1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de R3ptile, 13 Apr 2008.

  1. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Ma temeam...e foarte mult din punctul meu de vedere de demontat.
    Oare e mai usor sa scot parbrizul?
    Macar e un sg obiect...la ceva service...si apoi il pun la loc, după ce vad ce s-a întâmplat...
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Degeaba scoti / demontezi parbrizul ca nu ai cum sa umbli in interiorul acelor grile fine de sub parbriz, grile decupate din bord. Crede-ma ca stiu ce iti spun si nu fac afirmatii aiurea.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  3. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Ok, am inteles!
    Exista undeva vre-un tutorial, sau ceva unde sa vad cam cum arata grilele si ce e acolo mai exact?
    Poate reusesc sa le deschid/inchid cu ceva subtire...sau wd40...ceva ce ar diminua efectele lipiciului ce ar fi putut ajunge pe acolo.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, cauti in ELSA.
     
  5. Sersea 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a4 b7 blb 2005
    Buna seara,
    Am problema cu un motoras de la o clapeta, motoras central. Se poate schimba fara sa dau plansa de bord jos ? Cum arata sa-l pot cumpara ? Masina din profil. Am atasat eroarea.
     
  6. Danymal 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2018
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2005
    Salut. Am o problema cu aerul condiționat: nu baga rece doar cald. Clima merge pentru ca dezaburește aproape instant
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai faci diagnoza si mai multe verificari. Te-ai inscris pe forum si ai inceput cu stangul, cu intrebarile. :) De ce nu citesti ? Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    Danymal apreciază asta.
  8. yani 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI,2007
    Adica cu alte cuvinte, ii sugerezi sa si repare intai masina si dupa sa vina aici sa intrebe,nu? Asa ceva :))
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu alte cuvinte intai sa verifice ca noi nu suntem Mama Omida si nu avem globul de cristal pe masa. Daca verifica si face tot ce i-am spus noi dar in continuare are probleme intreaba. Pot fi zeci de cauze pentru problema lui si nu ne apucam sa dam in bobi si oase de gaina sau sa facem o magie mica.

    Daca rezolva vine si scrie cum a rezolvat, sa nu mai intrebe data viitoare alt berbec :) ce are o problema asemanatoare.
    Adica scrie: am avut problema asta si am rezolvat-o astfel. Asa functioneaza forumul acum. S-a dus vremea intrebarilor. In plus intai citim si pe urma punem intrebari, nu invers. Asa ceva ....
     
  10. CatalinAudiGL 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW
    Salutare. Am gasit un fel de lichid uleios pe toate grilele de ventilatie, mai mult pe partea soferului. Este de un albastru deschis spre verde deschis. Aveti idee de la ce poate fi?
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ce culoare are antigelul de la motor? sa nu fie acela. Altfel poate ca este solutie/lichid de igienizare.
     
  12. CatalinAudiGL 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW
    Antigelul este rosu.
     
  13. cmarian

    cmarian 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2009
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 3.0 TDI Quattro 2007
    Salutare!

    De ceva vreme am probleme cu clima pe partea dreapta. Ii dau pe HI si imi baga numai rece. Aveti idee ce probleme sunt?

    Mentionez ca nu pot sa mai selectez nici 22 de grade. Ori ii dau pe HI sa-mi bage caldura, ori le low sa-mi bage frig.

    Practic, functioneaza ca un ac normal.

    Ce e de facut?

    Multumesc anticipat!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O diagnoza. Intai faci asta si dupa, scrii pe forum. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  15. Ionutz10 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 B7, BPW, 2008
    Salut!
    Sunt nou pe aici, dar nevoia m a indemnat sa ma inscriu. Trebuie sa spun ca forumul este super. Faceti o treaba de milioane aici. De cateva luni sunt posesorul unui A4 B7 2.0 BPW din 2008 si acum ca a venit caldura confrunt fix cu aceasi problema pe care a descris-o si "popeflo". Aceiasi problema cu motorasul flapsului de recilculare a aerului care din pozitia deschis merge sacadat pana in pozitia inchis si acolo moare. Am verificat cu o alta mufa si motorasul funtioneaza perfect in ambele sensuri. I am facut si o diagnoza si singura eroare a fost cea din foto atasat. Pentru moment am reusit sa i gasesc o pozitie intredeschisa a flapsului si nu am mai conectat mufa la motoras, dar stiu ca nu e ok. Asa ca va cer si voua parerea si poate o idee de rezolvare.
    Cu toata stima va multumesc anticipat!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza se face cu VCDS-ul, de preferinta original nu mizerie clona chinezeasca. Nu mai atasa aici pe forum diagnoze facute cu diverse alte chinezarii.
    Inlocuieste flapsul = motorasul = voletul respectiv care are eroare cu altul original marca Valeo. Altceva nu ai ce sa faci. Sau, daca esti mai mecanicos din fire si nu ai doua maini stangi, il scoti / demontezi de pe pozitie si incerci sa-l resuscitezi. Desfaci mecanismele si parghiile, le cureti si remontezi pe motoras. Dar iti spun din experienta, ca nu te tine reparatia asta si iti recomand unul nou. Bafta.
     
    Bodrog Ștefan apreciază asta.
  17. Ionutz10 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 B7, BPW, 2008
    Dar motorasul functioneaza perfect in ambele sensuri. L am verificat cu mufa motorasului flapsurilor de sub filtru de polen. Bineinteles ca l am si desfacut. In interior arata impecabil, fara praf, fara urme de oxidare. Vaselina intacta. Toate la locul lor. Flapsul se misca usor. In schimb, motorasul flapsurilor de sub filtru de polen nu functioneaza cu mufa motorasului de la recirculare. Asta ma face sa ma gandesc ca problema ar fi mai de sus, probabil panoul de comanda sau altceva. Ce parere aveti ?
    Multumesc inca odata!
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In cazul asta iti trebuie o schema din ELSA adica o diagrama electrica ca sa mergi pe fire pentru verificari. Prin zona nu ai electrician auto profesionist, nu un agarici care sa te ajute ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Bafta.
     
  19. Ionutz10 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 B7, BPW, 2008
    Ok. Mersi mult pentru informatii. O sa incerc o rezolvare dupa sarbatori. Si revin cu un raspuns la problema.
    Pana atunci sa auzim numai de bine!
    Sa aveti un Paste fericit !!
     
  20. alexad 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2018
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi A4 2.0 TDI 2005
    Salut,
    Detin un A4 B7 din 2005 si am ceva probleme la sistemul de clima. Imi ramane clima blocat pe modul economic, fiind efectuate urmatoarele operatiuni la sistem: schimbat ambreiajul comprsorului de AC si fulia precum si senzorul de presiune intrucat pe diagnoza apare ca as avea presiune de 33 bari mult mai mult decat am in realitate adica 6 sau de cat ar fi normal.
    Dupa ce au fost efectuate aceste operatiuni problema a persistat motiv pentru care meseriasul a crezut ca ar fi posibil sa fie de vina si modulul de clima pe care de asemenea l-am schimbat cu unul de la dezmembrari si am facut o proba cu el insa aceeasi problema.
    In continuare s-a crezut ca senzorul nou de presiune ar fi defect facand comanda de altul nou dar aceeasi problema.
    Imi ramane blocat pe modul economic si presiune de 33 de bari citita. Instalatia a fost verificata ulterior si de catre un electrician care nu i-a dat de cap, spunand ca nu este din partea electrica a masinii si a comandat un senzor nou pe seria de sasiu a masinii. Acesta a spus ca daca nici asa nu merge ar putea fi o conducta de AC infundata sau nu stiu ce filtru.
    A mai intampinat cineva problema asta si daca da, cum a rezolvat-o ?
     
    Benny hill apreciază asta.

Distribuie pagina asta