1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de R3ptile, 13 Apr 2008.

  1. Catalin Dumitrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI Quattro 103KW BPW 2006
    Salut, prieteni,

    Vă cer și eu ajutorul pentru un AC care nu răcește suficient. Bănuiesc un defect la compresor.
    Atasez o poza cu indicatoarele aparatului de la service-ul de climatizare. Ultimul indicator e cel cu buba...
    http://oi66.tinypic.com/21b661w.jpg

    Iată si alte detalii
    - verificat freon: fara lipsa, inca erau 500 g dupa 4 ani de la ultima umplere
    - compresorul pornește
    - filtru polen nou
    - temperatura minima in fanta, cu turatie maxima și temperatura pe LO = cca 19 grade
    - Vag-Com:
    Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl
    Part No: 8E0 820 043 BR
    Component: A4 Klimaautomat 2832
    Coding: 00000
    Shop #: WSC 00000

    2 Faults Found:
    00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
    41-00 - Blocked or No Voltage
    00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
    30-00 - Open or Short to Plus

    Idei, sfaturi?
    Multumesc!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  3. Victor Lutescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    Voluntari
    Masina:
    Audi A4 B7 avant,2.0tdi,2007,170cp plus CIP
    Buna dimineata. Doresc sa va povestesc probleme cu clima. Am cumparat masina din Polonia. Audi B7 2.0 tdi quattro 170 cp. Inainte sa iau decizia am verificat-o, am pus tester pe ea, am avut cateva erori pe care le-am rezolvat in tara, printre erori era si cea de la clima. Si anume nu pornea compresorul de AC. Am fost la diversi "specialisti" care imi dadeau diferite variante de genul: ambreajul compresorului blocat(ei spuneau ca trebuie inlocuit), ca trebuie spalata instalatia de climatizare, ca trebuie sa schimb radiatorul de AC. M-am consultat si cu un prieten care se ocupa cu masini si el mi-a recomandat un electrician. Parerea mea personala este ca acest electrician la care m-am dus este foarte bun pe meserie. Mi-a rezolvat problema la clima si acum functioneaza perfect. Defectiunea mea a fost simpla si anume: mufa de la electrovalva compresorului de ac are 2 pini, mufa nu facea contact perfect si nu dadea comanda compresorului. Mentionez ca din luna aprilie si pana acum cateva zile am condus fara clima(situatie de cosmar) si dupa cum v-am spus m-am plimbat prin diverse service-uri "specializate" pe AC.
     
  4. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Bine ca ai gasit pe cine trebuie si nu ai lasat masina pe mana unui "specialist".
     
    Victor Lutescu apreciază asta.
  5. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Am rezolvat cu AC-ul. Nu era electrovalva ci cuplajul de la fulia compresorului care lipsea, probabil se rupsese. Au scos compresorul au inlocuit piesa lipsa dupa ce au comandat-o cred ca in afara nu la noi (am asteptat 3 zile) au incarcat instalatia si acum e totul ok. Ceva mai dificil a fost cand au montat cureaua de accesorii. Cost total 350 lei. Atasez si cateva poze cu piesa si tipul de compresor poate ajuta si pe altcineva.

    image1-1.JPG image1.JPG IMG_0322.JPG image2-1.JPG
     
    Lucian35 și Victor Lutescu apreciază asta.
  6. Migasprinter

    Migasprinter 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B7 (BPW)
    Buna ziua la toti !
    De 2 zile am in proprietate un AUDI A4 B7 2.0 TDI BPW.
    Si cum se practica, dupa cum am observat pe forum, am mici probleme cu ea:
    Cea mai deranjanta :
    1. nu merge bine clima la semafoare !!!
    La drum intins fara nici o problema.

    Ce am facut pana acum:
    1.Am incarcat freon. ( avea putin 360 ... )
    2.Am verificat cu testerul ( 0 erori)

    Cred ca ar avea ceva ventilatorul ( am 1 singur ventilator, merge parca prea lejer...)

    Va rog sa ma ajutati :)
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cred ca ventilatorul nu porneste si pe pozitia 2-3 atunci cand esti in stationare si de asta nu raceste. Ar trebui schimbat.
     
  8. Migasprinter

    Migasprinter 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B7 (BPW)
    Nu ar avea vreo siguranta sau vreun releu pe acele viteze ? Cum pot sa testez manual vitezele ?
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu are sigurante pe fiecare treapta.
    Poti vedea daca functioneaza si pe treptele superioare cu un out-put test pe Engine.
     
    Migasprinter apreciază asta.
  10. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salutare!

    de curand am intampinat o problema l amasina din semnatura pe partea de climatizare, si anume:

    cand este foarte cald, peste 30 de grade, in special la pornire cand instalatia merge la viteza maxima, dupa ceva timp trece pe econ, nu se poate dezactiva decat dupa ce opresc motorul si il repornesc, mi s-a intamplat de 2 ori pana acum, in interval de 1 luna...

    ce parere aveti? mentionez ca freonul a fost schimbat acum 2 ani, si acum 2 luni ultima data, a mai intrat 100 gr + 30 gr ulei. erori pe tester nu am.

    multumesc!
     
  11. mi.high 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    a4 b7, BLB, 2005
    Salut! Sunt nou pe forum si imi cer scuze daca postez gresit. Am o problema cu aerul conditionat la a4 b7 , BLB, 2005.
    Racirea fuctioneaza doar daca masina e la ralanti. In momentul in care accelerez cat de putin, instalatia nu mai raceste. Ce parere aveti?
    multumesc!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu avem nici o parere. Fa diagnoza la instalatia AC, la presiuni, la felul cum lucreaza compresorul si asa mai departe.
     
    pnt27 apreciază asta.
  13. Mihai1994 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4. 2.0 (pompe duse) 2006
    Salut. Am si eu o problema.ieri am plecat din craiova spre germania. Cu clima pornita din craiova, pe la nadlac s a trecut pe mod econ si a ramas blocata asa, cand am deschis capota furtunul de la clima era plin cu gheata. Azi isi revenii. Are vreun filtru clima care trebuie schimbat. Care e solutia?multumesc
     
    Tamasi Laurentiu apreciază asta.
  14. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    Buna! De cateva zile cand stau pe loc nu imi mai baga cilma tare si nici caldura la fel cand incep sa ma deplasez revin totul si merge bine. Am facut o scanare si am primit urmatorul cod>
    1 cod gasit
    006469 - Modul de comanda 1 pentru ventilator
    P1945 - 000 - iesire in scurt - intermitent
    împrejurari cod:
    Starea defectului: 00100000
    Priorit.defectului: 3
    Frecv. defectului: 113
    Resetare contor: 255
    rulaj: 222230 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2064.00.00
    timp: 00:00:00
    Nu stiu la ce modul se refera si unde se afla.... sper sa ma puteti ajuta sa il gasesc si mai exact cum arata?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  16. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    006469 - Control Module 1 for Cooling Fan
    P1945 - 000 - Output Short Circuit - Intermittent
    Cred ca am gasit problema este modulu care se afla sub capota langa farul din stanga adica cel din poza sper sa nu ma insel.:)
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ala este. Modulul responsabil de electroventilator.
     
    paul.sergiu75 apreciază asta.
  18. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Salutare.

    E normal ca la 2 ani de când am schimbat radiatorul de clima sa trebuiască sa completez cu freon pentru ca nu mai raceste?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e normal. In 2 ani isi mai pierde din proprietati dar tot ar trebui sa raceasca destul de ok.
    Ai pierderi de freon ? Banuiesc ca asta este cauza din moment ce ai zis ca trebuie sa completezi.
     
    cristi-kyd apreciază asta.
  20. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Mă gândesc ca sunt pierderi de freon, din moment ce nu e ok ca după 2 ani sa trebuiască sa completez cu freon...
    Ar trebui sa scadă și presiunea în instalația de răcire, nu?
    Pe Vag se poate vedea presiunea. Știi cât ar trebui sa fie? Intre ce valori?
     

Distribuie pagina asta