1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pai nu inteleg, din moment ce erori nu da... pot sa-l anulez?
     
  2. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Lowlife - daca intelegi fenomenul fizic vei sti sa iei masuri.
    Cand te prinde o ploaie de vara, intotdeauna parbrizul se raceste foarte repede si umiditatea din aerul exterior, foarte umed, condenseaza pe interiorul parbrizului daca compresorul AC nu este pornit.
    Pentru a nu se mai aburi parbrizul cand ploua si nu este compresorul pornit sau instalatia de climatizare nu functioneaza bine (nu are freon sau alt defect) trebuie ca in primul rand, jetul de aer sa fie directionat catre parbriz.
    De asemenea trebuie crescuta turatia la ventilatorul de climatizare si adaptata temperatura la climatronic, adica setata sa fie mai mica decat temp. mediului ambiant (daca temp setata e mult mai mare, atunci instalatia de climatizare poate deschide caloriferul din bord si iti va furniza aer mai cald decat parbrizul care se raceste rapid de la ploile de vara)
    Procedand asa, de cele mai multe ori, poti impiedica formarea condensului pe parbriz.
    Totusi chiar si sufland aer catre parbriz, la un moment dat, daca umiditatea aerului atmosferic este mare, este necesara dezumificarea aerului prin pornirea compresorului de AC.
    De regula cand te prinde ploaia, clapetele din bord directioneaza aerul prin duzele centrale sau pe la picioare (asa cum le-a comutat anterior, in mod automat, inst. de climatizare) ceea ce nu te ajuta.
     
    Ultima editare: 19 Iun 2018
    EuSebyU1 și lowlife apreciază asta.
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mersi pt raspunsul elaborat :) problema mea apare doar la B8 cand apas butonul de dezaburire parbriz fara AC pornit. La B6 merge perfect cu AC oprit (ECON).
    N-am avut niciodata timp sa manipulez manual controalele, e si greoi - viteza ventilatie maxima, orientare doar spre parbriz. O sa incerc la urmatoarea ploaie.
     
  4. adrian.st

    adrian.st 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2017
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B8 2010
    Salut. Am schimbat radiatorul de clima si senzorul de presiune aferent in urma unui "accident" (am reusit sa rup filetul de pe radiator cand am schimbat senzorul de presiune). Pe tester se primesc urmatoarele erori: 03032, 00457, 00256. Cand se apasa butonul de AC se aprinde ledul si se stinge imediat. Aveti idee de la ce pot fi? Multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS original.
     
  6. florin-manuel

    florin-manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    medgidia , constanta
    Masina:
    Audi Q 5 ,2016 .2.0 tdi. 190 cp. quattro
    salut la toti posesorii de audi .am o problema cu aerul conditionat
    cam de o luna nu imi mai face fata in oras .trebuie sa merg la drum intins sau cu viteza mare sa imi bage aer conditionat .daca stationez nu imi baga aer de loc.a mai intalnit cineva asa problema ? CUM A REZOLVAT ASA PROBLEMA ? POATE MA AJUTA SI PE MINE CINEVA . ASTEPT RASPUNS DE LA VOI. VA MULTUMESC
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este posibil sa nu ai suficient freon in instalatie. Ai facut o diagnoza sa vezi daca nu cumva ai erori pe climatronic. O verificare/incarcare a sistemului ai facut ?
     
    florin-manuel apreciază asta.
  8. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    florin-manuel: Verifica daca nu cumva s-a desprins elicea de pe axul ventilatorului de la radiator (este o problema des intalnita la A4B8). In aceasta situatie, nu vei avea nici o eroare la diagnoza (pentru ca ventilatorul functioneaza) si este normal ca la viteze mici sau in stationare, radiatorul AC sa nu mai raceasca freonul (nu mai exista flux de aer care sa-l raceasca), iar la drum intins sa functioneze corect (exista flux de aer din viteza masinii).
     
    florin-manuel apreciază asta.
  9. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Sustin teoria lui Upgradeaudi, am avut exact aceeasi problema.
     
    florin-manuel apreciază asta.
  10. florin-manuel

    florin-manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    medgidia , constanta
    Masina:
    Audi Q 5 ,2016 .2.0 tdi. 190 cp. quattro
    Multumesc mult baieti. Luni o sa ajung. Cineva mi-a spus ca o sa verifice daca am presiune pe instalatie si o sa-mi completeze freonul daca e nevoie. Va multumesc mult baieti.
     
  11. florin-manuel

    florin-manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    medgidia , constanta
    Masina:
    Audi Q 5 ,2016 .2.0 tdi. 190 cp. quattro
    UPGREADEAUDI ai dreptate , am verificat elicea ventilatorului si e desprinsa .joaca liber si se invarte cu mana in gol.luni o merg la service .cat va costat rezolvarea problemei si ce ati schimbat la masina ?
     
  12. Bogdan.s 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Exact aceeasi problema o am si eu. De cateva zile incoace am observat ca parca nu baga aer rece cum baga inainte. Adica clima e pusa pe minim, si daca scot pana pe geam, aerul de afara e mai rece decat cel din masina, dar am zis ca mi se pare, pana azi cand eram cu geamurile inchise ziua si cu clima pe minim si efectiv imi era cald.

    Am citit pe aici si am vazut ca e posibil sa fie desprinsa elicea, cum pot sa verific chestia asta? Eu am invartit.o cu mana libera si mi se parea totul normal.
     
  13. Bogdan.s 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Am rezolvat, eu nu aveam freon in instalatie.
     
  14. florin-manuel

    florin-manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    medgidia , constanta
    Masina:
    Audi Q 5 ,2016 .2.0 tdi. 190 cp. quattro
    ai avut noroc Bogdane .pe mine ma costa 800 de roni toata treaba .pe tine cat te-a costat Bogdane completarea freonului?
     
  15. Bogdan.s 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Depinde de cat freon ai lipsa.
    Unde am bagat eu e 30 de lei 100g sau mg sau cr unitate de masura o avea.

    Eu am platit 180 de lei cu tot cu acel "gel" care trebuie bagat.
     
  16. florin-manuel

    florin-manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    medgidia , constanta
    Masina:
    Audi Q 5 ,2016 .2.0 tdi. 190 cp. quattro
    Multumesc mult baieti. Am rezolvat-o. Cauza a fost elicea de la ventilator. A trebuit sa imi demonteze toata fata. Elicea m-a costat 550 de lei iar manopera 250 de lei deci 800 de lei in total. Colegul UPGRADEAUDI a avut dreptate. Multumesc inca o data pentru sfaturi baieti.
     
  17. Alex13 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 b9, 2.0 tdi 190 cp
    Salut, oare imi poti spune ce cod avea compresorul tau? si eu trebuie sa schimb pentru CAGA si am cod compresor 4F0260805AN si nu stiu ce cupla AM sa comand.
    Mersi!
     
  18. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Salut, atasat ai poza cu compresorul meu, 6SAS14C.
    Din ce vad eu pe net, al tau pare sa fie 6SEU14C si nu cred ca se potriveste aceeasi fulie ca la mine (KTT040235), in cazul tau pare sa fie vorba de fulie KTT040032.
    Cred ca daca dai codul compresorului la un magazin, cu siguranta cei de acolo vor sti ce fulie este compatibila.
     
  19. fl0rin_c 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 AVANT 2.0TDI CJCA 2012 Automatic
    Salutare. Dupa ce am am schimbat compresorul pe original si radiatorul impreuna cu filtrul uscator aerul conditionat mers cam 1 saptamana fara probleme. Acum aerul porneste cam 30 de secunde si apoi nu mai baga rece. Am reverificat freonul si instalatia si sunt ok.
    La o scanare cu VCDS 12.12 am erorile de mai jos legate de clima. Le-am sters si apar iar.
    Are cineva idee ce ar putea fi?

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: None
    Part No SW: 8K1 820 043 AB HW: 8K1 820 043 AB
    Component: KLIMA 1 ZONE H02 0123
    Revision: A1000000 Serial number: 01090220121367
    Coding: 342002E000
    Shop #: WSC 06335 000 00000
    VCID: 68DF5E2B9B86005E3C3-803D

    1 Fault Found:
    00898 - Control Circuit A/C compressor
    008 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101000
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 215
    Mileage: 277046 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.08.01
    Time: 19:55:22

    Freeze Frame:
    Current: 0.645 A
    Current: 0.000 A
    Voltage: 13.40 V


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb
    Part No SW: 8K0 907 063 AB HW: 8K0 907 063 AB
    Component: BCM1 1.0 H14 0083
    Revision: 02014001 Serial number: 00000022135601
    Coding: 29000030803400C00081000300001F1F001C460826080401000004000001020000000000000000
    Shop #: WSC 51992 002 1048576
    VCID: 6FED3537BE68D7667D9-803A

    Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: WWS 080212 H07 0070
    Coding: 00FD11

    Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 941 531 AA HW: 8K0 941 531 AA
    Component: E1 - LDS H07 0080

    Subsystem 3 - Part No SW: 4G0 907 658 A HW: 4G0 907 658 A
    Component: Humidity_Sens H02 0002

    Subsystem 4 - Part No SW: 8U0 955 559 HW: 8U0 955 559
    Component: G355_FeuchteS H06 0001

    1 Fault Found:
    01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280)
    012 - Electrical Fault in Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 215
    Mileage: 277046 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.08.01
    Time: 19:55:20
     
    Ultima editare: 2 Aug 2018
  20. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    1 Fault Found:
    00898 - Control Circuit A/C compressor

    la mine acesta eroare a rezultat in urma unor codari/adaptari aiurea facute cu VCDS-ul....

    Daca ai o scanare mai veche, cand totul iti era OK, compara cu ce ti-am bolduit eu mai jos din scanarea actuala. Verifica si cablajul intre J519 - valva N280, vada ca mai ai si 01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280), 012 - Electrical Fault in Circuit

    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb
    Part No SW: 8K0 907 063 AB HW: 8K0 907 063 AB
    Component: BCM1 1.0 H14 0083
    Revision: 02014001 Serial number: 00000022135601
    Coding: 29000030803400C00081000300001F1F001C460826080401000004000001020000000000000000
     
    fl0rin_c apreciază asta.

Distribuie pagina asta