1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de R3ptile, 13 Apr 2008.

  1. marius@31 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2013
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a4,1,9 tdi,2001
    Ok ms frumos
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu neaparat, daca a pus vreo posirca de senzor aftermarket, e bine ca l-a tinut si 1 saptamana.
     
    pnt27 apreciază asta.
  3. marius@31 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2013
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a4,1,9 tdi,2001
    am sa iau unul pe original sa vad dupa daca tot asa face ,,ms pt sfaturi
     
  4. Danbuzdugan33 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2007 BPW
    Buna seara,
    Poate ma ajuta cineva cu un sfat: nu mai porneste compresorul de la clima. Dau/Comut pe auto si ramane tot pe Econ. Am observat imediat ca nu mai trece de pe Econ pe clima. Am pus testerul la mecanic pe ea, mi-a zis ca ar fi senzorul de presiune G65. Presiunea era de 30 bari la freon.
    Am desfacut capacelul ala pe unde se baga freonul, are presiune, deci freon ar fi in ea ,i-am bagat vara trecuta. Am pus si o poza cu ce am gasit la tester.
    Curios este ca asa dintr-o data pur si simplu nu a mai pornit compresorul. Multumesc.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E si normal sa nu porneasca, schimba G65-ul.
     
  6. Danbuzdugan33 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2007 BPW
    Salut,
    Revin cu problema: din pacate am schimbat 2 senzori de presiune pana acum si tot face figuri, in sensul ca acum a pornit cu unul original, dar in mers sare de pe auto pe econ si invers. I-am incarcat si instalatia cap coada. Ceva imi spune totusi ca nu senzorul ala e problema.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eroarea senzorului a disparut sau reapare ? Daca reapare ai o problema la cablaj, daca a disparut ceva imi spune ca fulia ta de la compresor cupleaza doar cand vrea ea.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sau cantitatea de freon este sub specificat/atunci apare eroare si pe senzorul de presiune.
     
  9. Horia 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avânt, 2.0D, 2005
    Salut,
    Mi s-a rupt fulia de la compresorul AC. Ce mă sfătuiți, sa cumpăr un compresor SH de la dezmembrări sau un compresor nou ? Am Audi 2.0 TDI BLB 140 cp. Mulțumesc
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi compresor nou dar exista si fulia separat de vanzare.
     
  11. Danbuzdugan33 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2007 BPW
    Salutare si mersi pt raspuns,
    Eroarea tot nu a disparut de pe tester,am incercat si al treilea senzor azi,tot nou,tot degeaba,pleaca putin compresorul si apoi trece iar pe econ.
    Imi zice mecanicul ca presiunea e prea mare pe instalatie,33 bari,apoi schimba si filtrul deshidrator si inca un filtru subtire cu o sita care este pe teava aia unde se pun manometrele de incarcare freon,tot degeaba.
    In final am dat jos tot ce mi-a schimbat.Presupunerea lor este ca ar fi compresorul,dar totusi statea in presiune 4 pe manometre.
     
    Vf Mar apreciază asta.
  12. Mariannn 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4, 2006
    Salutare. Am un audi a4 b7 cu următoarea problema: la relanti nu merge clima in schimb in mers merge perfect! Menționez ca am pus compresor nou pt ca vechiul era distrus, oare ce ar putea fi?????? Am mai vb cu un mecanic care a pus testerul pe ea dar nu mi.a dat nicio eroare in schimb m.a întrebat dacă înainte sa pun noul compresor am spălat instalația de climatizare (lucru pe care nu l.am făcut) iar din cauza asta a intrat mizeria in noul compresor si astfel ca acesta nu mai face suficientă presiune!
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica si ventilatorul de clima daca e functional.
    Poti verifica cu VCDS ce presiune face la relanti si in sarcina, ca sa excluzi aceasta problema.
     
    Mariannn apreciază asta.
  14. Mariannn 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4, 2006
    Am verificat ventilatorul de clima si am constatat ca acesta nu pornește , in schimb dacă ii dau curent direct pornește, asta înseamnă ca nu e defect sau Ba?! Problema principala e ca nu pornește compresorul de clima la relanti decât in mers! Sunt disperat , la toți mecanicii si electricienii si specialiști in clima la care am fost se dau bătuți!
     
  15. Dumitrescu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2016
    Locație:
    Rosiorii de vede
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BLB, 2005
    salut, aceasi problema o am si eu ca Mariann,
    ca detalii eu am schimbat motorul masinii din cauza unor defectiuni si a fost montat cu tot cu anexe inclusiv compresor, instalatia a fost umpluta cu freon cand am luat masina aerul mergea perfect.
    In urma unei deplasari, in timpul mersului am observat ca parca nu mai baga asa rece, am apasat pe butonul de Off dar ventilatia tot baga aer sau sa zic ca se auzea un vajait/curent dar se auzea undeva in torpedou, nu inteleg cum, . Dupa ce am ajus la destinatie am deschis capota si am observat foarte multa gheata pe conductele ce intra in bord. Iar de atunci in timpul mersului baga rece si cand stau pe loc la relanti doar ventilatia.
    O sa conectez instalatia sa vad poatea pierdut freonul de aceea si gheata pe conducte si nu mai am presiune suficienta la relanti.
    dar daca mai aveti ceva ideei ce as putea verifica
    Multumesc
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu a pierdut niciun freon. Desfa si curata filtrul care se afla in conducta de AC si verifica ventilatorul de clima, care nu mai merge pe toate treptele sau nu mai merge deloc. De asta nu ai rece la relanti.
     
  17. Mariannn 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4, 2006
    După vreo 3 săptămâni de verificări , cineva mi.a zis ca tre sa resetez softul la mașina ! Asta in legătura cu faptul ca nu am clima la relanti, au verificat tot ce tine se sistemul de climatizare si au ajuns la concluzia de mai sus! Are cineva vreo idee in legătura cu aceasta concluzie???
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O prostie. Tu nu ai facut pasii necesari si obligatorii cand ai schimbat compresorul cu altul nou.
     
  19. Mariannn 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4, 2006
    Știu ca nu am făcut pașii necesari la schimbarea compresorului in sensul ca nu am spălat instalația de climatizare înainte de a pune noul compresor, toată lumea zice asta! Am spălat.o ulterior dar tot degeaba, ce ar mai putea fi de făcut acum pentru a remedia problema??
     
  20. andreimircea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Salutare la un audi a4 b7 2.0 tdi BLB aerul conditionat merge perfect butoanele de pe clima la fel. Problema e ca in momentul functionarii imi curge foarte multa apa pe langa cutia de viteze mai pe dreapta exact pe la bucsa care tine bratul inferior dreapta, curg 2 picaturi deodata una dupa alta si face balta ..... este normal asa sau sa ma astept la ceva aiurea ? Va multumesc.
     

Distribuie pagina asta