1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Merci frumos

    Am tot căutat și cred ca 4F0260810G este fulia corecta pt compresorul meu.

    [​IMG]

    Dacă as vrea sa iau doar rulmentul și cele 6 caneluri ? Cum as putea sa le găsesc ? [emoji51]
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se gaseste doar fulia completa. Sa zici merci si pentru asta :) pentru ca acum ceva ani trebuia cumparat compresor nou doarece nu se gasea fulie compresor separata.
     
  3. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Bine, pentru cei care se interesează se gasesc piese separate. :) Majoritatea mecanicilor îți spun ca ai de schimbat compresorul cum mi-a spus și mie. Zici sa nu ma complic și sa iau toată fulia ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact. Bafta
     
    ovi2088 apreciază asta.
  5. au28rica

    au28rica 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Q5, 2.0 TDI, CAHB, 2010
    Salut. in special pentru Paul. am uramrit postarile tale in legatura cu functionarea grilei spate. am rezolvat cam tot. grila, racord, piesa de imbinare. Conectarea in distribuitorul de aer, am facut-o pe mijloc nu in peretii laterali, am aer tot timpul la grila spate si il opresc din grila direct. am legat si potentiometrul de 5 kilo dupa schema din Elsa. si acum vine intrebarea. ce face teoretic si practic acel potentiometru de 5 Kohmi? sau doar scap de eroarea de pe clima?. as vrea sa montez si senzorul pt. recircularea automata dar poate imi explici mai in detaliu ce si cum. multumesc!
     
    Ultima editare: 26 Sep 2018
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Neavand sistemul complet pentru climatronicul pe trei zone, doar scapi de eroare prin montarea potentiometrului de 5 Kohm.
     
  7. au28rica

    au28rica 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Q5, 2.0 TDI, CAHB, 2010
    Si senzorul pentru recircularea automata ? vine in panoul climatronicului ca si potentiometrul. Ala as vrea sa-l montez oricum dar nu stiu locatia nici codul de senzor si pe desupra mi s-a bulit si Elsa. Panoul imi e dublu climatronic sau pe trei zone, cum ii zice...
     
    Ultima editare: 27 Sep 2018
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Te referi la senzorul de calitate a aerului ? Acela comanda trecerea pe recirculare.
     
  9. au28rica

    au28rica 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Q5, 2.0 TDI, CAHB, 2010
    da. exact. nu am retinut exact cum ii spune. ms!
     
  10. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Salut am încercat sa schimb fulia la compresor dar se pare ca nu se potrivește ce am cumpărat. Compresorul meu este denso 8k0260805E/6SEU14C și am luat fulia 4F0260810G dar pare sa fie puțin mai lata și nu rămâne spațiu sa pun acel opritor. A mai pățit cineva ?
     
  11. alex567 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8 TFSI
    Salut. Imi puteti spune, va rog frumos ce s-a intamplat cu afisajul de la clima? Mentionez ca am facut un drum de 400 km, fara probleme. A doua zi, am pornit masina, iar acel afisaj nu avea probleme. Dupa 10 min de mers, au disparut cifrele si sta doar aprins. Problema dispare dupa ce las masina oprita 10 min, dupa care dispar din nou cifrele. Mai poate fi reparat?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil contact imperfect in interiorul unitatii.
     
  13. Vladpopa

    Vladpopa 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    Audi a4 b8 k. 2.0 tdi facelift
    Salutare tuturor. Am si eu o problemă cu climatronicul (nu este bizona ci mono) a4 b8 2013. Când setez temperatura pe cald imi bagă doar pe partea șoferului temperatura setată de mine, pe partea pasagerului imi bagă aer călduț sau aproape rece. Menționez că pe diagnoza nu îmi dă nici o eroare. A mai pățit cineva așa ceva? Mulțumesc anticipat.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are cum sa nu dea eroare la diagnoza ceva la clapete aer = voleti = flapsuri directionare aer. Nu ai mers la cine trebuie sau nu ati folosit diagnoza potrivita. In afara de VCDS (banuiesc ca original ati folosit nu mizerie clona chinezeasca) mai exista ODIS VAS-PC si altele. De asta diagnoza trebuia sa o faca un profesionist in electrica nu un mecanic care el are alta treaba.

    In traducere: la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  15. Adi Tanasescu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 136CP 2014
    Problema aer conditionat pe cald temperaturi diferite stanga / dreapta - rezolvare .
    Salutare dragi colegi, am tot studiat ( si utilizat cu succes ) diverse postari de aici, si printre altele avand o problema destul de serioasa la partea de incalzire la aerul conditionat va prezint rezolvarea poate ajuta si pe alti colegi in dificultate /

    Auto : Audi A4 B8K, 2016 , 136CP, cutie manuala, aer 3 zone ( nu prea conteaza am remarcat din postari daca e aer mono zona sau 3 zone )

    Problema : la activarea ambelor zone pe cadura maxima ( HI HI pe display clima ), pe partea pasagerului aerul era fierbinte ( 60 de grade ) iar la sofer si in spate caldut ( aprox 27 de grade )

    Cautare defect / identificare problema : diagnoza detaliata in 2 locatii ( cu suficienta experienta zic eu ambele ) toate motorasele de actionare clapete functioneza perfect, realiniere capete de cursa de cateva ori cu succes, senzori ok , aerul la sofer tot caldut ( se schimba temperatura intre HI si LO dar pe HI era caldut la sofer si fierbinte la pasager ) .

    Problema : radiatorul de apa din interiorul habitaclului ( cel inclus in sistemul de climatizare ) infundat cu sedimente ( presupunere de la stationare indelungata in parc in Germania, si posibil completare cu apa de la robinet nedistilata ) .

    Solutionare : de inlocuirea radiatorului nici nu se putea pune problema ( trebuia demontat integral tot bordul si apoi toata partea de climatizare - exclus mai bine vindeam masina !!! ) asa ca am procedat la curatarea radiatorului , dupa cum urmeaza :

    1. demontat furtune cauciuc de apa tur si retur la intrarea in radiator ( se afla la mijlocul masinii sub stergatoare imedia sub distribuitorul de curent pe +12V )
    2. montat provizoriu 2 furtune pe tevile de aluminiu de la radiator astfel incat sa ajunga in afara motorului
    3. bagat apa + dgresant si suflat CU GRIJA cu compresorul pe ambele furtune succesiv de cateva ori ( 10 - 15 ori ), colectat apa care iese intr-o sticla curata de 5l ca sa observam eventuala mizerie care iese din radiator . La mine a iesit cam 100g de namol prima oara si apoi din ce in ce mai putin .
    4. Recomandare : fara compresor faceti o curatare si pe partea de motor cu ajutorul furtunelor de service cuplate spre motor de data aceasta , o sa mai iasa ceva mizerie cu siguranta .

    Rezultat : caldura la perfectie pe toate zonele, antigelul din vas curat fara depuneri , costuri si efort minime in comparatie cu o eventuala inlocuire radiator .

    Observatie : chiar daca initial am incercat cu aditivi de curatare in instalatia de racire motor efectul a fost minim, din observatia mea debitul de pompa de apa dinspre motor spre radioator este foarte redus , imposibil sa miste sedimentele din radiator fara ajutor de la un compresor de aer puternic . Atentie la compresor sa nu spargeti radiatorul , dupa povestea cu diagnoza in care toate elementele electromecanice si electronice nu au erori cam asta e solutia ( dupa parerea mea ) . Succes, si daca nu vreti sa pierdeti timp va trimit unde am rezolvat eu sa termintati repede ( in Bucuresti zona IOR ) .

    * scuze daca e ceva in neregula dar pt primul post aici fiti si voi intelegatori ...
     
    Ultima editare: 29 Oct 2018
    Vladpopa, dreiutz și rominika apreciază asta.
  16. Vladpopa

    Vladpopa 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    Audi a4 b8 k. 2.0 tdi facelift
    Mulțumesc pentru răspunsuri! La mine problema era alta... înainte de a mă apuca de alte lucrări mai costisitoare , am demontat torpedoul... și... surpriză: brațul flapsului responsabil de partea dreaptă a climei era ieșit din cel de-al doilea braț care este comandant de către motorasul electric (sper că m-am făcut înțeles ). fără cheltuieli si in mai puțin de jumătate de oră problema rezolvată si căldură blană in mașină. :o:
     
  17. Razvy Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4, 2000cm tdi, 2012
    Salutare ! Întâmpină o problema si nu am gasit nici un răspuns..prima problema a fost un miros neplacut cu si fara AC care acum a disparut parțial. A doua problema e AC-ul care nu mai functioneaza. Dau pe OFF, apas pe AC,se aprinde led-ul roșu apoi se stinge si nu mai porneste...am verificat toate sigurantele,par a fi în regulă. Ma poate ajuta cineva cu vreo idee/sfat ?? Masina in cauza A4 B8 2012 clima normala. Am atasat si doua erori găsite pe vcds
     
    catanoiu Ciprian apreciază asta.
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Salutare. Rog un coleg care are climatronic monozona, scaune fata incalzite si Audi Concert sa ma ajute cu un coding pentru panoul climatronic (08 Auto HVAC). Multumesc anticipat.
     
  19. biga 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3,18,1998
    Salut si eu ieri 12 dec (iarna) m-am confruntat cu problema asta ! In momentul cand dadeam pe butonul dezaburire normal pornea si aerul conditionat, insa de data asta nu a vrut sub niciun chip sa mai pornesca ! Oare ce sa fie ? Am Incercat sa pornesc si manual AC-ul dar nimic ! Mentionez ca ieri noapte era frig afara eu avand A3 model '98
     
  20. Al3xx 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4, CAGA, 2009
    Salutare, azi la prima plecare cum nu era muzica in mașina a început să se auda(in mers) un sunet ciudat, cum ar curge un lichid. După 3-4 km a dispărut, va las un video mai jos, poate știe cineva motivul sau daca e un proces normal.
    PS: La secunda 26 pare foarte clar. Va multumesc

     

Distribuie pagina asta