1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Scartaitul ce apare la nivelul suspensiei poate fi dat de pivotul inferior; eu l-am schimbat pe cel de pe dreapta si nu am mai avut probleme; joc nu avea dar scartaia urat.
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    glumaretzuu are dreptate este zgomot 100% de pivot inferior.
    Cel putin cel din video as spune ca este pivot inferior spate(tirantul) in timp poate urma o bataie in podea la franari si plecari de pe loc.
     
  3. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Pivotul de pe dreapta l-am schimbat si eu in iarna ca avea bataile acelea la plecatul de pe loc, la accelerari si franari.. S-ar putea sa fie cel de pe stanga acum.. Vreau sa mentionez ca cel de pe dreapta nu a scartait niciodata, a inceput sa bata numai.. Dupa sarbatori am sa ma duc la un service sa vad care-i treaba si va spun..
    Pana atunci, sa aveti un Paste fericit!
     
  4. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    La cati km l-ai schimbat Vlad?
     
  5. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    pe la 60-61k.. dar nu vrei sa stii pe ce drumuri a umblat masina.. :)
     
  6. strumfyspm Guest

    Salut, si eu am avut aceeasi problema.

    Ai 2 variante:

    - schimbat (nu e chiar asa de scump....iar pentru drumurile noatre...da este o problema)
    - uns (se face o injectie cu un ulei special, iar daca nu curge mergi mai departe, daca curge te duci la varianta de mai sus)
     
  7. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Cel de pe dreapta a fost 250 lei parca, cu tot cu schimbat (nu la Audi).. Bine macar ca stiu de unde vine.. am sa-l schimb sapt asta si va spun daca s-a oprit scartaitul.. :)
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...sa se rupa pivotul din locas prin smulgere cand nici nu te astepti.
    Odata ce bate la franari&plecari de pe loc nu stati mult pe ganduri,schimbati-l urgent.
     
  9. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    La mine nu bate.. scartaie..
    Din poza atasata cam care ar fi pivotul respectiv? Pozitia 20? Mersi!
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Pozitia 20 este pivotul separat se pare ca se monteaza separat de brat ,este buna ideia lor,acela este bratul ce tine amortizorul;nu despre acela era discutia.
    Bratul tirant este nr.7 si asta vine cu pivotul pe brat direct,aici nu au vrut sa puna pivotul separat :)
     
    Ultima editare: 17 Apr 2012
  11. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Pff.. Si pana la urma eu ce ar trebui sa schimb ca sa scap de scartaitul acela? Nu de alta dar acum degeaba ma duc la service sa verifice ei ca nu mai face nici un zgomot pe vremea asta..
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Tu ai inca scartait...ar trebui sa astepti bataia in podea :)
    Acum serios schimba bratul nr 7 dar si pivotul 20 mai ales ca este separat de brat ca sa nu ai surprize sa nu se umble inca o data mai tarziu. Acei doi pivoti se ataca unul pe altul cand unul cedeaza il oboseste si pe celalalt.

    Cei doi pivoti sunt unul langa altul la cativa centimetri nu o sa-si dea seama nici un mecanic exact care scartaie exact chiar daca se intampla in fata lui ,ai sa razi eu am folosit ....un stetoscop medical l-am dibuit intr-un final cu greu ,chiar asa dupa un an l-am schimbat si pe omologul lui.
     
    Ultima editare: 17 Apr 2012
  13. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    In decembrie l-am schimbat pe cel din dreapta.. ca batea in podea.. fara scartait a fost, a inceput dintr-o data sa bata.. Mersi de feedback! ;)
     
  14. mihneatdi 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009
    Si la mine e la fel, dupa ceva mers, la oprire pe loc, virat... scartaie de ti-e si rusine... (suspensia e sport). Totusi sa schimbi la 100k pivoti la Audi (77 facuti in DE) e inadmisibil.

    Nu mai zic am schimbat si volanta exact cum a iesit din garantie...

    De batut, nu bate absolut nimic...
     
  15. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Problema cu "scartaitul" sau "zgomotul" acesta http://youtu.be/Y1MYVhCGTPk - cum vreti sa ii ziceti - se rezolva prin schimbarea pivotilor inferiori de la brate, respectiv pozitia 7 din imaginea atasata de mine intr-un post mai vechi. Ca si costuri asta inseamna 144 RON/buc sau 250 RON/buc original la care se adauga manopera care variaza in functie de service.
     
  16. strumfyspm Guest

    eu am rezolvat aceeasi probelma cu o vaselina speciala injectata.

    Nu mai am nici un fel de problema (nu am schimbat nimic, nu am alte zgomote/bataii)
     
  17. sergiu1989

    sergiu1989 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2011
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    A4 2.0 2009
    Salut,
    Si eu am avut aceeas problema si am rezolvat-o spimplu: i-am injectat cu o seringa de insulina, cu ac cat firu de par, la pivot si ca prin minune scartaitul a disparut: ). Asta a fost acum 30.000 de km si nu mai am nici un fel de problema. Ma bucur ca am scapat ieftin pentru ca imi era rusine sa iau curba cu ea, se auzea foarte tare. O seara buna.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2012
    crysty7 apreciază asta.
  18. Jargal 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 2.0 tdi 170 cp Avant
    Salut!

    Are cineva un cod pentru bratul tirant cu nr 7 din poza atasata in posturile anterioare?

    Multumesc.
     
  19. Bruma.luci 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI,2009
    Inlocuire rulmenti ptr rotile din fata

    Am o problema, la Audi A4 8k a inceput sa huruie un rulment respectiv cel de la roata din dreapta fata. Imi puteti recomanda daca tb. sa fie inlocuiti ambii rulmenti respectiv si cel de pe partea dreapta si cu ce marca ar tb. sa ii inlocuiesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si pentru asta ai deschis topic separat si in plus chiar 2 topicuri ?

    Mesajul a fost mutat unde trebuie.

    Inca ceva vezi ca Spidan = GKN = Lobro sunt numarul 1 in lume la ora actuala referitor la sistemul de angrenara la roata sau cutia de viteze, in speta piesa aceea care care poarta denumira de planetara sau mai bine zis capul de planetara.
    Asa ca data viitoare mai nuanteaza mesajul, nu ma face afirmatii critice lipsite de fundament si mai ales documenteaza-te mai bine inainte sa-ti asterni in scris mesajele. Cumpara ce ti-am spus eu mai sus si nu vei avea nici un fel de probleme ulterioare.
     
    Ultima editare: 7 Sep 2012

Distribuie pagina asta