1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. Alex90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 ,105 kw, Automata, 2013
    Iulian321, In septembrie sper sa o duc la investigatii mai amanuntite.O sa revin cu un raspuns.
     
    Iulian321 apreciază asta.
  2. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Din cate am observat mie mi se intampla acest lucru pe o anumita portiune de asfalt din drumul pe care il frecventez (la viteze mai mari), asta doar cand am facut rodajul la cauciucurile noi, acum nu mai am aceasta problema.
     
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    A mai patit cineva sa se rupa o ureche de la fuzeta unde intra bratele de sus? Am fost la service sa schimb bratele. Surubul era intepenit si au folosit o lampa cu gaz ca sa incalzeasca zona. Pana la urma au scos surubul dar cand au montat inapoi, s-a rupt una din urechi. Acum astept sa vina alta fuzeta.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, este o problema frecventa. Chiar si eu am patit asta la masina mea. Acel surub din otel, am mai explicat asta pe forum, face niste depuneri in contact cu aluminiul bratelor si se oxideaza filetul care se blocheaza pe canalul de filetare cu acele depuneri. Repet este o problema frecventa sa spargi acea ureche chiar daca se foloseste cu mare atentie orice scula / dispozitiv pentru desfacerea acelui surub. Eu am fost nevoit, din pacate si nevoit sa cumpar fuzeta noua OE care a costat 1.800 lei. Nu cumpar "piese noi de la gunoi" adica SH - ma refer la piese ce au legatura cu directia pentru masina mea.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  5. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am luat masina dupa inlocuirea bratelor si a fuzetei. Mi-au lasat in portbagaj fuzeta stricata. Vad ca a ramas pe ea rulmentul care pe spate are o mufa, banuiesc ca pt. ABS.
    Acum vin doua intrebari:
    - fuzeta banuiesc ca nu are nici un rost sa o pastrez avand fisurata o ureche de la pratele de sus, adica de sudat e prea riscant, corect?
    - are rost sa o pastrez pt. rulmentul care pare in stare buna?
     
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Rulmentul poate da(cu toate ca daca e vechi, probabil nu merita nici ala de pastrat), dar fuzeta e clar ca trebuie sa o arunci, nu cred ca ai dori sa te urci in masina cu o piesa de directie sudata....
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai ce face nici cu rulmentul daca ceva are vechime. La cat costa un rulment (in jur de 120 Euro marca FAG, SKF sau SNR) nu merita.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  8. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Salutare tuturor! La viteze de 80 km/h, 120 km/h, etc, simt vibrații, trepidații in masina. Jantele sunt echilibrate corespunzător, nu au necesitat mult plumb. Jantele nu sunt deformate, cauciucurile sunt 2016, 245/40/18, sunt in stare buna si acestea. Menționez ca după 140 dispare acest simptom si totul pe drum drept(autostrada). Cineva care s-a intalnit cu o astfel de problema? Discurile vor trebui schimbate in vreo 15k de km.
     
  9. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Conteaza si unde faci echilibrarea rotilor. Am avut si eu exact aceeasi problema si dupa ce am reechilibrat rotile in alta parte totul s-a rezolvat.
     
  10. samsung710n 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 tdi 177, 2013
    Revin cu un rezolvarea pentru colegii care au impresia de nesiguranta in directie la viteze mari, cand masina tinde sa valseze pe autostrada la viteze mari. Am facut geometria fata spate, pe fata foarte putin dereglata, doar ca pe spate era varza, si nici nu ai cum sa iti dai seama ca nu trage intr o parte cand e deraglat rau spatele. Acum cu jante de 18, la 180-200 merge foarte bine.
     
    EuSebyU1, Azlat și Iulian321 apreciază asta.
  11. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut,
    Intr 80-120 km/h la viraje pe curbe mai inchise, se aude la rotire stanga si dreapta ca un rontait sau crancait, o rulare in trepidatii, nu stiu cum sa zic, in rest pe autostrada merge perfect.
    Mentionez ca la franare brusca se simte si o trepidatie destul de accentuata. Pe spate am schimbat si placute si discuri. Pe fata inca erau ok. Care sa fie problema ?
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este posibil sa ai un disc deformat, sau ambele discuri deformate pe fata. Problema cu zgomotul in curbe intre 80-120 km/h poate fi datorata protectiei contra prafului care atinge discul in viraje. Da jos rotile si vezi daca protectiile ating discurile.
     
  13. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Ma poate ajuta cineva cu niste desene sau detalii in ELSA/ETKA pentru brate si bucse pe puntea spate. Seria WAUZZZ8K39A136697 , A4 avant CAGA, 143 .
     
  14. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Ai aici cateva imagini, sper sa te ajute. Vad ca esti din Arad. Da-mi un PM si ne intalnim sa vezi exact ce te intereseaza.
     
  15. Andy87

    Andy87 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi a6 c7 4g , 2.0 tdi 190 hp, 07.2017
    Salut! Ai rezolvat problema? Exact problema asta o am eu. Am schimbat ambii rulmenti fata si cel intermediar la intrare in cutia de viteze. Degeaba. Masina huruie la viraj stanga si accelerata, doar accelerata, dar doar la viteze mai mari de 60 km/h . Si cum ai spus si tu, la drum drept, viteza peste 60 , la unele hopuri mai mari se aude huruitul respectiv. Daca ai gasit o rezolvare te rog spune-mi ca nu stiu ce sa ii mai fac. Am o saptamana de cand umblu pe la service-uri. Sau daca ma poate ajuta careva cu o idee, cu un sfat, apreciez! :-( imi e teama sa nu fie ceva din cutia de viteze , desi la cum se manifesta , nu cred asta. Dar multi mecanici am pus in dificultate cu problema mea :-/
     
    Ultima editare: 12 Oct 2017
  16. alex02

    alex02 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8,2.000,2012
    Buna seara,ma confrunt și eu cu acest trepidat,de la 120 km/h in sus,începe sa trepideze,se simte ceva in podea
    Am verificat jentile și le-am echilibrat de n ori,le-am verificat dacă sunt strâmbe,geometria,am schimbat rulmenții pe fata,bucsile la brațe....
    Îmi tot zice un băiat ca se poate sa fie din cauciucuri(am luat 4 cauciucuri noi firma"fantoma"),se poate chiar sa fie din cauciucuri?
     
  17. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    exact aceiasi problema doar ca la mine e pe viraje dupa 80kmh. uneori mio zis si pasageru din fata ca se simte ceva trepidatii in podea. habar nu am ce ar putea fi. planetarele ar trebui sa se simta si la viteze mici daca sunt defecte. sau ajutatima daca gresesc.
     
  18. Iulian321

    Iulian321 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 1.8TFSI CJEB 2013
    @alex02 da, pot fi si cauciucurile. Vezi daca se schimba ceva dupa ce pui cauciucurile de iarna.
    Ti le poate verifica si la vulcanizare, am vazut ca ti le palpeaza...
     
  19. Andy87

    Andy87 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi a6 c7 4g , 2.0 tdi 190 hp, 07.2017
    Nu are nimeni nici o idee? Un sfat, o parere ceva? :-(
     
  20. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut,
    Am facut geometria rotilor fata-spate, echilibrare, presiune si pe fata le-am inversat si tot imi trage dreapta, inclusiv pe autostrada. Cei drept acum s-a remediat putin problema, inainte tragea dreapta mult mai tare. Totusi, ce sa mai fac sa minimizez aceasta problema.? M-am gandit sa fac presiunea la stanga de 2 bar iar dreapta de 2.5 bar. Orice sfat e binevenit.
     

Distribuie pagina asta