1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi achizitie Audi A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de razvan215, 12 Iul 2008.

  1. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Am cumparat masina ,am venit acum cateva zile din germania...
    Audi a8 3.0 TDI
    Urmeaza sa revin cu niste poze , multumesc tuturora pentru sfaturi
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2013
  2. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Felicitari pentru alegerea motorizarii.
    Nu o sa o regreti.
    Asteptam un topic in sectiunea "masina mea" ;)
     
  3. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    ma bucur ca wolfquatro este de parere cu mine.
     
  4. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Si .. Masina ai luat`o pan la urma ?! A trecut saptamana ... din octombrie si pana acum ... :)
     
  5. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Am luat'o dar nu am apucat sa fac poze :D sorry e si vremea asta acum ...
    motorizarea 3.0 TDI .. are cam toate optiunile piele trapa bi-xenon adaptat pe curbe jante audi 19" pachete de lumini interior albe picioare manere usi /interior,exterior multe ... ce pot sa zic incomparabil .Dar de cand am vazut ca urmeaza sa apara noul a8 imi sta gandul numai la el :D. Sper sa apara mai repede intentionez cam peste 1 an max 2 ani sa il achizitionez :D .Dar sunt ffoarte multumit de A8 acesta momentan imi ofera "luxul" care multe alte masini nu il pot oferi ,Confort... Cat despre performantele motorului sunt foarte multumit ,chiar si ca consum ma inteleg bine ...
    Atata vreau sa fac un upgrade la MMI si sa montez DVD-ul sau modulatorul de TV dar mai repede DVD-ul, optinui pe care nu le are care de altfel sunt si singurele care nu le are masina in dotare :D
    In rest este o placere sa conduci o astfel de masina .
    Revin cate de repede pot cu niste poze in sectiunea Masina mea .
     
    Ultima editare: 24 Dec 2009
  6. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Sfaturi achizitionare A8 model 2007/2008 sau model 2010

    Salutare,

    Sunt intr-o dilema apropo de achizitionarea unei noi masini.

    Am in lucru si casa, si nu pot spune ca ma cheama Becali, deci imi este destul de greu sa pot face rost de fonduri paralele si pt. casa si pentru masina.

    Insa dilemna adevarata este:

    - Sa imi iau acum un Audi A8 3.0 model 2007 Octombrie (cand s-a facut ultimul facelift, cel cu stop-uri cu LED) sau sa mai astept 2 ani pana se ieftineste mai mult acest model, si sa aleg fie intre un A8 2007/2008 mult mai bine echipat sau un Audi 2010 mai slab echipat.

    Momentan am un Audi A6 2005, BLB, 2.0 TDI, echipat de baza, exceptand piele pe scaune, xenon pus de mine pe faza scurta si incalzire in scaunele din fata.

    Am ajuns la acest model dupa ce mi-am vandut ultima masina un 730D model 2004. E o diferenta mare.

    Voi ce parere aveti ? Daca ar trebui sa iau acum acel A8 2007/2008, mi-ar trebui un buget de aprox. 35.000 Euro, exceptand taxele de inmatriculare, etc.

    Peste 2 ani s-ar putea sa iau aceeasi masina cu 25.000 sau sa iau noul model A8 cu 35-40k in functie de echipare.

    Sau s-ar putea la fel de bine sa ramana preturile asa, in special pentru ca tocmai incep sa iasa toata tarile europene din criza.

    Pareri, opinii ?
     
  7. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    In primul rand .. diferenta intre actualul si viitorul A8 este foarte mare.
    Vorbim practic de doua masini diferite.
    Apoi ... depinde de capacitatea ta de a avea rabdare si de cat de necesar este schimbul in momentul actual.
    Daca ai rabdare si nu ai neaparata nevoie de masina acum ... asteapta.
    Peste 2 ani clar nu vei sta pe ganduri cu a alege intre un A8 vechi ieftin sau unul nou (ca si model nu doar ca numar de km)
     
  8. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Sunt dispus sa astept. Mai ales ca o sa impac si capra (nevasta-mea / casa ) si varza (eu).

    Am vazut poze, video-uri, etc, despre modelul nou, insa nu sunt convins ca sunt doua masini diferite.

    Si modelul F1 de la seria 7 ai spune ca e o alta masina decat ultimul seria 7 nu ? Am mers cu ambele, si nu este chiar asa.

    Intr-adevar, la A8 s-a schimbat configuratia MMI, butoanele, aspectul exterior e mai agresiv, led-uri multe, insa tot un A8, o masina de lux este.

    + Eu tot nu sunt convins ca o sa pot lua un A8 model 2010, peste 2 ani cu maxim 40.000 euro.

    Am vazut F1-uri (seria 7 model 2010) cu 45-50k Euro la vanzare chiar zilele trecute. Insa asta nu imi spune nimic.
     
  9. kadima 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 4E 3.0 2006
    Salutare tuturor. As vrea sa-mi achizitionez un Audi A8 3.0 sau 4.2 din 2006-2007, de preferat cu pachet exterior S8.
    Stiu ca exista mai multe coduri de motor pe modelele astea si as vrea sa-mi dati ceva sfaturi privind fiabilitatea lor si problemele specifice fiecaruia.
    Am avut un A6 4F 3.0 cod motor BMK si am fost foarte multumit, prin urmare stiu foarte bine ce inseamna Audi, in general.
    Nu ma intereseaza foarte mult daca este 3.0 sau 4.2 pentru ca o sa-l folosesc ca masina de familie, asa ca viteza sau cuplul sunt pe plan secund.
    De asemenea, daca sunt si alte hibe specifice ale A8-urilor, astept info.
    Multumesc frumos!
     
  10. JyMy 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 2006
    ----------------------------------------------------------------------------
    salut.. nu stii niste jante de iarna prin apropiere ?
     
  11. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Nu inteleg unde am discutat ceva ce nu se incadreaza aici. Nu-mi spune ca pentru mentionarea in 1 rand a unui BMW.

    Mergand mai departe: M-am decis.

    Am sa iau un A8, model 2008, 3.0 TDI. Luni sau Marti inchei actele. Am avut noroc cu taxele. Era deja inmatriculata.

    103.000 km, 32.500 Euro.
     
  12. ArthurB

    ArthurB 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Dumbrăvița
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI 2008
    Sa ai parte de el ;)
     
  13. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    AICI un mic filmulet despre ce inseamna un A8L :)
     
  14. papuasu

    papuasu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Cu intentia de a achizitiona un A 8 3.0 TDI din 2006
    Sfat achizitie A 8, 4.2 i, an fabricatie 2006

    Salutare,
    Sunt nou pe forum si o sa va rog sa imi dati cateva sfaturi. Ma adresez aici celor care au A 8 si in special benzinare. Motorul de 4,2 mi se pare cel mai potrivit la momentul asta ca si raport calitate / pret. In plus de asta masina arata foarte bine, nu are km in bord decat 100.000 km facuti intr-un an in germania si restul de 20.000 cat mai e pana la cifra reala in Romania. Sunt reali, am verificat actele - urmeaza si la Audi ca sa mi se confirme si pe sistemele lor. Ma framanta ca pe orice om cu venituri medii, consumul, taxele, intretinerea si remedierea unor lipsuri la acest moment.
    Sa o iau in ordine:
    - masina este ingrijita si curata desi are atatia ani ( 3 ani a stat intr-o parcare)
    - motorul merge de rupe si suna excelent
    - caroseria este in stare foarte buna - cu exceptia pragului dreapta care este SPART - aici am nevoie de sfat de achizitie = merge la Audi sau la dezmembrari?
    - bateria a cedat in aceasta iarna si a fost inlocuita cu una necorespunzatoare - de la Varta trebuie s-o iau? asa am citit in topicul dedicat A 8
    - are nevoie de service complet: ulei, filtre, aer, polen, benzina...ramane sa vad daca ii trebuiesc si placute = aici am nevoie de un sfat (la Audi MIDOCAR costa 2.300 RON cu tot cu manopera)
    - cauciucurile nu mai sunt ok din punctul meu de vedere = aici am nevoie de un sfat: 235 / 50 / R 18 101Y
    - cutia merge ok - are nevoie de schimb de ulei dupa perioada aceasta mare de repaos? = si aici va rog un sfat
    - RCA + CASCO = aici e 50% rezolvata - RCA la orice firma dar cu CASCO e deranj mare = voi va faceti asigurare full? sau doar ptr. accidente, furt....
    - impozitul anual este de 6.000 ron / an = cei care aveti motoare de 4 litri puteti confirma
    - consum REAL si cand spun asta ma gandesc la cei care au calculat unul de la un plin la celalalt si nu doar ca s-au multumit sa citeasca in bord - computerul te pacaleste amarnic de multe ori.Vezi testul lui Clarkson la Top Gear cu A 8 4,2 TDI. Eu unul anticipez la 30.000 km pe an rulati cu ea, preponderent in afara pe autobanda.In Bucuresti si tara nu cred ca fac mai mult de 4-5.000 km.
    Dupa calculele mele ar fi asa:
    - 18.000 masina
    + 1.000 cauciucuri + 500 prag??? + 600 service + 350 RCA + 1.500 impozit + 50 ITP + 100 inmatriculare + 2.200 CASCO => TOTAL = 26.400 E

    Asta inseamna ca am o masina echivalenta cu cele de la targ (A 8 aduse de afara da manarite la KM si la cartea service + vicii ascunse cu duiumul)cu mentiunea ca are km mai putini, sper eu si reali :), arata bine si am un motor ispititor de puternic.

    Ca niste viitori prieteni, ma sfatuiti sa merg mai departe in ciuda tuturor "hopurilor" financiare descrise mai sus? Stiti cum e, ca o femeie frumoasa vazuta pe strada cu iubitul ei, te-ai uitat la ea, ti-a placut, ea ti-a facut cu ochiul si ai ramas cu gandul la ea. Chiar daca stii ca risti sa te prinda gagiul cu ea si sa ti-o iei. Asa si eu: sunt constient ca ma bag la cheltuieli dar ma tenteaza al dracu' de tare.


    Multumesc anticipat celor care imi vor da un sfat practic si realist.
     
  15. johnsmith1 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2008
    Locație:
    Calafat
    Masina:
    polo
    Salut,
    Parerea mea este ca daca te hotarasti se iei masina trebuie s-o cumperi si sa o tii, pentru ca vorbind despre un motor 4.2 benzina va fi destul de greu sa o vinzi.
    Iar ca sa o tii te va costa ceva. Tu ai facut un calcul destul de realist dupa parerea mea in ce priveste cheltuielile dar trebuie sa ai vedere ca ele vor fi anuale deci nu e ca si cum ai plati acum 26 000 si 3 ani nu mai ai probleme. Te va costa in fiecare an casco consistent, revizii 2 pe an, considerand ca mergi cu ea 30 000 pe an, impozit, si ce pb mai apar, cosumabile plus eventuale stricaciuni.
    Ca si consum pe autostrada as zice undeva la 16-17 mers normal, fara accelerari dese, in oras sub 20 greu de crezut ca vei avea. Poti face tu calcul cat de ajunge combustibilul pe an avand in vedere pretul benzinei.
    De ex la 1 consum de 18 l mediu sa zicem, ai 5400 de l pe an consumati, adica adica inca vreo 5000 euro pe benzina:) anual

    Motorul e f ok ca putere, performante etc dar fiind mare si benzinar va costa intretinerea mult.

    Placutele atat costa am schimat si eu si fix 22 mil m-au costat.
    Baterie intrebi la reprezentanta cat e probabil vreo 10 mil zic eu.
    In ce priveste casco tb sa negociezi in functie de firma sa vezi cat de costa, cu si fara anumite optiuni, accident, furt, vandalism, calamitate, cauciuri etc sunt multe variante, dar in mod normal cat ai zis tu va fi in jur de 2000 euro.

    Oricum 100 000 km nu sunt multi, daca are chiar atat, atunci 40 50 de mii in colo adica vreo 2 ani nu ar trebui sa ai probleme majore, 1 senzor, 1 bec, astea mai pica si mai devreme dar cu cateva mil rezolvi.

    In orice caz bafta la cumparare si daca o iei sa te bucuri de ea din plin.
     
  16. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Primul lucru pe care l-as taia de pe lista in locul tau este casco. Al doilea este service-urile Audi! Si ca exemplu bateria la reprezentanta costa 12 mil.,iar din magazin am luato cu 6mil.(varta110)! In toamna mi sa blocat climatronicul din spate. La Audi mi-au cerut 1250€ si masina lasata la ei 2-3zile!!! Am luat piesele second cu 100€+2mil.,manopera. Asta ca sa iti faci o idee despre intretinere. Daca cauti un pic pe ebay,sau dez.ro vei vedea ca gasesti teoretic orice piesa la preturi f bune. Consum in oras intradevar 20+ la stilul meu de condus. Cauciucuri 1000€ spui tu... La banii astia gasesti roti ORIGINALE pe 19 cu gume 70-80%. prag 500-eu spun ca il iei muult mai ieftin. Asta e parerea mea. Sper k te-am ajutat sa-ti faci o idee. Bafta!
     
  17. cristi1977 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 3000 d an 2006
    ia diesel daca vrei pentru drum,motorul 4.2 benzina este senzational dar o sa te innebuneasca,bagi benzina de 100e si mergi 350 km in oras su maxim 500 afara(simti ca arunci banii pe geam,ca de senzatii nu vorbim in oras cu masina asta,nu ai loc este cat un autobuz),basca impozitul si de anu asta si taxa 4x4.poate nu
     
  18. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    O poti gasi mai ieftina avand in vedere motorul de 4.2
    Intretinerea groaznic de costisitoare
    Nu este o masina de romania .. adica .. nu ai unde sa mergi cu ea la noi .. este poate un avantaj daca ai curse de mers in UE
    Motorina pe luna o sa te ajunga 1000 euro poate mai bine .. depinde cat mergi..
    Iar daca nu te putem convinge sa renunti la 4.2 benzina mai bine poate te orientezi la 4.2 TDI
    Desi impozitul cred ca sare de 6000 ron
    casco nu mai vorbim ... RCA la fel ..
    Nu stiu .. parerea mea este ca nu merita ..
    Iar daca te gandesti sa o vinzi .. in Romania nu o sa ai sanse .. ci mai degraba in Germania sau in alte tari ...
    O revizie calume .. te duce peste 1000 de euro ..
    Nu stiu .. dar adunat ... tot ce are nevoie masina duce la sume mari anuale cat si lunare ..
    Cred ca mai avantajos este ca inchiriezi 1 de la o firma si te duce mult mai putin asta app de senzatii .
     
  19. papuasu

    papuasu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Cu intentia de a achizitiona un A 8 3.0 TDI din 2006
    Salut.
    Tin sa va multumesc pentru sfaturile date, tuturor celor care ati scris mai sus.
    Aveti perfecta dreptate in tot ceea ce spuneti, mai ales tinand cont de faptul ca voi aveti in spate lungi discutii cu alti colegi de pe forum sau in cazul celor care au 4,2 benzinar, experienta directa cu aceasta masina. Ce m-a tentat pe mine a fost faptul ca masina are acte de RO, reviziile ok, acte doveditoare si mai mult decat atat, km reali. Ieri am verificat-o la Midocar si mi-au spus cateva detalii. Am aflat astfel ca a avut avarie la aripa si usa dreapta spate si ca au fost doar revopsite, nenecesitand schimbarea sau indreptarea lor(o avarie usoara).A fost un detaliu oferit de tinichigiu...nu de computer.De asemeni, pragul a fost lovit intr-o teava sau ceva de genul asta, neafectand partea metalica de caroserie..Tot ei mi-au spus asa: an fabricatie 2005 !!!!Atunci am mers la firma care o vinde si am primit detalii suplimentare.Este adusa printr-o firma de leasing din germania in 2007.Adica a rulat cca 97.000 km afara si dupa ce a fost adusa in tara, la interval de 3 luni a fost radiata din circulatie pe motiv de neplata a ratelor.De atunci masina a stat "arestata" intr-o parcare. A avut pretul de vanzare in 2008 de 48500 E. Am gasit in torpedo anuntul de acum cativa ani. Au tot tinut la pret pana cand a cazut piata. Acum incearca sa mai salveze ceva din pierdere...daca mai au cum.
    Eu unul mi-am facut calculele si chiar si eliminand CASCO tot nu ies ok la costuri. Consumul mare nu merita investitia. Si nu numai.
    Avand in vedere ca un A 6 3.0 tdi quattro se apropie foarte mult de ceea ce-mi doresc cred ca va trebui sa ma reorientez. Cu parere de rau, deoarece motorul de 4,2 e de exceptie.
    Inca o data va multumesc pentru timpul acordat raspunzandu-mi aici chiar daca e primul post.
    Cu siguranta ne vom regasi poate in topicul A 6 :)

    Sa aveti drumuri bune !
     
  20. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Ma bucur ca am reusit eu , cat si colegi nostri sa te convingem.
    Deci drept urmare ..cred ca se poate inchide .
     

Distribuie pagina asta