1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de aprindere -bujii - fise bujii - delcou - la audi 80 -90 - probleme diverse

Discuție în 'Modele clasice' creată de shumy, 15 Dec 2009.

  1. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    eu ma gandesc ca se inneaca...
     
  2. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Probleme scanteie aprindere audi 80 16v

    Masina este audi 80 1994 2.0 16v cod ACE, problema este ca imi pierde curent unde ating fisele de motor (masa). Am schimbat cu piese noi : capac distribuitor, rotor distribuitor, fise bujii set de 5 buc (500 lei), bujii beru cu 4 elementi. Am mai inlocuit de proba cu o bobina cu tot cu senzor de pe o masina care functiona corect.
    Pur si simplu nu stiu ce sa ii fac, va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat ca m-a innebunit.....
    Va multumesc mult.
     
  3. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Chiar nu ma poate ajuta nimeni? Fisele sunt made usa, am uitat marca, astea au fost singurele fise pe care le-am putut gasi....
     
  4. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Salut. Am o problema cu delcoul la un audi 80 2.0 abt 1994, de cand am luat masina am tot incercat sa il desfac dar e blocat. Vreo idee cum s-ar putea rezolva problema? Nu am cum sa il prind si nici spatiu de manevra nu am. Iasi
     
  5. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ce vrei sa faci de fapt ? Sa l scoti cu totul ?
     
  6. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Vreau sa ii reglez avansul, nu il pot misca in nici o directie. Problema nu e la capac, este la corpul delcoului care intra in motor.
     
  7. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ai slabit piulita care il tine fix ? Ai scos o din viteza ? Ai pus la " punct " aprinderea ?
     
  8. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    piulita scoasa, scoasa din viteza, schimbat fise bujii, bujii.
     
  9. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Daca s a blocat , trebuie cu mototul oprit si bagata in viteza sa misdti masina fata spate putin si se deblocheaza , oricum sa l scoti e ff dificil ( are doar o pozitie in care poate fi scos si numai in acea pozitie poate fi pus la loc ) ;
    In mod normal ar trebui sa l poti rasuci stanga / dreapta daca e slabita piulita care l tine fix .
     
  10. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    o sa incerc cu masina bagata in viteza, nu se misca stanga\dreapta deloc.
     
  11. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Vă salut, vin cu o mică/mare problemă : de dimineață m-a lăsat baltă mașina pe o stradă :( (cu o seară înainte a mers perfect) . Am observat de când am pornit-o că nu mai mergea bine (relantiul incepea să scadă din ce in ce mai mult, fără puțină accelerație nu mai stătea) și la un moment dat s-a oprit , fără să o mai pot porni . Am dat vina prima data pe pompa de benzină, dar e bună, curge benzină când pun contactul. Scânteie am observat că n-am, pe nicio bujie și nici dacă apropii fișa centrală de o masă , deci sigur e bobina . Problema e că sunt scumpe noi, iar eu am de rezervă una Bosch de la un B3 1.8 cod JN, d-aia mare ca de Dacie, Oltcit.. etc . Merge să o leg pe aceea? Măcar până oi găsi una ca a mea pe la dezmembrări sau nouă.
     
  12. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Poti incerca :)
     
  13. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Am rezolvat parțial problema . Nu era de la bobină, ci de la motorașul ăla din injecție la clapetă. Până la urmă am desfăcut motorașul, l-am c.urățat, a mers foarte bine mașina câteva ture prin oraș și după iar, aceleași simptome ca azi-dimineață. Mâine pe zi verific toata injecția și o fac calumea ; dar deja devin offtopic:)
     
    Ultima editare: 20 Aug 2014
  14. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Am o problema cu aprinderea de la masina, 2.0 abt 1994, nu am scanteie deloc. Am schimbat bobina cu tot cu modulul de aprindere electronica, delcou, fise, bujii, contact. Pe bobina am 12v, pe modulul de aprindere am 12v si 2.5 pe pinul din mijloc si tot nu am scanteie. La diagnoza imi apare senzorul Hall, dar stiu ca e normal sa apara cand motorul nu e pornit. Toate masele sunt verificate, am schimbat si calculatorul si tot nimic. Ce pot sa mai verific? Multumesc.
     
  15. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Întâi verifică senzorul Hall din delcou. Da, știu că pe diagnoză apare eroare cât e motorul oprit. Scoți delcoul, pui contactul și apoi învârți de el (delcou). În momentul acela trebuie normal să dea scânteie și să se activeze pompa de benzină (vei auzi țăcănitul releului pompei în panoul cu siguranțe) + că va scuipa injectorul niște benzină în clapetă. Dacă nu face nicio treabă din asta, probabil senzorul e de vină. Verifică și siguranțele, în special cele care au căpăcelul acela roșu peste ele de scrie Motor.
     

Distribuie pagina asta