1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Buna si Sarbatori fericite in continuare,
    Mi s-a blocat fulia la AC, a rupt cureaua de accesori am mai mers pana la service pe baterie si cu clima oprita de tot. Cand am ajuns, bateria era pe moarte. Am comandat alt compresor reconditionat am montat tot si acum raman ventilatoarele pornite si panoul de clima nu mai porneste deloc. Am verificat sigurante sunt ok si nu stiu ce sa fac si nici mecanicul nu stie.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la electrician auto nu la mecanic. Asta nu este probleme de mecanica ci de electrica. Mergi la un profesionist adica la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  3. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Multumesc Cristi , o ultima intrebare cand mi s.a rupt cureaua am scos mufa de la compresor si am simtit ca a pocnit cv la mufa pt ca am fortat.o crezi ca e posibil sa nu functioneze panoul de clima din cauza ca nu vede compresorul ? Si pot circula asa cu ventilatoarele pornite? Ca e sambata...si nu mai gasesc pe nimeni...multumesc

    Trimis de pe al meu SM-N960F folosind Tapatalk
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Dar mai mult ca sigur ai rupt siguranta de la mufa nu altceva. Oricum trebuie verificat.

    Referitor la ventilatoare nu este normal sa functioneze permanent. Si eu nu as merge cu masina asa fara sa vad motivul.
     
    Daniel Moldovan apreciază asta.
  5. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Ok multumesc, Sarbatori fericite in continuare !

    Trimis de pe al meu SM-N960F folosind Tapatalk
     
  6. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Gata am rezolvat se pare ca a fost mufa de la compresor era rupta si o siguranta arsa , acum a revenit totul la normal. Multumesc !

    Trimis de pe al meu SM-N960F folosind Tapatalk
     
  7. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Sal tuturor , stie careva cat freon intra in instalatie goala la audi a4 b8 caga ?
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pana in 2012 intra 550-590 gr. Dar asta scrie in program :
    "Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţii tehnice din compartimentul motorului"
     
  9. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Ms mult ,nu am gasit nici o placuta de genu daia am intrebat, am bagat doar 168 grame si nu baga rece
     
  10. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    salutare, am o problema la AC , functioneaza perfect in mers, dar cand stau la relanti nu mai baga nimic rece, dupa ce merg de pe loc iar incepe sa bage racoare. ce poate fi?
    Pe vcds apare
    Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 8T1 820 043 T HW: 8T1 820 043 T
    Component: KLIMA 1 ZONE H06 0140
    Revision: A0000000 Serial number: 0116.09.080477
    Coding: 34000000
    Shop #: WSC 06335 000 00000
    VCID: 428C8643DD8B3052EA-8016

    1 Fault Found:
    01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100001
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 252
    Date: 2019.03.15
    Time: 16:52:20
     
  11. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Flap la motorasul v68 merge peste cap nu se opreste cand trebuie sa inchida clapeta respectiva, trebuie demontat motorasul ala vazut care ii treaba cu el
     
    flawyl31 apreciază asta.
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In mod normal, simptomul care zici tu este din cauza nefunctionarii ventilatorului de clima.
    Nu e din cauza erorii stocate. Sterge eroarea si fa proba, sa vezi.
     
    criss_is și flawyl31 apreciază asta.
  13. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Confirm cele spuse de "nucugheri", am avut exact aceleasi simptome si problema a fost ventilatorul de clima, fiind de plastic s-a rupt elicea de corpul cu care era prins de masina.
     
  14. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Am sters eroarea , azi verific daca reapare . Ventilatorul arata desul de bine.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa si un Basic Settings pe Auto-HVAC, sa-si faca cursa completa motorasele/flapsurile.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  16. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Am facut basic settings, si nu mai apare problema de flap ci de electroventilator. In mers cu AC activ baga bine rece, totusi dupa ce ma opresc la relanti si verific electroventilatorul se tureaza tare si apoi incetineste se repeta de cateva ori si apoi se opreste definitiv.
    Din ce am gasit peaici scris si pe net , ar fi vorba de o ungere a motorasului si sau rectificare.
    Astept pareri.
    4515 - Radiator Fan (V7)
    P1950 00 [032] - Movement Restricted / Jammed
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 5
     
  17. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    revin , in cele din urma cred ca sa dus senzorul de presiune, imi puteti confirma daca este acesta (vezi poza)? Cel putin acel lichid era un fel de apa ceva mai uleioasa(freon), ca din verificari antigel nu am pierdut. Mai jos sunt erorile , saptamana asta merg la service pentru reparatie, totusi pe langa senzor si umplerea sistemului cu freon mai poate fi si altceva?

    00457 - Control Module for Network (J519)
    013 - Check DTC Memory
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101101
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 242

    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    008 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 3

    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 254

    Freeze Frame:
    Temperature: 17.0°C
    Temperature: 79.0°C
    Load: 0.0 %
    Absolute Pres.: 31.4 bar
    RPM: 920 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Current: 0.000 A
    Temperature: 29.0°C

    Cristi scuze de multitudinea mesajelor. AM citit tot topicul si doar de 2 ori sa discutat despre.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ala este. Normal ca mai poate fi si altceva, probleme la mufa/cablaj, sau traseu AC infundat/obturat.

    Ultimul cod revizionat pentru acel senzor este 4H0 959 126 B. Il cumperi doar OE sau Hella.

    Daca trebuie sa schimbi doar O-ring-ul, acesta are cod 7H0 820 896.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  19. ParadoniX 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125KW 03/2010
    Salut, am de ceva timp o problema minora dar cam enervanta. Pe temperaturi mici masina functioneaza bine si baga rece dar pe temperaturi inalte refuza sa mai functioneze climatronicul, desi ventilatoarele sunt pe treapta 7 nu functioneaza desi daca setam temperatura mica din climatronic functionau perfect. In spate nu baga deloc aer iar iarna asta mi s-a intamplat cu motorul cald dupa sute de km parcursi pe ultima portiune de drum nu mi-a mai bagat deloc caldura in masina sau inainte baga numai pe partea pasagerului. E chiar amuzat daca stau sa ma gandesc si nu m-a deranjat mult dar acum ma am mai mult timp parca as incerca sa o rezolv. Este vorba despre un Audi A4 B8 cod motor CAHA cu guri de ventilatie si in spate. Prima data m-am gandit ca e de la ceva motoras dar pe rece functioneaza toate gurile de ventilatie inafara de cele din spate din mijloc (cele de la picioare functioneaza).

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  20. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Si diagnoza ce spune?ce erori apar?
     

Distribuie pagina asta