1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    voi ce faceti ca sa scapati de mirosul ala dupa ce inchideti AC-ul? Ca la mine dupa ce inchid AC-ul si las pe ventilatie miroase a sauna, de fapt e un miros de abur, nu stiu cum sa explic asta mai exact. Cu alte cuvinte nu pute sau ceva insa nu e nici foarte placut. Ma gandesc daca realimentez cu freon poate se duce iz-ul asta, stiu ca erau niste spray-uri pe care le dadeai drumul in masina cu recircularea pornita si cu AC-ul la maxim, prin operatiunea asta se mai "parfuma" instalatia or something..
     
  2. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Varianta cu spray-ul este cea mai rapida si cea mai comoda. Spray-ul omoara o bacterie care se dezvolta in tubulatura masinii. Nu stiu cat tine in timp. Eu parca o faceam de doua ori pe an.
     
  3. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Eu am facut asta odata la un seria 3 si a fost apa de ploaie. De aia intrebam. Care ar fi cealalta mai complexa?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Curatare cu ultrasunete. Bafta
     
  5. Riply 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Bucurestu
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2011
    Salut,

    La mine climatizarea (cea standard cu 3 zone) setata pe modul auto sufla numai pe gurile de ventilare din fata (2 si 3 cum sunt numerotate in cartea masinii), iar viteza ventilatorului este 7 sau 8.
    Asta in conditiile in care afara sunt 25 - 26 de grade, iar in masina eu am setat 21 de grade.

    Este normal?
     
  6. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Ciudat ca la mine e taman invers (nu am ce ai tu cu 3 zone) insa pe auto nu stiu exact pe unde sufla cel mai mult ca prin fata nu baga deloc, probabil pe sus..
     
  7. Riply 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Bucurestu
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2011
    Eu suspectez ca este o problema cu climatizarea insa cei de la Midocar (cei de la care am cumparat masina ca care trebuie sa o repare pe garantie) sustin ca functioneaza normal - dupa ei trebuie sa sufle numai si numai in fata :(

    Multumesc
     
  8. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Daca nu functioneaza normal iti va da eroare la o simpla scanare.
    Mergi la un alt service sau la oricine iti poate face o scanare si daca nu ai nici o eroare inseamna ca functioneaza normal ;) iar daca ai erori ia masuri !
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Riply mergi si fa o diagnoza la sistemul de aer conditionat ca sa vezi cum lucreza clapetele care directioneza aerul. Daca este cald afara si sistemul Climatronic este pus pe Auto ventilatorul initial (cam 10 minute) merge la intensitate maxima ca sa aduca temperatura setata de tine in habitaclu. Deci tu ai acum o functionare normala si din punctul meu de vedere.

    Ca sa stii sa folosesti clima: cand este foarte cald afara ca sa ai rece repede in habitaclu seteaza temperatura in interior la 23-24 grade si dupa 5 minute mai scazi temperatura la 22 grade, dar nu sub aceasta temperatura pentru ca fortezi climatronicul inutil si tot nu racesti interiorul habitaclului

    Daca afara (temperatura exterioara cea afisata pe display) este de 35- 45 grade cand dai drumul la clima o setezi initial la 24-25 grade si ulterior dupa 5 minute scazi temepratura interioara. Asa racesti repede interiorul masinii nu daca pui direct temperatura pe 20 grade sau mai jos. Bafta
     
  10. AlbertoV

    AlbertoV 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 B8 2009
    Aer Conditionat

    Am si eu ceva probleme de cand a venit caldura asta si anume cu aerul conditionat in masina.

    Problema ar fi ca nu baga aer rece in timp ce stationez semafor sau oriunde altundeva. Daca ma aflu in miscare in timp baga aer rece, dar nici atunci nu se omoara decat daca prind drum lung.

    Asa se manifesta lipsa de freon? sau care ar fi problema? nu am mai intalnit la nici o masina chestia asta.


    Ms.
     
  11. manuel.oprea 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI, 2010
    Cam aceeasi problema ca lui AlbertoV o am si eu la masinuta mea. M-am gandit ca poate a scazut nivelul freonului si de aceea nu are putere sa raceasca asa ca am dus-o la service. Cei de la service mi-au spus ca au inlocuit freonul deoarece era "invechit". Nu stiu cum poate fi "invechit" tinand cont ca masina e din 2009, dar nu mi-am batut capul deoarece dupa aceasta operatiune mergea bine clima. Insa dupa vreo 2 sapt iar a aparut problema, iar acum e mult mai persistenta, ba chiar mi s-a intamplat sa nu mai bage deloc aer rece, nici dupa 15 min de mers. Am facut o diagnoza, si acesta e codul de eroare:
    Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
    Control Module Part Number: 8T1 820 043 AG HW: 8T1 820 043 AG
    Component and/or Version: KLIMA 1 ZONE H08 0171
    Software Coding: 34300000
    Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
    VCID: 76E7E2EB7A07
    1 Fault Found:

    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

    Ma poate ajuta cineva cu sugestii?
     
  12. Adrian57PH

    Adrian57PH 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI Avant 2007(BRE)
    Din cate imi dau eu seama:
    1. poti sa ai pur si simplu senzorul defect.
    2. nu ai freon suficient.
    3. instalatia pierde freon pe undeva si senzorul nu mai detecteaza presiunea necesara.
    Pana nu verifici, e greu de zis care e problema, dar daca ne luam dupa diagnoza, ai schimbat senzorul si problema e rezolvata.
     
  13. manuel.oprea 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI, 2010
    Voi mai merge cu la o diagnoza pentru clima. Interesant este ca dupa ce am sters eroarea respectiva, am folosit clima si mergea bine, desi, ce-i drept nici nu au mai fost temperaturi de 37+ grade
     
  14. sergiu1989

    sergiu1989 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2011
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    A4 2.0 2009
    Salut,

    Imi puteti spune si mie ce codari trebuie sa fac pentru a activa functionarea dublu climatronicului ? Eu il pun/inlocuiesc doar ca imi place cum arata nu ma intereseaz ca merge la fel ca un climatronic. Mersi mult
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Iul 2013
    Anton Viorel apreciază asta.
  15. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Va trebui sa mergi la Audi sa il scoti din component protection pentru ca nu merge altfel ...
     
  16. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Salut. Am si eu o fantezie. Desi am climatronic bi-zona, nu am racire in torpedou.
    Si nici un service Audi in oras. In mod normal mi s-a zis la orice service ca e relativ simplu de instalat un furtun si o mufa de control in torpedou; s-ar da jos acesta si apoi se face treaba.
    Am fost la un magazin de piese auto si am vrut sa cer o oferta de pret, componente etc, dar mi-au cerut o serie de sasiu sa vada in sistemul informatic ce componente suplimentare sunt in plus fata de ce am eu. Problema este ca nu cunosc pe nimeni cu o masina ca a mea dar care sa aiba racire in torpedou.
    Ma puteti ajuta? Sa imi ziceti ce componente sunt necesare sau dati-mi va rog o serie de sasiu ce are aceasta functie - de racire in torpedou.
    Cine are functia asta la masina?
    Multumiri anticipat.
     
    Ultima editare: 11 Iul 2013
  17. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Gasesti aici un tutorial complet pt montaj si piese necesare. Cel mai bine e sa faci chiar tu treaba.
     
  18. Catalin B8

    Catalin B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 2008
    Mi-am cumparat eu cele doua piese necesare ( furtunul + capacul ) si m-am apucat de treaba. Am dat torprdoul jos dar nu am avut unde sa mufez furtunul, aeroterma mea nu are acel capacel care trebuie desfacut ( Factory mounting hole ). Deci... am montat torpedoul la loc si uite asa am ramas cu piesele in portbagaj. Asa ca mai bine verificati inainte de a cumpara piesele.

    laurxxl - torpedoul are 6 suruburi, iti ia 5 minute sa vezi daca ai acel capacel la aeroterma. Ca sa-ti dai seama despre ce vorbesc, intra pe link-ul postat de KUL si vei vedea acolo.
     
  19. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Multumesc mult de tot pentru sfaturi.
    Chiar o sa verific. Dar nu se poate face vreo adaptare daca nu ar avea locasul pentru mufat? Dar in portbagaj? Nu s-ar putea face acelasi lucru?
     
  20. sunnyboy 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi quattro 2010 CAHA
    Fulie clima sparta

    Buna ziua, am fulia de la compresor sparta( o margine este rupta), am intrebat la piese auto si mi sa zis ca fulia vine impreuna cu compresorul. Gasesc fulie noua separat de compresor sau caut una la dezmembrari, ce imi recomandati?
     
    Ultima editare: 23 Aug 2013

Distribuie pagina asta