1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. dinti

    dinti 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAGA 143cp 2011
    Stie cineva pe unde se scurge condensul de la a/c?
    Multumesc.
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Condensul se scurge sub masina aproximativ pe la jumatatea bordului, in zona peretelui parafoc. Lasa masina cu AC pornit vreo 10 minute si uita-te sub ea. Ai sa vezi unde picura.
     
  3. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,
    Am facut o scanare si mi-a dat rezultatul de mai jos, am mai avut eroarea asta si am sterso, dar acuma nu mai merge ok cand este pe auto, tocmai am incarcat cu freon.
    Sa fie senzorul dus sau nu mai face contact instalatia pe undeva?

    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb
    Part No SW: 8K0 907 063 P HW: 8K0 907 063 P
    Component: BCM1 1.0 H25 0380
    Revision: 10025001 Serial number: 00000000409438
    Coding: 260050914034AF000001000300001D0D001C030804010101000000
    Shop #: WSC 06325 000 00000
    VCID: 3C7D2A29BF70869
    Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: WWS 041209 H06 0070
    Coding: 00FD11
    Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Labels: 8K0-955-559.CLB
    Component: RLS H04 0003
    Coding: 025028
    Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AL HW: 8K0 941 531 AL
    Component: E1 - LDS H08 0090


    1 Fault Found:
    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 3
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te supara ca iti raspund asa sec, dar crezi ca noi avem de unde sa stim cum iti face tie contact mufa pe senzor sau daca e senzorul dus ?
    Asta trebuie sa verifici tu, eventual cureti mufa cu un spray de contacte. In ultima instanta, inlocuiesti senzorul.
     
  5. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,
    Intrebam daca ati avut eroarea asta si s-a rezolvat cu schimbul senzorului de presiune!
    Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai asta e singura solutie logica de rezolvare, cureti mufa/verifici cablajul sa nu fie ciupit/intrerupt, daca tot ai eroare inlocuiesti senzorul.
     
  7. seba_zi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI, 2011
    Buna tuturor, am si eu o problema la clima.
    Pe la începutul verii a băgat încet aer rece si am mers cu ea sa îmi schimb freonul si cel de la service a schimbat si tot nu merge, a zis ca nu pornește compresorul si am fost cu ea la un service de clime in Arad si a zis ca e dus compresorul mi-a cerut 500€ "m-a văzut mai prost îmbrăcat cred" după am mers la alt service cu diagnoza si mi-a găsit senzor presiune stricat, am schimbat si ăla si tot nu merge, mi-a spus ca e dus modulul de langa ventilator. A mai spus ca e o singura elixir cu 2 trepte pentru răcire motor Si treapta 2 clima, iar pe clima nu mai merge din cauza modulului de sub elicie. Știe cineva sa spună dacă a pățit așa ceva cum a rezolvat problema ca nebunesc fără clima pe căldurile astea. Va mulțumesc mult o seara frumoasa
     
  8. bancaru

    bancaru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.O TDI CAGA
    Salutare,se poate pune ,,Racire in torpedou,,?
    Adica se poate monta acel tub care sa aduca aer rece spre torpedou,ca la A4 B6?
    Multunesc
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    bancaru am rugamintea (ma repet pentru ca ti-am mai spus) sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
  11. bancaru

    bancaru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.O TDI CAGA
    OK
    ,Multumesc pentru raspuns
     
  12. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Salutare.cei care au reusit retrofit ul cu ventilatia spate ii rog sa mi spuna cum au reusit scoaterea piesei de imbinare de la aeroterma .cea din spatele brichetei.multumesc
     
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @bgu, cei care au facut retrofitul partial la clima si pentru spate, nu au demontat acea piesa de pe masina.
    Cred ca la aceasta te referi: Distribuitor aer clima spate.jpg .
    In general se decupeaza peretii laterali dispre interior (cu o minifreza) pentru a prelua aerul impins de aeroterma in spate prin tubulatura aflata sub scaunele din fata. Retrofirul este partial deoarece esti conditionat de modul de dirijare al aerului, adica poti avea aer pe gura de ventilatie din spatele cotierei numai daca selectorul distribuitorului de aer este pe una din pozitiile care trimit aer si la picioare. Daca vrei neaparat sa demontezi acea piesa de legatura, de care pomeneai, ai doua variante: demontezi bordul si tot ansamblul aerotermei, sau demontezi scaunele din fata si mocheta pentru a avea acces la tubulatura care merge sub scaune. Nici una din cele doua variante nu cred ca-ti convine.
     
  14. Cavaleru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9tdi,2003
    Salut. Am o problema si eu ma poate ajuta careva va rog?
    Am si eu un audi a4 b8 2000 tdi 144 de cai din 2009.
    Problema mea este la clima.
    In vara mergeam cu clima data la minim cand deodata a inceput sa imi bage un aer cald in masina si un miros neplacut,in mers la drum lung imi baga in continuare aer rece dar in oras pe la semafoare si circulatia din bucuresti imi baga aer cald si acel miros neplacut.
    Am fost la un service m-a pus sa ii schimb modul acela de la clima,am schimbat senzoru de ac + ca am incarcat si cu freon.
    Am fost si la cei de la Midocar si dupa cateva ore de asteptat cat s-au uitatla ea mi-au spus ca sa las cateva zile masina la ei pt ca deocamdata nu au gasit problema! Tinand cont ca alerg foarte mult cu masina nu am avut cu sa o las si am ramas cu aceasta problema nerezolvata.
    Ma poate ajuta cineva?
    Va multumesc!
     
    chelule apreciază asta.
  15. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    am nevoie de putin ajutor.
    Se poate folosi o unitate "dual zone climate control" pentru masini din UK la o masina cu volan pe partea stanga?
    Momentan am clima simpla(single zone)
    As vrea sa fac retrofitul la unitatea cu display ..."clima bizonica" :)))
    Estetic ar parea a fi identice ...dar totusi as vrea sa am o confirmare din partea unor cunoscatori.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Motorasele / Flapsurile de control sunt asezate invers si mai sunt si alte diferente.
     
  17. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Nu se potriveste, nu e simetrica.
     
  18. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Oricum retrofitul o sa fie doar de design (nu voi instala conductele/motorasele). Ulterior am observat ca nu par a fi simetrice in partea de jos.
    E o consola in UK la jumatate de pret fata de cea mai ieftina unitate din DE. Vanzatorul m-a asigurat ca e perfect functionala si nu e de la vreo masina furata.
    In fine, multumesc mult pentru raspunsuri Cristi si K U L.
     
  19. zamolxis 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2014
    Locație:
    buzau
    Masina:
    a4 b8 2.0 tdi 2010
    Salut,
    Detin un a4 b8 2010. La 26-27 grade pe climatronic pana se incalzeste motorul da aer cald , dupa ce apa a ajuns la 90 incepe sa dea aer rece.
    Am schimbat radiatorul, caloriferul, termostatul si degeaba, tot la fel face. A mai patit cineva asa ceva sau stie cineva o rezolvare ? Multumesc
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica cu VCDS-ul sistemul AC si fa un basic setings la clapetele / flapsurile / motorasele care directioneaza aerul conditionat. Daca in continuare ai aceleasi probleme si clapetele / flapsurile / motorasele nu au erori, verifica supapa de presiune aflata pe compresorul de Aer Conditionat si verifici filtrul Uscator. Verificarea supapei de presiune se face tot cu VCDS-ul si se verifica / compara presiunile diferentiale care trebuie sa fie la intrarea in AC si la iesirea din AC. Asta o faci la un bun diagnostician auto care stie bine sa umble cu VCDS-ul.
     

Distribuie pagina asta