1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul - Butonul Auto-Hold la A4 B9 - montare ulterioara - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de cristimate, 18 Apr 2017.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    am comandat si eu AH ul pt S5 ( este identic cu A4 )
    nu se tine cont decat de cutia manuala vs automata si de LHD sau RHD ( locul unde este volanul :)
    in rest cu putin timp si rabdare se fac toate
    Nu este un swap de motor @NELUALECSA totusi se poate realiza dupa ajutorul lui @bobalex18.
     
    gabitza121, Gabriel Popa și NELUALECSA apreciază asta.
  2. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Ma poate ajuta cineva cu schema pentru butonul de frana de mana cu auto-hold / transmisie manuala la A4 B9? Butonul ar trebui sa fie modulul E548 si firele de auto-hold ar trebui sa mearga la J519 (BCM1). Multumesc.
     
  3. tommymaas89 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2019
    Locație:
    Treviso - Italy
    Masina:
    A4 B9 MY2016
    [USER = 55944] @bmdbmw [/ USER] hi, I've found the right scheme for Auto Hold doing many research on the web and with the electric manual of our car, so the module is the E540 ... summarizing , the switch must be wired as follows:

    - PIN 1 of AH connected to J519 BCM "B" T73b connector (white, it should be on the right side of the BCM from the front), pin 31
    - PIN 2 of AH connected to the PIN 6 of the handbrake switch (it is the illumination of the switch)
    - PIN 3 of AH connected to J519 BCM "A" T73a connector (black, it should be on the middle of the BCM from the front), pin 17
    - PIN 4 of AH connected to the PIN 5 of the Handbrake switch (it's the ground)

    That's it, later you have to use VCP or VCDS to manually modify some bits, more precisely:
    - Module 09, byte 15, bit 6 from 0 to 1
    - Module 03, byte 18, bit 6 from 0 to 1
    - Module 03, byte 30, bit 1 from 0 to 1

    I WILL NOT ASPECT ANY RESPONSIBILITY FOR WRONG WIRING CONNECTIONS, WRONG CODIFIES OR IF IT WOULD NOT WORK BECAUSE AS ABOVE ON THE THREAD, YOU MUST HAVE A "HIGH" ABS MODULE IN ORDER TO ACTIVATE IT.

    cheers !
     
  4. CorteZCTZ

    CorteZCTZ 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0tdi
    A reusit cineva sa codeze ABS ESP9 Premium 8W0 907 379 F?
    De fiecare data cand incerc sa codez ABS cu vcds sau odis imi da request rejected.
     
    Ultima editare: 5 Sep 2019
    skypee apreciază asta.
  5. skypee

    skypee 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 B9 Avant 2.0 TDI 150hp DEUA
    @CorteZCTZ ai rezolvat ? întâmpin aceeași problemă cu codarea.
     
  6. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    ați încercat codarea lui tommy? e un prieten din italia și la el merge.
     
  7. skypee

    skypee 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 B9 Avant 2.0 TDI 150hp DEUA
    Salut,
    Am montat de curând butonul Auto Hold pe al meu A4 B9 2017, tras cablaj, pini etc., toate bune și frumoase până când am ajuns la partea de codare:

    Modul 09, Long Coding, Byte 15, Bit 6, din 0 în 1

    Modul 03, Long Coding, Byte 18, Bit 6 din 0 în 1

    Modul 03, Long Codiny, Byte 30, Bit 1 din 0 în 1


    Pe modulul 09 Central Electrics am reușit sa fac codare, în schimb pe modulul 03 Brakes nu reușesc sub nicio formă. Am încercat cu OBDeleven și primesc eroare “Function not available”, iar cu VCDS același lucru, nu mă lasă sa fac nicio codare, pe acest modul.
    Am verificat cablajul, mufe, pini legături totul este conform schemei, iluminatul butonului funcționează, când este acționat se aprinde 1 sec. ledul roșu.
    Pe lângă asta am observat în VCDS că pe modulul 03 Brakes nu îmi apar casetele pentru bife pe niciun bit (am încercat sa fac codarea pe binary).
    Pare să aibă un fel de protecție, chiar nu știu de ce nu se salvează nicio codare. Ceva sfaturi, păreri ?
    Mulțumesc.
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Inainte sa intri in long coding pe 03 Brakes, ai introdus codul de securitate ?
     
  9. skypee

    skypee 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 B9 Avant 2.0 TDI 150hp DEUA
    Da, am introdus și codul de securitate, problema era de la interfață, într-un final am reușit salvarea codărilor cu un alt vcds, nu-mi explic de ce, pentru că aceeași interfața a funcționat pe mașina colegului @porto91, acum totul este funcțional! Mulțumesc de răspunsuri .
     
  10. CorteZCTZ

    CorteZCTZ 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0tdi
    Te ajut daca vrei cu codarea,am reusit sa o activez
     
    skypee apreciază asta.
  11. Nelu05 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2021
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 2016, 190 CP
    Salutare,
    Stie cineva daca butonul de Auto-Hold pentru cutie manuala la Audi A4 B9 este identic cu cel de A4 B8 ?
    Am comandat cablajul pentru retrofit si nu gasesc buton decat de Audi A4 B8. Mersi.
     
  12. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Nu este identic, pentru B9 ai nevoie de intreg ansamblul buton frana mana + buton autohold daca ai cutie manuala.
     
    Nelu05 apreciază asta.
  13. Nelu05 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2021
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 2016, 190 CP
    Salut,
    Am masina de 2 saptamani si m-am pregatit cu retrofit la autohold. Surpriza care am avut-o a fost sa descopar ca frana de mana functioneaza ca autohold sau hill asist in sensul ca odata activata (buton rosu in bord) se transforma in buton verde la apasare ambreaj si introducere in viteza a manetei urmata de pornire normala fara a fi nevoie sa decuplez frana de la buton. Functia aceasta e normala pentru frana de mana sau e specifica auto-holdului ? Eu nu am modificat nimic, asa avenit masina.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inainte sa tot intrebi pe forum te rog sa citesti manualul pentru utilizare si intretinere chiar daca are sute de pagini. Nu intreba cum faci rost pentru ca asta da dovada de faptul ca nu te intereseaza ce este scris pe forum. Nu ne repetam cu intrebarile si raspunsurile cand este de datoria si obligatia ta sa citesti pentru ca sa inveti si sa te informezi.
     
  15. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Salut.
    Daca fac acest retrofit, cum se impaca acesta noua functie cu start/stop si functia ACC?

    Ma gandesc , cum se comporta masina in situatii diferite cand ai start/stop activ si autohold ,care primeaza, mai bine zis, nu va mai opri motorul la semafor?.... mai este si combinatia ACC cu auto hold care nu am idee cum ar fi.
    Mentionez ca nu am condus inca acesta masina ,ramane la vara daca contextul o va permite si poate ca cineva care are deja cele 3 optiuni pe masina poate impartasi din experienta lui sa stiu si eu daca merita sa fac acest retrofit in conditiile in care am optiunile mentionate mai sus.
    Masina: Audi A4B9 8W din2017 , cutie automata.

    Multumesc.
     
  16. kimdiesel

    kimdiesel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2016, cod motor DETA
    Sistemul este ergonomic. Opresti masina la semafor si, daca sunt intrunite conditiile pentru start/stop, motorul se opreste si masina sta franata, fara sa fie nevoie sa tii apasata pedala. Autohold este activat permanent, chiar daca start/stop nu a fost/sau nu activat si poate fi dezactivat oricand de la buton. La plecare de pe loc, apesi doar acceleratia, motorul porneste si frana se decupleaza automat. Nu are legatura cu acc. La mine este activata si functia de pornire a motorului, la plecarea masinii din fata, dar nu stie sa decupleze automat autohold, trebuie sa apesi pedala sau maneta ca sa plece., chiar daca ACC este activ.
    Daca doresti ca motorul sa nu se opreasca la semafor, franezi mai "fin", fara sa depasesti un anumit prag, cat sa se activeze autohold, asta tine de obisnuinta, dupa ce mergi putin iti dai seama cum functioneaza. Poti sa franezi, chiar "mai fin de atat", incat sa nu cuplezi nici autoholdul.
    In bord, ledul pentru autohold se aprinde verde, iar cand intra si oprirea automata, devine rosu.
     
  17. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
  18. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Salut,
    Teoretic PIN 4 de la switch-ul AH merge dus in conector A PIN 32, asa vine pe original daca te uiti pe schema si de acolo ai lumina la buton. Mai mult, PIN 2 de la switch-ul AH este minusul si nu de acolo vine lumina butonului.
     

Distribuie pagina asta