1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Da, clar, mecanicul e profesionist egal cu medicul.
    Mie imi spuneau ca trebuie schimbata garnitura de chiloasa pt. ca pierdea antigel si nici nu voiau sa se uite sa verifice daca nu cumva pierde pe la pompa de apa.Au zis ca nu se uita la pompa de apa ca e noua, nu are cum sa piarda, e de la garnitura, ca ei si stiu. mai bine Dupa 3 intrari in service s-au uitat si la pompa de apa si pe acolo pierdea si garnitura de chiloasa nu are nici o problema.
     
    Ultima editare: 6 Iun 2018
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bogdan poate am facut o analogie fortata prin prisma comparatiei pentru ca este evident faptul ca niciodata un mecanic nu se compara cu un medic prin ceea ce fac amandoi ca si meserie. Ideea era sa intelegi despre ce vorbesc.

    Referitor la ce ai patit tu iti spun ca ai nimerit la un mecanic prost care nu are habar de meserie. Problema cu detinerea unei masini nu este referitor la achizitie ci ulterior la intretinere adica cine ti-o repara si de aici toate problemele. Daca tu ai nimerit la un" plapumar" sa stii ca nu toti sunt asa si trebuia sa cauti un profesionist chiar daca asta insemna o deplasare chiar in alta localitate.
     
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu stiu unde ai vazut tu mecanicii aia minune ca pe internet nu i-a vazut nimeni.
    Uita-te la problema pe care o avem mai multi (5 useri parca) ca uneori sta motorul la 1000 rpm si nimeni nu a gasit cauza si am fost si in service, masurat, verificat, chiar schimbat piese, totul da bine dar undeva ceva nu e cum trebuie.
    Uite ce a patit altcineva, de pe alt forum, pot sa dau si link, tot garnitura de chiloasa e raspunsul clasic.
    "In service mi s-a spus ca e posibil sa fie intr.un stadiu incipient aceasta problema si ca sa mai circul cu ea. Sau pot fi alte probleme precum racitorul de gaze, intercoolerul, etc."
    "Am fost la 3 service.uri din Iasi si nu si-au putut da seama care e problema"
    "Sincer sa fiu, mi-a fost teama sa nu patesc ca la COSO Garaj, unde toti prietenii mi-au recomandat sa merg si review.urile sunt ok.
    Am fost, mi-au forjat masina, de gropi nu le-a pasat. Mi-au luat 200 de lei si mi s-a spus ca nu se poate afirma nimic inca. Sa mai circul"
     
    adrian a4 apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bogdan eu vorbesc la concret si tu o dai in diverse. Deja discutam aici in topicul asta aiurea si inutil despre chiulase, mecanici pe internet si alte balarii. Daca vrei sa intelegi bine, daca nu iarasi bine. Aveti ghinion de mecanici bata si asta nu este vina mea ori a altora sau din cauza asta Audi este o masina proasta.

    V-am mai spus: cand va cumparati o masina ganditi-va si unde o reparati si daca aveti un profesionist pe langa voi in mecanica, electrica, si tinichigerie pentru marca de masina care vreti sa o achizitionati. Daca nu intelegi asta si iti cumperi o masina la care stai si te uiti cand se strica iti spun eu ca ai trecut degeaba prin viata si ai facut o alegere proasta adica una facuta cu inima, nu cu capul :) si pentru asta suporti consecintele. Restul sunt povesti.
     
  5. MichaelS 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013 (CJCA), 2.0 TDI 143CP
    Salutare,
    Am o problema cu clima la un A4 B8 (2013). In momentul de fata nu mai porneste compresorul. Compresorul a fost verificat si functioneaza (conectat direct la bateria masinii), iar pe diagnoza apare ca ar fi o problema la senzorul de presiune si modul. Schimbat senzorul insa a ramas ca problema ar fi la modul. Exista vreo posibilitate sa nu fie modulul si sa fie altceva totusi ?
     
  6. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Ce coduri de eroare ai avut sau încă mai ai?
     
  7. silviub08 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,2.0 177cp,2014
    Salut,

    Primesc eroarea 01270
    01270 - A/C Magnetic Clutch (N25) 010 - Open or Short to Plus

    Am cautat pe forum si am gasit raspunsul colegului ador 13
    upload_2018-6-10_16-33-29.png

    Cum pot verifica ca am acelasi model pe masina mea (din ce inteleg sunt mai multi producatori) ? - vreau sa ma asigur ca voi comanda piesa corecta.

    Multumesc,
    Silviu
     
    Ultima editare: 10 Iun 2018
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Comanzi dupa seria de sasiu.
     
  9. silviub08 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,2.0 177cp,2014
    Multumesc.Da, am facut asta ... doar ca am primit raspunsuri diferite de la magazine auto diferite.
     
  10. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Comanzi dupa codul compresorului, iti recomand cupla oem audi sau alt compresor
     
  11. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salutare, am o problema si nu stiu de unde sa incep cautarile. Ma gandesc ca ar avea legatura cu compresorul. Rece baga foarte bine si nu are erori. Cand pornesc ac-ul imi smuceste foarte tare masina. Apas ambreiajul, da in gura, iau piciorul de pe acceleratie, da in gura si cade unpic in jos acul de la turometru. Asta face doar cu ac-ul pornit. Parca ingreuneaza foarte tare masina si trage de motor in jos pe o fractiune de secunda. Inca o chestie ciudata este ca face rau in primele 15-20 minute de functioare si dupa incepe sa se diminueze. Kit ambreiaj schimbat, tampoane motor+cutie schimbate, motorul recent refacut cu pisoane si alte cele. Igienizare sistem climatizare si verificare freon am facut cu un aparat ce se baga la freonul masinii. Asa facea si inainte si dupa reparatie. Un sfar ar fi binevenit. Multumesc.
     
    Ultima editare: 12 Iun 2018
  12. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    00898 - Circuit comandã compresor climã
    008 - semnal neplauzibil

    daca va apare nenorocitul asta de cod defect....sa stititi ca e din codari facute aiurea de voi. Azi m-a rezolvat Cata181, simplu si elegant, verificandu-mi codarile.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vezi daca iti bagi manutele unde nu trebuie ? De asta ma repet: nu va mai "jucati" cu VCDS-ul daca nu va pricepeti.
     
    paulkf apreciază asta.
  14. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Da Cristi...ce crezi că a făcut azi VCDS-ul meu? A făcut cunoștință cu ciocanul de 2 Kg...știu, nu e vina clonei...dar asta era necesar ca să nu mai am vreo tentație pe viitor.
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Off topic. Degetele care tineau VCDS-ul au scapat intregi ? ... cred ca da, din moment ce ai putut sa tastezi :arco:. Bine ca ai facut experiente si scoala pe masina ta si nu pe a altuia, altfel cine stie :keule:
     
  16. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    paulkf...Am apelat la soluția cu ciocanul pentru că oricum in ultimul timp nu prea mai vroia sa se conecteze la mașină...Da, înțeleg că eu am făcut școală pe propria mașină, dar nici la reprezentanță si nici alți 2 prieteni în astfel de probleme (băieți capabili de altfel, ca i-am văzut făcând lucruri mult mai dificile), nu au reușit ceva simplu chiar dacă aveau interfață originală și peste 8 ani de "experiențe" cu aceasta. Aproape toți mi-au zis că circuit electric intrerupt către valva N280, deși semnal implauzibil îmi zicea mie clar că ceva nu îi "zice" BCM-ului să o pună la treabă. Mai e si alta chestie aici pe forum, cine are o problema, cere sfaturi, primeste idei de reparatie mai mult sau mai putin bune, dar in orice mod isi rezolva problema (singur sau la specialist) nu mai auzi nimic de la el. Eu am dat mai sus solutia pentru

    00898 - Circuit comandã compresor climã
    008 - semnal neplauzibil
    .
    împrejurãri cod:
    curent: 0.000 A
    curent: 0.510 A
    tensiune: 12.00 V

    Cata181 a modificat codarea de aici, care s adus implicit la nefuctionarea A/C:

    Adresa 09: Electr. centralã (J519) Eticheta: ROJ\8K0-907-063.clb
    Numãr VAG SW: 8K0 907 063 P HW: 8K0 907 063 P
    Component: BCM1 1.0 H29 0392
    Revizie: 10029001 Numãr serial: 00000000578132
    Codare: 260050914134AF201701000300001D0D009C274800010141000000
     
    Ultima editare: 14 Iun 2018
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Voua pe ploaie va face fata dezaburirea fara AC pornit? La B6 nu aveam probleme cu 3 oameni inauntru, la B8 merg singur si se abureste instant.
     
    Ultima editare: 15 Iun 2018
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai senzor de umiditate in oglinda ? Mie mi s-a intamplat doar de cateva ori sa mi se abureasca parbrizul si numai in sezonul rece, dar s-a dezaburit repede. Climatronicul setat pe Auto si am senzor de umiditate.
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Are senzor lumini/ploaie si AC 3 zone. Inseamna ca are si senzor umiditate, nu?
    Sa decida el ca parbrizul ar arata mai misto aburit?
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Poate are arogante in program.
     

Distribuie pagina asta