1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de R3ptile, 13 Apr 2008.

  1. LucianAgr

    LucianAgr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 140 cp an 2007 cod motor BPW
    Salut
    Am patit si eu cam tot asa ceva. La mine cand porneam AC-ul logic se stingea butonul ECON si dupa cateva minute se aprindea si nu mai baga aer. Daca incercam sa il cuplez la loc nu puteam adica ramanea blocat pe economic, apasam si degeaba..Am fost la un tester si "meseriasul" mi-a zis ca am eroare pe panoul de clima din interior.
    ok, l-am schimbat si degeaba, functiona ce functiona si ramanea blocat pe ECON.
    La sfatul unui coleg de aici mi s-a recomandat sa caut pe altcineva cu tester si sa scaneze doar modulul clima, zis si facut..
    Am rezolvat problema: eroare pe G65
    L-am schimbat cu unul pe original si acum nu mai am probleme...
    Sa nu patesti la fel ca mine pana sa descopar G65-ul defect am schimbat si radiatorul si un filtru nu stiu cum se numeste unul lunguiet ca o butelie, toate noi tot pe original luate, ca cica ar fi infundate si de aia se blocheaza pe ECON si nu baga aer.
    Si uite asa am ramas cu panoul de clima bun, radiator AC bun. Sper sa iti fie de folos patania mea..

    Si nu mai spun ca am schimbat si modulul ce comanda ventilatorul (cel ce se afla sub capota in partea stanga a masinii intre far si ventilator)
    Chiar am avut o discutie cu Cristi pe aceasta tema pentru ca gasisem unul cu comanda pentru 2 ventilatoare iar eu am doar unul si nu stiam daca se potriveste. Pe aceasta cale iti multumesc Cristi pentru sfat.
     
    vladmang și alexad apreciază asta.
  2. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare
    La ultima zapada de acum vreo 3 saptamani, la trecerea peste niste portiuni mai inalte de zapada mi s-a aprins in bord senzorul de nivel ulei. Am schimbat senzorul, tot apare. Azi am incarcat instalatia cu freon , in urma schimbarii compresorului. Dar nu porneste. Nu are stocata nici o eroare pe VCDS. Daca pui compresorul pe direct functioneaza fara probleme. Am schimbat mufele de la senzorul nivel ulei si de la compresor. Cel de ulei si-a revenit. Compresorul nu. Am impresia ca acum 3 saptamani s-au "intins" firele. Mai exista vreun releu, siguranta la care sa ma uit, pe partea de clima sau ma duc direct la electrican sa imi verifice firele?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te sa iti verifice continuitatea firelor.
     
    zamolxez apreciază asta.
  4. 61 ADU 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4 2007 brb
    Salut! Am si eu o problema la un a4 b7 1,9 tdi nu merge clima am pus testerul si imi da presiune mare pe senzorul g65 dar si alte erori la dtc modul. Dar intermitente ( banuiesc din cauza senzorului).Intrebare, pot schimba senzorul fara sa pierd presiunea si freonul ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, poti.
     
  6. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu am rezolvare la clima. Exista vreun releu care poate fi verificat? Pe mufa de la compresor vin 10,4 V. Indiferent daca e pornit sau nu AC.
     
  7. AlexTT

    AlexTT 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI BMM 103 KW
    Am patito si eu pe asta cu butonul de ECON, asta dupa ce am pierdut freonul din instalatie, am fost am bagat substanță contrast sau cum ii zice . Pierdea fix prin senzor, e crapat. 160ron after market. Astept miercuri sa vina si sa-l montez. Din ce am inteles ECU trece automat dupa cateva secunde pe ECON pentru a proteja compresorul. Bafta.
     
  8. alexad 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2018
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi A4 2.0 TDI 2005
    Ms ptr răspuns
    Am rezolvat pana la urma cu senzor original si acum totul merge. Pe mașina aveam un senzor de golf 5 dar era original vw.
     
  9. LucianAgr

    LucianAgr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 140 cp an 2007 cod motor BPW
    Mă bucur. Bafta in continuare
     
  10. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Revin cu noutati. Am descoperit ca mufa de la tampon motor , fiind identica , fusese pusa la compresor si invers. Dar nici asa nu pleaca compresorul. Azi am zis sa schimb compresorul. Am scos freonul din instalatie si la demontarea conductelor de pe compresor m-am umplut cu namol. La propriu. Conducte si compresor pline de namol. Negru spre gri. Basca, s-a rupt si capacul de la fulie, axul fiind blocat, mai exact compresorul gripat. Hai sa zicem ca am avut mizerie in instalatie. Dar cum a ajuns acolo? Toamna trecuta am dat jos compresorul si am montat altul cu ambreiaj defect doar ca sa completeze cureaua de accesorii. Avand o scapare pe conducta mare de jos, am scos-o de tot. Pana acum 2 saptamani nu a fost conducta acolo. Sa fi facut atata umezeala in instalatie? Sa nu se fi vaporizat de la caldura de afara sau cea de la motor? Clar undeva am facut o prostie dar in halul asta sa ajunga instalatia mea?
    Banuiesc ca solutia este spalare sau inlocuire componente. Luand in considerare ca inlocuiesc eu componenetele, radiatorul din bord se da jos fara plansa demontata? Ca asa mai bine spal instalatia.
     
  11. 61 ADU 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4 2007 brb
    Salut baieti! Am rezolvat si eu problema la modul economic, nu se dezactiva. Am incarcat instalatia desi nu cred ca asta era problema mai avea 290 grame din 500 cat intra. Am schimbat un senzor de pe arborele cotit( cel de langa volanta dar el intra in motor practic citeste pe arbore nu de pe volanta) si impinganduma in grila din fata banuiesc ca am miscat mufa de la senzorul de pe radiator cel de presine pentru clima in cele din urma a plecat clima ( am cumparat senzorul 164 lei dar l am dus inapoi :) nemaifiind nevoie de el ) inainte sa cumparati senzorul miscati mufa,pe tester da senzor g65. O zi faina !
     
    Ultima editare: 13 Mai 2018
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @zamolxez Tu mergi fara conducte si ne intrebi pe noi de unde a aparut mizerie in instalatie ? :)
    Cand bagi freon, este amestecat cu ulei, deci instalatia ta nu este nici pe departe uscata chiar daca ai golit-o. Suprafata uleioasa + praf = noroi.
    Practic, ti-ai facut-o cu mana ta.
     
  13. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu mi-a trecut prin cap ca va fi asa mare problema Maine intra la curatat. Învățătură de minte.
     
  14. Haramia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 2006
    Buna, am o intrebare......cum este posibil ca numai la picoarele soferului vine aer cald, chiar fierbinte....cu Clima pornita.peste tot vine aer rece, la picioare fierbinte....
    Multumesc!
     
  15. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Ce am observat eu e ca se transmite o oarecare caldura dinspre centrul masinii. Probabil de la caloriferul din bord prin care circula antigel fierbinte si emana caldura in bord si aia se disipa prin plastice,cam prin dreptul genunchilor. Dar sa sufle aer cald la picioare si aer rece pe la grila laterala nu cred ca e posibil.
     
  16. Haramia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 2006
    Da! Exact asta este am verificat mai atent, la nivelul genunchilor fierbinte din spatele plasticelor....la drum lung este destul de ne placut....
     
  17. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Haramia, simptomatica asta am avut-o si eu dupa ce am schimbat caloriferul de incalzire, si da era neplacut si incomod, am rezolvat cu un burete cu adeziv de la Dedeman, din acela pentru usi dar mecanicul a ermetizat nu stiu ce capac, a durat cateva minute si nu mai sunt probleme, cred ca la cel electric a izolat ceva sau la cel de habitaclu..nu am fost foarte curios sa vad, m-a interesat doar finalul care e foarte ok, nu mai simt nicio senzatie de fierbinte de sub coloana ax volan, bafta!!
     
  18. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Fa o diagnoza sa nu cumva sa fie problema de la unul dintre motorasele de clima, la raposata masina golf V sa paradit motorasul de langa coloana de directie si doar pe partea soferului baga aer cald la maxim in restul masinii baga aer rece.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    haramia e greu sa citesti toate topicurile de pe forum despre instalatia de AC ? Uite cum adaugati voi aiurea si inutil pagini forumului. De asta vi se sterg mesajele din cauza lenei pe care o aveti ca sa invatati.
    In loc sa verifici clapetele / motorasele de AC si restul instalatie te apuci de scris pe forum. Ai rezolvarea scrisa pe forum dar trebuie sa o cauti.
     
  20. enduro_man 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B7 Avant 2.0 BPW 2006
    Salut. Scuze daca deranjez. Problema mea cu clima ii in felul urmator. Freon am. De bagat rece baga. Dar daca merg pe distante lungi la un moment dat ventilatia devine foarte slaba si doar cu aer de afara. Daca dau pe maxim se aude un vajait in dreapta in spatele torpedoului si in masina mori de cald. Mentionez ca servomotorul ala de pe dreapta care deschide clapeta aia mare l-am schimbat. Si o alta problema ar fi ca atunci cand opresc clima de tot se aude in fata masinii un cârâit ca de rulment cu bile sparte. Ceva sfaturi? Multumesc. A4 BPW.
     

Distribuie pagina asta