,2litri, la un w12 nush....dar calculand la v6: 80lei/litru* 9litri... apoi filtrele....oricum ai face sub 15mil nu iesi nici mort cu a8w12 de-acolo.
costuri de intretinere Cu siguranta costurile de intretinere sunt peste medie. Daca uleiul, filtrele si alte componente le furnizezi tu cred ca cheltuielile scad cu 20-30%. Oricum nu prea poti sa te gandesti la costurile generale/ luna sun 5000 Ron. Pe scurt 1600Ron asigurarea Casco, 3000Ron benzina pentru 8000-9000km, cheltuieli cu impozitul 200 Ron. Mai sunt si altele de adaugat dar care se regasesc si la o masina de clasa medie (lichid de parbriz, spalatorie etc) Cand faci pasul trebuie sa fi pregatit sa cheltui bani astia, daca nu vrei sa o tii in curte. Parerea mea!
de pa un a8 6.0 W12 2002 din timisoara imi cere 400 euro trageru de mijloc,far cu xenon stanga 140 euro,capota cu grila si sistem prindere 700 euro asta asa la dezmembrari,daca as fii avut banii necesari o luam toata sa o fac ptr mine ca ni i lipsesc multe si e inmatriculata un D2.Deci sunt scumpe.
vreau a8 4.2 i an 2004/2005 salut as dori sa cumpar un audi a8 4.2 i an 2004/2005 as dori sa stiu cate ceva despre masina plusuri-minusuri costuri-consum etc eu ma astept la un consum de 20 in oras dar nu stiu cat consuma la drum lung daca are cineva acest model astept pareri
A8 consumul ti l faci singur (depinde de maniera de mers), dar oricum la motorul de 4,2 i nu te astepta la mai putin de 20 in oras...a mea e diesel si ia cam 16 asa in oras, afara poate lua chiar 8 daca merg cu 100km/h. in plus daca vrei casco tre sa dispui de vreo 2-3k euro (depinde de optiuni), impozitul este vreo 2400 lei/an, rca-ul nu este spectaculos mai scump decat la o masina normala. in schimb revizia doare (depinde unde o faci)-ai cam 9 l ulei la motor, 2 filtre aer etc (cam totul x2 ca ai v8 doar). La Porsche nu scapi sub 1000 eur (doar consumabilele-ulei si filtre), iar daca mai ai si ceva de schimbat la suspensie (e inevitabil sa nu ai pe drumurile astea) te duci in 2-3000 euro lejer. In schimb daca te duci le un altul poti scapa chiar mai ieftin de jumatate (asta daca iti asumi riscurile de rigoare...profesionalism, garantie, etc) Tre sa ti faci toate aceste calcule inainte de a cumpara o astfel de masina... ORICUM PAREREA MEA ESTE CA MERITA
A8 6.0i, w12 Lang - sfaturi Intentionez cam in 2-3 luni sa achizitionez un A8 6.0i, W12 versiune Lang. Nu prea stiu nimic despre masina si mai ales ma intereseaza sfaturi cu privire la motor. Masina o achizitionez din germania , iar ca an vreau sa fie peste 2007. orice sfat sau informatie imi va fi de mare ajutor ! Multumesc anticipat
uite aici niste "barfe" despre W12 http://www.clubaudi.ro/vanzari-audi/2127-vand-audi-a8-w12-450-cai.html
pe site la audi.ro se poate comanda audi W12 Lang cu facelift! stie cineva care anume sunt modificarile si din ce an s-au facut? si daca mai stie cineva ce diferente sunt intre versiunea standard si lang!
Scuze ca ma bag dar Lang e tot una cu Long ?! Sau care e diferenta ca am vzt ca ai scris de 2 ori LAng ! The saloon/sedan was offered in both the A8 (standard wheelbase), and the A8L extended or long-wheelbase (LWB) version .
diferenta este ca proprietarul de varianta long a lui a8, seria 7, mercedes S ce se afla el insusi la volan este penibil, pe cand proprietarul de astfel de masini dar fara de LWB este un om normal si nu starneste zambete. varianta long, este o varianta ce are diferita fata de cea standard doar ampatamentul mai mare si aceasta masina este destinata persoanelor ce circula pe bancheta din spate si au sofer adica: demnitari, oameni de afaceri, gangstei samd. concluzia ar fi ca va trebui sa-ti angajezi sofer ca sa nu te confunde cineva cu acesta. mergi la un showroom audi si consulta un vanzator care se pricepe la masini si vezi ce zice despre masinile cu LWB.
Sincer sa fiu daca mi-as permite un A8 Lang (Long), asi incerca sa ma obisnuiesc cu gandul ca ma confunda lumea cu "soferul".... P.S. Fac pariu ca 80% din cei care vad un A8 pe strada, habar nu au daca ii Long (Lang) sau normal...
la A8u Lang are scrie pe spate A8 L ... am vazut cateva de astea , si ma intrebam de la ce dracu vine L-u ala ... acuma am aflat
hai sa fim seriosi , nu imi iau masina sa ma aprecieze lumea sau nu! pur si simplu nu ma intereseaza ! ma refeream la diferente tehnice, nu la diferente de perceptie! si oricum 99 % din privitori nu sunt in stare sa faca diferenta dintre versiunea standard sau long decat daca are inscriptie!
pai atunci da-i inainte pt ca exceptand lungimea masinii, nu exista nici o diferenta. rementionez ca audi a creat aceasta masina cu scopul ca proprietarul sa mearga pe bancheta din spate iar masina sa fie condusa de sofer. asta este scopul principal pt care o astfel de masina iese pe poarta fabricii.
Eu cred ca oricati bani as avea m-as simti aiurea sa am sofer si sa stau pe bancheta din spate Care mai e farmecul atunci sa ai ditamai Audi cu motor de 6.0 daca nu pentru a-l conduce?