1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In sfarsit am reusit sa-i dau de cap la afisajul pe MMI 3G High a comenzilor climatronicului cu trei zone montat de fabrica.
    Trebuie activat in modulul 5F "Menu Heating/Air Conditioning Active, respectiv bitul 0 din byte 6 (imaginea 2).
    Multumirile mele pleaca spre colegul
    paulkf, fara ajutorul caruia nu reuseam :hi:
     
    cogdao apreciază asta.
  2. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Imi poate spune cineva din ce pin si ce mufa de la blocul dual climatronic iese alimentara valvei N280 de pe compresorul AC? Am "implasibile signal" pe N280, am verificat sigurantele, mi se aprinde LED-ul butonului de AC ( lucru confirmat si pe tester), dar pe mufa de la N280 nu imi vine niciun semnal (am verificat cu o lampa de control...stiu ca e un semnal dreptunghiular cu factor umplere functie de reglajele climatronicului...). Am schimbat valva N280, senzorul de presiune de pe condensator, am verificat cantitatea de freon/ulei din instalatie (am gasit 520g freon si 50ml ulei, am pus 620 g si 150ml)...nicio rezolvare. A mai rămas varianta cablajului intrerupt spre N280 sau defectarea blocului control climatronic.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vad ca primeste comanda din BCM 1 si trece prin T17r.
     
  4. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Am verificat pe mufa T14r la pinii 8 si 10 (firul gri si firul gri/negru)...nu imi vine semnal pentr N280.
     
  5. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Am incercat Basic Setings pe canalul 001 si 003. Pe 001 a fost OK, dar pe 003 nu, iar acum nu mise mai mentine aprins nici LED-ul de la AC, plus eroare 00323 (incorect Basic setings). Helpppp!
     
    Tanasoiu apreciază asta.
  6. Sergiu89 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant CGLC 2013 2.0 tdi 177 cp
    Ma poate ajuta cineva cu un cod OE la compresor de clima? WAUZZZ8K5076060
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Scrie seria completa, nu asa "pe bucati".
     
  8. Sergiu89 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant CGLC 2013 2.0 tdi 177 cp
    Scuze am uitat 2 litere.WAUZZZ8K5DA076060
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Inteleg, e devreme inca .
     
  10. Sergiu89 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant CGLC 2013 2.0 tdi 177 cp
    Multumesc.ai cumva idee daca se poate inlocui doar fulia? Am incercat sa desfac surubul din mijloc si e intepenit , s-a si rupt o bucata din el si tot nu am putut scoate fulia.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, se poate, este piesa separata. Ai codul la pozitia 2 din imaginea atasata anterior : 8K0260810F, ultima revizie fiind 8K0260810H.
    Surubul se desface cu pistol, cu socuri.
     
  12. Sergiu89 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant CGLC 2013 2.0 tdi 177 cp
    Mersi mult de ajutor
     
  13. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Am reusit sa fac Basic setings si pe canalul 003, am verificat cablajul si e OK intre valva N280 si T14r...tot nu vrea sa mearga AC-ul...Oare pot lua blocul de comanda de pe alta masina (am una facelift cu dual climatronic in service), sa fac o proba sa vad daca rezolv ceva. Sau are CP si nu pot testa?

    Fulia cum se verifica daca e OK sau nu, fara a demonta compresorul de pe masina?

    Unde pe VCDS pot verifica asta?

    "Here is a list of typical Compressor Shut off codes:
    - 0 = Compressor ON
    - 1 = Compressor OFF: Refrigerant Pressure too high (> 32 bar)
    - 2 = compressor OFF: Basic setting not performed
    - 3 = Compressor OFF: Refrigerant Pressure too low (< 2.0 bar)
    - 5 = Compressor OFF: Engine Start Detection
    - 6 = Compressor OFF: ECON Mode active
    - 7 = Compressor OFF: A/C System / FAN OFF
    - 8 = Compressor OFF: Outside Temperature too low (< 3.0 °C)
    - 10 = Compressor OFF: Vehicle System Voltage too low (< 10.1 V)
    - 11 = Compressor OFF: Engine Temperature too high (> 118 °C)
    - 12 = Compressor OFF: Shut-Off requested by Engine Control
    - 13 = Compressor OFF: Vehicle System Voltage too high (> 17 V)
    - 14 = Compressor OFF: Evaporator Temperature too low
    - 16 = Compressor OFF: Compressor Activation faulty
    - 17 = Compressor OFF: No or implausible Signal Pressure Sensor
    - 18 = Compressor OFF: Vehicle Speed Shut-Off
    - 19 = Compressor OFF: Shut-Off requested by Central Electronics Control (Load Management)"
     
    Ultima editare: 6 Sep 2017
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Are CP, nu-l poti schimba pur si simplu.
     
  15. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    De ce vrei sa schimbi fulia? Se poate schimba doar rulmentul (40lei fata de 300lei cea mai ieftina fulie)
     
  16. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    ca sa nu-si mai bata careva capul cu asta:

    "Unde pe VCDS pot verifica asta?
    "Here is a list of typical Compressor Shut off codes:
    - 0 = Compressor ON
    - 1 = Compressor OFF: Refrigerant Pressure too high (> 32 bar)
    .
    .
    - 19 = Compressor OFF: Shut-Off requested by Central Electronics Control (Load Management)"

    ...se pot citi aceste valori in MVB la bloc 002...
     
  17. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Am gasit:
    - 12 = Compressor OFF: Shut-Off requested by Engine Control

    Valori masurate de VCDS:
    40 grade C = G385 - Front left chest vent temperature sensor
    40 grade C = G386 - Front right chest vent temperature sensor
    39 grade C = G263 - Evaporator output temperature sender
    29 grade C = G17 - Ambient temperature sensor
    35 grade C = G56 - Sensor temperatura bord ???
    51 grade C = J126 - Fresh air blower control unit
    -8 grade C = temperatura solicitata de J255 (Climatronic control unit)
    -8 grade C = temperatura aer evacuare DR./STG. (caracteristica????)
     
    Ultima editare: 7 Sep 2017
  18. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut , o parere mar ajuta mult. vad ca voltajul pare ok dar curentul e de 0 respectiv 0,59, care ar fi valorile reale?


    1 Fault Found

    00898 - Control Circuit A/C compressor
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 156
    Mileage: 229557 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.09.07
    Time: 22:05:08

    Freeze Frame
    Current: 0.000 A
    Current: 0.595 A
    Voltage: 13.40 V
     
  19. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Verifica in blocul 002 de ce ai shut-off pe compresor (vezi lista mea de mai sus).
     
  20. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Sunt in service Audi-VW Focsani pentru diagnoza...problema e ca ăstia sunt praf...nici măcar nu stiu cum se ajunge la valva N280...

    De la reprezntanta mi s-a spus ca s-a defectat blocul de comanda/afisare climatronic. Se poate repara sau resofta acest bloc?
     

Distribuie pagina asta