1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. Rabacel Alain 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2019
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi,2.0 tdi, 2014
    Schimba filtrul de polen la jumătate de an si nu o sa mai miroasă urât.
     
  2. Claudiu Oras 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2020
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutare!
    Am un Audi A4 B8 și de la inceputul lunii decembrie am o mica mare problemă cu sistemul de climatizare(sau sistemul de dezaburire al parbrizului).
    La pornirea climei/dezaburirii nu pornește ventilatorul.
    Am dat jos cutia bordului, și am testat la un service ventilatorul dacă funcționează. După ce l-am montat, acesta a funcționat timp de 15 minute. Doresc să menționez că foarte rar mergea inainte(când aveam drum lung, gen pornea singur // la pornire cca1-2 minute)
    Ce e ciudat e faptul că la pornirea climei, în bord(spatele ceasurilor) se aud două “click-uri” ca și cum ar cupla ceva(la fel și la oprire)
    Ar putea fii din panoul de rezistențe această problemă?
    Mulțumesc anticipat!
     
  3. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Ar trebui o diagnoza.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand ne inscriem pe un forum incepe sa citim forumul nu sa punem intrebari. Asta faci pe mizeria aia de facebook nu aici pe acest forum.
    Se face diagnoza, sa face diagnoza pe HVAC, se face Basic setting pe sistemul AC, se face diagnoza pe clima si intreg sistemul AC si pe ventilatoarele de la motor si ca un ultim sfat acel ventilator (cand este defect si la tine este defect) se schimba complet cu nul nou si de preferat original sau marca Valeo, Denso ori Hella in cel mai rau caz.
     
    Claudiu Oras apreciază asta.
  5. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Salut,
    Am si eu nevoie de putin ajutor Am doua erori dupa ce am iesit de la ITP:
    2 Faults Found:

    00457 - Control Module for Network (J519)
    013 - Check DTC Memory
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101101
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 17
    Mileage: 217590 km
    Time Indication: 0
    Date: 2020.02.26
    Time: 13:07:34

    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    008 - Implausible Signal
    Dupa stergere a ramas doar senzorul cu defective.

    Are cineva un tutorial pentru schimbul senzorului G395?
    Am inteles ca senzor doar OE,ma puteti ajuta cu un cod ? WAUZZZ8K99N004312.
    Multumesc
     
  6. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
  7. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Merci, dap pe acesta l-am gasit si eu acumm. E complet tutorialul ,da nu cred ca ma bag ca poate rup filetu. In plus nu am acel prelungitor si nu ma bag sa misv tragerul. Cel mult,o sa incerc o data .merci fain
     
    Ultima editare: 26 Feb 2020
  8. mirceone a4 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2.0.Tdi Multitronic 2013
    Bună!
    Dupa multi ani de folosință fara nicio intervenție la Audi A4 B8 CJCA 2013, m-a lasat si pe mine ceva la masina. Si anume clima/AC
    Rezolvare: Exact cum a scris Cristi mai sus, am facut diagnoza, dat eroare, schimbat senzorul de presiune Ac (165 lei Hella), dupa care verificare/completare freon/ulei... si problema rezolvată, climatronicul functioneaza ca inainte.
    Numai bine si cat mai putine probleme la auto..!
     
    Horatius apreciază asta.
  9. Barbuemil67 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2018
    Locație:
    Roșiori de Vede
    Masina:
    Audi A4 B8
    Si cât a tinut instalatia freonul fara sa-l piarda ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Userul caruia i-ai adresat intrebarea nu a mai accesat forumul de peste 5 ani. Intai verfici si pe urma scrii mesajele. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
  11. Giovanni/3

    Giovanni/3 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 b8/5 2.0tdi 2015
    Salutare,
    De la ce poate fi eroare din imagine ? Apare când și când, câte o dată dimineața îmi pornesc ventilatoarele la maxim. Masina este un Audi A4 B8.5 2.0 tdi an 2015.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Modulul ventilatorului si/sau cablaj, mufa.
     
    Giovanni/3 apreciază asta.
  13. uranium 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 150cp adblue 2014
    Salut in urma cu aprox doua luni am incarcat instalatia cu freon si ulei pt ca nu mai baga rece (baga caldura in loc de rece si se auzea o fasaiala in habitaclu)
    Aproximativ 2 luni a functionat ok
    Acum vad ca iar baga cald in loc de rece
    In urma cu doua zile cand am turat-o mai tare pe autostrada dar nu exagerat parca am auzit un zgomot ciudat de la motor ca un falfait constant cu turarea motorului care in cateva secunde a disparut (posibil si o frunza )
    Nu am constatat pana acum o functionare anormala a electroventilatorului motorului
    La ce as putea sa ma mai uit eventual
    Nu am pus diagnoza pana acum e si nitel mai complicat in perioada asta de carantina (nu posed)
    Cam la ce as putea sa ma astept ?
    Cei la care am fost sa schim freonul au zis ca totusi mai aveam ceva presiune dar e normal pt un audi a4 2.0 tdi 150cp din 2014 km 185000
    Vorba aia cica e boala lor
    Perioada fiind cam ciudata nici nu stiu pe unde sa ma duc cu ea si sincer as evita reprezentanta
    Schimbarea freonului a fost facuta cu instalatie nu cu butelia
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa ghicim daca e compresorul, fulia sau ai pierdut freonul ?
    Vorbim in 15 min cand pornesc globul de cristal.
     
    Iulian06 apreciază asta.
  15. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Vin si eu cu rezolvarea problemei mele cu senzorul de ac. Schimbat cu OEM Hella ,completat freon integral,instalatie goala, merge perfect dupa. Cost ~500 ron,nu m-am hazardat sa il schim eu.
     
  16. adi_ms 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2020
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 Tdi Euro 6, 2015
    Salutere.
    Ma confrunt si eu cu o problema.
    De fiecare data cand pornesc masina, clima trece singura pe modul recirculare. Daca apas butonul de recirculare si se arinde beculetul rosu ( ca si cum as porni recircularea ) , recircularea se opreste.
    Practic e ca si cum functia de recirculare ar functionaa invers fata de ce arata butonul.
    Am verificat si clapetele, vizual, sa ma conving ca asa e. Ele functioneaza invers. :(
    Am facut o scanare, nu are nicio eroare,
    Amfacut setarile de baza, niciun rezultat.
    A mai patit careva asa ceva? Aveti vreo idee ce e de facut?
     
  17. alexey1809 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2011 2.0TDI CAGA
    Salutare,
    Impartasesc si eu aici experienta mea si rezolvarea in cazul meu legata de o problema cu instalatia de AC.
    Primul pas a fost sa fac incarcare cu freon, stiind ca la ultima verificare (acum 2 ani) aveam ceva pierderi mici, dar pentru ca nu am descoperit de unde provin le-am ignorat.
    Testul de acum cateva zile a fost ok iar in instalatie au intrat 477g - dar tot nu aveam aer rece.
    Diagnoza mi-a aratat ca aveam cele 2 erori destul de comune in acest topic (atasate) - si care de obicei s-au rezolvat cu schimbarea senzorului de presiune AC.

    IMG_20200617_194110.jpg IMG_20200617_194122.jpg

    Intamplarea face ca baietii de la service sa aiba 2 senzori noi pe stoc, in cutie, pe care i-am testat pe rand, dar care nu au rezolvat problema. Nu stiu ce firma erau senzorii, dar desi se potriveau - aveau alta culoare fata de cel original care inca era pe masina (nu stiu daca e relevant sau nu).
    Concluzia lor a fost ca e o problema electrica, si ar trebui sa merg la un electrician sa verific 'Central Electronics Control Module' - J519 - pentru ca n-are cum sa fie senzorul, din moment ce am testat doua.
    Citind acest topic, m-am simtit ghinionist sa aflu ca aceeasi problema ar avea o alta rezolvare in cazul meu.
    Dar am zis totusi sa incerc o rezolvare cu un senzor HELLA (pe care l-am vazut recomandat aici, pe langa cel original). Pret 157 de lei - schimbat in alta parte cu succes. Eroarea s-a sters si instalatia functioneaza din nou.

    Si eu am invatat din experientele altora de aici asa ca am decis sa fac si eu share. Multumesc.
     
    Horatius apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alexey multumim. Asta inseamna forum si asa trebuie sa procedeze toti userii unui forum. Nu sa puna intrebari aiurea si inutile.
     
  19. Razvan726 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CAGA 2009
    Salut,
    La masina mea Audi A4 B8 cand este foarte cald afara imi taie compresorul de la clima.
    Am citit pe forumuri ca ar fi acel senzor de presiune, acum mi-a mai zis cineva ca poate sa fie radiatorul de vina dar pana la urma am zis sa risc si sa cumpar senzorul 4H0959126A si o garnitura 7H0820896.

    Acum intrebare mea este am riscat prost sau nu ?

    Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
    Control Module Part Number: 8T1 820 043 AA HW: 8T1 820 043 AA
    Component and/or Version: KLIMA 1 ZONE H06 0150
    Software Coding: 34000000
    Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
    VCID: 70EF65C7A3A31A06FB-8024
    2 Faults Found:

    00457 - Central Electronics Control Module / BCM (J519)
    013 - Check DTC Memory - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101101
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 57
    Mileage: 278793 km
    Time Indication: 0
    Date: 2020.06.30
    Time: 19:03:33

    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 57
    Mileage: 278793 km
    Time Indication: 0
    Date: 2020.06.30
    Time: 19:03:33

    Freeze Frame:
    Temperature: 37.0°C
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine face diagnoza stie si cum sa remedieze. Deci ai mers la cineva care habar nu area de capul lui sau ai facut tu aiurea o diagnoza cu o clona mizerie chinezeasca.

    In al doilea rand la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.

    In al treilea rand un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.

    P.S.:

    Vezi ca sunt colegi profesionisti in aria de prestari servicii care chiar stiu ce fac pe partea de diagnoza si electrica. Mai scrii pe aici dupa ce faci ce ti-am spus in in P.S. si in al treilea paragraf.
     

Distribuie pagina asta