1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de R3ptile, 13 Apr 2008.

  1. Radu Cristian C 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 tdi, automat, 2006
    Buna ziua.
    Sper ca am nimerit bine sectiune unde trebuie sa scriu.
    Am un Audi A4 B7, 2.0 TDI cu multitronic, nu stiu daca este relevant pentru problema mea sau nu dar am specificat in cazul in care este.
    Pana acum 1 luna de zile, totul a mers frumos si brusc climatronicul meu sa dus, adica la relanti masina nu baga rece de nici un fel, iar in mers dupa 30 / 35 parcursi la viteze peste 130 km/h se blocheaza.
    Si am luat din usa in usa pe la toate service-urile din bucuresti inclus celebra reprezenta porsche, toti mi-au spus ca sa dus compresorul de ac. Desi in mers baga rece. Dupa doua saptamanii de plimbat si tot scos si bagat freon m-am hotarat ca este compresorul. Si am schimbar compresor de ac, cu radiator de clima cu dezumificator.
    Masina la relanti tot nu baga rece, intr-un final am dupa ce le-am schimbat sa ajuns la concluzia ca mufa de alimentare compresor cu motorul pornit nu are 12v are 9.8, 10.05 V.
    Am cautat pe toate forumurile si nu gasesc care este rezolvarea la problema asta. Imi cer scuze daca am sarit un topic si exista deja raspunsul asta unde va.

    Din punctul meu de vedere am schimbat compresor si toate cele degeaba. Daca ar fi fost siguranta arsa nu as fi avut nimic pe circuitul ala nici macar cei 9 V.
    Imi puteti spune va rog daca cineva a mai avut problema asta, si cum sa remediat ?

    Va multumesc.
     
  2. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Salut ! Acum o săptămână mergeam cu aproximativ 140 km/h, clima pornită pe 22 si dintr-odată încep să iasă aburi din grilele de ventilație din habitaclu din mijloc. M am speriat, am tras pe dreapta si am verificat pe la motor una alta. Totul părea în regulă. După ce am plecat iarăși au mai ieșit putini aburi, după care nu au mai apărut. Bun, nicio problema, însă după ce nu am mers cu mașina cam 3 zile nu mai baga rece cum baga si cu precădere nu mai baga pe partea pasagerului din dreapta. Ce credeți că s a întâmplat?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa imi face si mie cateodata daca fac urmatoarele :
    -merg cu AC pornit
    -opresc AC pentru 3-4 min si dau pe ECON
    -cand pornesc iar AC ies aburi unpic

    Probabil se face condens pe instalatie si este un semn ca trebuie sa schimbam filtrul dezumidificator. :)
     
  4. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Chestia e ca eu nu am schimbat pe modul econ si nici nu l am oprit . Bun, nu asta e problema. Pe mine ma deranjează că nu mai îmi baga rece așa cum o făcea înainte.Si perioada cam coincide cu aburii ăștia. Si culmea ..așa cum baga, baga mai tare pe partea șoferului, pe partea pasagerului mai deloc.de ce oare ?:(
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu am probleme de genul, ar trebui sa ii faci o scanare sa nu ai vreo clapeta blocata.
     
  6. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Ok, așa o să fac. Apropo, am citit pe vwforum mai demult si zicea unul pe acolo ca e posibil să ai radiatorul fisurat dacă ies aburi pe grila de ventilație. Acum nu stiu daca are logica sau nu.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca era fisurat radiatorul :
    1. Iti scadea nivelul antigelului
    2. Iti facea ca un fel de mazga pe geamuri, mai ales cand dadeai drumu la dezaburire
     
  8. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Antigelul mie-mi cam dispare , finuț, dar îmi dispare :)
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca stii ca nu ai scurgeri si nivelul uleiului nu creste (alta cauza pentru care dispare antigelul) indreapta-ti atentia spre radiatorul din bord.
     
  10. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    scurgeri nu am văzut să fie și nivelul la ulei nu creste. nu știam de radiatorul despre care vorbești. Ce rol are ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  12. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    I-am făcut diagnoza. Aveam stocată eroarea din poza atașată. Am șters -o si nu a mai apărut, insa tot nu mi se pare că e ok, în sensul în care pe partea pasagerului nu sufla așa rece :(
    Cel mai rece sufla pe grila din stânga de tot. Dacă o închid, se redistribuie aerul si baga mai bine si la celalalte.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E tocmai ce ti-am zis, incearca o realiniere a flapsurilor cu VCDS, ala pe care ti-a dat eroare poate e blocat pe inchis.
     
  14. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Pai băiatul care mi a făcut diagnoza a umblat mai mult la chestiile astea . El se pricepe , știa ce face. A zis că merge . Si ca nu mai da eroarea aia. Când a dat pe cald HI , băga căldură super bine si pe părțile pe care nu prea bagă rece. Dar eu sunt realist si stiu ca nu bagă cum băga inainte. Răcește ce i drept. E adevărat că pentru a schimba un servomotoras despre care vorbim , e nevoie să se dea bordul jos ?
     
  15. Madyan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Salutare! Am si eu o problema la clima, cand pornesc clima se comporta exact ca si cum ar fi functionala, pe auto arata cum se modifica turatia ventilatorului cand modific temperatura, dar nu baga aer deloc nici cald nici rece. Asta s-a întâmplat dupa ce am schimbat bobina de la electromotor. Ma gândesc poate a scos mecanicul vreo mufa si nu a mai pus-o la loc cand a demontat / montat electromotorul si nu mai porneste ventilatorul (si compresorul?). Va rog daca stie cineva sa mă ajute cu o idee, care ar putea fi cauzele, ce ar trebui sa verific? Multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Faci o diagnoza prima data. Pe urma iei la verificat toate mufele ce au legatura cu sistemul de AC.
     
  17. Madyan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Multumesc pentru răspuns Cristi. Ma gândeam ca nu îmi da eroare pe vag com daca modulul de clima îmi arata ca functioneaza dar voi încerca. Poate cineva sa mă ajute cu o schema electrica a masinii sau cu o carte tehnica (bănuiesc ca sunt la fel la toate modelele b7 tdi)?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scheme electrice gasesti in ELSA. Nu exista carti cu scheme electrice la Audi. Esti in Bucuresti si te sfatuiesc sa iei legatura cu unul din colegii din Bucuresti pe partea de electrica. Sunt destui profesionisti care te pot ajuta pe partea de electrica. Ii gasesti in aria de prestari servicii.
     
  19. Madyan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Ok. Multumesc.
     
  20. popeflo

    popeflo 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BRB) 85 kw 2008
    Salut colegii! O problema mai delicata referitor la traseul aerului din habitaclu. pus vcds pe masina...o eroare legata de clapeta de recirculare-blocata dau motor defect. Am demontat torpedoul...am scos motorasul responsabil 8E1820511D. L-am deschis, am scos motorasul si l-am alimentat la baterie-functioneaza in ambele sensuri deci e ok. Am masurat potentiometru-intre pinii laterali (rezistanta fixa ok) intre pinul central si cei laterali pe masura ce rotesc de el rezistanta isi schimba valorile (undeva intre 970 si 1780 parca), deci este ok. il montez inapoi (dupa ce am rotit axul sa stea deschisa clapeta). La fiecare pornire clima se misca putin cate putin inspre inchis pana se inchide complet si asa ramane (din nou) Motorasul responsabil cu aerul din exterior isi face treaba bine, inchide la recirculare aerul din afara dar daca v113 nu deschide nu sufla nici aer in masina ca nu are pe unde sa traga. am pus motorasul buclucas in locul altuia si --surpriza--isi face treaba!!! Initial intentionam sa cumpar altu..dar nu cred ca problema este motorul..ci mai degraba ar fi din modulul de comanda! Nu m-ar deranja acest aspect daca atunci cand este cald afara si trebuie sa faca rece nu ar ichide clapeta care trage din exterior (cea din interior ramanad inchisa)-deci suflat aer deloc. Ca o solutie temporara am scos mufa motorasului defect cand clapeta mai avea 2 cm pana la inchidere ramand asa tot timpul si in acest fel are pe unde trage aer atunci cand clapeta cu exteriorul este inchisa. I-am dat si un base settings si de atunci a ramas inchis..sau banuiala mea este ca el era inchis tot timpul si cel cu exteriorul deschis si in urama revenirii la base settings cel cu exteriorul a inceput sa-si faca treaba! Cred ca toate mororasele asta depind unul de altul!
     

Distribuie pagina asta