Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la A4 B8 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Gabos2005, 13 Oct 2012.

  1. MajeStik

    MajeStik 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B8 2.0TDI
    Am rezolvat problema, era senzorul de presiune de pe radiator (4H0 959 126 B).
     
  2. crysty7

    crysty7 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    FOCSANI
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Salut. Ce cod de eroare aveai pe N280 ?
     
  3. MajeStik

    MajeStik 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B8 2.0TDI
    Culmea e ca nu aveam nici o eroare stocata, doar cand intram pe N280 imi aparea ERROR.

    [​IMG]
     
  4. adrian a4

    adrian a4 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salutare tuturor.Am o problema cu clima imi da erorile astea, le sterg si reapar la fel, aveti idee cam ce ar fi ? clima nu merge nici macar butonu de ac nu ramane aprins
     

    Fișiere atașate:

  5. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS nu cu alte softuri pentru diagnoza. Mergi la un electrician profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  6. adrian a4

    adrian a4 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    mersi o sa fac asa
     
  7. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Salutare, am si eu nevoie de ajutor la o problema sâcâitoare de care se pare ca nu scap, am avut eroarea 01270 - A/C Magnetic Clutch (N25), 010 - Open or Short to Plus am schimbat cupla magnetica cu una Thermotec, a mers 3 zile acum iar nu mai merge, aceasi problema. Cupla noua nu s-a potrivit perfect, au trebuit sa inverseze pinii in mufa de la cupla si sa folosească capacul de la cupla originala pt ca cea noua freca de fulie. Sa fie cupla de calitate îndoielnică sau oare vreo siguranța de tot imi da eroarea asta? Mulțumesc
     
  8. adrian a4

    adrian a4 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Sal tuturor, Stie careva unde as putea gasi asa ceva 20180512_143421.jpg
     
  9. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Revin cu rezolvarea propusă de service referitor la ambreiajul compresorului. Diagnostic: compresorul merge greu si arde cupla electromagnetica ( eu nu stiu cum poate sa se ardă o astfel de componenta electro-magnetica in 3 zile, ma gândesc ca are comutator on/Off nu variator de intensitate sa fie forțată peste limite daca nu pornește compresorul) rezolvarea lor: schimbarea compresorului
    L as schimba daca as știi ca al meu oem cu nici 100k km trebuie schimbat.. colegii care au mai avut problema asta, ați rezolvat problema doar prin schimbarea cuplei/fuliei?
     
  10. biju2000

    biju2000 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, cod CGLC, 2014
    Am rezolvat doar prin schimbarea cuplei cu una Thermotec la care am folosit mufa veche, OE. Sunt 4-5000km de atunci.
     
    Tirpitz și mav apreciază asta.
  11. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Revin cu cauza reala a problemei: Contact imperfect între mufe datorat schimbării Pinului din mufa tata (mufa mașinii)
    Rezolvare: Așezarea Pinului mai bine in slot
     
  12. ador13

    ador13 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Vad ca ai tot motor CGLC si probabil acelasi tip de compresor (6SAS14C). Ce cod de cupla Thermotec ai luat? Si eu am schimbat-o anul trecut si nu a fost nevoie de inversare de pini.
     
  13. biju2000

    biju2000 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, cod CGLC, 2014
    KTT040235
    De la tine am luat initial codul dupa care a verificat si mecanicul si asta am comandat.
     
  14. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Tot KTT040235, compresor cod oem cu terminația F din ce imi amintesc
     
  15. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Datorită contactului imperfect sau compresorului s a ars si a doua cupla, urmează sa schimb compresorul
     
  16. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Dupa mai multe telefoane cu diverși electricieni auto si mecanici din Craiova ma aflu intr o dilema. Unii zic ca problema este de la compresor, el merge mai greu si arde cupla alții zic ca este de la cupla datorită contactelor electrice imperfecte repetate (cupla nu s a potrivit la mufe plug&play). Nu stiu ce sa cred si nu as vrea sa renunț la compresorul oem aiurea dar nici sa mai arunc banii pe cuplele care se ard. Eu ma gândesc ca, cupla are un mecanism simplu on/Off si daca compresorul ar merge greu si nu ar face fata magnetul cuplei tot nu ar arde o ci compresorul nu si-ar îndeplinii sarcina, am dreptate? Știți un electrician bun pe vw/audi care ma poate ajuta contracost evident in zona Dolj si împrejurimi?
     
    Ultima editare: 19 Mai 2018
  17. adrian a4

    adrian a4 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Trebuie sa mergi la un bun meserias care stie compresoarele sa vada exact de ce merge greu sau de ce le arde, practic trebuie gasita exact problema de ce se intampla chestia asta
     
    mav apreciază asta.
  18. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Din păcate in zona mea nu am găsit niciunul.. doar verdicte de schimbat compresor direct sau doar cupla dar fără garanție
     
  19. adrian a4

    adrian a4 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Cel mai usor schimba compresorul asa zic toti dar nui intereseaza cati bani costa, asa stie orice fraier schimba compresorul si gata
     
  20. Bogdan.s 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Salut. Am fost cu masina la reprezentanta si mi.au zis ca am o eroare: motoras clima diferentiala. Atat mi-au spus. Poate sa imi ofere cineva mai multe detalii ? Cam cat ar costa unu, e dificil de schimbat ?
     

Distribuie pagina asta