1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de R3ptile, 13 Apr 2008.

  1. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Revin cu rezolvarea la problema mea dezbătută mai sus. Nu mai era destul freon în instalație, având scurgeri pe la radiatorul de clima. După ce am reincarcat, clima merge perfect. Odată cu aceasta procedură, mi am rezolvat si problema ambreiajului uzat de la compresorul de ac. Am pus alte tampoane, celalalte fiind extrem de uzate. Problema este ca, deși am rezolvat ambreiajul, n-am scăpat de zgomotul ala de ronțăit-troncanit(nu pot să l descriu altfel), atunci când compresorul este decuplat. Cand cuplez clima pe rece, zgomotul dispare. Băieții de la service au zis ca cel mai probabil compresorul este pe duca, daunandu-i faptul că am mers cu ambreiajul uzat. Voi ce părere aveți? Ce ar putea fi ?
     
  2. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    GeorgeM. aceeasi problema de zgomot o am si eu. am schimbat de 2 ori tampoanele si de 2 ori rulmentul crezand ca este de acolo. Ronataitul tot nu a disparut cand e decuplat compresorul. Nu ai gasit si ceva pilitura in jurul rolei?
     
  3. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Nu mi s a spus nimic de pilitura, doar de compresor,"probabil e pe ducă sau obosit". Patronul service-ului de AC unde am fost mi a explicat faptul că din ce a văzut el, majoritatea compresoarelor care au ambreiajul uzat, sunt obosite bine. Eu nu stiu ce sa cred. Prima data îmi pusese altfel de tampoane si cârăia de n-ai văzut, mult mai tare decât cu astea :keule:
     
  4. popeflo

    popeflo 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BRB) 85 kw 2008
    Salut..imi spuneti si mie cum recalibrez motorasele clapetelor? Cu sau fara vcds? Am citit...ceva..08-hvac...mai departe nu stiu..eu am incercat pe canalul 001 da nu stiu daca e bine..difera de la o masina la alta? Am fost cu ea la cineva...si a facut ceva pe acolo...dar tot nu merge.inainte mergea..dar cred ca era blocat pe deschis (era eroare pe el). Clapeta prin care trebuie sa traga aer din interior se inchide putin cate putin si ramane inchisa. Motorasul e bun....doar ca modulul de clima nu stie ca sa faca cu el...am pus alt motoras si la fel...clapeta nu este blocata...motorasul scos din ea face acelas lucru...zum...zum...zum...putin cate putin pana ajunge la capatul cursei si asa ramane...m-am saturat sa merg fara torpedou...va sta demontat pana rezolv problema...multumesc!
     
    Ultima editare: 11 Oct 2016
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Doar cu VCDS in Basic Settings. De ce nu mergi la cineva care se pricepe ca sa nu faci vreo nefacuta (deoarece asta se vede dupa cum pui intrebarile) ?
     
  6. popeflo

    popeflo 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BRB) 85 kw 2008
    Multumesc!!! Pai nu fac eu asta...o sa merg iar la colegul asta al meu...eu nu am vcds...
     
  7. alex100145 Bronze Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    resita
    Masina:
    Audi A4,BKE,1.9TDI PD 116 CP
    compresor defect la Audi a4 ,bke, recomandare un compresor la un pret acceptabil,mersi mult
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumperi aftermarket Denso.
     
  9. Cata85 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4, B7, 2.0 TDI BLB 140 hp, 2005
    Buna ziua!
    Tocmai am dat jos compresorul de climatizare si este blocat, capacul crapat, siguranta de la ax rupta. Mecanicul mi-a recomandat ca indiferent ce compresor cumpar (nou sau SH) sa fac o curatare a instalatie de freon + schibat filtru de ulei + freon si ulei in compresor (operatiea se ridica la 500 lei).
    Am gasit unul nou la un pret avantajos dar are codul "8E0 260 805BH" (din ce am inteles este pentru motorizare 2.5 TDI) si vreau sa stiu daca se potriveste pentru BLB-ul meu de 2.0 TDI. Conteaza mult acea terminatie de litere?
    S-au poate imi recomandati cateva alternative la codul 8E0 260 805BS Denso.
    Multumesc!
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se potriveste, difera prinderea de la 4 cilindri in linie la V6.

    Ce alternative ? Cumperi OE sau aftermarket Denso care costa undeva la 1000 ron.
     
  11. Cata85 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4, B7, 2.0 TDI BLB 140 hp, 2005
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    BP, BS si CB se potrivesc la tine.
     
  13. alex100145 Bronze Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    resita
    Masina:
    Audi A4,BKE,1.9TDI PD 116 CP
    Mersi tare mult!
     
  14. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salut, am o problema cu B7-le meu, mai exact nu baga decat caldura pe ambele parti, compresorul banuiesc ca functioneaza, atata timp cat conducta de ka freon se raceste, pe VCDS imi arata o presiune de7.0Bar da si urmatoarele erori:

    01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220)
    09-00 - Adaptation Limit Surpassed
    01842- Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221)
    09-00 - Adaptation Limit Surpassed

    mentionez ca am incercat de mai multe ori o readaptare a motoraselor, ajung toate la 0 si nici o schimbare
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba motorasele / flapsurile respective pentru inceput.
     
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Si eu am de acum doua zile:

    00375 - Potentiometer in Positioning Motor for Air Recirculation Flap (G143)
    09-00 - Adaptation Limit Surpassed.

    Functioneaza corect clima pana in momentul cand cupleaza compresorul si ar trebui sa bage rece inauntru. Se aude cum se invarte ventilatorul in bord, dar pe gurile de ventilatie nu baga nimic.
    Daca comut pe ECON, baga aer de afara (cald).
    Facut Basic Settings, dar degeaba.

    Din ce m-am documentat pana acum, fara schimbarea servomotorului respectiv nu scap.
    Aceeasi poveste si la tine. De acolo trebuie inceput.
     
  17. marius@31 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2013
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a4,1,9 tdi,2001
    Salut,
    la masina mea A4 B7 din 2007, mai precis la climatizare. Porneste compresorul, baga aer rece dar dupa circa 1 minut intra in modul ECON cam tot 1 minut. Acest lucru care se repeta. Am incarcat instalatia cu freon i-am facut si test siimi da doua erori:
    006469 - Modul comandã 1 pentru ventilator
    P1945 - 000 - iesire în scurt - intermitent
    00819 - Senzor presiune mare -G65-
    16-10 - Semnal în afara limitei de toleranta - intermitent

    Mentionez ca acest lucru se intampla mai ales cand masina sta pe loc. Va multumesc anticipat.
     
    Lucian35 apreciază asta.
  18. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
  19. marius@31 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2013
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a4,1,9 tdi,2001
    Intra si iese,senzorul e schimbat de o saptamana,a mers perfect..clima incarcata recent
     
  20. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Face scurt, vezi cablul.
     

Distribuie pagina asta