1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. stefanari 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2014
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 201 hp, Stage1, 2011, Bilstein B12, S4 Front & Rear Sway Bar, 20 mm spacers
    acum am vazut :) nu m-am uitat atent.
     
  2. reaver 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Salutare,

    La masina mea din semnatura, apar niste trepidatii (destul de usoare) la viteze mai mari de 130Km/h. As zice ca e de la anvelope, dar patesc asta si cu cele de vara si cu cele de iarna, deci ar fi ciudat sa fie proaste ambele seturi de anvelope. Pe langa asta, sunt momenten in care trepidatiile dispar. Nu pentru mult timp, ca apoi reapar.
    E posibil sa fie de la anvelope, si din diverse motive sa se aseze masina pret de cateva secunde bune? Din cate am citit, trepidatiile cauzate de anvelope sunt constante.
     
  3. Roby06ro

    Roby06ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2008
    Salut.
    Aceasi problema o am si eu :) vin dupa un Opel astra h ,care nu balansa la 130 km /ora.
    Ai rezolvat problema ? Ca ma duc la mecanic ,dar sa fiu pregatit :)
     
  4. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Salut.
    Aceeași problema o am și eu.Fix la 130Km/h apar niște mici vibrații care nu sunt constante iar la 150Km/h dispar.Cineva mi-a recomandat niște inele centratoare.Le-am pus și parcă s-a mai diminuat intensitatea vibrațiilor.
    http://www.ebay.es/itm/291932441838?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai tu aveai jante cu HUB mai mare decat al masinii tale ? Cum ai reusit treaba asta ?
     
  6. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Nu.Am jante de serie de 17.Doar am curățat janta și butucul bine și a intrat, cam forțat ce-i drept.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scoate-i omule inelele alea. Daca sunt jantele originale ale masinii nu ai ce cauta cu inele de centrare pe ele.
    Cauta rezolvare in alta parte deoarece problema ta nu e de acolo.
     
  8. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Nu știu ce să zic. Suntem 4 persoane care au pus pe B8-uri cu jante originale aceste inele,2 au scăpat de vibrații.Stiu ca poate e o absurditate și într-adevăr problema mea nu e acolo dar nu știu cum ar putea afecta trenul de rulare căci sunt de plastic.
     
  9. reaver 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Pai da, ti s-au diminuat, dar nu au disparut. Deci, problema vibratiilor inca este. Probabil, lipsa acelor inele doar amplificau vibratiile.
    Inelele alea le am si eu, dar le am doar la jentile de vara. Cele de iarna, originale Audi (si care sunt din otel), nu au, dar nici nu au nevoie.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Inelele de centrare sunt necesare la jantele AM sau la cele originale cand dimensiunea butucului este diferita.
    Adica daca se pun jante de la dimensiunea butucului de 66,6 la dimensiunea de 57,1.
    Daca se pun jante originale pentru dupa specificul fiecarei masini in parte, nu e nevoie de inele de centrare in nicio situatie.
     
    OviDU apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Hai sa incheiem aici acest subiect despre jante, pentru ca nu face obiectul topicului si in plus voi trebuie sa verificati in alta parte cauza acelor vibratii. Multumesc.
     
  12. Andrey1992

    Andrey1992 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CJCA 143HP, 2013
    Salutare, azi dimineata cand veneam la munca am observat ca volanul parca este mai rigid decat deobicei si, cand merg si virez, volanul tinde sa se intoarca in pozitia de mijloc singur. In weekendul trecut am trecut la cauciucurile de vara, echilibrate si tot tacamul, dar nu am facut unghiul de fuga(nu stiu daca este necesar). In mod normal volanul se simtea rigid doar la viteze mari, la viteze mici putant fi manevrat doar cu un deget, acum opune ceva rezistenta si la viteze mici. S-ar putea sa fie mai tare din cauza carosabilului umed(da, a nins 2 zile in Sibiu)?
     
  13. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Salut.
    Am bucșele de la brațele superioare crăpate.Ce sa pun Lemforder sau Meyle Hd?
    Mulțumesc.
    P.S. Poate scap de vibrații.
     
  14. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Salut. Eu am pus Lemforder. Sunt OK. De celelalte nu stiu. Bafta!
     
    sbod25 apreciază asta.
  15. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Vreau o parere despre starea acestui pivot de la bratul inferior curbat, l-am testat cu un levier si nu am simtit sa aiba joc. M-am hotarat sa iau brat nou Lemforder sau TRW, dar surpriza, numai pe original se gaseste pentru moment! Febi sau alte marci se gasesc. O sa schimb doar bucsa care-i scursa pana una alta...dar ma ingrijoreaza ca se misca prea usor!
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din filmuletul tau nu se poate constata daca acel pivot este ok sau nu . E clar insa ca e putin obosit.
    Daca nu l-ai auzit sa troncane inainte sa-l desfaci, poti sa-l montezi la loc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Orice pivot uzat se misca ca in filmuletul tau.
    Pivotul e praf cand are joc si cand il misti cu un bobarnac.
     
  18. dersilent 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2010
    Buna seara. Sunt posesorul unui audi a4 b8 din 2010 2.0 TDI cutie manuala 6 trepte si am urmatoarea problema : la plecari violente dupa loc se aude un zgomot ( hârjâit ) urat la roata dreapta fata . Asta se intampla doar cand vreau sa plec cu scart . Aveti vreo idee ? Multumesc anticipat .
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Mergi la un bun mecanic. Invatati ca nu forumul rezolva problemele ci mecanicul.
     
  20. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Atunci o sa le schimb. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta