1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    A mai patit cineva asa?, dimineata cand abia a trecut temperatura apei de 50, in momentul cand dau drumul la AC sa pornească si electro-ventilatorul? Iar cand opresc ac se opreste si el. Pana luna trecuta nu facea asa sau poate nu miam dat eu seama!!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ti-ai dat tu seama.
     
  3. fl0rin_c 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 AVANT 2.0TDI CJCA 2012 Automatic


    Salut. Poate cineva sa imi spuna pe ce pozitie in modulul J519 se conecteaza valva N280? Ca sa pot verifica continuitatea firelor.
     
  4. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    pagina 8
     
    fl0rin_c apreciază asta.
  5. silviu1975 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2010, CAGB
    Salut. Am si eu urmatoarea problema ( pe undeva asemanatoare cu cele altor colegi din acest topic -> citit integral):
    - la pornire masina, clima functionala ok -> setata pe Auto la 23 grade
    - dupa o perioada de timp (cateoada stand la semafor; alteori in mers chiar si la 100 km/h) nu mai baga aer rece ca la inceput -> aerul se simte clar ca este mai cald
    - oprit AC, pus doar pe ventilatie de afara, mers asa vreo 5-10 min, pornit AC -> functionare ok (nu poti sa dai aerul pe tine la cat este de rece)
    - mers la un service oarecare pt un control: presiune in instalatie este, freon este, masurat cu pistolul temp aerului pe gurile din masina: 5-7 grade, lasat masina sa mearga, pus diagnoza (ceva de la Delphi) nicio eroare pe sistemul AC, masurat din nou temp pe gurile de aerisire si ..... 17-19 grade !!!! in max 10 min de la prima masuratoare
    - diagnostic service: schimbat filtru de uscare si supapa (senzor) de presiune !!!
    Un sfat va rog .... poate s-a mai intalnit ceva asemanator !!!! Si un cod de piesa/piese eventual ce trebuie schimbata/e.
    VIN WAUZZZ8K8AN022983
    Multumesc.
     
  6. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Salutare! Am si eu o mica/mare problema la B8-ul meu (caga 2.0tdi). Mentionez ca am citit integral acest topic dar nu am gasit un caz asemănător sau o anune rezolvare! In iarna anului trecut, masina a inceput sa scoata un zgomot metalic ciudat ce venea din zona accesoriilor. Am observat că aparea acest zgomot doar dimineata, doar cand era frig afara si doar cand porneam A.C. Am mers la service iar cei de acolo mi-au schimbat, pe rand, urmatoarele:
    -fulie alternator
    -curea accesorii (schimbata de doua ori)
    -intinzator
    -CUPLA MAGNETICA a fuliei compresorului de a.c ( NU fulia integral)
    Rezultat: timp de o săptămână totul a fost ok. Apoi, imi facea doar in diminetile reci. ... Timpul trecând si incalzindu-se afara, nu am observat ca masina sa mai scoata acest zgomot! Asta pana acum aproximativ doua luni cand a inceput sa se manifeste la fel,tot dimineata la prima pornire, desi era cald afara si tot cu a.c. pornit! Mai nou, de aprox o luna, masina scoate acest sunet sâcâitor si cand nu este ac pornit ( ce-i drept,pt maxim 1 min). Daca pornesc a.c.(de obicei il tin pe 23 grade) sunetul se amplifica. Dupa un drum de 40 km in exterior cu temperatura a.c pe 23 grade,cu masina oprita la semafor nu se mai aude nimic. Asta este valabila si pt drumurile scurte prin oras,care încing masina.Pe de alta parte, dupa aceste drumuri cu masina incalzita, daca dau temperatura pe 16 grade sau daca maresc puterea de ventilație pt cele 23 grade, sunetul apare imediat si dureaza pana ce revin la o ventilatie mai mica....gen treapta 2-3 pt 16 grade sau "auto" pt 23 grade. Ideea e ca in ultimul.timp acest sunet apare pt scurt timp si la prima pornire din zi fara ca ac sa fie pornit! Ma puteti ajuta in vreun fel sau imi puteti spune ce anume a dus la agravarea asta? Oare trebuia sa schimb fulia compresorului ac integral si nu doar cupla magnetica a ei?! Va mulțumesc pt rabdarea de a citi si sper ca ma puteti ajuta!
    P.S: las aici seria de sasiu in caz ca vreun coleg,care vrea/poate sa ma ajute, are nevoie de ea pt a afla ceva date despre compresor, masina, etc....
    WAUZZZ8K58N001888
     
    Ultima editare: 9 Aug 2018
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil rulmentul fuliei AC sa fie pe duca.
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.
  8. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Audi66, pot schimba doar acest rulment (in acest caz ma poti ajuta cu un cod de piesa?) ? Sau mai bine sa schimb intreaga fulie a compresorului de ac (cu tot cu rulment si acea cupla magnetica cu dinti din cauciuc)? Mulțumesc!
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti schimba fulia cu rulment.
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.
  10. fl0rin_c 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 AVANT 2.0TDI CJCA 2012 Automatic
    Problema rezolvata. Am gasit cablul de la valva N280 intrerupt langa compresor. Dupa repararea cablului ambele erori au disparut.
    Multumesc foarte mult membrilor pentru ajutor!
     
  11. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Mersi de raspuns! Ajuta ma te rog cu un cod de origine al acestei fulii! Sau daca te pricepi spune-mi exact ce am de facut ! Eu ,spre rusinea mea, nu reusesc sa imi dau seama din ce e compusa fulia compresorului ac si ce piese din ea se pot schimba separat... Sa mi fie cu iertare daca sunt prea insistent, dar imi doresc tare mult sa rezolv problema asta! Respect!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8K0 260 810
     
  13. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Revin cu problema mea. Am schimbat rulmentul de la fulia compresorului ac. Nicio schimbare. Acelasi sunet metalic enervant..... Any other ideeas?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Omule tu esti sigur ca sunetul vine de pe partea de accesorii ? Nu cumva iti chitaie aeroterma ?
    Pe partea de fulii, role, intinzator, curea, ce brand-uri ai folosit ?
     
  15. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Sunt ferm convins ca acest sunet este dat de vibrația puternica a intinzatorului. Pe care deja l am schimbat de doua ori(primul OEM-al doilea Gates-al 3lea Inna). Pe partea de accesorii am folosit un set Gates (curea+role) . Am pus apoi o curea Dayco, dar nicio schimbare. Fulia alternatorului am inlocuit-o cu una Valeo! Audi66, am ascultat de foarte multe ori acest zgomot. Din mai multe unghiuri pt a incerca sa l localizez cat mai exact. Ceva (nu stiu ce) da o vibrație puternica intinzatorului . Pt ca acest sunet se amplifica la pornirea ac ului....
     
    Ultima editare: 14 Aug 2018
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai ai schimbat cam tot ce era posibil cu piese OK calitativ.
    Singurele tale posibilitati mai sunt, sa incerci sa inlocuiesti cei 2 rulmenti ai alternatorului (costa in jur de 30 ron ambii, dar trebuie sa apelezi la o persoana ce reconditioneaza alternatoare pentru manopera) si/sau pompa de servo.
    Din pacate chitaitul pe partea de accesorii este mai pacatos de diagnosticat din cauza subansamblelor, oricare poate scoate un sunet ciudat.
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.
  17. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Am înțeles! Iti multumesc mult pentru sfat! Ai idee cum pot verifica eu personal daca-s dusi rulmentii alternatorului ( pt ca nu cunosc vreun specialist in recondiționări ; va trebui sa caut) ? Iar in ceea ce priveste pompa servo , ii schimb fulia sau pe ea integral? Te intreb ca sa nu merg sa mi iau vreo țeapă de la vreun neavenit.... Mulțumesc inca o dată!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fulia pompei servo este fara rulment, rulmentii sunt in interiorul pompei.
    Eu totusi as incepe cu revizionarea alternatorului, nu este mare inginerie sa inlocuiesti rulmentii dar trebuie sa ai un mic extractor si un pistol de lipit.
    Nu stiu cum ai putea sa il invarti asa tare incat sa reproduci sunetul facut (mai ales ca apare doar la cald), decat pe un banc de proba.
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.
  19. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Da. O sa incerc sa fac treaba asta! Si sa rectific ceva in caz ca m am exprimat greșit : sunetul apare in fiecare dimineata,la fiecare pornire,pret de maxim 1 minut cat NU e ac pornit(dupa un minut dispare iar daca pornesc ac, indiferent de temperatura setata, apare brusc si durata de timp a zgomotului se prelungeste pana se incalzeste putin masina.) Dupa parcurgerea unui drum de 5-10-15 km :
    -fara ac pornit= niciun sunet
    -cu ac pornit pe auto si treapta 2 sau 3 de ventilare la 23-24 grade) = niciun sunet
    -cu ac pornit, fie cobor temperatura fie maresc treapta de ventilare = zgomotul reapare....
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai odata ce cupleaza ambreiajul AC-ul, pune tensiune pe celelalte role/fulii.
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.

Distribuie pagina asta