1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e nici o codare de facut, montezi panoul si scoti CP la reprezentanta.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Sep 2015
  2. LucianLCI 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4 2.0 100Kw 2010
    Salutare! Acum ca a venit frigul constat si eu o problema (sau poate ca nu este o problema)! Pe timpul verii cand setam temperatura pe Auto-LOW totul era bine, intra aer rece cu putere...etc.! Intr o dimineata mai friguroasa (cam pe la 6 dimineata) am setat temperatura pe Auto-HIGH si liniste totala! debit de aer foarte foarte mic! Este normal sau nu? multumesc!
     
  3. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Salut,
    Este normal sa functioneze instalatia AC in acest mod: fiind motorul rece (antigelul rece), unitatea de comanda "stia" ca in acel moment tu ai dat comanda pentru aer cu temperatura ridicata, iar instalatia nu avea cum sa ti-l dea, fiindca antigelul era inca rece, deci caloriferul din habitaclu tot rece. In consecinta, unitatea de comanda a programat sistemul sa-ti ventileze acel aer (inca rece) cu un debit foarte mic (cea mai mica turatie a ventilatorului). Ar mai fi existat posibilitatea sa inceapa imediat sa-ti "sufle" aer cald, daca se indeplineau conditiile sa fie actionat radiatorul electric pentru incalzire suplimentara (care probabil in acel moment nu au fost indeplinite).
    Pe timpul verii este normal sa inceapa imediat sa-ti ventileze aer rece, deoarece compresorul AC este pornit imediat dupa pornirea motorului, deci vaporizatorul din habitaclu se raceste imediat.
     
  4. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Salutare, imi zice cineva daca e OK de mers fara freon in instalatie, desigur cu AC pe off? Am in plan sa incarc cu freon instalatia doar ca as vrea sa stiu daca pot aparea ceva probleme. Multumesc!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e nici o problema. Doar nu insista cu treaba asta pe termen lung. :)
     
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Multumesc! :)
     
  7. donfag3ru 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2012
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4, 2009
    S a mai intalnit careva cu prb asta... Cand dau drumu la clima, indiferent ca e ac sau doar caldura, in fanta de pe bord in dreapta, se aude un greieras care suna direct proportional cu acceleratia. Ca si cum as baga un celofan in grilele alea. Ms
     
  8. reaver 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Pentru cei care au probleme cu climatronic, eu am fost in acest weekend la un mecanic electrician/electronist. Tipul este foarte pasionat in ceea ce face, cunoaste foarte bine masina, si mi-a reparat aeroterma in loc sa imi inlocuiasca vreo 2-3 piese in valoare de 2.000-2.500 lei (asa cum fac majoritatea).
    Ce probeme aveam eu: ba mergea, ba nu mergea aeroterma.
    Daca are cineva nevoie, sa imi dea un mesaj privat si va las numarul lui.
    @donfag3ru: la tine incepe sa cedeze ventilatorul. Ar fi bine sa il reconditionezi, sa nu cedeze definitiv.
     
    Amarfei Cristinel apreciază asta.
  9. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Salutare tuturor,
    Astazi am pus VCDS-ul unde am gasit urmatoarele:
    Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb

    Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail!
    3 Faults Found:
    00457 - Control Module for Network (J519)
    013 - Check DTC Memory - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101101
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 38

    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 38
    Reset counter: 246
    Time: 16:03:27

    Freeze Frame:
    Temperature: 2.0°C

    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    002 - Lower Limit Exceeded
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100010
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 36
    Reset counter: 206
    Date: 2016.01.03
    Time: 18:09:07

    Freeze Frame:
    Temperature: 2.0°C
    Temperature: 47.0°C
    Load: 0.0 %
    Absolute Pres.: 0.6 bar
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Current: 0.000 A
    Temperature: 21.0°C

    Asadar, stand acum in masina, cu motorul pornit, cu laptopul in brate, facand diagnoza si tot cautand pe net dupa codurile de erori ce inseamna fiecare eroare etc, dupa aproximativ 15-20 de minute, aud un fâsâit, dau geamul jos si surprizaaa! ..se auzea de la motorul masinii mele, deschid capota zici ca aveam o a 5-a roata pe la motor si cineva a dat drumul la aer din ea, un astfel de fasait se auzea. Dau sa inchid repede motorul, ma uit la temperatura apei care era pe 90C si astept tot uitandu-ma prin compartimentul motor, nivelul lichidului de racire e pe maxim, asa a fost si acum 3 luni cand am schimbat uleiul, nu sunt scurgeri de lichide, nimic interesant, deabia dupa cateva minute fasaitul s-a diminuat din intensitate. Mie mi s-a parut ca am vazut si ceva abur foarte subtiri sub capota cand am deschis-o, usor am simtit si un miros ciudat, nu de ars si dupa mine zic ca sunetul venea, de cum te uiti la masina din fata, din partea dreapta.
    Pun si o inregistrare facuta cu telefonul, incarcata pe dropbox-ul meu. LINK: https://www.dropbox.com/s/tp4npoh6k40y1c9/VID_20160112_172629.3gp Asa se auzea cu motorul OPRIT!

    Ce ziceti, ce poate fi? S-a spart ceva pe la A/C din cauza acelui/acelor senzor/i defecti si a iesit agentul de racire din instalatie? Apa nu fierbea in borcan. Multumesc anticipat!
     
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Sa fie scurgere de freon? Eu la moment nu am freon in instalatie si am aceeasi eroare cu sensorul G395.
     
  11. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Habar n-am ce e ca erorile acelea sunt din 3 Ianuarie, doar acum sa se fi produs scurgerea asta? Si totusi din ce cauze s-a produs asa brusc cu masina stand pe loc?
     
  12. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Eh, mai stii ce apucaturi pot avea masinile astea... :) Eu tot imi fac timp sa ma duc sa incarc instalatia cu freon si vreau sa vad daca dispar erorile. Eu am avut fata desfacuta total si am fost nevoit sa scot si freonul din instalatie, de atunci am si erorile astea.
     
  13. Bratu Adi 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Rosiorii D eVede
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0tdi 2013
    Pot sa montez grila aerisire cotiera spate daca masina nu are din fabrica ?
     
    bgu apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate, dar este ceva de munca. Ai teava doar ca e obturata, trebuie continuat traseul pana in spate.
     
  15. gabi79

    gabi79 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,2TDI-CAGA,2010
    Nu toate aerotermele au acele orificii pentru aeratoarele spate.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are treaba. Carcasa distribuitorului de aer conteaza.
    Aeroterma este aceeasi din 2008 pana in 2012. Din 2013 codul numai incepe cu 8K1, ci cu 8T1.
     
  17. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Salutare,
    Stie cineva de ce cand ies la drum lung nu mai baga aer cald la temperatura setata si trebuie sa cresc la 24 ca sa fie o temperatura acceptabila in masina iar cand ajung in oras trebuie sa scad din nou temperatura la 22 pentru ca mor de cald ?
    Mentionez ca acum cateva zile am gasit cazuta in bara din fata piesa aceasta. Sa aiba vreo legatura ?
     
  18. andrew_oly

    andrew_oly 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 177cp CAGA Multitronic 2013
    Salut! tocmai am constatat, odata cu primavara ca instalatia introduce doar aerul cald de afara, chiar daca e butonul de AC activat.. prespun ca nu imi functioneaza compresorul, asa ca am facut o diagnoza si am detectat urmatoarele erori:

    Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 8K1 820 043 AG HW: 8K1 820 043 AG
    Component: KLIMA 1 ZONE H02 0121
    Revision: A1000000 Serial number: 01210920120851
    Coding: 342800A000
    Shop #: WSC 06325 000 00000
    VCID: 6DD1AD0DB4A97856A5-8038

    2 Faults Found:
    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    008 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 147
    Mileage: 152230 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.04.01
    Time: 18:20:33

    Freeze Frame:
    Temperature: 32.0°C

    00457 - Control Module for Network (J519)
    013 - Check DTC Memory
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101101
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 147
    Mileage: 152230 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.04.01
    Time: 18:20:33

    A mai patit cineva asa ceva, aveti idei? Mecanicul zicea sa schimb senzorul G350, care e pe radiator, dar e posibil sa fie o intrerupere pe circuit, asa ca s-ar putea sa il cumpar degeaba.. Am fost la reprezentata din Iasi acum vreo 3 sapt cu alta problema si mi-au spus ca masina (A4 B8 FL 07/2012) are o actiune pe partea de clima, dar nu mi-au dat detalii, a mai fost cineva pt update la ei? multumesc!
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica daca ai semnal la senzor cand pornesti clima. Daca nu, schimba senzorul. Mergi sa iti faca actiunea le reprezentanta, e gratis si oricum nu are ce sa-i dauneze.
     
  20. andrew_oly

    andrew_oly 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 177cp CAGA Multitronic 2013
    Multumesc! Am sa merg merg maine la un electrician auto pt verificarea senzorului
     

Distribuie pagina asta