Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la A4 B8 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Gabos2005, 13 Oct 2012.

  1. bogdan.ionut84 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, B8, 2.0 TDI, 2009
    salut! am si eu o problema la masina din semnatura. problema e la clima are momente cand merge si momente cand nu merge, de cele mai multe ori baga doar la drum iar cand sta pe loc baga aer de afara. Am facut o scanare si mi.a gasit ca eroare senzorul de calitate a aerului. Ventilatorul cand baga aer cond merge, cand baga de afara nu mai merge. a mai avut cineva problema asta? mentionez ca este dublu climatronic. Multumesc.
     
  2. ador13

    ador13 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    S-a demontat azi compresorul de pe masina, din pacate surubul fuliei este atat de ruginit incat nu se poate desface, iar rulmentul fuliei are joc destul de mare. Cam ciudat pentru un compresor fabricat in 2013.
    Ma gandesc deja la un compresor nou (sau SH) dar inclin spre unul nou (~1500-1700 lei) fata de unul SH (1000-1100 lei) care la fel de bine ma poate tine cateva luni.
    In oferta de compresoare noi vad Nissens (1500 lei), Valeo (1600 lei), Denso (1750 lei).
    Si-a cumparat cineva Nissens sau Valeo, are cineva experienta privind cele 2 marci care sunt un pic mai ieftine?
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Mergi pe Denso, asa vin si din fabrica.
     

    Fișiere atașate:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Mărime fișier:
      150,2 KB
      Vizualizări:
      23
  4. ador13

    ador13 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Multumesc nucugheri.
    Codul marcat de tine (8K0 260 810F) este doar pentru cupla magnetica, iar de fapt, eu trebuie sa cumpar compresorul complet cu cod 8K0 260 805T, nu? Codul acesta din urma il am si pe compresor.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Da, eu nu am marcat o componenta pentru ca sa vezi codul, am atasat imaginea sa vezi ca toate sunt Denso.
    Da-mi seria de sasiu sa vad exact ce cod de compresor ai pe masina.
     
  6. ador13

    ador13 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Am crezut ca tu ai marcat in chenar.
    WAUZZZ8K5EA003014
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Poftim.
     

    Fișiere atașate:

    • 6.jpg
      6.jpg
      Mărime fișier:
      136,2 KB
      Vizualizări:
      25
    ador13 apreciază asta.
  8. ador13

    ador13 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Multumesc!
     
  9. ador13

    ador13 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Cauza erorii de mai sus: cupla magnetica arsa.
    Rezolvat prin schimbarea completa a fuliei compresorului cu una noua Thermotec KTT040235 (400 lei), nu am gasit separat doar cupla magnetica.
     
    Ultima editare: 31 Iul 2017
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Nu se arde cupla magnetica, ci doar un condensator.
    Este oarecum peste mana sa il inlocuiesti, trebuie decupata fulia, schimbat condensatorul si izolat la loc bucata decupata.
     

    Fișiere atașate:

  11. ador13

    ador13 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Hmmm....probabil ca mecanicului meu i-a fost mai usor sa comande toata fulia decat sa se chinuie cu condensatorul.
    In fine, o sa incerc sa o repar pe cea demontata si raman macar cu fulie de rezerva pe stoc, tot e bine, caci eram cat pe aici sa o arunc la gunoi.
    Dar sa vad mai intai ce condensator are in ea.
    Multumesc pentru pont.
     
  12. Upgradeaudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania - BC
    Masina:
    Audi A4 8K
    Cred ca mecanicul care ti-a inlocuit fulia a procedat corect. Varianta cu reparatia acesteia o poate face proprietarul sau un amic al acestuia, caruia sa nu i se ceara garantie pe lucrarea efectuata. Este o mare greseala din partea unui mecanic, sa se apuce de reconditionat piese, in cele mai multe cazuri carpindu-le, iar proprietarul masinii sa aiba senzatia ca lucrarea este facuta perfect. De cele mai multe ori, reparatia piesei respective cedeaza in cel mai scurt timp, iar mecanicul va fi nevoit sa reia lucrarea de reparatie (pe gratis de aceasta data) si totodata sa i se duca vorba ca este un carpaci... In aceasta situatie, mecanicul se alege cu: munca pe gratis si pierderea reputatiei de bun meserias.
     
    smurff, sandumbogdan și nucugheri apreciază asta.
  13. bmdbmw 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, CJCA 105kw, 2012
    Aviz amatorilor, surubul fuliei are filet invers (cel putin la mine asa a fost). Eu am avut de schimbat doar rulmentul, a costat 45 de lei nou SKF.
     
  14. D@ny

    D@ny 5th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Salut! Am o mica problema la al meu A4: am climatronic pe 3 zone, dar pe gurile de ventilatie dintre scaune, deci cele din spate, nu prea ajunge aerul. Foarte, foarte slab sufla. Dacă le opresc pe cele centrale (aflate in consola centrala) parca sufla o idee mai tare in spate, dar tot slab. Sa fie fisurate conductele care duc spre gurile de ventilatie din spate? In fata merge foarte bine ventilatia. Initial am crezut ca e relativ normal sa nu ajunga asa mult aer la gurile de ventilatie din spate, dar am fost recent in 3 masini (Passat B6, Golf6, A6 C5), toate cu ventilatie si in spate si sufla la fel de tare ca in fata.
     
  15. florin1988

    florin1988 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI CGLC 2013
    Salut,
    Am si eu o problema cu clima: astazi am cumparat cuplajul pentru compresor de la audi, l-am montat si fiind sambata am umplut eu instalatia cu gaz direct din butelie. Am pornit motorul, compresorul a pornit si el si a venit aer rece cam 20 minute. Dupa ce am facut o tura cu masina sa vad daca raceste mai tare s-a oprit cuplajul de la compresor si baga aer cald. Oare sa se fi stricat iar compresorul ? ca doar am montat piesa noua originala.
    Multumesc
     
  16. florin1988

    florin1988 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI CGLC 2013
    Eu am rezolvat,am scos mufa de la compresor am bagato inapoi si merge clima...
     
  17. chelule 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8 2010 2.0 143CP, Audi A3 Sportback 2009 1.6 16v 105CP
    Am fost și eu azi la Tess Brasov pentru o problema cu A C-ul și anume, când e foarte cald și motorul încins urca apa peste 90 și îmi taie AC-ul automat.
    Băieții de la Tess au constatat ca este foarte îmbâcsit radiatorul de clima și soluția ar fi schimbarea lui.

    S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Nu se poate curata?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI multitronic , CAGA , 105 kW , 2011
    Asa pateam eu cand nu pornea ventilatorul. Ai verificat daca porneste ventilatorul de la motor?
     
  19. chelule 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8 2010 2.0 143CP, Audi A3 Sportback 2009 1.6 16v 105CP
    Ventilatorul pornește. Ei spun ca din cauza ca radiatorul de clima e îmbâcsit cu praf, musculițe și alte cele, aerul pe care îl face ventilatorul nu ajunge mai departe, la intercooler, etc și de asta se încinge motoru.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI multitronic , CAGA , 105 kW , 2011
    Atunci baga jetul si spala radiatorul. Eu nu am mai auzit pana acum sa se ajunga la inlocuirea unui radiator pt. ca are prea multa mizerie pe el.
     

Distribuie pagina asta