1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    mai bine scrieri aici ca si eu sunt interesat
    daca te apuci de facut aceasta modificare fa poze, cat mai multe ca sa vada si altii
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @sandumbgodan, daca @Lucieu apeleaza la ajutorul meu, cu siguranta vom face un tutorial si in limba romana, Cand am facut eu acest retrofit, la masina mea, nu am avut timp de poze si era si frig.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent


    -un servomotor care depaseste cateodata limita admisa cand baleiaza cald-rece,momenan nu ai de ce sa te ingrijorezi.

    In cazul ca vrei sa cunosti detalii cum functioneaza sistemul si ce se poate defecta etc gasesti un topic detaliat in aria A4B5,sistemele sunt identice la baza diferea doar numarul senzorilor in crestere cu trecerea anilor.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  4. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    ar fi o idee excelentasa faceti un tutorial, mai ales ca sunteti doi asa ca unul va putea sa faca poze cat mai multe cand nu e nevoie de 4 maini
    nu conteaza calitatea fotografiilor, cel mai important e sa fie cat mai multe ca sa invatam din experienta voastra
     
  5. Lucieu

    Lucieu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGA 1968cmc diesel, 105 kw, 2008
    @sandumbogdan: nu va scapa @paulkf de mine pana nu facem retrofitul si implicit tutorialul :-) . Luna viitoare sper sa il lansam pe piata :-).
     
    paulkf apreciază asta.
  6. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Urmaresc si eu treaba asta.
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Printre picaturi, in putinul timp liber pe care l-am avut in ultima vreme, am facut o comparatie intre componentele instalatiilor de climatizare cu doua zone si o zona, in special senzori si servomevanismele voletilor. Am sa postez tabelul comparativ in perioada urmatoare si s-ar putea sa fie de folos celor care doresc sa inlocuiasca panoul de comanda cu o zona cu cel cu doua zone.
     
    szergiu și sandumbogdan apreciază asta.
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pentru cei care vor sa-si inlocuiasca panoul de comanda al Climatronicului cu o zona cu cel pe doua zone, atasez tabelul comparativ intre senzorii si servomecanismele conectate la fiecare tip de panou de comanda in parte. Elementele diferite sunt marcate cu rosu. Cu ajutorul acestui tabel pot fi determinate erorile de la senzori si servomecanisme, ce apar la inlocuirea modulului de comanda cu o zona, cu cel pentru doua zone.

    Si in completare la postul 129 din acest topic atasez o poza cu ventilatorul de 60 mm pe care l-am montat in capatul tubulaturii ce duce aerul la gura de ventilatie spate

    Ventilator.jpg

    Asa cum se vede si in poza, ventilatorul de 60 mm se incadreaza perfect in tubulatura. Aerul care ajunge in spate este preluat din tubulaturile ce ajung sub scaunele din fata, astfel ca in momentul in care ,,mi se solicita" aer rece/cald si in spate selectez din panoul de comanda al climatronicului unul din modurile care distribuie aerul si la picioare.
    Ventilatorul este comandat de un circuit electronic simplu, reglajul facandu-se cu ajutorul potentiometrului de 5 kohm prezent in butonul de control al temperaturii din gura de ventilatie spate.

    Potentioetru 5 kohm.jpg
     
    dany_ram19, Logitech, Lucieu și alți 4 apreciază asta.
  9. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Am cumparat clima fl cod 8K2 820 043 AH la un pret foarte bun. Inafara de CP la reprezentanta mai trebuie facut ceva ca sa mearga ca si monozona? Am mmi 3g

    [​IMG]
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Conform codului 8K2 820 043 AH, panoul de comanda provine de pe o masina cu volanul pe partea dreapta. Vei avea mai multe erori datorate lipsei unor senzori de temperatura si a unor servomecanisme de actionare a voletilor de dirijare a fluxului de aer. Am facut un tabel comparativ cu diferentele dintre climatronicul simplu (cu o zona) si cel pe doua zone, in fiserul atasat mai jos.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  11. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Trebuie facute si niste adaptari. Vezi ca a scris rotitza in acest topic (sper sa nu ma insel, dar sigur a scris el undeva, ori aici ori in topicul sau de prezentare).
     
  12. 88wrc

    88wrc 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A5 2.0 CAHA 2010
    salutare,am vazut ca mai multi colegi erau interesati de schimbarea panoului de clima cu unul de climatronic, pana la urma a facut cineva aceasta schimbare ?la ce pret duce scoaterea "component protection"? mai merg comenzile de recirculare etc?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, toti care au facut retrofit-ul l-au facut de dragul display-ului. :) Normal ca o sa iti mearga toate comenzile.
    Pretul pentru scoatere CP difera de la reprezentanta la reprezentanta, intre 250 si 500 ron.
     
  14. 88wrc

    88wrc 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A5 2.0 CAHA 2010
    Tot pentru diplay vreau sa fac si eu acest retrofit, arata mult mai bine. Merci pentru raspuns :)
     
  15. Laurentiu Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A 4 2.0 TDI 2012 CAGB Multitronic
    Salutare.Am si eu o problema cu clima.Pana ieri toate bune,aer rece la greu,cand deodată observ ca nu mai baga rece.Butonul A/C aprins pe auto la 22 de grade dar nimic.Baga aer cald.Cobor temperatura la 18 grade si debitul de aer se mareste dar tot aer cald.Opresc ac incercand sa-mi dau seama daca porneste compresorul dar nimic.O fi freonul pe duca?
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Incepe cu o diagnoza si in functie de asta se poate identifica problema ... un senzor defect, nivel freon scazut, probleme compresor, contact imperfect, etc.
     
  17. Laurentiu Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A 4 2.0 TDI 2012 CAGB Multitronic
    Am facut diagnoza...senzorul de presiune si temperatura G395...asta spune meseriasul...
     
  18. sageata 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4,2000,2009
    Salut,
    Am si eu o problema la AC: pornesc si totul pare ok, AC-ul porneste normal, dupa ce motorul se incazeste si cum accelerez peste 3000 de ture se opreste si nu mai porneste pana ce nu este oprit manual un timp. Mentionez ca masina este cu clima monozona si nu are nici o eroare pe clima. Cred ca ceva tae AC-ul la o anumita temperatura a motorului.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu faci diagnoza o mai complexa cu VCDS-ul ? Pe ghicite nu stie nimeni ce probleme ai tu la instalatia de aer conditionat.
     
  20. sageata 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4,2000,2009
    Ai te rog o recomandare in bucuresti ? Am incercat la un service specializat pe ac si la un nene ,toti cu vag....nici un rezultat , doar pareri
     
    andrey_alex apreciază asta.

Distribuie pagina asta