1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de R3ptile, 13 Apr 2008.

  1. Victor Lutescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    Voluntari
    Masina:
    Audi A4 B7 avant,2.0tdi,2007,170cp plus CIP
    Apropo, cand am cumparat masina nu functiona clima, am fost la atatia "specialisti" de mi se luase, am primit multe variante de solutii si cu preturile pe masura solutiilor gasite, si solutia finala a gasit-o un banal electrician si cu un cost de 50 de lei...
     
  2. Cibo

    Cibo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 2007
    Va multumesc pentru raspunsuri ! Am fost ieri la un baiat care stiam ca se pricepe doar ca nu avea timp sa se uite si la masina mea... am sa ma duc de luni de acum, sper sa o rezolv cat mai repede si o sa va tin la curent cu ce am putut rezolva. Un weekend "racoros" va doresc la toti baieti ! :sob:
     
  3. Liviu Marian

    Liviu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 2006
    Salut băieți am și eu o problema și anume am un zgomot (sunet ) ciudat mai ales când accelerez motorul ,care cred ca este de la compresorul de AC. Am fost la mai mulți mecanici și mi au spus (primul ) ca trebuie sa schimb compresorul ca este gata iar la cel de al doilea mi a zis ca este rulmentul de la fulia lui sau ceva legat de aceasta . Îmi puteți da un sfat ceva în legătură cu acest sunet . Mașină este un audi a4 b7 2.0tdi BLB 2006 cu compresor denso . Sper sa pot sa atașez și un filmulet poate va dați seama mai bine .

    Astept părerile voastre.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu inteleg de ce, inainte sa scrieti pe forum nu cititi ce ste deja scris pe forum.
    Inainte sa scrii pe forum ai facut ce o sa-ti spun mai jos, tu sau mecanicii aia destepti la care ai fost sau mecanicii aia sunt toti niste prosti ?

    Adica sa faci asta (ceeea ce eu am mai repetat pe forum de zeci de ori pana acum):

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie, compresor sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.
     
  5. LucianAgr

    LucianAgr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 140 cp an 2007 cod motor BPW
    Salutare
    Un sfat va rog
    Am achiziționat un audi a4 b7 /2.0/ 140 cp/ cod motor BPW/an 2007
    Am probleme cu modulul de la ventilator,adică..pornesc clima si in 2..3 minute se aprinde ECON si gata..nu mai baga..aceeiasi chestie se repeta mereu cand baga bine după un timp ECON se aprinde si nu mai baga.
    Testerul imi arata modulul ca ar fi problema
    Am găsit un modul second hand dar este pentru două ventilatoare si eu am doar modelul cu un ventilator si in dreapta niste palete
    Intrebarea este daca pot monta acest modul pentru două ventilatoare desi eu am modelul cu un ventilator?
    Va multumesc anticipat
    Sper ca am postat unde trebuie daca nu imi cer scuze
    Astept un raspuns de la dvs
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu poti monta acel modul pentru ca el, asa cum ai spus, comanda 2 (doua) ventilatoare. Cauta pentru masina ta si cauta sa cumpei nou si nu "piese noi de la gunoi" adica SH pentru ca poate ai surpriza sa gasesti ceva defect. Sau in cel mai rau caz cumperi SH de la un mare dezmembrator din Romania. Sunt ceva site-uri unde sa te uiti ca sa gasesti si ceva firme mari, serioase, care dezmembreaza piese si dau si garantie.
     
  7. LucianAgr

    LucianAgr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 140 cp an 2007 cod motor BPW
    Am inteles
    Merci frumos pentru sfat
     
  8. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Dimineata ( -1 grad ) am constatat ca doar consoarta are caldura. In partea soferului nimic. Rece...

    Pe VCDS aveam eroarea 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) . Am facut recalibrare si nimic. Maine dimineata desfac torpedoul sa vad care-i treaba.

    Sper sa scap doar cu ceva WD40 la clapeta. Poate sa fie potentiometrul de la motoras dus? Trebuia sa-mi dea eroare pe potentiometru? Ma rog..si ala se ''repara'' tot cu WD40 am vazut pe undeva..

    Cum imi dau seama care-i motorasul vinovat? Banuiesc ca-s mai multe in spatele torpedoului.

    Va tin la curent.
     
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    N-o sa rezolvi nimic cu o curatare si chiar daca sa zicem ca reusesti ceva, o sa tina fix cateva zile. Crede-ma, mi-a facut si mie figuri unul dintre motorasele minune si in cele din urma scapi doar cu inlocuirea acestuia. Cel pentru recirculare e aprox 500 lei si vine doar OEM.
    Demonteaza torpedoul, porneste VCDS si fa un Output Test pe clima, cu ocazia asta le verifici pe toate daca merg corect. Te uiti la ele daca actioneaza corect.
    Cauta bine pe net, undeva sigur este o poza unde iti arata care-i care cu bordul desfacut, eu din pacate nu o mai gasesc.
     
    mario vrs apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau poti cumpara marca Valeo pentru ca toate motorasele sunt facute de Valeo.
     
    mario vrs apreciază asta.
  11. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    IMG_20170930_104029.jpg IMG_20170930_090952.jpg IMG_20170930_104029.jpg IMG_20170930_090952.jpg Am mesterit azi pe la masina un pic... Nu stiu care este motorasul responsabil de eroarea 01809 - actuating motor for temperature flap; left (v158)

    Am facut output test si toate motorasele din poza se misca. In schimb nu se misca niciunul cand ajunge la v158. Daca ma joc la climatronic LOW si HI cand butonez in partea soferului ( unde n-am caldura ) se misca unul din motorase...la fel cand butonez in partea dreapta se misca altul. Gen trece de la cald la rece. Numa' ca la sofer baga doar rece..

    Acu'...eroarea de mai sus n-o mai am. Am alta...01841 - potentiometer/actuator for temperature flap; left (g220).

    Deci clar ceva clapeta din partea stanga e problema. Mai are vreun motoras in spate la unitatea climatronic sau in bord in partea soferului?? Am scos si un potentiometru de la un motoras care mi s-a parut a fi vinovat si l-am dat cu spray..

    Cand fac basic settings imi arata 6 casute cu valori. Toate valorile oscileaza, mai putin prima casuta care e blocata pe valoarea 15. Eu vad doar 5 motorase acolo in spatele torpedoului.

    O mai fi vreunul pe undeva?
    In poza, unde vedeti mufe albastre exista un motoras.


    Sper sa aiba rabdare cineva sa citeasca...:)
     
  12. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Trebuie sa demontezi partea de plastic de la sofer si motorasul cu buba eate cumva deasupra pedalei de acceleratie pe tunelul central.
     
  13. Ionut1982 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2005
    Salutare tuturor.
    Sunt posesorul unui audi a4 b7 2.0tdi, cod motor blb din 2005 iar clima nu mai baga aer pe nicaieri, chiar daca selectez la parbriz sau picioare ea nu iese aerul. Se aude aeroterma dar nu sufla aer pe nicaieri. Va rog sa ma ajutat si pe mine in aceasta problema. Multumesc
     
  14. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
  15. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Am rezolvat intr-un fel...

    Am dat panoul de sub volan jos si am incercat sa scot motorasul vinovat. 2 din suruburi sunt accesibile daca ai lucrat la circ contorsionist, da al treilea doar daca ai si ceva scule, gen prelungitoare de tubulare mici. D-alea care se misca stanga dreapta.. Vreo 3 cred ca iti trebuie ca sa ocolesti suportul pedalei de ambreiaj..

    N-am avut, asa ca am scos doar doua si apoi am putut misca clapeta cu tot cu motoras de mai multe ori. Se pare ca era intepenita... Toata vara stand pe rece clima s-a intepenit clapeta.

    Cred ca e bine ca o data pe saptamana sa punem climatronicul pe LOW si apoi pe HI ca sa faca clapetele o cursa completa.

    Am facut basic setings si minune...motorasul se misca, valoarea din casuta oscileaza corect si nu mai am erori. Am dat si WD40 peste tot pe unde am ajuns si sper sa fie ok. As fi vrut sa pot desface motorasul sa ung si potentiometrul.
     
  16. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Am si eu problema ,am schimbat climatronicul cu unul 2din si acum nu-mi mai baga caldura decat pe recirculare.Climatronicul nu a necesitat codare.Ati avut problema asta?
     
  17. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Fa si tu un basic setings la motorase cu VCDS-ul.
     
  18. Paul1985

    Paul1985 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2017
    Locație:
    tecuci
    Masina:
    Audi a4 2005 cod motor blb
    Aceeasi problema o am eu acum.... cum ai rezolvat? multumesc mult. Sau poate raspunde cineva care a rezolvat problema asta.
     
  19. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Salut!
    Am si eu o problema.
    A venit iarna, si mi se abureste parbrizul deoarece nu imi baga aer pe la parbriz.
    Ideea este ca am avut lipit pe parbriz un suport pt navi, si in vara a curs un lipici din el, scurgandu-se in jos spre ventilatie si probabil a obturat/lipit ceva...clapeta sau ventilator...nu stiu exact ce e acolo, dar se si aude ca nu iese aer constant, ci se "chinuie".
    Cum as putea ajunge acolo sa curat...intre bord si parbriz. Fara sa dau tot bordul jos sau parbrizul.
    Exista o varianta pe la capota...?!
    Mulțumesc!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai variante. Trebuie demontat tot bordul adica demontezi toata plansa de bord.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.

Distribuie pagina asta