1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistem pornire motor cu Amprenta la A8 D3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de AndreiValentin, 8 Noi 2014.

  1. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Salut,

    De curand mi-am luat un audi A8 care are si pornire pe amprenta.
    Acum pornesc masina doar cu cheia pentru ca amprenta vechiului proprietar este inca in memoria masini.
    Ce trebuie sa fac pentru a putea reseta amprenta lui sau sa mi-o adaug si pe a mea?
    Se poate sa o adaug si pe a mea fara sa o sterg pe a lui sau daca trebuie sa o sterg cum procedez.
    Daca stie cineva as fi foarte recunoscator.
    Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Apesi Car -> User -> Select User -> Select fingerprint to scan.
     
  3. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Am facut asta dar imi tot da eroare cu please clean the sensor, l-am curatat de m-am plictisit si tot degeaba.
    Eu am dat pe al doilea user care era gol, fiind doar un user bagat adica al fostului proprietar si am incercat sa setez amprenta mea dar imi da eroarea cu curatare senzor.
     
    Ultima editare: 9 Noi 2014
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Da.. se intampla des situatiile de genul acesta mai ales cand ramane masina fara baterie. ..
    Trebuie sa faci un drum pana la reprezentanta sa iti adapteze din nou modul.
     
  5. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Nu a ramas fara baterie deloc, nici nu pun degetul si imi zice sa curat senzorul.Dar daca pornesc masina din buton imi zice user not recognised, are ceva daca o pornesc si zice asa din moment ce am cheia langa mine?
     
  6. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Nu are nimic ..
    insa este posibil ca senzorul de citire amprenta sa se fi defectat sau sa aibe ceva probleme .. sau efectiv cum am zis s-au dat peste cap setarile ..
     
  7. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    mersi pentru raspuns, pe mine ma interesa efectiv sa o pornesc din buton sa nu mai fiu nevoit sa bag cheia in contact.
    Daca o pornesc din buton si nu recunoaste amprenta senzorul fiind defect sau altceva sper ca nu se opreste in drum :D
     
  8. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Odata pornita nu se mai opreste decat daca nu ai cheia in masina sau chesti de genu ..
     
  9. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Da ai dreptate merge pornita si pot sa ies si cu cheia din masina in buzunar si sa o las pornita ramane pornita chiar daca imi arata in bord user not recognised.
    Mersi frumos pentru raspunsuri.
     
  10. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Nu ai pentru ce .. dar va trebui sa rezolvi problema .
     
  11. silkworm 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A8 D3 3.0 TDI 2005 (210CP), A6 C6 3.0 TDI Quattro 2006 (224CP), A6 C5 2.5 TDI Quattro 2002 (180CP)
    Un asemenea senzor, nou, este între 1700 şi 2300 lei (am verificat eu, că m-a interesat pe mine). De fapt, nu este doar un senzor, ci este un întreg calculator ("de identificare a şoferului").

    Dacă îl cumperi second, îl poţi găsi şi cu 50 de euro, dar atenţie, nu numai că intră în component protection, dar îţi bagă în component protection şi toate celelalte module care pot intra în component protection. Ştiu, este ciudat, dar aşa se întâmplă, şi numai când vine vorba despre acest modul.

    Cine are buton start-stop normal, poate face retrofit la butonul cu amprentă, dar trebuie trase trei fire suplimentare la conectorul cu 12 pini:

    Pin 1 - KL30 - merge la siguranţa SB15 (5 Amperi), localizată în panoul de siguranţe din stânga bordului;
    Pin 11 - CAN High (portocaliu/verde)
    Pin 12 - CAN Low (portocaliu/maro)

    Teoretic, firele de la pinii 11 şi 12 ar trebui să se lege în hubul CAN din partea opusă (adică în partea dreaptă a bordului, deasupra panoului de siguranţe - pinii 20H şi 20L). Atât acestea cât şi firul de la pinul nr. 1 trebuie să treacă prin tunelele cu fire aflate pe sub mochetă, şi să urce prin stâlpi. Acest lucru este descurajant pentru mulţi, dar pot fi trase şi prin spatele modulului climatronic şi duse cumva prin spatele volanului în partea stângă (unde oricum trebuie să ajungă firul de alimentare), deoarece mai există un hub CAN şi acolo, iar poziţia pinilor în hub nu e importantă, atâta timp cât se respectă ramura H şi L. Varianta leneşă (și nerecomandată): alimentarea poate fi luată de la orice componentă legată la KL30 (plus permanent), eventual pusă o siguranță suplimentară, ca să nu depindă doar de siguranța componentei cu pricina, la fel și CAN L/H. De exemplu, de la calculatorul de climă.

    Firele CAN H/CAN L trebuie să fie torsadate, iar dacă vreți să respectați culoarea, firul de alimentare de la pinul 1 este alb/roșu.

    Ulterior, trebuie făcute și codările aferente (CAN Gateway și immo), dar cine are o interfață VCDS le poate face cu ușurință, întrucât apar în "balonul" galben când se încearcă recodarea modulului.
     
  12. Ilieflo858

    Ilieflo858 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 4.2 TDI 2006
    Salut doresc sa imi activez amprenta si nu imi da voie sa intru la user zice eror am tinut apasat amprenta si au aparut 4 useri inainte si dispare dupa o sec astept sfaturi
     
  13. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    salut, ai 2 variante.
    1.Sa intri la car-stanga sus-users-delete all users (asta iti va reseta toti userii inclusiv limba masinii)
    2-Alegi un user si ii schimbi numele, si schimbi amprenta (editare)
     
  14. silkworm 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A8 D3 3.0 TDI 2005 (210CP), A6 C6 3.0 TDI Quattro 2006 (224CP), A6 C5 2.5 TDI Quattro 2002 (180CP)
    După cum am scris și aici, se pare că nu butonul cu amprentă pune toate calculatoarele în Component Protection, ci unitatea-mamă (la care este legat) adică „Acess Start Authorization Control Unit” (mai pe românește, imobilizatorul).

    AndreiValentin, ai rezolvat problema erorii de curățare a senzorului, și dacă da, cum?
     
  15. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Am dat resetare generala la toti userii, o sa iti puna masina in germana deci tine minte pasii pentru a selecta limba.
    Curata senzorul cu alcool pur si tampoane demachiante si apoi seteaza amprenta.
    Asigura-te ca stergi erorile inainte si dupa daca este cazul.
     

Distribuie pagina asta