1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi achizitie Audi A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de razvan215, 12 Iul 2008.

  1. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Nu este asta motivul :)) crede-ma ...
    Poate nu ti se schimba toate filtrele .... sau nu stiu :rolleyes:

    oricum suntem off topic amandoi :)
     
  2. sorrow666draku

    sorrow666draku Bronze Member

    Înscris:
    1 Mar 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 (B7), 2006, 2.0TDI -140cp multitronic 7+1
    :sign_ot: si eu......manopera la reprezentanta Audi Iasi - 90lei/ora, ulei stiu ca la un v6 intra 8,2litri, la un w12 nush....dar calculand la v6: 80lei/litru* 9litri... apoi filtrele....oricum ai face sub 15mil nu iesi nici mort cu a8w12 de-acolo.
     
  3. captain slow 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a8, sper.
    stf_desast3r : Astept oricat, oricum nu ma duc sa cumpar maine masina. Mersi mult anticipat.
     
  4. alec 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    W12
    costuri de intretinere

    Cu siguranta costurile de intretinere sunt peste medie.

    Daca uleiul, filtrele si alte componente le furnizezi tu cred ca cheltuielile scad cu 20-30%.
    Oricum nu prea poti sa te gandesti la costurile generale/ luna sun 5000 Ron.

    Pe scurt 1600Ron asigurarea Casco, 3000Ron benzina pentru 8000-9000km, cheltuieli cu impozitul 200 Ron.
    Mai sunt si altele de adaugat dar care se regasesc si la o masina de clasa medie (lichid de parbriz, spalatorie etc)

    Cand faci pasul trebuie sa fi pregatit sa cheltui bani astia, daca nu vrei sa o tii in curte.
    Parerea mea!
     
  5. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    la 6 Litri impozitul este de 3600 Roni / an (6000/200)*120=3600 RONI
     
  6. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    de pa un a8 6.0 W12 2002 din timisoara imi cere 400 euro trageru de mijloc,far cu xenon stanga 140 euro,capota cu grila si sistem prindere 700 euro asta asa la dezmembrari,daca as fii avut banii necesari o luam toata sa o fac ptr mine ca ni i lipsesc multe si e inmatriculata un D2.Deci sunt scumpe.:salute::thumbs-up:
     
  7. moz 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    bmw325 2007
    vreau a8 4.2 i an 2004/2005

    salut as dori sa cumpar un audi a8 4.2 i an 2004/2005
    as dori sa stiu cate ceva despre masina plusuri-minusuri costuri-consum etc
    eu ma astept la un consum de 20 in oras dar nu stiu cat consuma la drum lung
    daca are cineva acest model astept pareri
     
  8. wolfquatro

    wolfquatro 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A8/4.2 d/2007
    A8

    consumul ti l faci singur (depinde de maniera de mers), dar oricum la motorul de 4,2 i nu te astepta la mai putin de 20 in oras...a mea e diesel si ia cam 16 asa in oras, afara poate lua chiar 8 daca merg cu 100km/h.
    in plus daca vrei casco tre sa dispui de vreo 2-3k euro (depinde de optiuni), impozitul este vreo 2400 lei/an, rca-ul nu este spectaculos mai scump decat la o masina normala.
    in schimb revizia doare (depinde unde o faci)-ai cam 9 l ulei la motor, 2 filtre aer etc (cam totul x2 ca ai v8 doar). La Porsche nu scapi sub 1000 eur (doar consumabilele-ulei si filtre), iar daca mai ai si ceva de schimbat la suspensie (e inevitabil sa nu ai pe drumurile astea) te duci in 2-3000 euro lejer. In schimb daca te duci le un altul poti scapa chiar mai ieftin de jumatate (asta daca iti asumi riscurile de rigoare...profesionalism, garantie, etc)
    Tre sa ti faci toate aceste calcule inainte de a cumpara o astfel de masina...
    ORICUM PAREREA MEA ESTE CA MERITA
     
  9. alias

    alias 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 3,2 Quattro - S-tronic, S line
    A8 6.0i, w12 Lang - sfaturi

    Intentionez cam in 2-3 luni sa achizitionez un A8 6.0i, W12 versiune Lang.
    Nu prea stiu nimic despre masina si mai ales ma intereseaza sfaturi cu privire la motor.
    Masina o achizitionez din germania , iar ca an vreau sa fie peste 2007.
    orice sfat sau informatie imi va fi de mare ajutor !

    Multumesc anticipat
     
  10. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
  11. alias

    alias 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 3,2 Quattro - S-tronic, S line
    pe site la audi.ro se poate comanda audi W12 Lang cu facelift!
    stie cineva care anume sunt modificarile si din ce an s-au facut?
    si daca mai stie cineva ce diferente sunt intre versiunea standard si lang!
     
  12. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Scuze ca ma bag dar Lang e tot una cu Long ?! Sau care e diferenta ca am vzt ca ai scris de 2 ori LAng !

    The saloon/sedan was offered in both the A8 (standard wheelbase), and the A8L extended or long-wheelbase (LWB) version .
     
  13. alias

    alias 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 3,2 Quattro - S-tronic, S line
    E acelasi lucru. Long e in engleza, Lang in germana !
     
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    diferenta este ca proprietarul de varianta long a lui a8, seria 7, mercedes S ce se afla el insusi la volan este penibil, pe cand proprietarul de astfel de masini dar fara de LWB este un om normal si nu starneste zambete.

    varianta long, este o varianta ce are diferita fata de cea standard doar ampatamentul mai mare si aceasta masina este destinata persoanelor ce circula pe bancheta din spate si au sofer adica: demnitari, oameni de afaceri, gangstei samd.

    concluzia ar fi ca va trebui sa-ti angajezi sofer ca sa nu te confunde cineva cu acesta.

    mergi la un showroom audi si consulta un vanzator care se pricepe la masini si vezi ce zice despre masinile cu LWB.
     
  15. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    :sign_ot: Sincer sa fiu daca mi-as permite un A8 Lang (Long), asi incerca sa ma obisnuiesc cu gandul ca ma confunda lumea cu "soferul"....

    P.S. Fac pariu ca 80% din cei care vad un A8 pe strada, habar nu au daca ii Long (Lang) sau normal...
     
    Ultima editare: 17 Aug 2009
  16. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    la A8u Lang are scrie pe spate A8 L ... am vazut cateva de astea , si ma intrebam de la ce dracu vine L-u ala ... acuma am aflat :p
     
  17. alias

    alias 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 3,2 Quattro - S-tronic, S line
    hai sa fim seriosi , nu imi iau masina sa ma aprecieze lumea sau nu! pur si simplu nu ma intereseaza ! ma refeream la diferente tehnice, nu la diferente de perceptie! si oricum 99 % din privitori nu sunt in stare sa faca diferenta dintre versiunea standard sau long decat daca are inscriptie!
     
  18. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    pai atunci da-i inainte pt ca exceptand lungimea masinii, nu exista nici o diferenta.

    rementionez ca audi a creat aceasta masina cu scopul ca proprietarul sa mearga pe bancheta din spate iar masina sa fie condusa de sofer. asta este scopul principal pt care o astfel de masina iese pe poarta fabricii.
     
  19. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Eu cred ca oricati bani as avea m-as simti aiurea sa am sofer si sa stau pe bancheta din spate :) Care mai e farmecul atunci sa ai ditamai Audi cu motor de 6.0 daca nu pentru a-l conduce? :eyebrows:
     
  20. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Perfect de acord.
     

Distribuie pagina asta